Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik zoek een hangertje voor mijn vriend

+6
Coco
Feline
Floor
Ayla
Pommes
Caroow
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ik zoek een hangertje voor mijn vriend - Pagina 2 Empty Re: Ik zoek een hangertje voor mijn vriend

Bericht  Melis_je di 28 mei 2013 - 19:16

Carrie schreef:Kan de ring niet vinden. Blijkbaar is ie te lelijk voor internet!

En hij vindt jouw kleding soms te ordinair Laughing Zo'n ring is veel opzichtiger dan die shortjes van jou. Ik zou hem niet meer serieus nemen op gebied van mode.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een hangertje voor mijn vriend - Pagina 2 Empty Re: Ik zoek een hangertje voor mijn vriend

Bericht  Gast di 28 mei 2013 - 19:31

Melis_je schreef:
Carrie schreef:Kan de ring niet vinden. Blijkbaar is ie te lelijk voor internet!

En hij vindt jouw kleding soms te ordinair Laughing Zo'n ring is veel opzichtiger dan die shortjes van jou. Ik zou hem niet meer serieus nemen op gebied van mode.
Haha! Nah kan me voorstellen dat een korte broek meer opvalt dan een ring. Maar je hebt zeker een punt.

Gast
Gast

Bericht  Elliot di 28 mei 2013 - 19:56

Parel schreef:
Zo'n mooie zegelring? Laughing
Mijn vriend draagt op af en toe een horloge na, geen sieraden. Vind ie irritant, het is ook een van de redenen dat ie vind dat ie nog niet wil trouwen, hij vind dat zo vreselijk zitten zo'n ring.

Mijn vriend draagt nooit sieraden, ook geen horloge. Als wij gaan trouwen wil hij dus ook geen ring om. Hij zegt altijd: Ik wil best je naam en onze trouwdatum op m'n kont laten tatoeëren, maar ik doe geen ring om.
Het past ook echt niet bij 'm. En ach, zonder ring zijn we toch ook getrouwd?
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Gast di 28 mei 2013 - 20:17

Elliot schreef:
Parel schreef:
Zo'n mooie zegelring? Laughing
Mijn vriend draagt op af en toe een horloge na, geen sieraden. Vind ie irritant, het is ook een van de redenen dat ie vind dat ie nog niet wil trouwen, hij vind dat zo vreselijk zitten zo'n ring.

Mijn vriend draagt nooit sieraden, ook geen horloge. Als wij gaan trouwen wil hij dus ook geen ring om. Hij zegt altijd: Ik wil best je naam en onze trouwdatum op m'n kont laten tatoeëren, maar ik doe geen ring om.
Het past ook echt niet bij 'm. En ach, zonder ring zijn we toch ook getrouwd?
Ja vind ik ook, zonder ben je ook gewoon getrouwd natuurlijk! Ik zou een huwelijk daarom in ieder geval niet uitstellen Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 mei 2013 - 21:46

Ik hou er ook niet zo van, maar een datum zou ik er niet in laten zetten, ik vind dat altijd net alsof er een overlijdensdatum in staat. Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Floor wo 29 mei 2013 - 2:53

http://www.names4ever.nl/
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: