Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik zoek een hangertje voor mijn vriend

+6
Coco
Feline
Floor
Ayla
Pommes
Caroow
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Ik zoek een hangertje voor mijn vriend Empty Ik zoek een hangertje voor mijn vriend

Bericht  Caroow za 25 mei 2013 - 10:50

Mijn vriend draagt altijd een gouden ketting met daaraan afwisselend deze dingen:
Ik zoek een hangertje voor mijn vriend Surinaamse-ogri-ai-kraal-klein
(Een ogri ai, dat is een soort Surinaamse variant op het boze oog)
Ik zoek een hangertje voor mijn vriend 149467686-14kt-goud-jezus-maria-rozenkrans-ketting
(Alleen het hangertje, een kruisje dus).

Nu zoek ik iets wat ik met vaderdag (uit naam van zoon dus) aan hem kan geven. Maar ik heb geen idee wat voor iets. Wie weet iets leuks?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een hangertje voor mijn vriend Empty Re: Ik zoek een hangertje voor mijn vriend

Bericht  Pommes za 25 mei 2013 - 20:48

Je moet er van houden maar mijn oom heeft een hanger en daarin zijn de hoofden van zijn kleindochters gegraveerd.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Ik zoek een hangertje voor mijn vriend Empty Re: Ik zoek een hangertje voor mijn vriend

Bericht  Ayla zo 26 mei 2013 - 0:48

Dat wilde ik ook zeggen en ik heb mijn vriend vorig jaar ook een hanger gegeven met elena's hoofd erin gegraveerd en achterop naam en geboortedatum het is gewoon een bescheiden hanger niet 10 bij 10 cm ;-) ik kan je de site wel pmen als je wil.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Floor zo 26 mei 2013 - 1:02

http://mamakado.nl/rubrieken/267-sieraden-voor-papa

http://papakado.nl/

http://www.kadowereld.nl/cadeau/groepen?groep=62
deze kan je ook met foto (gegraveerde foto)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caroow zo 26 mei 2013 - 1:21

Zou zoiets leuk zijn?
Ik zoek een hangertje voor mijn vriend 31567-3474ae1-hangertje-rond-double-large

Ayla, je mag die site wel pm-en ja smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Floor zo 26 mei 2013 - 1:31

ik vind van wel. Tenminste niet voor mijn man maar voor een man die al een ketting draagt vind ik het wel leuk.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Caroow zo 26 mei 2013 - 1:35

Het klinkt altijd zo fout vind ik, een man met een gouden ketting. Maar ik vind het bij mijn vriend wel mooi staan.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Feline zo 26 mei 2013 - 1:40

Haha, ik wilde het niet zeggen Caroow maar ik vind het inderdaad foeilelijk en zo'n gegraveerde hanger maakt het helaas niet beter. Maar ik ben sowieso niet echt van de sieraden bij mannen (alleen mooi horloge is een must)

Ik probeer nu een alternatief te bedenken zodat mijn reactie nog enigszins nuttig is maar ik ben er vrij slecht in merk k nu smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Floor zo 26 mei 2013 - 1:48

Very Happy klinkt inderdaad fout maar als het toch mooi staat. Denk dat je zelf wel kunt inschatten of zo'n gegraveerde hanger mooi is voor hem of alleen een hangetje met de naam/geboortedatum van jullie kindje.

Mijn man draagt geen sieraden dus vandaar dat ik het nooit voor hem zou kiezen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Caroow zo 26 mei 2013 - 1:52

Feline, mijn vriend is niet zo he:
Ik zoek een hangertje voor mijn vriend 15680060

Maar zo:
Ik zoek een hangertje voor mijn vriend PICT2231_zpsb5b99787

Het misstaat hem toch niet?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Floor zo 26 mei 2013 - 1:53

Laughing sorry ik dacht even snel te lezen 'zo is mijn vriend' en dan de eerste foto

Embarassed gaat zich diep schamen in een hoekje
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Caroow zo 26 mei 2013 - 1:58

Hahaha nee alsjeblieft niet zeg.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Coco zo 26 mei 2013 - 2:01

Ik vind zo'n fotohanger wel leuk, maar het moet wel echt bij de persoon passen. Ik zou het zelf nooit dragen, wel van mijn kinderen misschien maar niet met mijn man erbij. Mijn man daarintegen zou het vol trots dragen. CDD
Ik vind goud overigens niet per definitie fout hoor. Ik vind goud bij getinte en donkere mensen wel mooi, man of vrouw. Bij blank vind ik het al gauw ontzettend ordinair, uitzonderingen daargelaten.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Feline zo 26 mei 2013 - 2:07

Haha, ik moest lachen smile Ik weet van foto's hier hoe je vriend eruitziet en hij is absoluut geen enge man inderdaad smile

Scheelt inderdaad dat hij getint is maar ik blijf het niet mooi vinden (gelukkig niet zo'n dikke gouden schakelketting). Maar hij draagt geen horloge dus? Wink
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Caroow zo 26 mei 2013 - 2:08

Ik ga trouwens sowieso niks met mijn foto of naam geven hoor, ik wil alleen de naam of foto van zoon er op hebben.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 28 mei 2013 - 0:42

Pommes schreef:Je moet er van houden maar mijn oom heeft een hanger en daarin zijn de hoofden van zijn kleindochters gegraveerd.
Gezichten klinkt wat liever Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 mei 2013 - 0:44

Nee ik vind zo'n hangertje met gezicht er in ook niet zo mooi. Maar als jouw vriend altijd al een ketting draagt vind ik het wel wat anders, ik hou gewoon niet zo heel erg van sieraden (vooral kettingen) bij mannen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 mei 2013 - 0:48

Mijn vriend draagt ook een gouden ketting en ziet er niet uit zoals op het plaatje die Caroow plaatste. Maar ik hou er ook niet zo van hoor, vind het vaak toch ordinair. Hij heeft ook zo'n wanstaltige ring Cry Zijn ketting (een dun kettinkje) draagt hij wel altijd onder zijn kleren. Dus je ziet eigenlijk alleen aan de achterkant en aan de zijkant een stukje ketting.

Gast
Gast

Bericht  Pommes di 28 mei 2013 - 1:15

http://mamakado.nl/producten/2747-staaf-met-namen-raise-the-bar

Deze vind ik ook mooi en subtiel, zou er dan ook niet in het goud zijn?
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Bericht  Parel di 28 mei 2013 - 1:20

Carrie schreef:Mijn vriend draagt ook een gouden ketting en ziet er niet uit zoals op het plaatje die Caroow plaatste. Maar ik hou er ook niet zo van hoor, vind het vaak toch ordinair. Hij heeft ook zo'n wanstaltige ring Cry Zijn ketting (een dun kettinkje) draagt hij wel altijd onder zijn kleren. Dus je ziet eigenlijk alleen aan de achterkant en aan de zijkant een stukje ketting.
Zo'n mooie zegelring? Laughing
Mijn vriend draagt op af en toe een horloge na, geen sieraden. Vind ie irritant, het is ook een van de redenen dat ie vind dat ie nog niet wil trouwen, hij vind dat zo vreselijk zitten zo'n ring.
Ik weet niet of het al gezegd is, maar is er niet iets van een geboortesteen van je zoontje ofzo die je eraan kan doen? Of iets met zijn letter, of zijn horoscoop?
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Gast di 28 mei 2013 - 1:22

Parel schreef:
Carrie schreef:Mijn vriend draagt ook een gouden ketting en ziet er niet uit zoals op het plaatje die Caroow plaatste. Maar ik hou er ook niet zo van hoor, vind het vaak toch ordinair. Hij heeft ook zo'n wanstaltige ring Cry Zijn ketting (een dun kettinkje) draagt hij wel altijd onder zijn kleren. Dus je ziet eigenlijk alleen aan de achterkant en aan de zijkant een stukje ketting.
Zo'n mooie zegelring? Laughing
Mijn vriend draagt op af en toe een horloge na, geen sieraden. Vind ie irritant, het is ook een van de redenen dat ie vind dat ie nog niet wil trouwen, hij vind dat zo vreselijk zitten zo'n ring.
Ik weet niet of het al gezegd is, maar is er niet iets van een geboortesteen van je zoontje ofzo die je eraan kan doen? Of iets met zijn letter, of zijn horoscoop?
Ja een zegelring, die ik ook niet mooi vind, maar die andere is nog erger. Ook een beetje zegelring-achtig, maar dan van Surinaams goud. Ik vind het altijd net een uitgekouwd kaugumpje wat verguld is met goud en op een ring is geplakt Very Happy Ik ga even een foto zoeken. Schaam me nu al!

Gast
Gast

Bericht  Parel di 28 mei 2013 - 1:23

Caroow, wat je wel hebt met een foto is dat R. er nu zó uitziet, maar over een maand alweer heel anders eruitziet, laat staan over een jaar. Wij hebben hier een grote foto van L. hangen boven de bank, prachtig is die, maar ze ziet er totaal niet meer zo uit, dat is wel een beetje jammer, vind ik. Daarentegen zou ik iets met zijn naam en geboortedatum wel heel mooi vinden.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Gast di 28 mei 2013 - 1:51

Kan de ring niet vinden. Blijkbaar is ie te lelijk voor internet!

Gast
Gast

Bericht  Floor di 28 mei 2013 - 1:59

ik vind wat parel voor stelt ook wel mooi, een geboorte steen. ipv iets met naam of foto
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Exogenesis di 28 mei 2013 - 6:08

Ik zou iets doen waarin R. zijn naam en geboortedatum gegraveerd kan worden. Bijvoorbeeld in een kruisje of een hartje/sterretje ofzo. Een gezicht of foto zou ik niet doen.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: