Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb jij een wilde periode gehad?

+50
Printje
Buddha88
Tabbert
psv-forever
mauwmauw
Snoes
Mermaid
Bazinga
Stuiterbal
Océane
Aziraphale
Bay
Shy
*Lookie*
CCC
Caroow
Merai
Arwyn
Thunder
Punk'd
SuperGrover
Sterre
Ilovethe90s
Fortissimo
Nyx
Sorella
Ragazza
Razz
Reva
Ooh La La!
Bliss
Exogenesis
Paper Crown
Mees
Twellie
Sea of Trees
Toet
Luce
Vino
Shisha
Sam
RioolSpook
studiebol
Slakje
SoGood
Marin
Parisienne
Poubelle
Appeltje
Chocoholic
54 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  Twellie ma 20 mei 2013 - 1:19

Whaha Marin!

Ik heb wel jarenlang minstens twee keer in de week gestapt, maar dat was meer gezelligheid en drinken en niet mannen verslijten. Niet zo wild dus.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  Mees ma 20 mei 2013 - 2:17

Nee, nooit behoefte aan gehad en ook geen spijt van.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  Paper Crown ma 20 mei 2013 - 2:18

Hoe bedoel je 'gehad'..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 2:42

ik was 15 toen ik wat met mijn man kreeg. Voor die tijd heb ik ongeveer een half jaar een 'wilde' periode gehad, maar dan vooral in de zin van (heel) veel drinken, veel jongens zoenen (verschillende op één avond). Ik heb nooit een wilde periode gehad w.b. sex of drugs en daar heb ik ook geen spijt van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  Exogenesis ma 20 mei 2013 - 2:42

Nee. Vooral tussen m'n 18e en 20e wel veel gezoend met allerlei jongens, veel gescharreld, maar geen seks.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  Bliss ma 20 mei 2013 - 2:50

Exo: wat versta jij dan onder 'gescharreld'? Een scharrel is voor mij iemand waar ik (zo nu en dan) seks mee heb.

Ik heb nooit echt een heel wilde periode gehad, maar had bij vlagen scharrels, ging (en ga) regelmatig op stap en zoen dan soms met iemand. Ik heb nooit one night stands, dat kan ik niet. Drinken kan ik wel goed en dat doe ik dan ook regelmatig, vind ik gezellig!
Eigenlijk denk ik zelfs dat ik nu in mijn 'wildste' periode zit en zelfs die is nog vrij medium Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  Ooh La La! ma 20 mei 2013 - 3:03

Ja. Heb zo'n 3 jaar wel aardig in de rondte geslet. Van m'n 15e tot m'n 22 had ik een vriend daarna heb ik alleen maar scharrels en one noght stands gehad. Tot ik 3 jaar geleden mijn huidige vriend tegen kwam. Ik heb er absoluut geen spijt van. Heb er van genoten en van geleerd.

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  Reva ma 20 mei 2013 - 3:04

Paper Crown schreef:Hoe bedoel je 'gehad'..
Slet! :shock: Laughing

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  Razz ma 20 mei 2013 - 3:07

Nope, ik ben altijd heel braaf geweest angel

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  Ragazza ma 20 mei 2013 - 3:41

Ja ik heb wel een periode gehad dat ik wat los ben gegaan. Ik had een hele foute fwb en daarnaast heb ik wat one night stands gehad . Dat was in de periode vlak nadat het uit is gegaan met mijn eerste echte vriendje. Ik voelde me vrij en heb volop genoten. Totdat ik mijn huidige vriend ontmoette. Ik heb toen meteen het contact met mijn fwb afgekapt en ben voor de liefde gegaan . Ik heb geen spijt van die periode . Het was wel een leuke tijd, had het ook niet willen missen
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  Sorella ma 20 mei 2013 - 3:54

Ik heb wel een wilde periode gehad qua feesten, drank en drugs maar niet echt qua jongens. Wel met veel gezoend tijdens het uitgaan maar heb nog nooit een one night stand gehad en had vooral 'vaste' scharrels.
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  Nyx ma 20 mei 2013 - 6:06

Ja, ik heb mijn wilde periode wel gehad.

Toen ik uit mijn relatie kwam wilde ik gewoon even niets meer qua relaties. Ik heb toen verschillende jongens gezoend in de kroeg, voldoende gedronken, maar geen seks of drugs. Natuurlijk weleens met een onbekende jongen in bed gelegen, maar na zeven jaar zijn we nog steeds vrienden. Dus of dat echt meetelt voor iets.

Trouwens, ik schaamde me te snel om echt helemaal los te gaan. Was veel te veel bezig met wat anderen van mij dachten en als ik elk weekend een andere jongen mee naar huis zou nemen, dan zouden de tongen rollen en dat wilde ik niet. Zoenen daarentegen zag ik geen kwaad in, al zullen er voldoende mensen zijn die daar een oordeel over hebben gehad.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  Fortissimo ma 20 mei 2013 - 6:11

PC, Wild thing Wink

Ik heb dat ook nooit echt gehad. Tussen mijn ex en huidige vriend zat 2 jaar. In die tussentijd heb ik met 3 jongens gezoend. Ik was ook 16/17 dus wat dat aan gaat, is dat ook nog niet echt het moment om je als 'slet' te gedragen. Nu alweer 4 jaar samen met mijn huidige vriend en vrees dat dat zo blijft Wink
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  Ilovethe90s ma 20 mei 2013 - 6:17

Nee, dat heb ik zeker niet gehad. Mijn man is de enige qua zoenen maar ook als bedpartner.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  Sterre ma 20 mei 2013 - 6:21

Niet extreem, wel periodes met verschillende jongens zoenen, daten en scharrels maar nooit lang omdat ik vrij snel verliefd werd en dan in kortere of langere relaties belandde. In mijn studententijd ben ik zeker de eerste jaren wel ontzettend veel gaan stappen en naar feestjes geweest.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  SuperGrover ma 20 mei 2013 - 6:27

Ligt eraan hoe wild. Ik zit nu wel in mijn wilde jaren volgens mij, ik ga vaak stappen, naar feestjes, drink regelmatig wat te veel. Ik heb met best wat mensen gezoend de afgelopen jaren. Seks vind ik wel wat anders, een echte one night stand heb ik nog nooit gehad.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  Punk'd ma 20 mei 2013 - 6:31

Ondanks dat ik sinds mijn 15e samen ben met mijn vriend heb ik wel een wilde periode gehad de 1.5 jaar voordat ik met mijn vriend kreeg. Ik dronk geen alcohol (dat deed ik pas vanaf mijn 17e ofzo. Ik had serieus lol en heel veel sjans met een flesje water in mijn handen :P) maar ik was wel echt compleet jongens gek. Heb op mijn 13e voor het eerst seks gehad en voor mijn vriend met 7 jongens gescharreld. Verder ook elk weekend een ander zoenen haha. Wat kan ik zeggen.. Vroeg rijp? Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 2 394967

Qua alcohol/drugs heb ik nooit een wilde periode gehad. Ik heb nog nooit gekotst van drank en ik heb ook niet de behoefte/intentie om dat ooit mee te maken. Heb 2x gehad dat ik mij de avond ervoor niet heel goed kan herinneren maar daar blijft het bij. Qua drugs heb ik 1x een hijs van een jointje gehad en een plakje cake op. That's it. Braaf meisje dus.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  Thunder ma 20 mei 2013 - 6:36

Ja hoor, met alles. Drank, drugs en seks.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  Arwyn ma 20 mei 2013 - 6:46

Nee, ik ben echt super braaf.
Eind van de middelbare school op feestjes dronk ik wel behoorlijk veel, maar ik ben nooit dronken geworden. Drugs heb ik nooit gebruikt. Qua seks is mijn huidige vriend de eerste en dat mag van mij ook zo blijven.
Hij is nu mijn derde vriendje (nou ja, de eerste kun je eigenlijk niet echt meetellen) en tussen die vriendjes door heb ik ook wel met andere jongens gezoend. Voor mij was dat vaak dan gewoon voor 1 avond, maar blijkbaar heb ik een uitstraling dat jongens denken dat ik gelijk een relatie met ze wil. Zelfs die zoenen voor 1 avond werden dus eigenlijk altijd gevold door smsjes en soms ook een keer afspreken.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  Merai ma 20 mei 2013 - 6:54

Qua drugs is het altijd bij hasj en wiet gebleven, aan meer heb ik nooit behoefte gehad. Qua seks ben ik in de twee jaar die ik vrijgezel was voor ik mijn vriend leerde kennen wel flink los gegaan. Ik heb er geen spijt van, zie mezelf ook niet als slet en ik weet zeker dat anderen dat ook niet zo zien. Seks is gewoon leuk smile
Alcohol dronk en drink ik regelmatig maar ik ken mijn grenzen. Ik krijg nu echt al veel sneller een kater dan tien jaar geleden en dat vind ik zonde van mijn dag.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 6:59

Eigenlijk niet echt geloof ik, ik ben vrij braaf en duik sowieso al niet snel met iemand in bed, tel daarbij op dat ik vanaf mijn 14 e in een vaste relatie zit ( ok ok, dát zegt ook niet alles zo blijkt) en echt een 'wilde periode' als in veel mannen en veel seks heb ik dus nooit gehad.

Al ben ik nooit erg braaf geweest, en nog nog, maar seks komt daar niet snel aan te pas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 7:00

Luce schreef:Ja. Niet zozeer sex. Wel veel drinken, uitgaan en zoenen etc.

Soms worden de verhalen opgehaald met andere vriendinnen. Kan er dan wel om lachen. Op vakanties naar Lloret e.d elke avond een ander. Toen was dat in die groep 'normaal', we waren allemaal vrijgezel en waarom ook niet? Nu zou ik dat niet meer doen als ik vrijgezel zou zijn Wink

Dit precies hetzelfde. Nu, als vrijgezel en moeder van twee kinderen ben ik heel kuiselijk geworden

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  Caroow ma 20 mei 2013 - 7:03

Ja, die heb ik gehad. Wat een feest was dat :cheering: Heb er goede herinneringen aan. Geen drugs, wel drank en jongens.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  Exogenesis ma 20 mei 2013 - 7:03

Bliss schreef:Exo: wat versta jij dan onder 'gescharreld'? Een scharrel is voor mij iemand waar ik (zo nu en dan) seks mee heb.

Een scharrel was voor mij iemand waarmee ik meerdere weken achtereen omging, zoende, soms wat meer, maar het kwam niet tot seks.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  CCC ma 20 mei 2013 - 7:20

Ja, die heb ik zeker gehad. Scharrels, overmatig drankgebruik en veel stappen.

Artemis, jij hebt/ had toch een vrije relatie? Ik had eigenlijk een totaal ander beeld, veel wisselende sexpartners ed. Bedoel het trouwens niet naar of om een oordeel te geven.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een wilde periode gehad? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij een wilde periode gehad?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum