Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel alcohol drink jij?

+80
Gympie
Reva
Jeanette
Siamsa
Artemis
Esperanza
Steep
Sure
Middleme
Purpleflower
Snoes
Frummeltje
Bazinga
Aagje!
Blond
Lady4
Winegum
Marin
Niene
TukTuk
Saga
minoessepoes
Sun88
Caramba
June
Elliot
Printje
girli
Taeda
Nyx
Linda
SuperGrover
Kowalski
Muppetje
Marcellah89
LDJ
Bacio
JustMeDaan
SoGood
Cimic
Shisha
Sea of Trees
Merai
sterremaan
Sorella
Rizzo
Ilargi
Fortissimo
Sam
Lady Starstruck
Mermaid
Parisienne
Arwyn
SarahKey
Slakje
Blair
Ragazza
Ilovethe90s
Sayuri
Ella
Exogenesis
Roos'
Pannetoet
Laurientje
Kaninchen
Carra
Susan
Razz
Sterre
Angela_1986
Sanne
Toet
Bolleke
Caroow
Atelier Madame
Minx
Japie
Joan
Bliss
Rush
84 plaatsers

Pagina 10 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel alcohol drink jij? - Pagina 10 Empty Re: Hoeveel alcohol drink jij?

Bericht  Gast di 28 mei 2013 - 23:54

Artemis: Je hebt me helemaal door! Wat moet ik nu doen? Help!? Cool

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Marin di 28 mei 2013 - 23:55

Artemis, dat heb je nu al meerdere keren gezegd. Misschien gewoon lekker laten gaan als je het zo irritant vindt?
Ik vind de discussies wel vermakelijk.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Mermaid di 28 mei 2013 - 23:55

Artemis schreef:Ik neem jou niet meer serieus Kim. De discussie zwakt wat af, en jij draait opeens weer om, drinkt helemaal niet zoveel en ' schrikt' ervan dat mensen weinig drinken (ja, jeetje, echt vet schokkend, dat de meeste mensen niet meer drinken dan de voorschriften voor je gezondheid zijn... poeh, ik moet even bijkomen) en gooit er ook maar even direct een stelling in over overgewicht waarvan je weet dat het discussie oplevert.

Je snijdt een onderwerp aan waar makkelijk discussie over komt, alcoholgebruik, en vervolgens stook je die discussie even op door uitspraken als ' ik wil wel stoppen maar ik kan het niet' en als dat ook weer een beetje uitdooft gooi je er weer iets anders in.

Je zit hier enkel en alleen om te stoken, te rellen en discussies aan te wakkeren. En ik neem er geen woord meer serieus van, bij deze.

ach het is in ieder geval beter uitgedacht en wat intelligenter dan dat Patries typje.

Maar ik bedacht me net wel hetzelfde ja. Ook als iemand heel duidelijk 'ik vind' ergens bij zegt er nog tegen in gaan.. tja.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Susan di 28 mei 2013 - 23:56

Marin schreef:Artemis, dat heb je nu al meerdere keren gezegd. Misschien gewoon lekker laten gaan als je het zo irritant vindt?

Waarom, ze zegt toch niks verkeerd?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  xxjojootjexx di 28 mei 2013 - 23:57

Artemis schreef:Ik neem jou niet meer serieus Kim. De discussie zwakt wat af, en jij draait opeens weer om, drinkt helemaal niet zoveel en ' schrikt' ervan dat mensen weinig drinken (ja, jeetje, echt vet schokkend, dat de meeste mensen niet meer drinken dan de voorschriften voor je gezondheid zijn... poeh, ik moet even bijkomen) en gooit er ook maar even direct een stelling in over overgewicht waarvan je weet dat het discussie oplevert.

Je snijdt een onderwerp aan waar makkelijk discussie over komt, alcoholgebruik, en vervolgens stook je die discussie even op door uitspraken als ' ik wil wel stoppen maar ik kan het niet' en als dat ook weer een beetje uitdooft gooi je er weer iets anders in.

Je zit hier enkel en alleen om te stoken, te rellen en discussies aan te wakkeren. En ik neem er geen woord meer serieus van, bij deze.

Waarvan akte;) tijd voor een nieuwe quote in mijn onderschrift Laughing

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Marin di 28 mei 2013 - 23:58

Susan schreef:
Marin schreef:Artemis, dat heb je nu al meerdere keren gezegd. Misschien gewoon lekker laten gaan als je het zo irritant vindt?

Nee maar ze krijgt het langspeelplaat effect een beetje :P

Het is echt niet zo alsof Kim daardoor ineens gaat zeggen oh ja je hebt gelijk Artemis, ik ben nep. Wacht, dat deed ze net wel, maar dan sarcastisch.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Artemis wo 29 mei 2013 - 0:08

Marin schreef:
Susan schreef:

Nee maar ze krijgt het langspeelplaat effect een beetje Hoeveel alcohol drink jij? - Pagina 10 253468018

Het is echt niet zo alsof Kim daardoor ineens gaat zeggen oh ja je hebt gelijk Artemis, ik ben nep. Wacht, dat deed ze net wel, maar dan sarcastisch.

Ach, ik hoop dat de rest het ook doorheeft, daarom schrijf ik af en toe op wat ik zie gebeuren, omdat het anders makkelijk verzand in steeds een nieuwe discussie. Af en toe eens uit de doeken doen waarom elk topic van Kim eindigt in een discussie, omdat ze steeds dezelfde tactiek gebruikt, lijkt me niet onzinnig. Het enige wat ik doe is het verloop van elk topic van Kim samenvatten, niets meer en niets minder.

Ik verwacht niet dat Kim daardoor iets anders gaat doen, zij is hier immers precies om die reden. Maar misschien dat het inzicht verschaft in het algemeen.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Bericht  Marin wo 29 mei 2013 - 0:10

OH ja dat is ook zo, ik had die samenvatting ook wel door en had wel gezien dat ze ineens weer met een zogenaamd schokkende stelling komt, maar dan discussiëren we er toch lekker even over verder?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 29 mei 2013 - 0:12

Artemis zorgt voor het stukje duiding in uw dagelijkse KR-verwarring. Waarvoor dank.

Gast
Gast

Bericht  Artemis wo 29 mei 2013 - 0:14

Marin schreef:OH ja dat is ook zo, ik had die samenvatting ook wel door en had wel gezien dat ze ineens weer met een zogenaamd schokkende stelling komt, maar dan discussiëren we er toch lekker even over verder?

Discussies waarin steeds nieuwe schokkende stellingen komen puur om reacties op te roepen vind ik niet zo boeiend. Discussies zijn leuk als je ze met open vizier voert, niet wanneer de een er op uit is om te provoceren en te rellen.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 29 mei 2013 - 0:14

Artemis, ik ben blij dat je mij zo goed kent.

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover wo 29 mei 2013 - 0:15

Het interesseert me niet of ze echt of nep is, ze lokt discussies uit, wat dit forum eindelijk weer iets boeiender maakt. Dus ik zeg, hulde!
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast wo 29 mei 2013 - 0:15

KimRosenberg85 schreef:Artemis: Je hebt me helemaal door! Wat moet ik nu doen? Help!? Cool
In nederigheid knielen en Artemis aannemen als jouw redster voor je barre zielenood. Dat je dat niet weet.

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 29 mei 2013 - 0:20

SuperGrover schreef:Het interesseert me niet of ze echt of nep is, ze lokt discussies uit, wat dit forum eindelijk weer iets boeiender maakt. Dus ik zeg, hulde!

Exactly smile

Ik heb bijv nu ook een interessant gesprek over New York met Kim, dat vind ik echt heel leuk!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 29 mei 2013 - 0:25

Marin schreef:
SuperGrover schreef:Het interesseert me niet of ze echt of nep is, ze lokt discussies uit, wat dit forum eindelijk weer iets boeiender maakt. Dus ik zeg, hulde!

Exactly smile

Ik heb bijv nu ook een interessant gesprek over New York met Kim, dat vind ik echt heel leuk!
Vind ik ook leuk Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 29 mei 2013 - 0:27

Artemis schreef:
Marin schreef:OH ja dat is ook zo, ik had die samenvatting ook wel door en had wel gezien dat ze ineens weer met een zogenaamd schokkende stelling komt, maar dan discussiëren we er toch lekker even over verder?

Discussies waarin steeds nieuwe schokkende stellingen komen puur om reacties op te roepen vind ik niet zo boeiend. Discussies zijn leuk als je ze met open vizier voert, niet wanneer de een er op uit is om te provoceren en te rellen.

Eens.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Printje wo 29 mei 2013 - 0:41

Ik zeg al vanaf het begin af aan dat Kim niet is wie ze is dat ze zegt dat ze is. Je zit alleen maar te stoken over onderwerpen die gevoelig liggen, vaak dan tenminste. Bijv. Het topic over die sauna toen, het ging je er alleen maar om om mensen ff lekker neer te halen, en een beetje te stoken hier. Ik ben er allang klaar mee en geloof er allemaal geen fluit van.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Blair wo 29 mei 2013 - 0:44

Ik denk niet dat ze fake is, maar ze is hier wel om lekker te stoken en rellen.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Gast wo 29 mei 2013 - 0:45

Ik heb een sterke mening en schuw niet om deze te uiten, maar voor een spelletje tennis is altijd een tweede partij nodig.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 mei 2013 - 0:53

KimRosenberg85 schreef:Ik heb een sterke mening en schuw niet om deze te uiten, maar voor een spelletje tennis is altijd een tweede partij nodig.

Waarom stel je je mening dan steeds bij als je zo'n sterke eigen mening hebt? Dat komt op mij niet heel sterk over...

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 mei 2013 - 0:57

Met je mening bijstellen is niets mis. Dat getuigt er juist van dat je wilt nadenken over je motieven en argumenten. Maar Kim knalt haar mening neer, keihard, en verandert 'm later weer. Dát is wat het ongeloofwaardig maakt.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 mei 2013 - 0:58

Mijn mening veranderen? Noem eens een voorbeeld?

Gast
Gast

Bericht  Artemis wo 29 mei 2013 - 1:14

Eerst is het een probleem want je opent een topic, dan is het geen probleem, dan wil je wel stoppen maar kun je niet, dan wil je niet stoppen want het is normaal, iedereen doet het, dan schrik je van hoe weinig mensen drinken, daarna haal je er cola light bij, en als klap op de vuurpijl kom je met ' maar ik ben ten minste niet dik, want dikke mensen worden als lui en ongedisciplineerd gezien' . Je draait alle kanten op. Je zegt zelf ergens ' ik wil wel stoppen, maar ik weet niet hoe' om daar vervolgens weer op terug te komen met ' ja, maar ik ben tenminste niet dik.

Dus wat is het nou? En waarom de discussie over gewicht erbij halen als het daar helemaal niet over gaat.

Al drinkt je hele omgeving zo veel, dat maakt het niet ongezond. Daarnaast is alcoholisme voor een groot deel genetisch bepaald, dus ik zou dat niet als een geruststelling zien eigenlijk.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 29 mei 2013 - 1:22

Ik heb de hele tijd gezegd dat het een probleem is. Daarnaast heb ik gezegd dat ik wil stoppen met meer drinken dan vijf glazen (dat dóórdrinken zeg maar), maar niet geheel zou willen stoppen (of daar nog niet klaar voor ben).

De discussie over overgewicht begon toen de vergelijking werd getrokken met frisdrank, dat heb ik niet zelf geïnitieerd. En dat ik overgewicht erger vindt dan mijn situatie nu, zegt niks over het besef dat ik wel degelijk een probleem heb.

Niks gekronkel dus, ik ben al die tijd consistent geweest.

Gast
Gast

Bericht  Zora do 30 mei 2013 - 0:45

KimRosenberg85 schreef:

De discussie over overgewicht begon toen de vergelijking werd getrokken met frisdrank, dat heb ik niet zelf geïnitieerd. En dat ik overgewicht erger vindt dan mijn situatie nu, zegt niks over het besef dat ik wel degelijk een probleem heb.

Niks gekronkel dus, ik ben al die tijd consistent geweest.

KimRosenberg85 schreef:Toevallig lees ik net hier een topic, waarin iemand het een vreselijk idee vindt om nooit meer Cola Light te drinken, dus zo'n gekke gedachte is het niet. Er zijn hordes mensen verslaafd aan de zoetstoffen in frisdrank...
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 10 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: