Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Op zoek naar een tondeuse voor mijn vriend.

4 plaatsers

Ga naar beneden

Op zoek naar een tondeuse voor mijn vriend. Empty Op zoek naar een tondeuse voor mijn vriend.

Bericht  Saga vr 29 maa 2013 - 21:48

Na een paar keer een goedkope tondeuse te hebben gekocht die het nooit lang volhielden, ben ik op zoek naar een goede tondeuse. Voor mijn vriend trouwens :P
Hij gebruikt hem een paar keer per week om zijn hoofd kaal te scheren en zijn baardje bij te werken, maar na een paar maanden gaan ze steeds kapot.

Heeft iemand een tip voor mij, welke tondeuse wel goed is?
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Op zoek naar een tondeuse voor mijn vriend. Empty Re: Op zoek naar een tondeuse voor mijn vriend.

Bericht  loura vr 29 maa 2013 - 22:58

Ik zou even kijken bij een kappersgroothandel online.. Die zijn wat duurder maar daar doe je wel veel langer mee.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op zoek naar een tondeuse voor mijn vriend. Empty Re: Op zoek naar een tondeuse voor mijn vriend.

Bericht  Fiebje za 30 maa 2013 - 8:03

Wij hebben er 1 van philips. Deze werkt goed.
Voor het onderhoud van de mesjes is het goed om er regelmatig eendruppel naaimachineolie op te doen zo gaan ze langer mee.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op zoek naar een tondeuse voor mijn vriend. Empty Re: Op zoek naar een tondeuse voor mijn vriend.

Bericht  Saga zo 31 maa 2013 - 9:00

Thanks, zoek ik daar even op smile
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Op zoek naar een tondeuse voor mijn vriend. Empty Re: Op zoek naar een tondeuse voor mijn vriend.

Bericht  Fortissimo zo 31 maa 2013 - 9:09

Mijn vriend heeft eentje van Babyliss, maar die gebruikt hem niet heel vaak dus geen idee hoe lang die het vol zou houden.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Op zoek naar een tondeuse voor mijn vriend. Empty Re: Op zoek naar een tondeuse voor mijn vriend.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum