Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's ; hoe vaak hadden jullie sex...

+6
Darius
Susan
Catwoman79
Bruintje Beer
Makamba
nillis
10 plaatsers

Ga naar beneden

Mama's ; hoe vaak hadden jullie sex... Empty Mama's ; hoe vaak hadden jullie sex...

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 21:31

... In de vruchtbare week?
En dan bedoel ik de maand die dus resulteerde in een zwangerschap.
Was gewoon eens benieuwd wat zeg maar 'normaal' is!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's ; hoe vaak hadden jullie sex... Empty Re: Mama's ; hoe vaak hadden jullie sex...

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 21:33

Gewoon normaal, wij gingen niet ineens extra veel vrijen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's ; hoe vaak hadden jullie sex... Empty Re: Mama's ; hoe vaak hadden jullie sex...

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 21:37

Wij ook gewoon wanneer we zin hadden. Wilde niet teveel met zwanger worden bezig zijn. Maar dat is misschien wel anders als je er wat langer over doet. Ik was iedere keer eigenlijk meteen zwanger.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's ; hoe vaak hadden jullie sex... Empty Re: Mama's ; hoe vaak hadden jullie sex...

Bericht  nillis do 30 dec 2010 - 21:41

Wij om de dag in de vruchtbare week en de maand erna was ik zwanger, dus ging heel snel.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's ; hoe vaak hadden jullie sex... Empty Re: Mama's ; hoe vaak hadden jullie sex...

Bericht  Makamba do 30 dec 2010 - 22:19

Snoepy87 schreef:Gewoon normaal, wij gingen niet ineens extra veel vrijen.

+1

Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's ; hoe vaak hadden jullie sex... Empty Re: Mama's ; hoe vaak hadden jullie sex...

Bericht  Bruintje Beer do 30 dec 2010 - 22:25

Strawberry Shortcake schreef:
Snoepy87 schreef:Gewoon normaal, wij gingen niet ineens extra veel vrijen.

+1

+2

En het was alle 4 de keren redelijk snel raak.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's ; hoe vaak hadden jullie sex... Empty Re: Mama's ; hoe vaak hadden jullie sex...

Bericht  Catwoman79 do 30 dec 2010 - 22:26

Gewoon wanneer we zin hadden. We zijn er niet speciaal mee bezig geweest.
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's ; hoe vaak hadden jullie sex... Empty Re: Mama's ; hoe vaak hadden jullie sex...

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 22:54

nillis schreef:Wij om de dag in de vruchtbare week en de maand erna was ik zwanger, dus ging heel snel.
+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's ; hoe vaak hadden jullie sex... Empty Re: Mama's ; hoe vaak hadden jullie sex...

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 23:24

1 keer onveilig en het was dus meteen raak...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's ; hoe vaak hadden jullie sex... Empty Re: Mama's ; hoe vaak hadden jullie sex...

Bericht  Susan do 30 dec 2010 - 23:32

Toen ik van Ezra zwanger raakte ongeveer drie keer per week. Toen ik zwanger raakte van Yrsa was het een heel hectische maand en hadden we het maar één keer gedaan, toen was het dus echt letterlijk in één keer raak.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's ; hoe vaak hadden jullie sex... Empty Re: Mama's ; hoe vaak hadden jullie sex...

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 23:37

ik weet het niet meer precies. We zorgden gewoon dat we regelmatig sex hadden, ik denk dat het neerkwam op 3 keer per week rond de week van de eisprong en daar omheen een keer of 2 per week ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's ; hoe vaak hadden jullie sex... Empty Re: Mama's ; hoe vaak hadden jullie sex...

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 23:50

Het is toch al bijzonder lastig om te bepalen wat je vruchtbare periode is, de meeste vrouwen zitten er naast, zo blijkt. En extra seksen om zwanger te worden vind ik een beetje raar eigenlijk. Gewoon seksen als je zin hebt, dan komt het vanzelf een keer goed. En heb je een maand géén zin, dan doe je het even niet.

Ik ben zwanger geraakt op een moment dat ik dacht écht écht niet zwanger te kunnen raken, en toen was ik het wel.

Lijkt me ook niet zo lekker voor je relatie als je onder druk moet gaan seksen, zo van 'we moeten deze week om de dag hoor, dus kom maar weer op schat'.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's ; hoe vaak hadden jullie sex... Empty Re: Mama's ; hoe vaak hadden jullie sex...

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 23:53

De maand dat ik zwanger ben geworden hadden we het voor mijn gevoel juist niet op de goede dagen gedaan... Dus mijn vruchtbare dagen vielen anders dan verwacht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's ; hoe vaak hadden jullie sex... Empty Re: Mama's ; hoe vaak hadden jullie sex...

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 1:40

Hahaha, Lilith, ik moet toch altijd om jou en je reacties lachen, zo lekker recht voor zn raap, heerlijk!
Wij doen het sowieso eigenlijk wel min 2x in de week .. dat proberen we er toch in te houden om niet zo in een sleur te raken zeg maar! Ik heb totaal geen idee wanneer mn vruchtbare week is tot op heden, dus we doen maar gewoon wat .. Toch vind ik het wel spannend!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's ; hoe vaak hadden jullie sex... Empty Re: Mama's ; hoe vaak hadden jullie sex...

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 2:17

In het begin gewoon wanneer we er zin in hadden. Toen we een half jaar bezig waren is het allemaal wat gerichter gegaan Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's ; hoe vaak hadden jullie sex... Empty Re: Mama's ; hoe vaak hadden jullie sex...

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 1:30

Ik wist niet eens wanneer me vruchtbaarste week was Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's ; hoe vaak hadden jullie sex... Empty Re: Mama's ; hoe vaak hadden jullie sex...

Bericht  Darius za 1 jan 2011 - 7:48

Bij L elke dag. Wij hadden eigenlijk wel dikke lol om zo 'verplicht' te vrijen. Bij deze baby 1x gedaan en het was dus ook eigenlijk meteen raak.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's ; hoe vaak hadden jullie sex... Empty Re: Mama's ; hoe vaak hadden jullie sex...

Bericht  *Lookie* za 1 jan 2011 - 12:39

Tot nu toe wanneer we zin hebben. Maar ik heb dan ook geen eisprong tot nu toe dus dan maakt het niet uit. Als straks de Clomid aanslaat, en ik dus wel een eisprong heb dan zullen we zeker wel seks hebben vlak voor de eisprong. Ten eerste omdat ik door de echo's dan wél weet wanneer ik de eisprong heb, en bovendien 'moeten' we onze kansen nu wel benutten, anders zou het gewoon zonde zijn. Maar dat is natuurlijk nu toch anders omdat we al wat langer bezig zijn. Ik ben er absoluut voor om gewoon lekker te seksen wanneer je zin hebt als alles verder normaal functioneert en je dus elke maand wel een kans hebt. Dan blijft het gewoon leuker. Ik denk trouwens wel dat als je 'moet' en je maakt daarvoor zin, het net zo goed leuk kan zijn (kán... het hangt natuurlijk ook van je humeur af en hoe je je op dat moment lichamelijk voelt)

Edit: Ik zie nu dat ik wat te snel gereageerd heb, want ik ben nog geen mama...
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's ; hoe vaak hadden jullie sex... Empty Re: Mama's ; hoe vaak hadden jullie sex...

Bericht  snoezel za 1 jan 2011 - 23:39

Het was voor mij 1 groot feest dat zwanger worden, maar was er wel erg obsessief mee bezig.. Embarassed Ben ik heel eerlijk in. Ik wilde heel graag een klein hummeltje en toen we er ook echt voor gingen, vond ik het allemaal zo spannend... Dus ja, was er best erg mee bezig, ook die eerste maand ovulatietesten gebruikt, maar dat was ook meer omdat ik gewoon benieuwd ernaar was. En ja, toen we ongeveer halverwege de maand waren, kreeg ik het niet uit mijn kop, je weet toch dat je dan het meeste kans maakt... Werkte voor mij wel stimulerend, had er echt zin in smile Het was geen MOETEN ofzo... En mijn man had geen bezwaar Wink Dus ja, halverwege de maand echt elke dag of om de dag het toen wel gedaan. Toen dacht ik ongesteld te zijn (Bleek later innesteling te zijn) en gingen we maand 2 in. Toen had ik het al veel meer los gelaten, geen ovulatietesten gedaan en ook de sex werd alweer veel meer sex. Vooral ook omdat ik dacht dat de kansen die maand heel klein waren, omdat mijn eisprong ongeveer aan het eind van een week wintersport (zonder vriend Wink) zou vallen...

Voor een volgende zou ik geen ovulatietesten meer gebruiken, maar of ik er dan minder mee bezig zou zijn.. Ik weet het niet. Het is eigenlijk meer mijn persoonlijkheid, ik heb dat met alles. Als ik ergens aan begin, duik ik er ook meteen midden in. Zo wilde ik laatst beginnen met hardlopen: van alles opgezocht op internet, muziekprogramma's ervoor gedownload, outfitjes bekeken en besteld, enz. Halve dag mee bezig geweest... En dit is maar een voorbeeld. Als ik iets in mijn kop heb...
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's ; hoe vaak hadden jullie sex... Empty Re: Mama's ; hoe vaak hadden jullie sex...

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 1:35

tamm86 schreef:... In de vruchtbare week?
En dan bedoel ik de maand die dus resulteerde in een zwangerschap.
Was gewoon eens benieuwd wat zeg maar 'normaal' is!

Wat normaal is ? Gewoon wanneer jullie beide zin hebben, geen geforceerd gedoe over het 'moeten' in de vruchtbare week, je weet toch niet wanneer je je eisprong hebt. Aan de hand van dit topic van het zwanger worden in 2011 heb ik een beetje het idee dat je er teveel mee bezig bent. Laat het allemaal lekker los, heb sex wanneer jullie beide zin hebben en ga er niet zo op zitten letten wanneer je wel/nioet vruchtbaar bent etc. hou het leuk en geniet van de sex zelf en niet van de sex om kinderen te 'moeten' maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's ; hoe vaak hadden jullie sex... Empty Re: Mama's ; hoe vaak hadden jullie sex...

Bericht  Teddyaapje zo 2 jan 2011 - 23:57

Liva schreef:In het begin gewoon wanneer we er zin in hadden. Toen we een half jaar bezig waren is het allemaal wat gerichter gegaan Wink

Hier net zo. Eerst hadden we zoiets van we zien wel wanneer het raak is maar na een half jaar was ik het wachten zat en in de ronde dat het raak was hebben we volgens mij wel 2 weken lang elke dag seks gehad. Mijn cyclus werd steeds langer dus ik wist ook nooit precies wanneer mijn eisprong was.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's ; hoe vaak hadden jullie sex... Empty Re: Mama's ; hoe vaak hadden jullie sex...

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 0:00

Mama_van2 schreef:
tamm86 schreef:... In de vruchtbare week?
En dan bedoel ik de maand die dus resulteerde in een zwangerschap.
Was gewoon eens benieuwd wat zeg maar 'normaal' is!

Wat normaal is ? Gewoon wanneer jullie beide zin hebben, geen geforceerd gedoe over het 'moeten' in de vruchtbare week, je weet toch niet wanneer je je eisprong hebt. Aan de hand van dit topic van het zwanger worden in 2011 heb ik een beetje het idee dat je er teveel mee bezig bent. Laat het allemaal lekker los, heb sex wanneer jullie beide zin hebben en ga er niet zo op zitten letten wanneer je wel/nioet vruchtbaar bent etc. hou het leuk en geniet van de sex zelf en niet van de sex om kinderen te 'moeten' maken.

Haha, ik snap het hoor!
Ik denk ook vooral dat het zo lijkt omdat het de eerste maand is, en we alles nog een beetje proberen uit te vogelen.
Plus de wens is natuurlijk sterk aanwezig. Volgende maand denk ik dat het allemaal alweer gezakt is, het is nu gewoon nog heel 'spannend'!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's ; hoe vaak hadden jullie sex... Empty Re: Mama's ; hoe vaak hadden jullie sex...

Bericht  Nana ma 3 jan 2011 - 0:54

Wij hebben het alleen gedaan als we zin hadden. Moet toegeven dat het idee dat er een kindje zou kunnen ontstaan wel wat 'fijne' spanning met zich meebracht. Beide keren was het de eerste keer raak dus ik zou ook zeggen laat het bewust zwanger worden los en geniet gewoon van de seks.
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's ; hoe vaak hadden jullie sex... Empty Re: Mama's ; hoe vaak hadden jullie sex...

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 3:15

Toen we voor een tweede gingen hadden we maar een paar rondes de 'tijd' om ervoor te gaan. Daarom deden wij het wel extra vaak in de vruchtbare periode (ik voel mijn eisprong, dus dat scheelt).

Maar het lukte helaas niet. We besloten daarop de wens een half jaar uit te stellen. De maand erna hebben we letterlijk één keer sex gehad (door ziekte van twee kanten), en ja hoor; juist toen we er níet meer mee bezig waren was het dus wel raak Wink .


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum