Cadeau voor mijn vriend
+5
CCC
Ugly Betty
duckie
Gizmo
Lejow
9 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Cadeau voor mijn vriend
Na alles wat er de afgelopen week gebeurd is, wil ik namens mij en B.enthe wat voor mijn vriend doen met valentijnsdag. Ik ben hem zo dankbaar, hij heeft het zo goed gedaan, is er echt zo goed geweest voor me. Zou niet weten wat ik zonder hem zou moeten.
Nu heeft hij een kettinkje met een asbedel met as van zijn moeder, en ik zat te denken om een bedeltje te kopen dat symbool staat voor B.enthe. Maar 1 is dat wel leuk, kan dat wel... En 2 waar vind ik een 'mannelijk' bedeltje?
Nu heeft hij een kettinkje met een asbedel met as van zijn moeder, en ik zat te denken om een bedeltje te kopen dat symbool staat voor B.enthe. Maar 1 is dat wel leuk, kan dat wel... En 2 waar vind ik een 'mannelijk' bedeltje?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Cadeau voor mijn vriend
Wat een mooi idee Lejow! En kan me voorstellen dat je wat voor hem wilt doen.
Van wat voor soort sieraden houdt hij, hoe zit het ashangertje eruit?
Edit: mn eerste gedachte was zo'n tag: http://mygraveershop.nl/hangers.html?mode=list
Je kan er zelfs foto's op laten graveren.
(Je hebt natuurlijk ook genoeg van die standaard hangertjes bij de juwelier waar je wat op kan graveren, maar ik vermoed dat je die niet mooi vindt?)
Van wat voor soort sieraden houdt hij, hoe zit het ashangertje eruit?
Edit: mn eerste gedachte was zo'n tag: http://mygraveershop.nl/hangers.html?mode=list
Je kan er zelfs foto's op laten graveren.
(Je hebt natuurlijk ook genoeg van die standaard hangertjes bij de juwelier waar je wat op kan graveren, maar ik vermoed dat je die niet mooi vindt?)
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Zilver kettinkje met 'balkvormig' zilver hangertje
Lejow- Lady Post-a-lot
Oh, dat is wel leuk... Met foto op de voorkant en haar naam en geboortedatum op de achterkant ofzo...?
Lejow- Lady Post-a-lot
zon foto hanger is ook erg leuk
hier staan ook wel leuke hangers tussen al noemen ze het voor mama vind ik dat sommige ook wel voor papa kunnen
of evt :
hier staan ook wel leuke hangers tussen al noemen ze het voor mama vind ik dat sommige ook wel voor papa kunnen
of evt :
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
En vinden jullie het niet raar dat dat dan naast t bedeltje van zijn ma hangt?
Ik dacht zelf dat het wel kan, omdat dat 2 bijzondere vrouwen zijn voor hem.
Ik dacht zelf dat het wel kan, omdat dat 2 bijzondere vrouwen zijn voor hem.
Lejow- Lady Post-a-lot
Lief idee Lejow, ik vind het prima kunnen naast het bedeltje van zijn moeder, inderdaad omdat het 2 belangrijke personen in zijn leven zijn.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Oh, dat kan prima bij elkaar hoor! (Vind ik dan )
Vind dat staafje erg mooi! Mooi strak, ben dan ook niet zo van de foto's op hangers.
Vind dat staafje erg mooi! Mooi strak, ben dan ook niet zo van de foto's op hangers.
Gizmo- Prater
Ik vind het een heel mooi idee! En vind het geen gek idee dat dat naast elkaar aan een ketting gedragen word, het zijn twee hele belangrijke mensen in zijn leven.
Ik hou persoonlijk niet zo van kettingen bij mijn vriend, staat hem gewoon niet... Ik zou dan persoonlijk kiezen voor een mooie ring en daar wat in laten graveren.
Ik hou persoonlijk niet zo van kettingen bij mijn vriend, staat hem gewoon niet... Ik zou dan persoonlijk kiezen voor een mooie ring en daar wat in laten graveren.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Wat een mooi idee Lejow!
Ik vind het ook wel bij elkaar passen hoor, het zijn toch 2 mensen die heel veel betekenen in zijn leven.
Ik vind het ook wel bij elkaar passen hoor, het zijn toch 2 mensen die heel veel betekenen in zijn leven.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik denk dat ik er dan 2 neem, ook 1 voor aan Mn eigen ketting
Lejow- Lady Post-a-lot
Wat een lief idee! Ik heb zelf ook twee bedeltjes, een met as en een met haar van m'n paard, en ik heb ze boven elkaar hangen dus met verschillende lengte van de ketting. Misschien is dat een idee? Ik vind het bij mezelf wel mooi staan!
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Wat een lief en mooi idee . Ik vind die langwerpige wel mooi passen bij de asbedel die hij heeft (zoals ik het me voorstel). En ik vind het niet raar dat ze dan naast elkaar hangen, zijn toch alletwee belangrijk .
Gast- Gast
Reva schreef:Lief! Alleen, gaat dat niet tegen elkaar tikken?
Denk dat het meevalt, het valt net onder zijn shirt, dus zit wat tegen zijn huid gedrukt.
Ik dacht nu aan deze:
Met foto op de voorkant en naam op de achterkant.. Of is dat niet mannelijk genoeg?
Nog een kettinkje zal niet gaan, hij draagt er al 2.
Lejow- Lady Post-a-lot
Powerbabe schreef:Wat een lief en mooi idee . Ik vind die langwerpige wel mooi passen bij de asbedel die hij heeft (zoals ik het me voorstel). En ik vind het niet raar dat ze dan naast elkaar hangen, zijn toch alletwee belangrijk .
Zo ziet de asbedel er inderdaad ook uit!
Kan die langwerpige bedel alleen nergens vinden.
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik persoonlijk zou niet voor een foto kiezen, de bedel wordt dan al een stuk groter/grover en juist naast een asbedel van zijn mama lijkt het mij mooier als het meer in balans is.
Ik vind die lange bedel ook echt prachtig, met dan op de voorkant haar naam en op de achterkant haar geboortedatum.
Echt een super lief idee trouwens! Krijg er helemaal kriebeltjes van
Ik vind die lange bedel ook echt prachtig, met dan op de voorkant haar naam en op de achterkant haar geboortedatum.
Echt een super lief idee trouwens! Krijg er helemaal kriebeltjes van
Gast- Gast
De bedel is zo'n 2,5 cm lang, en het vierkantje zal dit ook zijn!
Hmm ik ga er nog even over denken, niet te lang, want dan is het al valentijn hehe
Hmm ik ga er nog even over denken, niet te lang, want dan is het al valentijn hehe
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik zou ook geen foto doen, Lejow. Zo'n hanger met haar naam is wel mooi, zeker zo'n lange past vast mooi bij de asbedel. Echt een lief gebaar!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Mooi idee
Ik vind vooral die langwerpige erg mooi!
Ik vind vooral die langwerpige erg mooi!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ok, dan ga ik op zoek naar die langwerpige hanger..
Ik kan hem zelf nergens vinden namelijk
En als ik er zelf 1 zou doen, dan wil ik hem aan het kettingje bij de Mamour hanger hangen, dan ook zo'n lange met naam, of wel een met foto?
Ik kan hem zelf nergens vinden namelijk
En als ik er zelf 1 zou doen, dan wil ik hem aan het kettingje bij de Mamour hanger hangen, dan ook zo'n lange met naam, of wel een met foto?
Lejow- Lady Post-a-lot
Heel eerlijk gezegd denk ik dat wanneer je zo'n hanger met foto naast je Mamour-hanger doet, je Mamour-hanger wat 'verdwijnt'. En dat zou zonde zijn ... Daarnaast zie ik voornamelijk dat mensen met een hanger met foto dat dragen ter herinnering aan die persoon, dus van een overleden persoon. Daar associeer ik het mee en dat zou ik ook zonde vinden. Maar dat is mijn mening.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Alex schreef:Heel eerlijk gezegd denk ik dat wanneer je zo'n hanger met foto naast je Mamour-hanger doet, je Mamour-hanger wat 'verdwijnt'. En dat zou zonde zijn ... Daarnaast zie ik voornamelijk dat mensen met een hanger met foto dat dragen ter herinnering aan die persoon, dus van een overleden persoon. Daar associeer ik het mee en dat zou ik ook zonde vinden. Maar dat is mijn mening.
Nee, dat mag hoor, daarom vraag ik het ook
Geen foto dus, dat is van de baan
Denk je sowieso niets naast de mamour? Of wel zo'n langwerpige?
En dus ook gewoon weer eerlijk antwoord geven. Want je weet, ik twijfel over alles
Lejow- Lady Post-a-lot
Gevonden! https://www.met-name.nl/producten/sieraad/zilveren-hanger.html
Ik stem; niks naast de Mamour! :p
Edit; bovenstaande hanger en de Mamour zijn beide zo'n verschillende stijl, dat moet je niet combineren joh. En daarnaast denk ik dat je de 'kracht' van de beeltenis van de Mamour verliest als je er wat naast hangt.
Maar zelf zou ik er wel twee bestellen, dus ook één voor jezelf.
Ik stem; niks naast de Mamour! :p
Edit; bovenstaande hanger en de Mamour zijn beide zo'n verschillende stijl, dat moet je niet combineren joh. En daarnaast denk ik dat je de 'kracht' van de beeltenis van de Mamour verliest als je er wat naast hangt.
Maar zelf zou ik er wel twee bestellen, dus ook één voor jezelf.
Gizmo- Prater
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» cadeau voor 30e verjaardag vriend
» Vriend gevoelens voor crush 'van voor mijn tijd'
» Cadeau van mijn oma voor B.
» cadeau voor mijn vader
» Mijn zusje gaat in buitenland studeren,wat voor leuk cadeau?
» Vriend gevoelens voor crush 'van voor mijn tijd'
» Cadeau van mijn oma voor B.
» cadeau voor mijn vader
» Mijn zusje gaat in buitenland studeren,wat voor leuk cadeau?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: