Etos zwanger worden pillen
+4
Darius
Coco
Linnie1985
Tania
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Etos zwanger worden pillen
Iemand ervaring mee?
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Etos zwanger worden pillen
Ja, mijn cyclus werd er langer van.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Nee, maar wat houdt dat in dan? Zou je daar vruchtbaarder van moeten worden oid?
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Coco schreef:Nee, maar wat houdt dat in dan? Zou je daar vruchtbaarder van moeten worden oid?
Een regelmatigere cyclus. Mijn cyclus verschilt de laatste tijd nogal, dan weer 29, 31, 32 en afgelopen maand 25. Dus ben benieuwd of het gaat werken om een wat regelmatige cyclus te krijgen.
Linnie1985- Kletskop
Ah oke. En dat wil je zodat je wat beter weet wanneer je zou kunnen testen of eisprong hebt?
Coco- Ratel
Coco schreef:Ah oke. En dat wil je zodat je wat beter weet wanneer je zou kunnen testen of eisprong hebt?
Nou ik word er een beetje gek van dat het zo onregelmatig is, iedere keer weer een teleurstelling dat ik ineens ongesteld ben terwijl ik het nog niet verwacht. En aangezien we nu al bijna 2,5 jaar bezig zijn, zijn we die teleurstellingen wel een beetje beu aan het worden en wil ik kijken of dit misschien kan werken.
Linnie1985- Kletskop
Ja begrijpelijk, zeker na 2,5 jaar. Hopelijk werken ze voor jou en mag je hier snel goed nieuws brengen!
Coco- Ratel
zit hier niet een bepaalde hoeveelheid magnesium of zink in? Volgens mij 'helpt' dat om een regelmatigere cyclus te krijgen en is dat het 'geheim' van de etospillen.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ik slik ze! Al vanaf het begin. Mijn menstruatie is aardig regelmatig, maar slik ze eigenlijk omdat ik dan gewoon alle vitamine binnen krijg.
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Linnie1985 schreef:Coco schreef:Nee, maar wat houdt dat in dan? Zou je daar vruchtbaarder van moeten worden oid?
Een regelmatigere cyclus. Mijn cyclus verschilt de laatste tijd nogal, dan weer 29, 31, 32 en afgelopen maand 25. Dus ben benieuwd of het gaat werken om een wat regelmatige cyclus te krijgen.
Ik wil niet heel vervelend doen hoor, maar 29,31,32 is hartstikke regelmatig. Daar is niets raars aan. Die 25 is misschien een éénmalige iets, maar een cyclus tussen de 29 en 32 dagen is gewoon hartstikke netjes. Een regelmatige cyclus wil niet zeggen dat je elke maand op dag 30 om 14 uur 's middags ongesteld wordt.
Ik heb de pillen trouwens ook geslikt met mijn onregelmatige (lees: geen) cyclus, maar hier hielp het niets.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Ik ben ze gaan gebruiken op moment dat ik stopte met de pil. Ik had gelijk een regelmatige cyclus van 36 dagen. Na 3 maanden was ik zwanger. Of het met de pillen te maken heeft weet ik natuurlijk niet zeker. Ik ben nu sinds een paar maanden weer gestopt met de pil, nu geen etos pillen, en mijn cyclus is nog niet regelmatig.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Ik zou zeggen altijd proberen, het kan geen kwaad. Heb ze zelf ook gebruikt en verder geen verschil gemerkt..
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
Ik zou er niet vanuit gaan dat je door die pillen een cyclus van precies 30 dagen ofzo krijgt. 29/30/31 dagen is gewoon een regelmatige cyclus.
Mijn cyclus was altijd ronde de 35 dagen, door die pillen werd het rond de 40. Toen ik stopte ging het weer terug naar ongeveer 35 dagen.
Mijn cyclus was altijd ronde de 35 dagen, door die pillen werd het rond de 40. Toen ik stopte ging het weer terug naar ongeveer 35 dagen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Slechte ervaringen vitamines ''zwanger worden van Etos''?
» zwanger worden na ks
» Zwanger worden en roken
» Zwanger worden na miskraam.
» zwanger worden en de zorgverzekering.
» zwanger worden na ks
» Zwanger worden en roken
» Zwanger worden na miskraam.
» zwanger worden en de zorgverzekering.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: