Ik zoek een hangertje voor mijn vriend
+6
Coco
Feline
Floor
Ayla
Pommes
Caroow
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Ik zoek een hangertje voor mijn vriend
Carrie schreef:Kan de ring niet vinden. Blijkbaar is ie te lelijk voor internet!
En hij vindt jouw kleding soms te ordinair Zo'n ring is veel opzichtiger dan die shortjes van jou. Ik zou hem niet meer serieus nemen op gebied van mode.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Haha! Nah kan me voorstellen dat een korte broek meer opvalt dan een ring. Maar je hebt zeker een punt.Melis_je schreef:Carrie schreef:Kan de ring niet vinden. Blijkbaar is ie te lelijk voor internet!
En hij vindt jouw kleding soms te ordinair Zo'n ring is veel opzichtiger dan die shortjes van jou. Ik zou hem niet meer serieus nemen op gebied van mode.
Gast- Gast
Parel schreef:
Zo'n mooie zegelring?
Mijn vriend draagt op af en toe een horloge na, geen sieraden. Vind ie irritant, het is ook een van de redenen dat ie vind dat ie nog niet wil trouwen, hij vind dat zo vreselijk zitten zo'n ring.
Mijn vriend draagt nooit sieraden, ook geen horloge. Als wij gaan trouwen wil hij dus ook geen ring om. Hij zegt altijd: Ik wil best je naam en onze trouwdatum op m'n kont laten tatoeëren, maar ik doe geen ring om.
Het past ook echt niet bij 'm. En ach, zonder ring zijn we toch ook getrouwd?
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ja vind ik ook, zonder ben je ook gewoon getrouwd natuurlijk! Ik zou een huwelijk daarom in ieder geval niet uitstellenElliot schreef:Parel schreef:
Zo'n mooie zegelring?
Mijn vriend draagt op af en toe een horloge na, geen sieraden. Vind ie irritant, het is ook een van de redenen dat ie vind dat ie nog niet wil trouwen, hij vind dat zo vreselijk zitten zo'n ring.
Mijn vriend draagt nooit sieraden, ook geen horloge. Als wij gaan trouwen wil hij dus ook geen ring om. Hij zegt altijd: Ik wil best je naam en onze trouwdatum op m'n kont laten tatoeëren, maar ik doe geen ring om.
Het past ook echt niet bij 'm. En ach, zonder ring zijn we toch ook getrouwd?
Gast- Gast
Ik hou er ook niet zo van, maar een datum zou ik er niet in laten zetten, ik vind dat altijd net alsof er een overlijdensdatum in staat.
Gast- Gast
http://www.names4ever.nl/
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Op zoek naar een tondeuse voor mijn vriend.
» Vriend gevoelens voor crush 'van voor mijn tijd'
» Kado voor mijn vriend
» Verrassing voor mijn vriend
» Cadeau voor mijn vriend
» Vriend gevoelens voor crush 'van voor mijn tijd'
» Kado voor mijn vriend
» Verrassing voor mijn vriend
» Cadeau voor mijn vriend
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: