Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb jij een wilde periode gehad?

+50
Printje
Buddha88
Tabbert
psv-forever
mauwmauw
Snoes
Mermaid
Bazinga
Stuiterbal
Océane
Aziraphale
Bay
Shy
*Lookie*
CCC
Caroow
Merai
Arwyn
Thunder
Punk'd
SuperGrover
Sterre
Ilovethe90s
Fortissimo
Nyx
Sorella
Ragazza
Razz
Reva
Ooh La La!
Bliss
Exogenesis
Paper Crown
Mees
Twellie
Sea of Trees
Toet
Luce
Vino
Shisha
Sam
RioolSpook
studiebol
Slakje
SoGood
Marin
Parisienne
Poubelle
Appeltje
Chocoholic
54 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 7:26

Mama_van2 schreef:
Luce schreef:Ja. Niet zozeer sex. Wel veel drinken, uitgaan en zoenen etc.

Soms worden de verhalen opgehaald met andere vriendinnen. Kan er dan wel om lachen. Op vakanties naar Lloret e.d elke avond een ander. Toen was dat in die groep 'normaal', we waren allemaal vrijgezel en waarom ook niet? Nu zou ik dat niet meer doen als ik vrijgezel zou zijn Wink

Dit precies hetzelfde. Nu, als vrijgezel en moeder van twee kinderen ben ik heel kuiselijk geworden
Vrijgezel?
Ik heb wel een periode gehad waarin ik veel dronk en met een aantal jongens heb gescharreld. Die periode kwam ten einde toen ik op een morgen wakker werd naast een goede vriend en me realiseerde dat ik al 4 dagen achter elkaar dronken was. :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 7:27

chococupcake schreef:Ja, die heb ik zeker gehad. Scharrels, overmatig drankgebruik en veel stappen.

Artemis, jij hebt/ had toch een vrije relatie? Ik had eigenlijk een totaal ander beeld, veel wisselende sexpartners ed. Bedoel het trouwens niet naar of om een oordeel te geven.
Klopt, maar dat is even heel rustig nu, genoeg gedoe gehad, plus, vooralsnog kom ik altijd maar bijzonder weinig mannen tegen die de moeite waard zijn, en als ze dat al zijn dan blijken ze getrouwd en daar heb ik ook geen trek in.
Dat het mág wil niet zeggen dat het ook voortdurend gebeurt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  *Lookie* ma 20 mei 2013 - 7:32

Op mijn 16e/17e had ik vooral losse scharrels, wat zoenen, verder ging het meestal niet. Vanaf mijn 18e werd ik wat serieuzer en kreeg wat langere relaties. Nu alweer 9,5 jaar samen met mijn huidige vriend. Ik vond het wel een waardevolle periode, het was goed voor mijn zelfvertrouwen en ik ontdekte mezelf en jongens.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  Shy ma 20 mei 2013 - 7:44

Ja die heb ik zeker gehad! Dat was leuk Very Happy
Tot ik mijn man tegen kwam, toen merkte ik dat het tijd was om normaal te gaan doen.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  Bay ma 20 mei 2013 - 8:00

Carrie schreef:Ja heb wel een wilde periode gehad, maar niet met one night stands ofzo. Meer met vaak stappen, veel drank, op de bar dansen, soms drugs gebruiken.

Zo zag mijn wilde periode er ook ongeveer uit met veel dates/ scharrels.
Absoluut geen spijt van en ben blij dat ik het heb meegemaakt.Ik heb mijzelf er door leren kennen en grenzen ontdekt.
Mijn leven is nu compleet anders een stuk braver en mensen die mijn na mijn "wilde" periode hebben leren kennen geloven bijna niet dat ik zo was Wink
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 8:44

Niet qua seks. Het wildste wat ik heb gedaan zijn paddo's geweest denk ik. Verder wel veel alcohol. Veel festivals waarop ik 3 dagen dronken was, concerten met stagediven, maar dat doe ik nog als ik de kans krijg.
Alleen in de pit ben ik niet meer te vinden. Dat was iets wat mijn moeder overigens vreselijk vond. Die begreep niet dat ik het oké vond om bont en blauw van een concert terug te komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  Aziraphale ma 20 mei 2013 - 9:11

Nee, niet qua seks en jongens of drank en drugs.
Mijn wildste periode was denk ik stiekem roken en elk weekend de hele nacht in een metalcafé rondhangen, naar heel veel concerten en fesitvals gaan en ik bevond me ook vaak in de pit. Ben wel backstage geweest bij een aantal bands en als ik wel een echte groupie geweest was had daar veel kunnen gebeuren. Was ik veel te braaf voor.


Laatst aangepast door Aziraphale op ma 20 mei 2013 - 9:34; in totaal 1 keer bewerkt
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 9:29

Ja!

Het is ook meer geluk dan wijsheid dat ik nu gesetteld ben Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  Océane ma 20 mei 2013 - 9:35

Ja, die heb ik wel gehad. Wat een tijd was dat, als ik eraan terugdenk verschijnt er altijd weer een lach op mijn gezicht. Van mijn 17e t/m mijn 20e ongeveer. Een aantal FWB's (niet tegelijk hoor) en één keer een one night stand. Héél vaak op stap en vaak dronken geweest, ontzettend veel vrienden gemaakt in die periode. Één van mijn fwb's destijds was mijn huidige man, we kunnen er samen nog heel hard om lachen. Uiteindelijk zijn we dus tóch nog bij elkaar terug gekomen. Drugs heb ik nooit echt gebruikt, ja alleen geblowd maar iets anders durfde ik niet.
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  Stuiterbal ma 20 mei 2013 - 20:15

In mijn jeugd heb ik geen wilde periode gehad. IK had al met 15 een serieuze relatie en was net nog geen 16 toen thuis alle ellende begon en ik op straat werd gezet. Ik was meer bezig met overleven dan de puber uit hangen.

Na mijn 10 jaar durende relatie heb ik wel in 2,5 jaar het een en ander ingehaald. Vooral het stappen. Ik had ook genoeg aandacht van mannen en met regelmaat een vaste scharrel.
Voor mijn gevoel heb ik toch die periode kunnen genieten en ingehaald wat ik destijds niet had. Ik was niet heel wild maar stil zat ik ook niet.

Een maand ongeveer voor mijn nieuwe relatie was ik er opeens klaar mee. Klaar met mannen die niet serieus waren maar ook klaar met het vele stappen enz. Ik wilde me echt op mijn toekomst gaan storten en mijn opleiding en zoontje uiteraard.
En vervolgens kreeg ik een relatie die serieus lijkt te zijn en samen een toekomst aan het opbouwen zijn.

Ik vind het nu heerlijk om thuis te hangen, samen te gaan uit eten enz. Lekker burgelijk Very Happy
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 21:03

Wat is wild? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  Bazinga ma 20 mei 2013 - 21:33

Harrison schreef:Wat is wild? Very Happy

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 3 De-legende-van-Tarzan
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 22:18

Oh, dan ben ik helemaal los gegaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  Mermaid ma 20 mei 2013 - 22:26

mwah, ik vind zelf van niet maar qua vriendjes/scharrels zijn er wat vriendinnen die er anders over denken. Maar die hadden zelf nooit een kerel en als ik er dan wel één heb is t al snel wild voor ze Wink
maar stappen heb k nooit gedaan, nooit leuk gevonden ook. Lekker suf. Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 3 394967
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  Snoes ma 20 mei 2013 - 23:18

Ik heb een wilde periode gehad als het aankomt op uitgaan/drinken/zoenen etc, maar daar bleef het dan ook bij. Ik heb met veel jongens gezoend, maar nooit seks gehad (behalve dus mijn vriend).

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  mauwmauw di 21 mei 2013 - 0:37

Ja die heb ik zeker gehad.In nederland in zoverre wild met veel uitgaan en veel drank(dus niet echt zo extreem wild)maar mijn wilde periodes waren vooral in het buitenland,daar kon ik echt mezelf zijn en schijt hebben aan alles en iedereen.Geweldige tijd.Veel domme dingen gedaan,dat je denkt achteraf,gelukkig dat ik geen verkeerde tegen ben gekomen.Maar overall was het een geweldige tijd,zal het zo weer doen.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  Gast di 21 mei 2013 - 3:16

Rejoy. schreef:ik was 15 14 toen ik wat met mijn man kreeg. Voor die tijd heb ik ongeveer een half jaar een 'wilde' periode gehad, maar dan vooral in de zin van (heel) veel drinken, veel jongens zoenen (verschillende op één avond). Ik heb nooit een wilde periode gehad w.b. sex of drugs en daar heb ik ook geen spijt van.

Bij mij was het bijna hetzelfde! Heb overigens alleen maar softdrugs gebruikt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  psv-forever di 21 mei 2013 - 3:24

Ja.. En soms mis ik die tijd wel
psv-forever
psv-forever
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 237
Punten : 244
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : bij parijs

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  Tabbert di 21 mei 2013 - 3:41

Ik heb ook zeker een wilde periode gehad. Dacht ook echt dat te missen als ik dat niet zou doen voordat ik weer een vaste relatie zou krijgen. Gewoon een beetje wild leven. Was leuk Laughing
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  Gast di 21 mei 2013 - 3:45

Wel grappig om te zien dat iedereen weer een heel ander beeld heeft bij een wilde periode. Voor mij bestond mijn wilde periode dus uit veel reizen, veel seks met veel verschillende mensen en ook experimenteren met verschillende drugs.

In mijn ogen is een wilde periode in de zin van - toen ik 15 was uitgegaan en wel met wat jongens gezoend - dus eigenlijk geen wilde periode. Dat is gewoon normaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  Marin di 21 mei 2013 - 3:52

Tja ik heb nooit behoefte gehad aan drugs uitproberen dus voor mij zou dat niet in me opkomen om te doen. En ik had tot m'n 18e nog nooit gezoend dus meer dan beetje drinken deed ik niet echt.
Dat is idd voor iedereen anders.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  Gast di 21 mei 2013 - 4:11

In mijn ogen is er dan dus geen sprake van een wilde periode.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  Gast di 21 mei 2013 - 4:32

Haha, nouja, als het daarvoor en daarna nog minder wild was dan is dat voor diegene wel een wilde periode natuurlijk smile. Maar ik snap je punt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  Buddha88 di 21 mei 2013 - 7:20

Wild niet echt maar heb wel een half jaar gehad waarin ik bijna alles heb gedaan wat God verboden heeft. Alles om het gezeik thuis (woonde samen) te vergeten. Compleet uit m'n dak gegaan met m'n beste vriend. Als ik daar aan terugdenk, was het aan de ene kant een hele leuke fijne tijd, aan de andere kant best wel sneu en was ik mezelf behoorlijk kwijt. Instelling van: owjaa we slikken de hele medicijnkast leeg want het leven is toch niet boeiend. Allemaal goedgekomen. Geen drugs trouwens.
Buddha88
Buddha88
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 96
Registratiedatum : 08-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  Printje di 21 mei 2013 - 8:01

nee nooit gehad, ik was al snel bij mijn man en ben daar nu nog steeds. Ik ben dodelijk saai..
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum