Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hadden jullie al symptomen voordat je positief testte?

+40
vlinder-2011
*Lookie*
Snoes
Pien
Joli86
Purpleflower
Niene
Sun88
Ella
Ayla
Jezzie
Emmayes
Dille
Supertalentje
Tiara
Flower_L
Linda
Paper Crown
kwak
piertje
PapillonRose
Sanne
Chelle
Razz
LDJ
kajaka88
Coco
SarahKey
Exogenesis
Filoria
Silver
RioolSpook
Linnie1985
Caroow
Star007
snoezel
Shisha
Tsjip
Caresses
ShallY
44 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hadden jullie al symptomen voordat je positief testte? Empty Hadden jullie al symptomen voordat je positief testte?

Bericht  ShallY zo 26 mei 2013 - 5:17

Er zal ongetwijfeld al een topic over zijn maar kan het niet zo snel vinden. Ik ben benieuwd of jullie al symptomen hadden voordat je positief testte?

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hadden jullie al symptomen voordat je positief testte? Empty Re: Hadden jullie al symptomen voordat je positief testte?

Bericht  Caresses zo 26 mei 2013 - 5:29

Nee. Ik testte op dag 33. Had al wel een krampachtig gevoel wat precies hetzelfde voelt als menstuatiekrampjes dus ik dacht dat ik weer ongesteld zou worden en dat bleek gelukkig niet zo te zijn smile.

Wat duren de dagen lang he als je moet wachten tot je kan testen smile.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Hadden jullie al symptomen voordat je positief testte? Empty Re: Hadden jullie al symptomen voordat je positief testte?

Bericht  Tsjip zo 26 mei 2013 - 5:30

Nee. Wel was mijn gevoel heel positief die weken. 31 maart werd ik wakker en ik moest van mezelf testen en mijn gevoel bleek gelijk te hebben.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  Shisha zo 26 mei 2013 - 5:32

Ja ik had erg veel last van mijn borsten. Dat had ik ook altijd als ik ongesteld moest worden maar het was nu wel erger. Maar ik dacht dus ook dat ik gewoon ongesteld ging worden dus ik was erg verrast toen ik een positieve test vast had.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  snoezel zo 26 mei 2013 - 5:41

Ja. Last van mn darmen, steken in mijn onderbuik gehad, vette, onzuivere huid...

snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Bericht  Star007 zo 26 mei 2013 - 5:51

steken in mijn baarmoeder, en het gevoel zwanger te zijn.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Gast zo 26 mei 2013 - 5:54

Shisha schreef:Ja ik had erg veel last van mijn borsten. Dat had ik ook altijd als ik ongesteld moest worden maar het was nu wel erger. Maar ik dacht dus ook dat ik gewoon ongesteld ging worden dus ik was erg verrast toen ik een positieve test vast had.

Dit had ik ook en mijn haar zat anders. Ik testte ook beide keren vroeg positief.

Gast
Gast

Bericht  ShallY zo 26 mei 2013 - 5:56

Ja de dagen duren enorm lang. Ik ben ook de hele tijd alert op dingen die ik zou kunnen voelen wat duidt op zwanger zijn maar dat is nog helemaal niet. Gelukkig hoeft het ook niet en is het bij iedereen verschillend dus het kan nog alle kanten op.
Vrijdagochtend ga ik testen, dus nog 5 dagen volhouden.

Deze ronde met clomid had ik vanaf de eerste dag dat ik begon een goed gevoel, dat het deze ronde aan zou slaan. En dat bleek dus iedere keer. En nu heb ik ook weer een goed gevoel. Maar wil er ook niet teveel bij stilstaan want het kan gewoon 2 kanten op. Hopelijk vliegt de week snel voorbij en is het vrijdag en weet ik waar we aan toe zijn!

ShallY
Prater
Prater

Bericht  Caroow zo 26 mei 2013 - 5:58

Ik had pijn in mijn borsten daarom ging ik testen.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Linnie1985 zo 26 mei 2013 - 6:00

Caroow schreef:Ik had pijn in mijn borsten daarom ging ik testen.

Ik ook en was al een paar dagen overtijd.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  RioolSpook zo 26 mei 2013 - 6:11

Ik had menstruatiekrampen maar werd niet ongesteld. Terwijl ik meestal alleen de ergere dagen wat krampjes had.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905

Bericht  Silver zo 26 mei 2013 - 6:12

Caresses schreef:Nee. Ik testte op dag 33. Had al wel een krampachtig gevoel wat precies hetzelfde voelt als menstuatiekrampjes dus ik dacht dat ik weer ongesteld zou worden en dat bleek gelukkig niet zo te zijn smile.
Hier ook.

Wel had ik een week ervoor een hele erge steek die ik weg moest zuchten. Vermoedelijk was dat de innesteling.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Filoria zo 26 mei 2013 - 6:34

Spannend Shally! Ik kon het de afgelopen twee keer merken aan een versterkt reukvermogen. Normaal ruik ik niet zo goed, maar als ik (pril) zwanger ben kan ik plotseling bloemen ruiken en ruik ik wie er net koffie heeft gedronken etc.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Exogenesis zo 26 mei 2013 - 6:35

Pijnlijke borsten.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  ShallY zo 26 mei 2013 - 6:58

Ja het is zeker spannend!

Gewoon nog even afwachten dus!

ShallY
Prater
Prater

Bericht  SarahKey zo 26 mei 2013 - 6:58

Ja ik had al wel kwalen. Erg moe en ik luste opeens geen vlees meer. Ik teste met 3,5 week positief.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Coco zo 26 mei 2013 - 7:00

Ja ik had last van mijn reukvermogen en ik ruik sowieso altijd al veel sneller dan anderen iets. Maar toen werd ik er echt enorm naar van. Vooral van de koffiegeur en de chinees, die beiden om ons huis hingen.
Daarnaast had ik veel last van duizelingen waarbij ik enorm ging zweten op mijn voorhoofd en als ik niet direct ging zitten zou flauwvallen. Ik ben toen bijna kruipend van het postkantoor naar huis gegaan. Mijn man schrok zich kapot toen hij mij zag Laughing ik was echt lijkwit.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  kajaka88 zo 26 mei 2013 - 7:06

Jaa. Ik was erg moe. En daarnaast veel honger. Als ik net stevig had gegeten had ik een kwartiertje later al weer trek. Terwijl ik dat daarvoor niet had. Ik testte al voor m'n nod. Maar qua kwaaltjes had ik voor m'n nod ook veel last van m'n buik. Terwijl ik dat normaal niet heb als ik ongesteld moet worden.
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Bericht  LDJ zo 26 mei 2013 - 7:09

Ik dacht dat ik gewoon ongesteld ging worden omdat ik die pijn had.
Maar ik werd op een dag wakker en toen had ik erg gevoelige borsten, alsof ze bont en blauw waren. Toen heb ik maar een test gedaan.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Razz zo 26 mei 2013 - 7:15

Zo'n 3 dagen voor mijn nod was ik echt super moe en ik kon overal wel in slaap vallen. Ook had ik van die 'mijnmenstruatiekomteraan' buikpijn en die heeft nog wel een week of 6 na de positieve test aangehouden.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Chelle zo 26 mei 2013 - 7:24

Ik had een paar dagen voor mijn NOD menstratiekramp in mijn buik. Terwijl ik dit nooit van tevoren had maar alleen als ik eenmaal ongesteld was.
Ik dacht dus dat ik ongesteld moest worden en was daardoor erg emotioneel.
Extra verrast natuurlijk dat ik toch zwanger bleek! :-)
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868

Bericht  Sanne zo 26 mei 2013 - 7:58

Ik had last van menstruatieachtige zeurende buikpijn en ik was erg moe. Ik dacht dat ik gewoon ongesteld zou worden, had verder ook last van m'n borsten. Pas nadat ik positief testte had ik door dat deze kwalen ook aan de zwangerschap toegeschreven konden worden.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755

Bericht  PapillonRose zo 26 mei 2013 - 8:05

Ik kon het niet heel goed duiden en voelde me anders dan anders. Rook dingen sterker, had een rare eetlust en was heel moe. Toen mijn menstruatie uitbleef in de stopweek, wat op zich vaker gebeurde, toch even een restje gedaan.. En het resultaat ligt nu boven te slapen I love you
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  piertje zo 26 mei 2013 - 8:39

Ik weet alleen dat ik ineens heel misselijk werd toen ik koffie gedronken had.
Verder niet bij stil gestaan toen, maar toen ik positief testte een paar dagen later viel alles wel op zijn plek.
piertje
piertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 395
Punten : 416

Bericht  kwak zo 26 mei 2013 - 9:00

Bij de eerste was ik heel moe, wist ik veel dat dat een zwanger symptoom was dus dat duurde even voordat ik dat door had Wink!

Bij J geen symptomen. Ik was aan het werk toen ik dacht dat het wel vreemd was dat ik ongesteld moest worden maar geen zin in chips had waarna ik er een restje tegen aan heb gegooid.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: