Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb jij een wilde periode gehad?

+50
Printje
Buddha88
Tabbert
psv-forever
mauwmauw
Snoes
Mermaid
Bazinga
Stuiterbal
Océane
Aziraphale
Bay
Shy
*Lookie*
CCC
Caroow
Merai
Arwyn
Thunder
Punk'd
SuperGrover
Sterre
Ilovethe90s
Fortissimo
Nyx
Sorella
Ragazza
Razz
Reva
Ooh La La!
Bliss
Exogenesis
Paper Crown
Mees
Twellie
Sea of Trees
Toet
Luce
Vino
Shisha
Sam
RioolSpook
studiebol
Slakje
SoGood
Marin
Parisienne
Poubelle
Appeltje
Chocoholic
54 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 4 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  Davinia di 21 mei 2013 - 8:19

Sja, wat is wild? Mijn vriend is de enige waar ik mee naar bed ben geweest. Maar zoenen daarintegen... Het liefste meerdere op een avond en ik hoefde er niet eens zo nodig mee te praten van te voren hoor Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 4 2474380249 Het 'ergste' wat ik gedaan heb is dan een ex gezoend en wat mee gehad, met zijn beste vriend gezoend en met zijn broertje gezoend. Maar dan niet op 1 dag hoor Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 4 394967

Maar wild in de vorm van drugs en one night stands heb ik nooit gehad.
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 4 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  Lady4 do 23 mei 2013 - 14:17

Wat is wild? Qua seks valt het wel mee, qua zoenen heb ik wel aardig wat mannen op mijn naam staan. Seks in de kroeg is me ook weleens overkomen. Al met al vind ik het bij mezelf wel wat meevallen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 4 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  SoGood do 23 mei 2013 - 19:12

Nou, ik heb me best vaak misdragen, ik ging ieder weekend op stap en dan niet alleen naar de plaatselijke kroeg maar naar verschillende dicotheken. Ik ging naar allerlei feesten, dronk nooit ranja met een rietje en ik heb onwijs veel lol gehad.
Drugs gebruik ik niet, dat wil ik gewoon niet in mijn lichaam stoppen.
Daarna werd het allemaal wat rustiger, toen nog even een (te) grote uitspatting gehad zo'n 3 jaar geleden die me behalve lol ook verdriet heeft gedaan. Qua sex zit ik al jaaaren aan dezelfde man en ik hoop nog de rest van m'n leven. Zoenen, buiten mijn vriend zo nu en dan met vriendinnen.
Nu ga nog steeds naar leuke feestjes, festivals en ga nog weleens stappen maar de echte lol als vroeger is er wel vanaf. Ik moet tegenwoordig echt wel bijkomen van 2 nachten doorhalen en op maandag moet ik gewoon weer productief zijn. Very Happy
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 4 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  Mrs. Lovett za 25 mei 2013 - 23:33

Sea of Trees schreef:Nee, niet met sex. Wel met drank, stappen, drugs.

Ik net andersom!
Nee, niet met drank, stappen, drugs. Wel met sex.
Mrs. Lovett
Mrs. Lovett
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 36
Punten : 36
Registratiedatum : 10-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 4 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  Rush za 25 mei 2013 - 23:44

Het valt best mee.
Ik heb wel wat drugs geprobeerd, maar dat was puur 1x proberen. Blowen heb ik wel een tijdje gedaan, maar of dat wild te noemen is?
Ik ging wel ieder weekend op stap en dronk dan ook best veel, maar qua mannen en seks heb ik me best rustig gehouden. Ik had wat vaste scharrels, dus ik heb geen 'lange lijst' van mannen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 4 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  Toet zo 26 mei 2013 - 0:00

Grappig Rush, ik dacht dat jij qua mannen/seks juist best een wilde periode had gehad haha Very Happy
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 4 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum