Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Slechte ervaringen vitamines ''zwanger worden van Etos''?

+4
mauwmauw
Flower_L
Tania
majo8782
8 plaatsers

Ga naar beneden

Slechte ervaringen vitamines ''zwanger worden van Etos''? Empty Slechte ervaringen vitamines ''zwanger worden van Etos''?

Bericht  majo8782 zo 25 sep 2011 - 8:48

Wie heeft er slechte ervaringen met deze vitamines?
Wij zijn nu bezig met ronde 1 en ik vertelde mijn vriendin dat sinds ik die vitamines van de Etos slik, mijn cyclus ineens heeeeel raar is, weet niet wanneer ik nou mijn ei heb gehad en hij duurt al 35 dagen. Mijn cyclus is 6 maanden lang rond de 29 geweest en voelde altijd precies mijn eisprong.
Mijn vriendin vertelde dus dat meer vrouwen problemen met hun cyclus hebben gekregen door deze vitamines van de Etos...
Morgen dus maar even andere vitamientjes kopen, iemand nog iets aan te raden?
majo8782
majo8782
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 200
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slechte ervaringen vitamines ''zwanger worden van Etos''? Empty Re: Slechte ervaringen vitamines ''zwanger worden van Etos''?

Bericht  Tania zo 25 sep 2011 - 8:52

Ja mijn cyclus werd er ook langer van. Voor sommige vrouwen werkt het juist om hun cyclus weer regelmatig/korter te krijgen.

Volgens mij maakt het verder niet zoveel uit welke vitamines je gebruikt. Je kunt gewoon de vitamines nemen die je ook slikt als je al zwanger bent. Ik heb nu een potje van VSM.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slechte ervaringen vitamines ''zwanger worden van Etos''? Empty Re: Slechte ervaringen vitamines ''zwanger worden van Etos''?

Bericht  Flower_L zo 25 sep 2011 - 8:54

Heb ook wleens verhalen daarover gehoord. Ben nx elf pad gaan slikken toe ik zwanger was dus geen ervaring

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Slechte ervaringen vitamines ''zwanger worden van Etos''? Empty Re: Slechte ervaringen vitamines ''zwanger worden van Etos''?

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 8:55

Ik heb deze altijd gebruikt :

Slechte ervaringen vitamines ''zwanger worden van Etos''? 193199

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slechte ervaringen vitamines ''zwanger worden van Etos''? Empty Re: Slechte ervaringen vitamines ''zwanger worden van Etos''?

Bericht  mauwmauw zo 25 sep 2011 - 8:58

ik heb wel die van de etos gebruikt,maar ik ben al begonnen met slikken toen ik nog bezig was met de laatste pil strip.Mijn cyclus was meteen al 36 dagen.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slechte ervaringen vitamines ''zwanger worden van Etos''? Empty Re: Slechte ervaringen vitamines ''zwanger worden van Etos''?

Bericht  Fearie zo 25 sep 2011 - 9:39

Mijn cyclus was juist er onregelmatig voordat ik het gebruikt en toen ik die etos-pilen ging gebruiken zat ik altijd op 32/33 dagen. Maar of het daardoor komt, geen idee.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slechte ervaringen vitamines ''zwanger worden van Etos''? Empty Re: Slechte ervaringen vitamines ''zwanger worden van Etos''?

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 9:58

Het lijkt me sterk dat een vitaminecomplex iemands cyclus in negatieve zin kan beinvloeden. Ik denk eerder dat dit gebeurt om dat veel vrouwen die met de pil stoppen de intentie hebben om zwanger te worden en dus deze vitamines gaan slikken. Ondertussen gaat de cyclus weer haar natuurlijke lengte krijgen in de loop van de maanden, in plaats van de 28 dagen door de pil. Kijk maar eens hoe vaak dat voorkomt in onderschriften van meiden hier, staat denk ik helemaal los van die vitamines.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slechte ervaringen vitamines ''zwanger worden van Etos''? Empty Re: Slechte ervaringen vitamines ''zwanger worden van Etos''?

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 14:56

Twellie, kan de cyclus wel korter worden door vitaminepillen maar niet langer? Ik heb er geen idee van.

TO, ik heb geen ervaring met deze pillen. Ik slikte toen ik zwanger wilde worden alleen foliumzuur. Ben in de zwangerschap op aanraden van de vk gravitamion gaan slikken en dat doe ik nu nog (voor de bv).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slechte ervaringen vitamines ''zwanger worden van Etos''? Empty Re: Slechte ervaringen vitamines ''zwanger worden van Etos''?

Bericht  Tania zo 25 sep 2011 - 19:24

Twellie schreef:Het lijkt me sterk dat een vitaminecomplex iemands cyclus in negatieve zin kan beinvloeden. Ik denk eerder dat dit gebeurt om dat veel vrouwen die met de pil stoppen de intentie hebben om zwanger te worden en dus deze vitamines gaan slikken. Ondertussen gaat de cyclus weer haar natuurlijke lengte krijgen in de loop van de maanden, in plaats van de 28 dagen door de pil. Kijk maar eens hoe vaak dat voorkomt in onderschriften van meiden hier, staat denk ik helemaal los van die vitamines.

Het is toch echt wel zo. Er zit een bestandsdeel in wat invloed heeft op je cyclus (als ik het goed heb monnikspeper maar dat weet ik niet 100% zeker).

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slechte ervaringen vitamines ''zwanger worden van Etos''? Empty Re: Slechte ervaringen vitamines ''zwanger worden van Etos''?

Bericht  mickey zo 25 sep 2011 - 20:24

Hier geen negatieve ervaringen met de Etos pillen, alleen maar positief eigenlijk Wink Was zwanger de eerste ronde met Etos tabletten... Heb daarvoor Centrum Materna geslikt, maar die waren erg moeilijk te krijgen hier in de buurt, vandaar dat ik ben over gestapt.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slechte ervaringen vitamines ''zwanger worden van Etos''? Empty Re: Slechte ervaringen vitamines ''zwanger worden van Etos''?

Bericht  Fiebje zo 25 sep 2011 - 21:04

Ik heb ook de etospillen gebruikt. Mijn cyclus was 30/32 dagen. Dacht wel dat deze pillen ervoor zorgde dat de luthale fase wat langer duurt in je cyclus. Maar helemaal zeker weet ik het niet.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slechte ervaringen vitamines ''zwanger worden van Etos''? Empty Re: Slechte ervaringen vitamines ''zwanger worden van Etos''?

Bericht  majo8782 zo 25 sep 2011 - 21:44

Twellie schreef:Het lijkt me sterk dat een vitaminecomplex iemands cyclus in negatieve zin kan beinvloeden. Ik denk eerder dat dit gebeurt om dat veel vrouwen die met de pil stoppen de intentie hebben om zwanger te worden en dus deze vitamines gaan slikken. Ondertussen gaat de cyclus weer haar natuurlijke lengte krijgen in de loop van de maanden, in plaats van de 28 dagen door de pil. Kijk maar eens hoe vaak dat voorkomt in onderschriften van meiden hier, staat denk ik helemaal los van die vitamines.

Ik was in februari al gestopt met de pil... mijn cyclys was gelijk erg regelmatig, tot ik deze maand met die pillen begon en er meerdere negatieve verhalen over hoorde (ook positieve, want het schijnt wel te helpen voor mensen die al een onregelmatige cyclus hadden)
majo8782
majo8782
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 200
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slechte ervaringen vitamines ''zwanger worden van Etos''? Empty Re: Slechte ervaringen vitamines ''zwanger worden van Etos''?

Bericht  mickey zo 25 sep 2011 - 22:39

Bij mij hielpen de pillen inderdaad om de boel wat regelmatiger te maken. Mijn cyclus was erg onregelmatig, kon er niks over zeggen. De maand dat ik ermee begon, zou ik een cyclus van 28 dagen hebben gehad, maar was toen meteen zwanger. Gebruik nu de "zwanger zijn" vitamines van Etos.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slechte ervaringen vitamines ''zwanger worden van Etos''? Empty Re: Slechte ervaringen vitamines ''zwanger worden van Etos''?

Bericht  Filoria zo 25 sep 2011 - 23:57

Mijn cyclus was de laatste tijd minimaal 40 dagen, maar de eerste ronde dat ik die Etos 'zwanger worden' vitamines slikte was hij 32 dagen. Dus so far, so good!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Slechte ervaringen vitamines ''zwanger worden van Etos''? Empty Re: Slechte ervaringen vitamines ''zwanger worden van Etos''?

Bericht  Filoria ma 26 sep 2011 - 0:26

En volgens de verpakking is het ingrediënt dat invloed heeft op je cyclus Groene Thee Complex ofzo. Mijn man zei meteen: waarom slik je dan niet gewoon foliumzuur en drink je groene thee? Veel goedkoper!

Maar ik ben erg gevoelig voor dit soort marketing, als er 'zwanger worden' op een doosje staat denk ik meteen: dat moet ik hebben! *zucht
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Slechte ervaringen vitamines ''zwanger worden van Etos''? Empty Re: Slechte ervaringen vitamines ''zwanger worden van Etos''?

Bericht  mickey ma 26 sep 2011 - 0:29

Filoria schreef:En volgens de verpakking is het ingrediënt dat invloed heeft op je cyclus Groene Thee Complex ofzo. Mijn man zei meteen: waarom slik je dan niet gewoon foliumzuur en drink je groene thee? Veel goedkoper!

Maar ik ben erg gevoelig voor dit soort marketing, als er 'zwanger worden' op een doosje staat denk ik meteen: dat moet ik hebben! *zucht
Hahaha... als het echt zo makkelijk zou zijn met groene thee, was mijn cyclus al vanaf het begin regelmatig geweest. Drink vaak thee en meestal groen. Maar bij mij had dat geen invloed. De tabletten dan weer wel Wink
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slechte ervaringen vitamines ''zwanger worden van Etos''? Empty Re: Slechte ervaringen vitamines ''zwanger worden van Etos''?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum