Hoeveel alcohol drink jij?
+80
Gympie
Reva
Jeanette
Siamsa
Artemis
Esperanza
Steep
Sure
Middleme
Purpleflower
Snoes
Frummeltje
Bazinga
Aagje!
Blond
Lady4
Winegum
Marin
Niene
TukTuk
Saga
minoessepoes
Sun88
Caramba
June
Elliot
Printje
girli
Taeda
Nyx
Linda
SuperGrover
Kowalski
Muppetje
Marcellah89
LDJ
Bacio
JustMeDaan
SoGood
Cimic
Shisha
Sea of Trees
Merai
sterremaan
Sorella
Rizzo
Ilargi
Fortissimo
Sam
Lady Starstruck
Mermaid
Parisienne
Arwyn
SarahKey
Slakje
Blair
Ragazza
Ilovethe90s
Sayuri
Ella
Exogenesis
Roos'
Pannetoet
Laurientje
Kaninchen
Carra
Susan
Razz
Sterre
Angela_1986
Sanne
Toet
Bolleke
Caroow
Atelier Madame
Minx
Japie
Joan
Bliss
Rush
84 plaatsers
Pagina 3 van 11
Pagina 3 van 11 • 1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11
Re: Hoeveel alcohol drink jij?
Ik drink geen alcohol.
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Ik vind de hoeveelheden alcohol die hier langskomen wel echt zorgelijk!
Ik drink thuis sowieso nooit alcohol, behalve soms als ik visite heb. Ik ga wel regelmatig naar een feestje/de kroeg in, dan zijn het 3 á 4 glazen, dat is gemiddeld een keer per week. Als ik echt ga stappen willen het er ook weleens een stuk of 7 á 8 zijn. Dat komt gok ik een keer of 6 per jaar voor.
Ik drink thuis sowieso nooit alcohol, behalve soms als ik visite heb. Ik ga wel regelmatig naar een feestje/de kroeg in, dan zijn het 3 á 4 glazen, dat is gemiddeld een keer per week. Als ik echt ga stappen willen het er ook weleens een stuk of 7 á 8 zijn. Dat komt gok ik een keer of 6 per jaar voor.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Zo Kim, ik vind echt dat jij veel drinkt, zeg.
Ik drink een paar keer in de maand, als de gelegenheid zich aandient, zoals een feestje o.i.d. Verder heel soms een glas wijn thuis.
Ik drink een paar keer in de maand, als de gelegenheid zich aandient, zoals een feestje o.i.d. Verder heel soms een glas wijn thuis.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Momenteel drink ik helemaal niet maar voordat ik zwanger was dronk Ik gemiddeld een fles wijn per week. Soms wat meer en soms ook weer weken niks.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik drink niet, dat glaasje wijn met kerst/nieuwjaar tel ik niet eens mee.
Denk dat ik best saai hierin ben maar ik heb niet z'n behoefte aan alcohol. Zou eerder een sigaret roken dan alcohol drinken.
Denk dat ik best saai hierin ben maar ik heb niet z'n behoefte aan alcohol. Zou eerder een sigaret roken dan alcohol drinken.
Cimic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 282
Registratiedatum : 08-01-13
Sayuri schreef:Wauw Exo, ben je zwanger? Gefeliciteerd!
Ja, dankje!
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Als ik met vriendinnen ergens een hapje eet of op stap ga of ergens ga lunchen o.i.d. dan gaan er wel een paar wijntjes in ja, maar dat beperk ik wel tot het weekend. Thuis drink ik nooit. Tot een paar jaar geleden dronk ik echt wel stevig door en tikte ik zo makkelijk 7 wijntjes weg maar de laatste tijd voel ik 2 wijntjes al behoorlijk. Echt zo sneu.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik drink thuis rode wodka-red bull of amaretto/liqor 43/ baileys. En dan meestal 1-2 glaasjes. En niet elke avond.
Als ik terrasje ofzo ga rijd ik meestal dus drink ik niks waar alcohol in zit.
Als ik echt ga stappen, wat meestal om de 2/3 weken is dan drink ik wel tussen de 5-10 glaasjes en dan ook wel sterkere drank(boswandeling).
Wijn lust ik niet, ook geen rose enz dus ik val al snel in de sterkere dranken.
Als ik terrasje ofzo ga rijd ik meestal dus drink ik niks waar alcohol in zit.
Als ik echt ga stappen, wat meestal om de 2/3 weken is dan drink ik wel tussen de 5-10 glaasjes en dan ook wel sterkere drank(boswandeling).
Wijn lust ik niet, ook geen rose enz dus ik val al snel in de sterkere dranken.
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Ik dronk eerst 3 of 4 avonden in de week en dat heb ik terug gebracht naar 1 tot 2 avonden. Tenzij ik dingen heb staan zoals uit eten of zoals vandaag een doop met receptie en morgen ben ik gastvrouw tijdens een jubilarissendiner van mijn werk. Dat zijn dan dus 3 avonden achter elkaar.
Gast- Gast
Ik herken het helemaal Kim. Ik drink nu nog "maar'" 1 avond stevig en 3 avonden "matig". Ik kan (als daar geen reden toe is) ook echt geen maat houden en wil dan ook echt niet naar huis.
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Ik kom er trouwens niet van aan. Ik drink altijd al zoveel (althans sinds mn 18e, daarvoor sinds mn 15e 1 avond per week stevig rest van de week niks). Misschien is het wel sociale druk, maar ik vind het zelf ook fijn/leuk. Het hoort bij mijn levenstijl. Net zoals het bij mijn levelstijl hoort om 3x per week te sporten.
Bacio- Prater
Als ik doordeweeks meer af zou spreken/vaker zou gaan borrelen, zou ik ook veel meer drinken denk ik. Het is dus de truc om gewoon minder naar de kroeg te gaan Alleen in vakanties drink ik meestal behoorlijk, want dan spreek ik zoveel dingen af die (voor mij) met alcohol gepaard gaan (stappen, uit eten, borrelen). Binnenkort wil ik wel bij wijze van experiment ff een avondje op stap en dan alleen cola light of water drinken, eens kijken of ik dan evenveel plezier heb
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Wat een suf experiment Bliss.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik drink zelden.
Als ik drink, dan drink ik een bessen.
Maar dat is lang niet iedere week.
Als ik drink, dan drink ik een bessen.
Maar dat is lang niet iedere week.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
SoGood schreef:Wat een suf experiment Bliss.
Whaha ja hè
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik drink eigenlijk ook zelden. En als ik een wijntje neem dan doe ik er de hele avond over om hem op te krijgen. Kan dat echt niet snel achterover gooien. En vaak is die aan het eind van de avond nog steeds niet op. Lekker vind ik het trouwens ook niet echt.
Marcellah89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 297
Punten : 377
Registratiedatum : 27-11-10
Ik vind het meevallen wat je drinkt Kim. Ken wel ergere gevallen.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Eerder dronk ik 2/3 glazen per week. Nu is het me een paar keer zó slecht gevallen dat ik helemaal niet meer drink.
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Hoeveel uur duurt een "hele avond" voor jou?Marcellah89 schreef:Ik drink eigenlijk ook zelden. En als ik een wijntje neem dan doe ik er de hele avond over om hem op te krijgen. Kan dat echt niet snel achterover gooien. En vaak is die aan het eind van de avond nog steeds niet op. Lekker vind ik het trouwens ook niet echt.
Bacio- Prater
Het verschilt bij mij best veel per week, maar tegenover de meesten van jullie voel ik me net een alcoholist Gelukkig ken ik mijn grenzen wel en zal niet snel te ver gaan.
Ik denk dat in een gemiddelde week op één avond 1-2 wijntjes drink en één avond iets meer, als ik op stap ga drink ik namelijk de hele avond rosébier of gewoon bier en dat tel ik niet
Maar er zijn ook weken dat ik doordeweeks uiteten ga en daarbij ook een wijntje drink, maar bijvoorbeeld niet op stap ga en dan ook niks thuis drink. Nu heb ik vanmiddag bijvoorbeeld op het terras 3 wijntjes gedronken, maar heb ik een week geleden voor het laatst gedronken. Het verschilt dus best, maar voor mijn gevoel drink ik nooit echt teveel.
Ik denk dat in een gemiddelde week op één avond 1-2 wijntjes drink en één avond iets meer, als ik op stap ga drink ik namelijk de hele avond rosébier of gewoon bier en dat tel ik niet
Maar er zijn ook weken dat ik doordeweeks uiteten ga en daarbij ook een wijntje drink, maar bijvoorbeeld niet op stap ga en dan ook niks thuis drink. Nu heb ik vanmiddag bijvoorbeeld op het terras 3 wijntjes gedronken, maar heb ik een week geleden voor het laatst gedronken. Het verschilt dus best, maar voor mijn gevoel drink ik nooit echt teveel.
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ik vind de hoeveelheden inderdaad vrij fors. Relatief veel drankjes en relatief veel drinkdagen. Ik heb weinig drinkdagen met veel drankjes, dus dat compenseert tenminste iets. Ik drink op feestjes/donderdag meestal wel redelijk wat, gemiddeld 5-6 glazen denk ik. Maar dat is maximaal eens per week. De rest van de week drink ik weinig, gemiddeld 2 glazen verspreid door de week.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik drink steeds minder. Heb het ook niet meer nodig om een avond gezellig te maken als we met een groep zijn. Vind dat zo fijn! Ga ik lekker stappen en de volgende dag heb ik nergens last van.
Gast- Gast
Tijdens m'n studententijd dronk ik héél veel. M'n ouders hebben zich daar wel eens zorgen om gemaakt..
Ik moest regelmatig m'n toenmalige vriendje bellen of hij me alsjeblieft op het station op kon halen, want in de bus zou ik geheid gaan kotsen.
Tegenwoordig drink ik amper. Nou ben ik de afgelopen 3 jaar ook constant zwanger of borstvoeding aan het geven, dus dat is niet handig. Ik drink nu alleen als ik met vriendinnen een nachtje weg ga. Dan vloeit de drank ook rijkelijk. Thuis drink ik nagenoeg nooit, geen behoefte aan.
Ik moest regelmatig m'n toenmalige vriendje bellen of hij me alsjeblieft op het station op kon halen, want in de bus zou ik geheid gaan kotsen.
Tegenwoordig drink ik amper. Nou ben ik de afgelopen 3 jaar ook constant zwanger of borstvoeding aan het geven, dus dat is niet handig. Ik drink nu alleen als ik met vriendinnen een nachtje weg ga. Dan vloeit de drank ook rijkelijk. Thuis drink ik nagenoeg nooit, geen behoefte aan.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Ik kan niet nuchter op stapBliss schreef:SoGood schreef:Wat een suf experiment Bliss.
Whaha ja hè
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Pagina 3 van 11 • 1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol?
» Hoeveel water verbruiken jullie en met hoeveel personen?
» Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?
» Wat eet/drink jij nu?
» Wat eet/drink jij nu?
» Hoeveel water verbruiken jullie en met hoeveel personen?
» Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?
» Wat eet/drink jij nu?
» Wat eet/drink jij nu?
Pagina 3 van 11
Permissies van dit forum: