Blij!:-)
+2
Melis_je
Sjaantje
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Blij!:-)
Heb zojuist de brief ontvangen met de vastgestelde salarisverhoging en ik werd er blijer van dan verwacht.:-) Heeft dat vele overwerken toch geloond en als ik dan uiterlijk einde van dit jaar zou switchen naar m'n eigen vakgebied, hoef ik nooit meer te beginnen bij het startsalaris wat ze normaal gesproken bieden. Gunstige onderhandelingspositie dus, joehoeee! Nou, dat wilde ik even kwijt.;-)
Gast- Gast
Re: Blij!:-)
Supergoed nieuws!!! Daar mag je best even blij om zijn!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Wat leuk voor je!
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Goed gedaan zeg!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Hartstikke goed Guattari! Als ik eerdere posts van jou over je werk lees, begrijp ik dat je er ook keihard voor werkt. Daar mag ook wel wat tegenover staan!
Gast- Gast
Jaaa wat fijn! Goed dat ze je zo extra motivatie en vertrouwen geven, en dat is inderdaad goed voor toekomstige onderhandelingsposities
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Jolly good show! Well done! Volgens mij sta jij trouwens tussen mijn Linkedin suggesties, kan dat?
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Thanks, girl. Ik ga ook heel hard voor jou duimen dat jouw gesprek ook zo goed gaat binnenkort! Ik zou het zo leuk voor je vinden als je al zo snel een nieuwe baan vindt, waarin je creativiteit kwijt zou kunnen en misschien zelfs nog wel meer uitdaging biedt dan je huidige functie. Dan gaan we het wel vieren hoor, whoooo!
Gast- Gast
zegmaar_ schreef:Jolly good show! Well done! Volgens mij sta jij trouwens tussen mijn Linkedin suggesties, kan dat?
Dank je wel!
Haha, echt? Oh wat leuk! Ik bedoel, ik weet het niet, want ik kijk er niet zo vaak op.;-) Ik heb geloof ik m'n haar los en een zwart truitje aan op die foto... als je dat ziet, zal ik het wel zijn.
Gast- Gast
Moest even kijken, maar je bent het inderdaad. Ik stuur je een uitnodiging, dan moet je maar even kijken wat je ermee doet. We hebben ook een soort van 6-degrees-of-separation-iets 'going on'. ;-)
mzcharlotte- Ratel
Guattari schreef: Dan gaan we het wel vieren hoor, whoooo!
Jaa! En anders alleen even jouw promotie for the time being, kunnen we als ik een baan heb het nog een keer vieren
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Sterre schreef:Guattari schreef: Dan gaan we het wel vieren hoor, whoooo!
Jaa! En anders alleen even jouw promotie for the time being, kunnen we als ik een baan heb het nog een keer vieren
Jemig Sterre, zoek je nou wéér een excuus om te gaan zuipen? Belachelijk! ;-)
Gast- Gast
zegmaar_ schreef:Moest even kijken, maar je bent het inderdaad. Ik stuur je een uitnodiging, dan moet je maar even kijken wat je ermee doet. We hebben ook een soort van 6-degrees-of-separation-iets 'going on'. ;-)
Jaaaaa, wat een leuke foto heb je erop staan, ik herinnerde me je anders dan hoe je er dus echt uitziet. Dit is overigens echt veel leuker dan mijn vertroebelde beeld.
Gast- Gast
Ik stuur je even een PM. Die foto is ook één van de leukste die ik heb hoor. Misschien is je beeld niet vertroebeld, maar deze foto extreem goed haha!
mzcharlotte- Ratel
zegmaar_ schreef:Ik stuur je even een PM. Die foto is ook één van de leukste die ik heb hoor. Misschien is je beeld niet vertroebeld, maar deze foto extreem goed haha!
Hahaha, nietes! Ik heb je inmiddels ook op FB gezien en je bent gewoon een heel mooi meisje (jonge vrouw bedoel ik;-))
Gast- Gast
Lekker nieuws zeg!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: