Hoeveel alcohol drink jij?
+80
Gympie
Reva
Jeanette
Siamsa
Artemis
Esperanza
Steep
Sure
Middleme
Purpleflower
Snoes
Frummeltje
Bazinga
Aagje!
Blond
Lady4
Winegum
Marin
Niene
TukTuk
Saga
minoessepoes
Sun88
Caramba
June
Elliot
Printje
girli
Taeda
Nyx
Linda
SuperGrover
Kowalski
Muppetje
Marcellah89
LDJ
Bacio
JustMeDaan
SoGood
Cimic
Shisha
Sea of Trees
Merai
sterremaan
Sorella
Rizzo
Ilargi
Fortissimo
Sam
Lady Starstruck
Mermaid
Parisienne
Arwyn
SarahKey
Slakje
Blair
Ragazza
Ilovethe90s
Sayuri
Ella
Exogenesis
Roos'
Pannetoet
Laurientje
Kaninchen
Carra
Susan
Razz
Sterre
Angela_1986
Sanne
Toet
Bolleke
Caroow
Atelier Madame
Minx
Japie
Joan
Bliss
Rush
84 plaatsers
Pagina 8 van 11
Pagina 8 van 11 • 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11
Re: Hoeveel alcohol drink jij?
Soms is dat branderige gevoel ook gewoon lekker. Zeker op een koude dag als je warme choco met rum drinkt bijvoorbeeld. Hmmm, dan wordt je van binnen al warm zeg maar.
En soms is het irritant en krijg ik er een droge keel van en brandend maagzuur.
En soms is het irritant en krijg ik er een droge keel van en brandend maagzuur.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Siamsa schreef:Mermaid schreef:Siamsa, ik snap je wel. Ik heb het zelf ook. In elk drankje vind ik echt zo'n alcohol smaak zitten. Juist bij breezers, smerige dingen. Voelde dan echt zo'n hele zware branderige smaak nog ofzo. Lastig uit te leggen.
Ben blij dat ik niet de enige ben, haha. Ik krijg altijd het gevoel dat mensen mij niet geloven. Iedereen loopt ook altijd te zeiken op verjaardagen en met oud&nieuw enzo dat een glaasje erbij hoort en dat het gezellig is en dat ik het gewoon moet doen blablabla. Fuck off.
Vooral dat laatste vind ik altijd zo idioot.. Alsof je ongezellig bent zonder alcohol. Ik drink heus wel eens wat, maar sommige dagen mag het ook gewoon niet ivm medicatie.. alsof ik dan minder gezellig ben meteen.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Rush schreef:Maar in mix-drankjes dan? Zoals bessen-7up ofzo? Dat smaakt toch gewoon naar cassis?
Ik snap dat je in wijn, bier en champagne etc. de alcohol proeft, dat is ook erg duidelijk aanwezig in dat soort drankjes.
Maar dan kun je toch beter gewoon cassis drinken, als het toch hetzelfde smaakt? Een stuk goedkoper en de volgende dag voel je je ook wat beter
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Het ging over het wel of niet lusten van alcohol en daarbij werden even wat smaken aangehaald. Siamsa vraagt zich ook af waarom ze het zou drinken, terwijl ze liever sap drinkt. Maar er is niemand die zegt dat ze alcohol moet drinken ofzo. Het gaat er gewoon om dat het moeilijk voor te stellen is dat iemand geen alcohol lust en dat overal in proeft, ondanks dat sommige drankjes gewoon mierzoet smaken of naar iets anders, zoals cassis dus.Elliot schreef:Rush schreef:Maar in mix-drankjes dan? Zoals bessen-7up ofzo? Dat smaakt toch gewoon naar cassis?
Ik snap dat je in wijn, bier en champagne etc. de alcohol proeft, dat is ook erg duidelijk aanwezig in dat soort drankjes.
Maar dan kun je toch beter gewoon cassis drinken, als het toch hetzelfde smaakt? Een stuk goedkoper en de volgende dag voel je je ook wat beter
Wat je net zo goed of beter kan drinken als het toch vergelijkbaar smaakt, dat snapt iedereen wel. Je kan ook alcohol vrij bier nemen, als je bier zo lekker vindt. Maar het gaat de meeste mensen dan toch vooral om de alcohol lijkt me. Je gaat je niet 'klemzuipen' aan cassis.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Het ging over het wel of niet lusten van alcohol en daarbij werden even wat smaken aangehaald. Siamsa vraagt zich ook af waarom ze het zou drinken, terwijl ze liever sap drinkt. Maar er is niemand die zegt dat ze alcohol moet drinken ofzo. Het gaat er gewoon om dat het moeilijk voor te stellen is dat iemand geen alcohol lust en dat overal in proeft, ondanks dat sommige drankjes gewoon mierzoet smaken of naar iets anders, zoals cassis dus.Elliot schreef:Rush schreef:Maar in mix-drankjes dan? Zoals bessen-7up ofzo? Dat smaakt toch gewoon naar cassis?
Wat je net zo goed of beter kan drinken als het toch vergelijkbaar smaakt, dat snapt iedereen wel. Je kan ook alcohol vrij bier nemen, als je bier zo lekker vindt. Maar het gaat de meeste mensen dan toch vooral om de alcohol lijkt me. Je gaat je niet 'klemzuipen' aan cassis.
Haha, ik zie nu een beeld voor me van iemand die een boodschappenwagentje vol cassis aanschaft in de supermarkt en het flink op een zuipen zet
Maar om even in te gaan op je post, ik proef het altijd als er alcohol in zit, ook al vallen mijn tanden uit mijn mond van de zoetheid van het drankje.. Ik heb persoonlijk dan ook liever gewoon cassis.
Maar bijv. de alcoholsmaak in een glas wijn vind ik dan weer lekker, in combinatie met hoe de wijn smaakt. Daar kan ik wel van genieten.
Ragazza- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13
Toevallig lees ik net hier een topic, waarin iemand het een vreselijk idee vindt om nooit meer Cola Light te drinken, dus zo'n gekke gedachte is het niet. Er zijn hordes mensen verslaafd aan de zoetstoffen in frisdrank...
Gast- Gast
Dat is waar!KimRosenberg85 schreef:Toevallig lees ik net hier een topic, waarin iemand het een vreselijk idee vindt om nooit meer Cola Light te drinken, dus zo'n gekke gedachte is het niet. Er zijn hordes mensen verslaafd aan de zoetstoffen in frisdrank...
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Oh ja, ik ben absoluut verslaafd aan cola light. Ik kan heel veel slecht eten heel goed laten staan, heb ik wel gemerkt in de afgelopen maanden, maar wat word ik blij als ik aan het einde van de dag een blikje cola light open mag trekken en dat eerste slokje neem. Aaaaah..
Marin- Lady Post-a-lot
Maar dat er mensen verslaafd zijn aan andere zaken doet er toch niets toe? Jouw lever heeft daar geen boodschap aan hoor
Gast- Gast
Dat doe ik dan weer helemaal niet. Ik drink echt nóóit frisdrank. Ieder zijn ding zullen we maar zeggen
Gast- Gast
Het is misschien wel een idee om soms een glaasje alcohol te laten staan en een glaasje frisdrank te nemen (als we het dan toch ook over de interpretatie van een smiley gaan hebben, met deze wil ik niet flirten maar bedoel ik dat ik een grapje maak)
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Als ik echt uit ga en veel drink, drink ik vaak gewoon water tussendoor. Dat helpt toch het beste tegen dorst en uitdroging.
Marin- Lady Post-a-lot
Volgens mij zit je weer een rel uit te lokken. Je doet hier weer zulke stuitend domme uitspraken dat ik het niet geloof. Je kunt niet echt menen dat een fles cola's light per dag (wat ongezond is, zonder twijfel) hetzelfde is als een fles wijn per dag. Plus de ligt provocerende uitspraken ' ik wil best stoppen maar ik kan het niet, ach ik hoef ook eigenlijk niet te stoppen' terwijl je best weet dat dát is wat mensen met een probleem zeggen, je lijkt het er wederom om te doen, óf je bent zo dom dat het grappig is.KimRosenberg85 schreef:Dat doe ik dan weer helemaal niet. Ik drink echt nóóit frisdrank. Ieder zijn ding zullen we maar zeggen
Alcoholisme is niet voorbehouden aan oude zwervers met een fles jenever. Van cola light wil je niet elke dag meer, van cola light ga je je niet anders gedragen en hoewel ongezond verknalt cola light je hersenen en je geheugen niet, van een leven lang cola krijg je geen korsakov, en je raakt er ook niet je baan en dwerg door kwijt als je er te lang teveel van drinkt.
Artemis- Prater
- Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13
Je hebt helemaal gelijk hoor Rush! Alleen ik snap het nooit zo als mensen zeggen dat ze een bepaald mixdrankje heel lekker vinden omdat het net als limonade of frisdrank smaakt. Dan denk ik altijd, waarom pak je dan niet gewoon die limonade of frisdrank? Maar ik drink ook nooit met het doel dronken te worden, die ene keer dat ik alcohol drink neem ik dat omdat ik dat specifiek drankje echt lekker vind. Dat zal het verschil zijn.
Elliot- Ratel
Artemis schreef:
Alcoholisme is niet voorbehouden aan oude zwervers met een fles jenever. Van cola light wil je niet elke dag meer, van cola light ga je je niet anders gedragen en hoewel ongezond verknalt cola light je hersenen en je geheugen niet, van een leven lang cola krijg je geen korsakov, en je raakt er ook niet je baan en dwerg door kwijt als je er te lang teveel van drinkt.
Gelukkig maar! Ik wil mijn dwerg niet kwijtraken!
Elliot- Ratel
Artemis schreef:Volgens mij zit je weer een rel uit te lokken. Je doet hier weer zulke stuitend domme uitspraken dat ik het niet geloof. Je kunt niet echt menen dat een fles cola's light per dag (wat ongezond is, zonder twijfel) hetzelfde is als een fles wijn per dag. Plus de ligt provocerende uitspraken ' ik wil best stoppen maar ik kan het niet, ach ik hoef ook eigenlijk niet te stoppen' terwijl je best weet dat dát is wat mensen met een probleem zeggen, je lijkt het er wederom om te doen, óf je bent zo dom dat het grappig is.KimRosenberg85 schreef:Dat doe ik dan weer helemaal niet. Ik drink echt nóóit frisdrank. Ieder zijn ding zullen we maar zeggen
Ik rol echt gierend van de bank
Reva- Prater
- Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13
Elliot schreef:Artemis schreef:
Gelukkig maar! Ik wil mijn dwerg niet kwijtraken!
Hahaha!
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Ja, kun je wel lachen, maar raak je dwerg maar eens kwijt!
Dan piep je wel anders.
Dan piep je wel anders.
Artemis- Prater
Maar wat bedoelde je nou?
Marin- Lady Post-a-lot
Dwerg!
Ok,ok werk
Artemis- Prater
Dat dacht ik al, maar ik vond baan en werk zo dubbelop, dus ik snapte 't niet meer
Marin- Lady Post-a-lot
Oh wacht, dat bedoelde ik idd niet, maar geen idee war ik dan wel bedoelde
Artemis- Prater
Hou het maar gewoon lekker op dwerg Jij bent echt de koningin van de autocorrects hier op het forum. Echt hoe je het elke keer weer voor elkaar krijgt! Dat lukt mij nou nooit!
Marin- Lady Post-a-lot
Artemis schreef:Ja, kun je wel lachen, maar raak je dwerg maar eens kwijt!
Dan piep je wel anders.
Gast- Gast
Pagina 8 van 11 • 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» wat drink je het liefst,en dan bedoel ik mét alcohol?
» Hoeveel water verbruiken jullie en met hoeveel personen?
» Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?
» Wat eet/drink jij nu?
» Wat eet/drink jij nu?
» Hoeveel water verbruiken jullie en met hoeveel personen?
» Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?
» Wat eet/drink jij nu?
» Wat eet/drink jij nu?
Pagina 8 van 11
Permissies van dit forum: