Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

pijnlijke borst na overgang op flesvoeding

4 plaatsers

Ga naar beneden

pijnlijke borst na overgang op flesvoeding Empty pijnlijke borst na overgang op flesvoeding

Bericht  sanne-84 di 21 mei 2013 - 16:12

Sinds vorige week ben ik overgestapt op flesvoeding. In het begin keurig pas na 3 dagen voeding vervangen, maar omdat ik toch geen last had van stuwing (en door andere dingen toch dacht dat mbmelkproductie niet veel was) ben ik uiteindelijk in een week overgegaan naar de fles.
Sinds gisteren beetje gevoelige borst, maar nu voelt t wel pijnlijk en zit er bovenop een hardere plek.
Kan ik dochter nu het beste tochtig een x aanleggen? Gisteren was de eerste dag zonder borstvoeding, de dag ervoor heb ik alleen de andere borst gegeven en de dag daarvoor deze ook maar 1x (en de andere ook 1x)
(heb tijdens t afbouwen iedere x maar 1borst per voeding gegeven ipv 2, en de laatste dagen niet lang, dus vind t sowieso raar dat de stuwing? nu pas komt en maar aan 1 Kant)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pijnlijke borst na overgang op flesvoeding Empty Re: pijnlijke borst na overgang op flesvoeding

Bericht  Wennes di 21 mei 2013 - 17:10

Het klinkt eerder als een beginnende borstontsteking.
Ik zou je dochter aanleggen of even kolven.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pijnlijke borst na overgang op flesvoeding Empty Re: pijnlijke borst na overgang op flesvoeding

Bericht  Sam di 21 mei 2013 - 18:04

Ik zou proberen om onder de douche de harde plek weg te masseren.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

pijnlijke borst na overgang op flesvoeding Empty Re: pijnlijke borst na overgang op flesvoeding

Bericht  Pien di 21 mei 2013 - 18:38

Mijn eerste gedachte is een beginnende borstontsteking.
Idd kolven en onder een warme douche de plek masseren. ..

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pijnlijke borst na overgang op flesvoeding Empty Re: pijnlijke borst na overgang op flesvoeding

Bericht  sanne-84 di 21 mei 2013 - 18:41

Heb haar om 5.30 maar paar minuutjes gevoed, en nu lijkt t wel wat minder. Hopelijk blijft t nu ook weg. Vanmiddag nog maar wel ff met een kruik erop gaan zitten en masseren en t weer proberen te voorkomen en anders douchen. En desnoods weer 3 minuutjes aan de borst
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pijnlijke borst na overgang op flesvoeding Empty Re: pijnlijke borst na overgang op flesvoeding

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum