Hoeveel alcohol drink jij?
+80
Gympie
Reva
Jeanette
Siamsa
Artemis
Esperanza
Steep
Sure
Middleme
Purpleflower
Snoes
Frummeltje
Bazinga
Aagje!
Blond
Lady4
Winegum
Marin
Niene
TukTuk
Saga
minoessepoes
Sun88
Caramba
June
Elliot
Printje
girli
Taeda
Nyx
Linda
SuperGrover
Kowalski
Muppetje
Marcellah89
LDJ
Bacio
JustMeDaan
SoGood
Cimic
Shisha
Sea of Trees
Merai
sterremaan
Sorella
Rizzo
Ilargi
Fortissimo
Sam
Lady Starstruck
Mermaid
Parisienne
Arwyn
SarahKey
Slakje
Blair
Ragazza
Ilovethe90s
Sayuri
Ella
Exogenesis
Roos'
Pannetoet
Laurientje
Kaninchen
Carra
Susan
Razz
Sterre
Angela_1986
Sanne
Toet
Bolleke
Caroow
Atelier Madame
Minx
Japie
Joan
Bliss
Rush
84 plaatsers
Pagina 9 van 11
Pagina 9 van 11 • 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11
Re: Hoeveel alcohol drink jij?
Typen op een iPad terwijl je eigenlijk weg moet en dus geen tijd meer hebben om het door te lezenMarin schreef:Hou het maar gewoon lekker op dwerg Jij bent echt de koningin van de autocorrects hier op het forum. Echt hoe je het elke keer weer voor elkaar krijgt! Dat lukt mij nou nooit!
Artemis- Prater
- Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13
Ok ironisch genoeg spuugde ik bijna mijn slokje bier uit bij het lezen van het kwijt raken van je dwerg! Geweldig
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Als je teveel frisdrank drinkt en je krijgt overgewicht/obesitas, dan kan dit zeker wel een aantasting zijn van je gezondheid en uiteindelijk je ontslag betekenen. Er is zelfs uit onderzoek gebleken dat dikke mensen minder snel worden aangenomen, doordat werkgevers in de veronderstelling zijn dat dikke mensen geen zelfdiscipline hebben, lui zijn, of grote kans lopen om ziek te worden.
Natuurlijk, drank kan een probleem zijn, maar ik vind niet dat je de schade die frisdrank kan aanrichten moet bagatelliseren. Ja, het is maatschappelijk aanvaard, maar maakt dat het minder schadelijk? Dacht het niet....
Natuurlijk, drank kan een probleem zijn, maar ik vind niet dat je de schade die frisdrank kan aanrichten moet bagatelliseren. Ja, het is maatschappelijk aanvaard, maar maakt dat het minder schadelijk? Dacht het niet....
Gast- Gast
Weinig. Af en toe een wijntje bij het eten. En ik vind cocktails lekker, maar die dingen zijn duur, dus dat doe ik ook niet vaak.
Gast- Gast
Ik vind dat je nu een beetje je eigen probleem aan het wegwuiven bent met je afkeer voor frisdrank. Ik drink liever een fles cola per dag dan het aantal drank wat jij naar binnen giet wekelijks. Dat het slecht is, die cola, dat weet ik ook wel, maar die alcohol maakt echt wel meer schade lichamelijk.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Niet om mijn eigen 'probleem' weg te wuiven, maar als ik naar mijn vrienden en bekenden kijk, dan heeft eigenlijk iedereen wel iets, de één rookt, de ander eet teveel en weer een ander speelt urenlang games, of kijkt alleen nog maar op zijn smartphone... Voor mij is drank dus mijn zwakke plek.
Gast- Gast
Ik drink inderdaad liever elke dag een blikje cola light dan vier keer per week mezelf klemzuipen en geen maat daarin weten te houden.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
4x per week? Huh, waar haal je dat nou vandaan? Ik drink gemiddeld vier keer per week, twee keer op een borrel en dan drink ik maximaal 3 glaasjes (die borrels zijn vaak aan het einde van de middag en zijn onderdeel van mijn werk), de rest is met vrienden en daar zit eens per week ongeveer een uitschieter tussen, dan drink ik zo tussen de 6 en 10 glazen. En dát is teveel, ja dat weet ik en dáár zou ik graag iets aan willen veranderen... maar hoe? Als ik eenmaal op dreef ben, dan ga ik door...
Gast- Gast
KimRosenberg85 schreef:4x per week? Huh, waar haal je dat nou vandaan? Ik drink gemiddeld vier keer per week, twee keer op een borrel en dan drink ik maximaal 3 glaasjes (die borrels zijn vaak aan het einde van de middag en zijn onderdeel van mijn werk), de rest is met vrienden en daar zit eens per week ongeveer een uitschieter tussen, dan drink ik zo tussen de 6 en 10 glazen. En dát is teveel, ja dat weet ik en dáár zou ik graag iets aan willen veranderen... maar hoe? Als ik eenmaal op dreef ben, dan ga ik door...
Je zegt het daar toch zelf? Gemiddeld vier keer per week, dus wat snap je niet aan dat ik dan vier keer per week zeg? Huh?
In je OP zeg je het ook nog eens:
KimRosenberg85 schreef: Gemiddeld drink ik drie tot vier avonden per week en dan één tot twee avonden stevig (6-10 glazen) en nog twee avonden 'normaal', (2-4 glazen).
Hoewel jij het vast bedoeld dat je 'maar' twee keer per week echt veel drinkt.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik noem twee à drie drankjes op een werkborrel absoluut geen klemzuipen nee, laat staan dat ik dan alle grenzen uit het oog zou verliezen. Dat zou wat zijn als dat gebeurde op een borrel van mijn werk, waar ik met mensen sta te netwerken.
Gast- Gast
KimRosenberg85 schreef:Er is zelfs uit onderzoek gebleken dat dikke mensen minder snel worden aangenomen, doordat werkgevers in de veronderstelling zijn dat dikke mensen geen zelfdiscipline hebben, lui zijn, of grote kans lopen om ziek te worden.
Lightbulb! Ineens weet ik waarom ik nergens aan word genomen
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Dan heb ik me inderdaad een beetje verkeerd uitgedrukt met klemzuipen vier keer in de week. Maar twee keer lijkt me ook niet heel fantastisch voor je lever. Dan heb ik alsnog liever dat colaatje light, ook al word ik er zo dik van dat ik nooit meer een baan ga vinden.
Marin- Lady Post-a-lot
Haha, ok... nouja ik heb toch liever dit, dan dat ik mezelf niet goed meer zou kunnen bewegen door overgewicht en dagelijks kilo's ballast mee zou moeten zeulen.
Gast- Gast
KimRosenberg85 schreef:Haha, ok... nouja ik heb toch liever dit, dan dat ik mezelf niet goed meer zou kunnen bewegen door overgewicht en dagelijks kilo's ballast mee zou moeten zeulen.
Maar serieus, je overdrijft zo. Ik bén toch geen wandelende ballon? Ik doe er van alles aan om gezond op gewicht te blijven, af te vallen zelfs, ben al 10 kilo afgevallen in een jaar. Natuurlijk is (light) frisdrank slecht, dat weet iedereen. Maar je wordt er echt niet direct spontaan dik van.
Marin- Lady Post-a-lot
ach ieder z'n ding de een eet zich klem aan koekjes/chips en de ander zuipt zich klem.
Mermaid- Kletskop
Het is altijd een combinatie van factoren, maar daar gaat dit topic ook niet over.
Ontopic: Ik schrik wel een beetje van hoe weinig mensen hier drinken. Ik ken werkelijk niémand die zo weinig drinkt, als de vrouwen hier op het forum. Zelfs mijn hele familie + schoonfamilie drinkt graag, vaak en veel.
Ontopic: Ik schrik wel een beetje van hoe weinig mensen hier drinken. Ik ken werkelijk niémand die zo weinig drinkt, als de vrouwen hier op het forum. Zelfs mijn hele familie + schoonfamilie drinkt graag, vaak en veel.
Gast- Gast
Bijna iedereen in mijn familie en schoonfamilie drink niet, of weinig. Er wordt op verjaardagen ook niet veel drank gedronken, alleen wat biertjes, een paar per persoon.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Haha, nu wordt ie helemaal mooi. Je schrikt van hoe weinig men hier drinkt? Wat valt er in godsnaam te schrikken?
Net of je trouwens of overgewicht hebt, of een alcoholverslaving. Sowieso, alsof je overgewicht krijgt van een paar frisjes per dag.
Net of je trouwens of overgewicht hebt, of een alcoholverslaving. Sowieso, alsof je overgewicht krijgt van een paar frisjes per dag.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
KimRosenberg85 schreef:Haha, ok... nouja ik heb toch liever dit, dan dat ik mezelf niet goed meer zou kunnen bewegen door overgewicht en dagelijks kilo's ballast mee zou moeten zeulen.
Dus niet of weinig drinken = overgewicht? (oh, Susan was me voor)
Ragazza- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13
KimRosenberg85 schreef:Het is altijd een combinatie van factoren, maar daar gaat dit topic ook niet over.
Ik zei ook al eerder in dit topic dat ik me erover verbaas, maar schrikken lijkt me toch wat overdreven
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Tja niet iedereen hier bevind zich in dezelfde kringen als jij.
In mijn familie wordt niet heel veel gedronken, bij mijn vriend iets meer maar ook niet veel. vriend zelf kan soms redelijk wat weg krijgen en heeft zijn 'wildere' periode wel gehad. Maar hij zegt ook dat het wel eens ophoudt met al die alcohol als je wat ouder wordt. dan wil je ook wel weer gewoon fris opstaan, je kunnen concentreren. Lijkt mij een vrij algemene ontwikkeling van ouder/serieuzer worden. Ik vind veel drinken gewoon een beetje studentengedrag.
In mijn familie wordt niet heel veel gedronken, bij mijn vriend iets meer maar ook niet veel. vriend zelf kan soms redelijk wat weg krijgen en heeft zijn 'wildere' periode wel gehad. Maar hij zegt ook dat het wel eens ophoudt met al die alcohol als je wat ouder wordt. dan wil je ook wel weer gewoon fris opstaan, je kunnen concentreren. Lijkt mij een vrij algemene ontwikkeling van ouder/serieuzer worden. Ik vind veel drinken gewoon een beetje studentengedrag.
Mermaid- Kletskop
Ja, ik schrik daar wel van, omdat het mij erop wijst dat het kennelijk niet normaal is, het drankgebruik in mijn omgeving.
Gast- Gast
Ik vind het ook wel opvallend dat er best veel meiden hier zijn die weinig tot nooit drinken. Dat had ik niet verwacht, omdat het in mijn omgeving best normaal is om iig af en toe op feestjes etc te drinken. Maar om er nou van te schrikken?
Marin- Lady Post-a-lot
Hier in de stad is het niet alleen iets voor studenten, mensen blijven hier gewoon naar de kroeg gaan, uitgaan en biertjes drinken. Het ligt een beetje aan de gelegenheid, maar het zit hier bomvol met dertigers, die gewoon een baan hebben, maar het ook leuk vinden om met vrienden een biertje te drinken. Het één sluit het ander niet uit.
Gast- Gast
Ik neem jou niet meer serieus Kim. De discussie zwakt wat af, en jij draait opeens weer om, drinkt helemaal niet zoveel en ' schrikt' ervan dat mensen weinig drinken (ja, jeetje, echt vet schokkend, dat de meeste mensen niet meer drinken dan de voorschriften voor je gezondheid zijn... poeh, ik moet even bijkomen) en gooit er ook maar even direct een stelling in over overgewicht waarvan je weet dat het discussie oplevert.
Je snijdt een onderwerp aan waar makkelijk discussie over komt, alcoholgebruik, en vervolgens stook je die discussie even op door uitspraken als ' ik wil wel stoppen maar ik kan het niet' en als dat ook weer een beetje uitdooft gooi je er weer iets anders in.
Je zit hier enkel en alleen om te stoken, te rellen en discussies aan te wakkeren. En ik neem er geen woord meer serieus van, bij deze.
Je snijdt een onderwerp aan waar makkelijk discussie over komt, alcoholgebruik, en vervolgens stook je die discussie even op door uitspraken als ' ik wil wel stoppen maar ik kan het niet' en als dat ook weer een beetje uitdooft gooi je er weer iets anders in.
Je zit hier enkel en alleen om te stoken, te rellen en discussies aan te wakkeren. En ik neem er geen woord meer serieus van, bij deze.
Artemis- Prater
- Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13
Pagina 9 van 11 • 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol?
» Hoeveel water verbruiken jullie en met hoeveel personen?
» Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?
» Wat eet/drink jij nu?
» Wat eet/drink jij nu?
» Hoeveel water verbruiken jullie en met hoeveel personen?
» Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?
» Wat eet/drink jij nu?
» Wat eet/drink jij nu?
Pagina 9 van 11
Permissies van dit forum: