Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aangifte verloren paspoort, hoe gaat dat in zijn werk?

+3
ChocoChip
Atelier Madame
TukTuk
7 plaatsers

Ga naar beneden

Aangifte verloren paspoort, hoe gaat dat in zijn werk? Empty Aangifte verloren paspoort, hoe gaat dat in zijn werk?

Bericht  TukTuk za 25 mei 2013 - 23:36

Kan iemand mij vertellen hoe een aangifte ongeveer in zijn werk gaat i.v.m. een verloren paspoort? Ga je gewoon naar de bali, meldt je dat je je paspoort kwijt bent, en sta je binnen paar minuten weer buiten met proces verbaal voor de gemeente, of gaat er toch iets meer tijd kosten en krijg je allerlei lastige vragen?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aangifte verloren paspoort, hoe gaat dat in zijn werk? Empty Re: Aangifte verloren paspoort, hoe gaat dat in zijn werk?

Bericht  Atelier Madame za 25 mei 2013 - 23:42

Volgens mij moet je een bewijs van aangifte van de politie meenemen naar het gemeentehuis. Die willen vooral dat bewijs zien en meedelen dat je een boete krijgt voor het verliezen van een staatsbewijs.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aangifte verloren paspoort, hoe gaat dat in zijn werk? Empty Re: Aangifte verloren paspoort, hoe gaat dat in zijn werk?

Bericht  TukTuk za 25 mei 2013 - 23:49

Atelier Madame schreef:Volgens mij moet je een bewijs van aangifte van de politie meenemen naar het gemeentehuis. Die willen vooral dat bewijs zien en meedelen dat je een boete krijgt voor het verliezen van een staatsbewijs.

Ja dat weet ik, maar ik wil graag weten hoe de procedure op het politiebureau ongeveer in zijn werk gaat.. Ik heb namelijk geen idee wanneer en hoe ik mijn paspoort ben kwijt geraakt, waarschijnlijk tijdens of na de verhuizing, een jaar geleden. Heb mijn paspoort laatste 1,5 jaar niet meer gebruikt en nu ik een nieuw paspoort moet aanvragen voor mijn stage in Thailand (Paspoort is verlopen of verloopt binnenkort, heb iig een brief van de gemeente gehad) kwam ik er achter dat ik mijn oude paspoort kwijt ben. Wil dus een beetje weten wat ik kan verwachten, en in hoeverre ze moeilijke vragen gaan stellen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aangifte verloren paspoort, hoe gaat dat in zijn werk? Empty Re: Aangifte verloren paspoort, hoe gaat dat in zijn werk?

Bericht  ChocoChip za 25 mei 2013 - 23:52

Ik heb mijn man zijn id kaart "gewoon" weggegooid.. Wist ik veel dat je dat moest bewaren. Afijn ook een proces verbaal op laten maken, binnen 10 min sta je buiten. Geen gedoe de agente zei dat dit wel vaker gebeurt.

ChocoChip
ChocoChip
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 158
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aangifte verloren paspoort, hoe gaat dat in zijn werk? Empty Re: Aangifte verloren paspoort, hoe gaat dat in zijn werk?

Bericht  TukTuk zo 26 mei 2013 - 0:14

ChocoChip schreef:Ik heb mijn man zijn id kaart "gewoon" weggegooid.. Wist ik veel dat je dat moest bewaren. Afijn ook een proces verbaal op laten maken, binnen 10 min sta je buiten. Geen gedoe de agente zei dat dit wel vaker gebeurt.


Ok fijn om te horen smile Heb het niet zo op politiebureau's, 1x aangifte moeten doen vanwege mishandeling en was geen pretje, en sowieso als er maar een politieauto achter me rijd ofzo, ga ik me al zo ongemakkelijk voelen alsof ik iets misdaan heb terwijl dat niet zo is :P Ben dus bang als ik met dit vage verhaal kom (niet weten hoelang ik mijn paspoort al kwijt ben), ik niet geloofd wordt, zenuwachtig wordt en vervolgens allerlei lastige vragen krijg.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aangifte verloren paspoort, hoe gaat dat in zijn werk? Empty Re: Aangifte verloren paspoort, hoe gaat dat in zijn werk?

Bericht  Sarah1985 zo 26 mei 2013 - 0:18

Gaat heel snel je zegt dat je je paspoort kwijt bent en dan printen ze een papier voor je. Het is niet zoals normaal aangifte dat je daar uren zit
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aangifte verloren paspoort, hoe gaat dat in zijn werk? Empty Re: Aangifte verloren paspoort, hoe gaat dat in zijn werk?

Bericht  Reeza zo 26 mei 2013 - 0:34

Kan je daar geen online aangifte voor doen? Dat kan tegenwoordig voor heel veel dingen. Heb ik ook gedaan toen mijn fiets gejat was.
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aangifte verloren paspoort, hoe gaat dat in zijn werk? Empty Re: Aangifte verloren paspoort, hoe gaat dat in zijn werk?

Bericht  TukTuk zo 26 mei 2013 - 0:37

Reeza schreef:Kan je daar geen online aangifte voor doen? Dat kan tegenwoordig voor heel veel dingen. Heb ik ook gedaan toen mijn fiets gejat was.

Nee helaas Sad En in de gemeente waar ik woon moet je helaas nog echt aangifte doen, in veel omliggende gemeentes is dat tegenwoordig niet meer nodig, en hoef je alleen nog maar langs de gemeente maar bij ons dus nog niet..
Maarja hier liggen de prijzen van de "boete" gelukkig wel heel laag, je betaald nog geen 11 euro extra, bij de eerste en tweede vermissing.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aangifte verloren paspoort, hoe gaat dat in zijn werk? Empty Re: Aangifte verloren paspoort, hoe gaat dat in zijn werk?

Bericht  Jerry zo 26 mei 2013 - 0:38

Ook al kom je met n vaag verhaal, ze gaan toch niet zeggen "we geven je geen formulier, ga eerst nog maar eens goed zoeken"... Wink
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aangifte verloren paspoort, hoe gaat dat in zijn werk? Empty Re: Aangifte verloren paspoort, hoe gaat dat in zijn werk?

Bericht  Sarah1985 zo 26 mei 2013 - 0:46

Dat is goedkoop 11 euro boete ik moest 50 betalen een paar jaar geleden
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aangifte verloren paspoort, hoe gaat dat in zijn werk? Empty Re: Aangifte verloren paspoort, hoe gaat dat in zijn werk?

Bericht  TukTuk zo 26 mei 2013 - 0:47

Jerry schreef:Ook al kom je met n vaag verhaal, ze gaan toch niet zeggen "we geven je geen formulier, ga eerst nog maar eens goed zoeken"... Wink

Dat is waar :P Maar ben dan bang dat ik niet geloofd wordt ofzo.. Maarja weet dat ik onnodige beren op de weg zie laughcry
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aangifte verloren paspoort, hoe gaat dat in zijn werk? Empty Re: Aangifte verloren paspoort, hoe gaat dat in zijn werk?

Bericht  Plien84 zo 26 mei 2013 - 2:34

Nee hoor geen gedoe, jij zet je handtekening erop dat je het naar waarheid invult en dan vind de politie het prima. Als je hem kwijt bent ben je hem kwijt toch. Dat overkomt zo veel mensen.

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aangifte verloren paspoort, hoe gaat dat in zijn werk? Empty Re: Aangifte verloren paspoort, hoe gaat dat in zijn werk?

Bericht  TukTuk zo 26 mei 2013 - 2:43

Sarah1985 schreef:Dat is goedkoop 11 euro boete ik moest 50 betalen een paar jaar geleden

Ja in de gemeente waar ik hiervoor gewoond heb ook. Hier is dat pas vanaf de 3e vermissing.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aangifte verloren paspoort, hoe gaat dat in zijn werk? Empty Re: Aangifte verloren paspoort, hoe gaat dat in zijn werk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum