Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Angst voor honden

4 plaatsers

Ga naar beneden

Angst voor honden Empty Angst voor honden

Bericht  Sweet33 ma 20 mei 2013 - 19:27

Mijn zoontje van 3,5 jr oud is erg bang voor honden. Hij word helemaal panisch als ze te dichtbij komen. Gelijnd of niet.... Hoe kan je er voor zorgen dat die angst wat minder aanwezig word? Ik leg hem wel uit dat hondjes lief zijn en niks doen etc, maar hij blijft erg bang. Dus wie heeft er een gouden tip??Very Happy
Sweet33
Sweet33
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 124
Punten : 197
Registratiedatum : 18-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Angst voor honden Empty Re: Angst voor honden

Bericht  Star007 ma 20 mei 2013 - 19:45

Vaak even in contact brengen met een hond en veel geduld hebben. Uiteindelijk gaat hij honden wel vertrouwen hoor. Oja, en niet meteen met een hele grote hond beginnen.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Angst voor honden Empty Re: Angst voor honden

Bericht  Jezzie ma 20 mei 2013 - 19:49

Ik was vroeger ook bang voor honden, omdat ik een keer van een grote hond die begon te blaffen was geschrokken.
Nadat de hond van mijn oom en tante een weekje bij ons kwam logeren(omdat zij op vakantie gingen) was het over. Ik was toen ee jaar of 4. Toen ik 5 jaar was hebben mijn ouders zelf een hond genomen.
En nu ik samen woon met mijn vriend hebben we ook een eigen hond. Dus het is uiteindelijk goed gekomen.

Ken je iemand met een lieve, niet al te grote hond? Misschien kunnen jullie daar een keer op visitie gaan en samen de hond aaien.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Angst voor honden Empty Re: Angst voor honden

Bericht  Jazzlyn ma 20 mei 2013 - 20:09

Mijn oudste is/was ook vreselijk bang voor honden. Helemaal in paniek en in mijn nek klimmen. Dat is gekomen bij een vriendin, haar hondje sprong tegen hem op. Nu na 1,5 jaar gaat het aardig. De hondjes gaan bij vriendin in de benz en na een half uurtje mogen ze eruit en mag hij ze voorzichtig aaien. Gaat vrij goed, heeft wel tijd en aandacht gekost laughcry
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Angst voor honden Empty Re: Angst voor honden

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum