strippen
+2
Steep
Mysterious
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
strippen
vanaf wanneer doet de vk dat? ik heb morgen een afspraak en nog 6 dagen voor de uitgerekende datum. ik ben het zooooo zat.
en wie is er gestript en hoelang duurde het toen nog voor de bevalling op gang kwam?
en wie is er gestript en hoelang duurde het toen nog voor de bevalling op gang kwam?
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Re: strippen
Ik ben gestript met 39+1 om 17 uur in de middag maar niet omdat ik het niet meer trok, maar omdat ze dacht dat de bevalling was begonnen. Het had direct effect, in de auto naar huis kreeg ik krampen. De volgende ochtend is R geboren.
Edit: om 21 uur kreeg ik regelmatige weeen, maar dat was na een half uur autorijden.
Edit: om 21 uur kreeg ik regelmatige weeen, maar dat was na een half uur autorijden.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Ik ben niet officieel gestript maar de dag voor ik ingeleid zou worden voelde ik erg weinig activiteit. Ik moest toen bij de gyn komen en zij heeft toen wel zitten wroeten en gekeken of er al ontsluiting was. ik denk dat dat wel de trigger was waardoor mijn vliezen de volgende ochtend spontaan braken om 05.00
Ik was met het "strippen" 39 weken en 4 dagen en hij is de volgende dag geboren.
Ik was met het "strippen" 39 weken en 4 dagen en hij is de volgende dag geboren.
Gast- Gast
ik hoop zo dat ze het morgen wil en kan doen. ben gewoon op. slaap nog maar 2 tot 3 uurtjes per nacht en mijn hele lichaam doet pijn
Mysterious- Prater
Ik ben door de gyn gestript. Op woensdagmiddag rond half 5. Al had ik al lichte weeen en bij hem bleek ik 3-4 cm ontsluiting te hebben. Hij heeft me gestript en de bevalling kwam twee uur later goed op gang. En 'snacht rond half 2 is hij geboren.
Ik weet niet of ze zal gaan strippen als je nog potdicht zit, dan heeft het volgens mij geen effect.
Ik weet niet of ze zal gaan strippen als je nog potdicht zit, dan heeft het volgens mij geen effect.
Ik had nog geen ontsluiting. En ik ben niet officieel gestript maar alleen al het voelen of er ontsluiting was, was bij mij dus al voldoende. Maar goed, ik denk dat er bij mij vrij weinig nodig is aangezien ik bij de eerste ook nog potdicht zat toen ik ingeleid werd en 1x gel al genoeg was en ik de volgende ochtend bevallen ben.
Gast- Gast
Ik ben 3x gestript, dus vestig er niet al je hoop op.
Pas de 3de keer had het effect, toen ben ik binnen 14 uur bevallen.
Pas de 3de keer had het effect, toen ben ik binnen 14 uur bevallen.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ik ben gestript op 39w4. Ze ging in eerste instantie kijken of ik al ontsluiting had en dat was het geval. Had 2cm ontsluiting. Ik ben toen gestript. De dagen erna rommelde het en precies met 40weken ben ik bevallen. Ik denk wel dat het in die dagen wat gedaan heeft. Want na 1.5 uur weeen zat ik al op ruim 6cm ontsluiting.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
ik ga het in ieder geval morgen vragen en dan zien we het wel. zal morgen laten weten hoe en wat
Mysterious- Prater
Bij mij hebben ze 3 keer proberen te strippen, de eerste 2keer kon het niet omdat er nog totaal geen ontsluiting was. De laatste keer was het een hele kleine vingertop en kon ze maar moeilijk iets doen. Had ook geen effect, dit was met 41+6! 8 dagen later beviel ik pas.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
ze wilde niet strippen, doen ze niet bij een eerste
En ze zei dat de kleine het zo te voelen nog prima naar haar zin heeft. ik ga er maar vanuit dat ik over tijd ga lopen. pfff als ik er alleen al aan denk dat ik nu nog 3 weken zo door zou kunnen lopen
En ze zei dat de kleine het zo te voelen nog prima naar haar zin heeft. ik ga er maar vanuit dat ik over tijd ga lopen. pfff als ik er alleen al aan denk dat ik nu nog 3 weken zo door zou kunnen lopen
Mysterious- Prater
Bij Mas ook 3 keer gestript, helemaal niks!
Bij Amé ook, toen had ik een hoop bloed en slijmverlies daarna. Maar moest uiteindelijk alsnog ingeleid worden.
Bij Amé ook, toen had ik een hoop bloed en slijmverlies daarna. Maar moest uiteindelijk alsnog ingeleid worden.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: