Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Blij met je leven?

+22
Roxi3
Printje
Stuiterbal
Sea of Trees
Puggle
Toet
sterremaan
Parel
CCC
Exogenesis
Niene
Arwyn
Poubelle
SuperGrover
Punk'd
Oasis
Nyx
Antibes
Tania
Fortissimo
Ibbeltje
Kowalski
26 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Blij met je leven? - Pagina 2 Empty Re: Blij met je leven?

Bericht  sterremaan ma 20 mei 2013 - 7:44

Ik ben blij met de mensen om mij heen. Met wat ik allemaal heb opgebouwd. En onwijs blij met Storm. Met mijn huisje,
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven? - Pagina 2 Empty Re: Blij met je leven?

Bericht  Toet ma 20 mei 2013 - 8:03

Op alles ja! Ik doe veel leuke dingen, ben lekker aan het studeren, heb fijne mensen om me heen en de leukste vriendinnen ooit . Ik woon leuk, had me geen betere huisgenoten kunnen wensen (nouja, op één na dan) zelfs mijn huisbaas vind ik lief. Ik had nooit verwacht dat ik het zo fijn zou vinden om vrijgezel te zijn en ook nooit verwacht dat er echt een dag zou komen dat ik niks meer voor mijn ex voel. Het enige minpuntje is dat ik het financieel wel iets ruimer zou willen hebben, dat is nu eigenlijk al een paar maanden klote maar daar komt als het goed is binnen een maand verandering in.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven? - Pagina 2 Empty Re: Blij met je leven?

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 8:07

Ondanks dat ik 2 hele lieve kinderen, een mooi huis, een leuke stageplaats heb en dat het goed gaat op school, voel ik me niet gelukkig. Op de een of andere manier gaat er steeds iets mis. Op de achtergrond is er iemand die heel hard hoopt dat alles hier fout gaat lopen en hierdoor loop ik constant op m'n tenen. En daarnaast heeft m'n moeder ook nog besloten om ons te negeren.. Ik heb me wel eens blijer gevoeld..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven? - Pagina 2 Empty Re: Blij met je leven?

Bericht  Parel ma 20 mei 2013 - 8:14

Carrie, ik duim voor je!
Als je iets graag wilt is elke seconde te lang wachten.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven? - Pagina 2 Empty Re: Blij met je leven?

Bericht  Puggle ma 20 mei 2013 - 8:25

Ja ik ben erg gelukkig! Op mijn werk gaat het ook weer lekker en heb het fijn met mijn man en onze dochter. Ik zou alleen wel war meer vriendinnen willen, maar ja dat heb je ook niet zomaar.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven? - Pagina 2 Empty Re: Blij met je leven?

Bericht  Sea of Trees ma 20 mei 2013 - 8:25

Eerlijk? Ik weet het niet....ik ben sinds september weer een opleiding gaan doen en ik verwachtte daar veel voldoening en trots uit te halen. Maar het is keihard werken en ik zit regelmatig in de knoop met mijn planning. Ik heb het gevoel alsof ik me niet 100% kan geven op mijn stage want er zit altijd wel iets in de weg. Het voelt continu alsof ik achter de feiten aanloop, niet alleen met dit maar met alles. Ik 'mis' gewoon iets, maar ik weet niet wat. Ik vraag me af of ik me eigenlijk ooit wel gelukkig heb gevoeld...natuurlijk heb ik mijn ontspannen momenten, maar ik heb het gevoel alsof mijn leven iets is waartegen ik de hele tijd moet opboksen.

Ten eerste zou ik graag willen verhuizen naar een huisje met een tuin. Dit wil ik al heel erg lang. Ten tweede wil ik zo graag afvallen en een mooi figuur hebben maar het ontbreekt me compleet aan motivatie. Ik vind dat ik hier over zeur, als ik iets wil dan moet ik er immers zelf iets aan veranderen....maar ik kan het gewoon niet. Ik kan me er niet toe zetten.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven? - Pagina 2 Empty Re: Blij met je leven?

Bericht  Stuiterbal ma 20 mei 2013 - 8:27

Ja ik ben heel blij met mijn leven nu maar dat heeft ook meteen een tegenwerking.
Ik studeer fulltime en werk fulltime, ben sinds kort echt enorm gelukkig in mijn relatie, samen 3 kinderen die we verzorgen en onderhouden, met mijn familie beter contact wat me tegen verwachting in enorm gelukkig maakt.
Maar door deze draai in mijn leven heb ik zoveel minder tijd. Minder tijd om met vriendinnen af te spreken of te gaan stappen enz. Ik voel me daar elke keer weer enorm rot onder als ik "verantwoording" moet afleggen.
Ik was eerst heel consequent in het onderhouden van vriendschappen, maar dat lukt me nu amper nog en dat zit me niet altijd lekker. Ik doe mijn best maar meer kan ik er niet van maken vooral de opleiding en het werken daarbij en mijn zoon en relatie maken het onwijs druk allemaal.

Ik geloof erin dat ik dadelijk vast een rustigere periode ga krijgen en hopelijk dan de verloren tijd kan inhalen.
Maar buiten dat ben ik echt onwijs gelukkig en blij met mijn leven.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven? - Pagina 2 Empty Re: Blij met je leven?

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 8:27

Mv2: wat rot! Lastige keuze! Ik hoop ook echt dat jullie over een tijdje de rust krijgen die jullie zo verdienen! Wat ik me al een hele tijd afvraag, zijn jij en de vader van je meiden uit elkaar?

Ik ben best tevreden op dit moment, al mis ik wel wat tijd voor mezelf en voor mijn man en mij samen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven? - Pagina 2 Empty Re: Blij met je leven?

Bericht  Stuiterbal ma 20 mei 2013 - 8:31

Sea of Trees schreef:

Ten eerste zou ik graag willen verhuizen naar een huisje met een tuin. Dit wil ik al heel erg lang. Ten tweede wil ik zo graag afvallen en een mooi figuur hebben maar het ontbreekt me compleet aan motivatie. Ik vind dat ik hier over zeur, als ik iets wil dan moet ik er immers zelf iets aan veranderen....maar ik kan het gewoon niet. Ik kan me er niet toe zetten.

Ik vind helemaal niet dat je zeurt. Ik snap volledig je punt. En ik denk het feit dat je je er niet toe kan zetten is vooral omdat de omliggende factoren niet mee werken waardoor je steeds weer voor een gesloten deur staat.
Jullie willen zo graag een huisje maar elke keer opnieuw een teleurstelling. Logisch dat je het op een gegeven moment te veel word.
Ik hoop echt dat er een lichtpunt bij jullie komt. Als ik jou zie, zie ik wel een gelukkige en vooral mooie meid alleen er ontbreek net een klein gedeelte wat het af zou maken.

Wel jammer dat je (nog) geen voldoening uit je studie kan halen. Denk je dat het nog komt of is dit misschien niet de richting die bij je past ?
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven? - Pagina 2 Empty Re: Blij met je leven?

Bericht  Sea of Trees ma 20 mei 2013 - 8:35

Stuiterbal schreef:
Sea of Trees schreef:

Ten eerste zou ik graag willen verhuizen naar een huisje met een tuin. Dit wil ik al heel erg lang. Ten tweede wil ik zo graag afvallen en een mooi figuur hebben maar het ontbreekt me compleet aan motivatie. Ik vind dat ik hier over zeur, als ik iets wil dan moet ik er immers zelf iets aan veranderen....maar ik kan het gewoon niet. Ik kan me er niet toe zetten.

Ik vind helemaal niet dat je zeurt. Ik snap volledig je punt. En ik denk het feit dat je je er niet toe kan zetten is vooral omdat de omliggende factoren niet mee werken waardoor je steeds weer voor een gesloten deur staat.
Jullie willen zo graag een huisje maar elke keer opnieuw een teleurstelling. Logisch dat je het op een gegeven moment te veel word.
Ik hoop echt dat er een lichtpunt bij jullie komt. Als ik jou zie, zie ik wel een gelukkige en vooral mooie meid alleen er ontbreek net een klein gedeelte wat het af zou maken.

Wel jammer dat je (nog) geen voldoening uit je studie kan halen. Denk je dat het nog komt of is dit misschien niet de richting die bij je past ?
Steeds denk ik: dat gezond eten komt morgen wel...en vervolgens baal ik dat ik dat ik er zo uit zie. Ik vind dat wel zeuren van mezelf en het 'mag' niet.....ook heb ik veel schuldgevoel om van alles en nog wat, ben ik onzeker en dat zou ik heel graag willen veranderen.

Ik denk er alweer een tijdje over na om weer de stap te nemen om naar een psycholoog te gaan. Gewoon eens praten over alles wat me dwars zit om hopelijk uit die spiraal te komen en weer verder te kunnen.

Over mijn opleiding, het past echt wel bij mij maar ik heb nog niet de energie om echt goed naar die mensen te luisteren en ze te helpen. Ik heb zelf nog die onrust. Erg vervelend want school verwacht wel van mij dat ik gewoon goed presteer.

Lief van je hug
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven? - Pagina 2 Empty Re: Blij met je leven?

Bericht  Printje ma 20 mei 2013 - 8:38

Tania schreef:Ja ik ben blij met mijn leven. Het enige wat ik jammer vind is dat ik eigenlijk geen vriendinnen heb hier in de buurt. Ik zou het leuk vinden om iemand te hebben die ik regelmatig zie om lekker mee te kletsen en af en toe wat leuks te doen.

Ik vind het echt jammer dat jij niet dichterbij mij in de buurt woont, ik had wel zin om met je te kletsen!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven? - Pagina 2 Empty Re: Blij met je leven?

Bericht  Printje ma 20 mei 2013 - 8:39

****


Laatst aangepast door Printje op ma 20 mei 2013 - 8:55; in totaal 1 keer bewerkt
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven? - Pagina 2 Empty Re: Blij met je leven?

Bericht  Tania ma 20 mei 2013 - 8:40

Printje schreef:
Tania schreef:Ja ik ben blij met mijn leven. Het enige wat ik jammer vind is dat ik eigenlijk geen vriendinnen heb hier in de buurt. Ik zou het leuk vinden om iemand te hebben die ik regelmatig zie om lekker mee te kletsen en af en toe wat leuks te doen.

Ik vind het echt jammer dat jij niet dichterbij mij in de buurt woont, ik had wel zin om met je te kletsen!

Ja vind ik ook jammer! Maar een keertje afspreken kan altijd toch.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven? - Pagina 2 Empty Re: Blij met je leven?

Bericht  Roxi3 ma 20 mei 2013 - 8:40

Ik ben tevreden met mijn leven. Er zouden wat dingen anders kunnen maar daar werk ik aan. Ik heb een leuke baan, een lieve man, een mooi huis en fijne vrienden en familie waar ik op kan vertrouwen. Mijn man is veel van huis en daarom vind ik het moeilijk om mijn vrije tijd goed in te delen. Ik blijf vaak lang op mijn werk hangen omdat er toch niemand op me wacht. Daarnaast ben ik net afgestudeerd en ben ik af en toe wat onzeker op werkgebied.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven? - Pagina 2 Empty Re: Blij met je leven?

Bericht  Printje ma 20 mei 2013 - 8:42

Tania; ja dat is waar natuurlijk haha. Ik weet niet meer precies waar je woont maar R is dol op reizen :cheering:
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven? - Pagina 2 Empty Re: Blij met je leven?

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 8:46

alles behalve dat.. Niks gemist.. Very Happy


Laatst aangepast door yvonne op ma 20 mei 2013 - 8:56; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven? - Pagina 2 Empty Re: Blij met je leven?

Bericht  Printje ma 20 mei 2013 - 8:49

****

Ow sorry, dan heb ik wat je schreef verkeerd opgepakt. Wat ontzettend vervelend zeg, sorry voor de vraag.


Laatst aangepast door Printje op ma 20 mei 2013 - 8:55; in totaal 1 keer bewerkt
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven? - Pagina 2 Empty Re: Blij met je leven?

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 8:50

Parel schreef:Carrie, ik duim voor je!
Als je iets graag wilt is elke seconde te lang wachten.
Lief, dank je!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven? - Pagina 2 Empty Re: Blij met je leven?

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 8:52


Dat geeft niks hoor. Heb je trouwens een om gestuurd.


Laatst aangepast door yvonne op ma 20 mei 2013 - 8:55; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven? - Pagina 2 Empty Re: Blij met je leven?

Bericht  Stuiterbal ma 20 mei 2013 - 8:54

SOT: Oke ik snap idd wat je bedoelt qua opleiding. Als jezelf niet 100% functioneert is het moeilijk om 100% te functioneren voor een ander. Miss is het geen slecht idee om hulp te zoeken al is het om meer rust te krijgen. En wbt je lichaam ik vind je mooi en ik denk vele anderen ook, en ik snap dat jij dat niet hebt. Maar leg niet te veel druk op jezelf wat allemaal moet, want dat maakt het halen van dat doel alleen maar moeilijker vooral nu je niet helemaal lekker in je vel zit. Probeer dat wat los te laten als dat lukt misschien voel je je dan wat rustiger.

Nog een keer ik vind je een HOT CHICK :cheering: :cheering: :cheering:
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven? - Pagina 2 Empty Re: Blij met je leven?

Bericht  Printje ma 20 mei 2013 - 8:56

Heb het gezien, heb alles weggehaald, maar je hebt zelf ook nu nog iets staan had je dat gezien?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven? - Pagina 2 Empty Re: Blij met je leven?

Bericht  Paper Crown ma 20 mei 2013 - 9:01

Vandaag toen ik in mijn achteruit spiegelkeek en mijn kind me stralend aankeek vanuit zijn spiegeltje, met kwijl langs zijn mondje schoot er door mijn hoofd: 'Ik ben zó gelukkig'. Ik heb echt een goed leven, mijn man is mijn allerbeste vriend, ik woon in een prachtig huis, mijn kind is gezond en wel ter wereld gekomen. Ik denk dat dat klavertje 4 die ik ooit had gevonden écht heeft geholpen. It's all good.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven? - Pagina 2 Empty Re: Blij met je leven?

Bericht  Printje ma 20 mei 2013 - 9:02

Mooi om te lezen pc!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven? - Pagina 2 Empty Re: Blij met je leven?

Bericht  Kowalski ma 20 mei 2013 - 9:05

Paper Crown schreef:Vandaag toen ik in mijn achteruit spiegelkeek en mijn kind me stralend aankeek vanuit zijn spiegeltje, met kwijl langs zijn mondje schoot er door mijn hoofd: 'Ik ben zó gelukkig'. Ik heb echt een goed leven, mijn man is mijn allerbeste vriend, ik woon in een prachtig huis, mijn kind is gezond en wel ter wereld gekomen. Ik denk dat dat klavertje 4 die ik ooit had gevonden écht heeft geholpen. It's all good.

I love you
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven? - Pagina 2 Empty Re: Blij met je leven?

Bericht  Monte ma 20 mei 2013 - 9:07

*


Laatst aangepast door Monte op zo 1 sep 2013 - 5:52; in totaal 1 keer bewerkt
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven? - Pagina 2 Empty Re: Blij met je leven?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum