Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraagjes over strippen

4 plaatsers

Ga naar beneden

Vraagjes over strippen Empty Vraagjes over strippen

Bericht  MissBitchy ma 20 mei 2013 - 22:57

Vandaag bij de VK geweest en aangezien ik vrijdag 41 weken ben, kunnen ze dan een poging doen om me te strippen.

Een paar vraagjes:
*Deed het pijn?
*Er van uitgaande dat het strippen is gelukt doordat je al wat ontsluiting had: is het toen ook op gang gekomen of heeft het niets uitgehaald?
*Is het raadzaam om iemand mee te nemen naar de VK? Mijn vriend moet werken en kan op zich wel vrij nemen, maar hij vindt het een beetje omzin om 'mee te gaan voor 2 vingers in je doos' Laughing. De VK is om de hoek, echt 50 meter lopen, en op zich vind ik het zelf ook niet zo nodig om hem helemaal vrij te laten nemen.

Spannend hoor!
Maar denk dat ik het wel laat doen, als ik daardoor nog thuis kan bevallen dan graag...
MissBitchy
MissBitchy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 164
Punten : 210
Registratiedatum : 01-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagjes over strippen Empty Re: Vraagjes over strippen

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 23:02

MissBitchy schreef:Vandaag bij de VK geweest en aangezien ik vrijdag 41 weken ben, kunnen ze dan een poging doen om me te strippen.

Een paar vraagjes:
*Deed het pijn? Het voelt niet fijn, maar het duurt maar kort. Echt pijn doet het niet, het voelt meer ongemakkelijk.
*Er van uitgaande dat het strippen is gelukt doordat je al wat ontsluiting had: is het toen ook op gang gekomen of heeft het niets uitgehaald? Ik had al weeën en 1 cm ontsluiting. Toen heeft ze me gestript. De bevalling is toen verder op gang gekomen. Om 19:00 uur had ik 1 cm en om 2:00 uur 3 cm. Uiteindelijk om 05:00 uur 10 cm.
*Is het raadzaam om iemand mee te nemen naar de VK? Mijn vriend moet werken en kan op zich wel vrij nemen, maar hij vindt het een beetje omzin om 'mee te gaan voor 2 vingers in je doos' Laughing. De VK is om de hoek, echt 50 meter lopen, en op zich vind ik het zelf ook niet zo nodig om hem helemaal vrij te laten nemen. Ik zou het niet nodig vinden. Laat hem maar lekker zijn vrije uren bewaren voor als de baby er is!

Spannend hoor! Zeker, succes!!!
Maar denk dat ik het wel laat doen, als ik daardoor nog thuis kan bevallen dan graag...

Gast
Gast

Bericht  Steep di 21 mei 2013 - 1:12

Ik geloof dat hier vorige week nog een topic over is geweest. Als je die opzoekt heb je volgens mij best veel antwoorden.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Balloon di 21 mei 2013 - 1:18

Spannend!

Ze gaan bij mij morgen kijken of ik gestript kan worden. Zo niet, dan vrees ik voor een ziekenhuisopname aangezien m'n bloeddruk al een week 120/95 is....
Balloon
Balloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13

Bericht  yes1984 di 21 mei 2013 - 1:23

MissBitchy schreef:Vandaag bij de VK geweest en aangezien ik vrijdag 41 weken ben, kunnen ze dan een poging doen om me te strippen.

Een paar vraagjes:
*Deed het pijn? Het is flink gevoelig. Maar na het strippen is dit vervelende gevoel weg.
*Er van uitgaande dat het strippen is gelukt doordat je al wat ontsluiting had: is het toen ook op gang gekomen of heeft het niets uitgehaald? Ik ben vijf keer gestript, en het heeft bij mij niet geholpen.
*Is het raadzaam om iemand mee te nemen naar de VK? Mijn vriend moet werken en kan op zich wel vrij nemen, maar hij vindt het een beetje omzin om 'mee te gaan voor 2 vingers in je doos' Laughing. De VK is om de hoek, echt 50 meter lopen, en op zich vind ik het zelf ook niet zo nodig om hem helemaal vrij te laten nemen. Je man hoeft geen vrij te nemen. Je kunt gewoon alleen gaan.

Spannend hoor!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  MissBitchy di 21 mei 2013 - 2:10

Bedankt voor de reacties!
Ik kijk even in het andere topic, stom dat ik daar zelf niet aan gedacht heb...
MissBitchy
MissBitchy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 164
Punten : 210
Registratiedatum : 01-09-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud