Ik zoek een hangertje voor mijn vriend
+6
Coco
Feline
Floor
Ayla
Pommes
Caroow
10 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Ik zoek een hangertje voor mijn vriend
Mijn vriend draagt altijd een gouden ketting met daaraan afwisselend deze dingen:
(Een ogri ai, dat is een soort Surinaamse variant op het boze oog)
(Alleen het hangertje, een kruisje dus).
Nu zoek ik iets wat ik met vaderdag (uit naam van zoon dus) aan hem kan geven. Maar ik heb geen idee wat voor iets. Wie weet iets leuks?
(Een ogri ai, dat is een soort Surinaamse variant op het boze oog)
(Alleen het hangertje, een kruisje dus).
Nu zoek ik iets wat ik met vaderdag (uit naam van zoon dus) aan hem kan geven. Maar ik heb geen idee wat voor iets. Wie weet iets leuks?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Ik zoek een hangertje voor mijn vriend
Je moet er van houden maar mijn oom heeft een hanger en daarin zijn de hoofden van zijn kleindochters gegraveerd.
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Dat wilde ik ook zeggen en ik heb mijn vriend vorig jaar ook een hanger gegeven met elena's hoofd erin gegraveerd en achterop naam en geboortedatum het is gewoon een bescheiden hanger niet 10 bij 10 cm ;-) ik kan je de site wel pmen als je wil.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
http://mamakado.nl/rubrieken/267-sieraden-voor-papa
http://papakado.nl/
http://www.kadowereld.nl/cadeau/groepen?groep=62
deze kan je ook met foto (gegraveerde foto)
http://papakado.nl/
http://www.kadowereld.nl/cadeau/groepen?groep=62
deze kan je ook met foto (gegraveerde foto)
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Zou zoiets leuk zijn?
Ayla, je mag die site wel pm-en ja
Ayla, je mag die site wel pm-en ja
Caroow- Lady Post-a-lot
ik vind van wel. Tenminste niet voor mijn man maar voor een man die al een ketting draagt vind ik het wel leuk.
Floor- Ratel
Het klinkt altijd zo fout vind ik, een man met een gouden ketting. Maar ik vind het bij mijn vriend wel mooi staan.
Caroow- Lady Post-a-lot
Haha, ik wilde het niet zeggen Caroow maar ik vind het inderdaad foeilelijk en zo'n gegraveerde hanger maakt het helaas niet beter. Maar ik ben sowieso niet echt van de sieraden bij mannen (alleen mooi horloge is een must)
Ik probeer nu een alternatief te bedenken zodat mijn reactie nog enigszins nuttig is maar ik ben er vrij slecht in merk k nu
Ik probeer nu een alternatief te bedenken zodat mijn reactie nog enigszins nuttig is maar ik ben er vrij slecht in merk k nu
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
klinkt inderdaad fout maar als het toch mooi staat. Denk dat je zelf wel kunt inschatten of zo'n gegraveerde hanger mooi is voor hem of alleen een hangetje met de naam/geboortedatum van jullie kindje.
Mijn man draagt geen sieraden dus vandaar dat ik het nooit voor hem zou kiezen.
Mijn man draagt geen sieraden dus vandaar dat ik het nooit voor hem zou kiezen.
Floor- Ratel
Feline, mijn vriend is niet zo he:
Maar zo:
Het misstaat hem toch niet?
Maar zo:
Het misstaat hem toch niet?
Caroow- Lady Post-a-lot
sorry ik dacht even snel te lezen 'zo is mijn vriend' en dan de eerste foto
gaat zich diep schamen in een hoekje
gaat zich diep schamen in een hoekje
Floor- Ratel
Hahaha nee alsjeblieft niet zeg.
Caroow- Lady Post-a-lot
Ik vind zo'n fotohanger wel leuk, maar het moet wel echt bij de persoon passen. Ik zou het zelf nooit dragen, wel van mijn kinderen misschien maar niet met mijn man erbij. Mijn man daarintegen zou het vol trots dragen. CDD
Ik vind goud overigens niet per definitie fout hoor. Ik vind goud bij getinte en donkere mensen wel mooi, man of vrouw. Bij blank vind ik het al gauw ontzettend ordinair, uitzonderingen daargelaten.
Ik vind goud overigens niet per definitie fout hoor. Ik vind goud bij getinte en donkere mensen wel mooi, man of vrouw. Bij blank vind ik het al gauw ontzettend ordinair, uitzonderingen daargelaten.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Haha, ik moest lachen Ik weet van foto's hier hoe je vriend eruitziet en hij is absoluut geen enge man inderdaad
Scheelt inderdaad dat hij getint is maar ik blijf het niet mooi vinden (gelukkig niet zo'n dikke gouden schakelketting). Maar hij draagt geen horloge dus?
Scheelt inderdaad dat hij getint is maar ik blijf het niet mooi vinden (gelukkig niet zo'n dikke gouden schakelketting). Maar hij draagt geen horloge dus?
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Ik ga trouwens sowieso niks met mijn foto of naam geven hoor, ik wil alleen de naam of foto van zoon er op hebben.
Caroow- Lady Post-a-lot
Gezichten klinkt wat lieverPommes schreef:Je moet er van houden maar mijn oom heeft een hanger en daarin zijn de hoofden van zijn kleindochters gegraveerd.
Gast- Gast
Nee ik vind zo'n hangertje met gezicht er in ook niet zo mooi. Maar als jouw vriend altijd al een ketting draagt vind ik het wel wat anders, ik hou gewoon niet zo heel erg van sieraden (vooral kettingen) bij mannen.
Gast- Gast
Mijn vriend draagt ook een gouden ketting en ziet er niet uit zoals op het plaatje die Caroow plaatste. Maar ik hou er ook niet zo van hoor, vind het vaak toch ordinair. Hij heeft ook zo'n wanstaltige ring Zijn ketting (een dun kettinkje) draagt hij wel altijd onder zijn kleren. Dus je ziet eigenlijk alleen aan de achterkant en aan de zijkant een stukje ketting.
Gast- Gast
http://mamakado.nl/producten/2747-staaf-met-namen-raise-the-bar
Deze vind ik ook mooi en subtiel, zou er dan ook niet in het goud zijn?
Deze vind ik ook mooi en subtiel, zou er dan ook niet in het goud zijn?
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Zo'n mooie zegelring?Carrie schreef:Mijn vriend draagt ook een gouden ketting en ziet er niet uit zoals op het plaatje die Caroow plaatste. Maar ik hou er ook niet zo van hoor, vind het vaak toch ordinair. Hij heeft ook zo'n wanstaltige ring Zijn ketting (een dun kettinkje) draagt hij wel altijd onder zijn kleren. Dus je ziet eigenlijk alleen aan de achterkant en aan de zijkant een stukje ketting.
Mijn vriend draagt op af en toe een horloge na, geen sieraden. Vind ie irritant, het is ook een van de redenen dat ie vind dat ie nog niet wil trouwen, hij vind dat zo vreselijk zitten zo'n ring.
Ik weet niet of het al gezegd is, maar is er niet iets van een geboortesteen van je zoontje ofzo die je eraan kan doen? Of iets met zijn letter, of zijn horoscoop?
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ja een zegelring, die ik ook niet mooi vind, maar die andere is nog erger. Ook een beetje zegelring-achtig, maar dan van Surinaams goud. Ik vind het altijd net een uitgekouwd kaugumpje wat verguld is met goud en op een ring is geplakt Ik ga even een foto zoeken. Schaam me nu al!Parel schreef:Zo'n mooie zegelring?Carrie schreef:Mijn vriend draagt ook een gouden ketting en ziet er niet uit zoals op het plaatje die Caroow plaatste. Maar ik hou er ook niet zo van hoor, vind het vaak toch ordinair. Hij heeft ook zo'n wanstaltige ring Zijn ketting (een dun kettinkje) draagt hij wel altijd onder zijn kleren. Dus je ziet eigenlijk alleen aan de achterkant en aan de zijkant een stukje ketting.
Mijn vriend draagt op af en toe een horloge na, geen sieraden. Vind ie irritant, het is ook een van de redenen dat ie vind dat ie nog niet wil trouwen, hij vind dat zo vreselijk zitten zo'n ring.
Ik weet niet of het al gezegd is, maar is er niet iets van een geboortesteen van je zoontje ofzo die je eraan kan doen? Of iets met zijn letter, of zijn horoscoop?
Gast- Gast
Caroow, wat je wel hebt met een foto is dat R. er nu zó uitziet, maar over een maand alweer heel anders eruitziet, laat staan over een jaar. Wij hebben hier een grote foto van L. hangen boven de bank, prachtig is die, maar ze ziet er totaal niet meer zo uit, dat is wel een beetje jammer, vind ik. Daarentegen zou ik iets met zijn naam en geboortedatum wel heel mooi vinden.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Kan de ring niet vinden. Blijkbaar is ie te lelijk voor internet!
Gast- Gast
ik vind wat parel voor stelt ook wel mooi, een geboorte steen. ipv iets met naam of foto
Floor- Ratel
Ik zou iets doen waarin R. zijn naam en geboortedatum gegraveerd kan worden. Bijvoorbeeld in een kruisje of een hartje/sterretje ofzo. Een gezicht of foto zou ik niet doen.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Op zoek naar een tondeuse voor mijn vriend.
» Vriend gevoelens voor crush 'van voor mijn tijd'
» Kado voor mijn vriend
» Verrassing voor mijn vriend
» Cadeau voor mijn vriend
» Vriend gevoelens voor crush 'van voor mijn tijd'
» Kado voor mijn vriend
» Verrassing voor mijn vriend
» Cadeau voor mijn vriend
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: