Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

schoonouders willen perse uitje iemand tips

+8
Urban Naked
SoGood
Poubelle
Parisienne
Bacio
Pineco
ellibre
yesyes.mam
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

schoonouders willen perse uitje iemand tips - Pagina 2 Empty Re: schoonouders willen perse uitje iemand tips

Bericht  Tania ma 20 mei 2013 - 5:51

Ja niks verwijten klinkt heel leuk maar als mijn schoonmoeder dat zou doen dan zou ik toch echt wel boos worden. En ik vertel het ook altijd echt wel als ik iets niet wil maar ik vind dat je bij sommige dingen er ook gewoon vanuit moet kunnen gaan dat iemand zo verstandig is om dat zelf te bedenken. En een te klein kind alleen op een glijbaan zetten en weglopen valt daar wel onder. Ik heb ook nooit verteld dat ik dat niet wil maar ik ga er wel vanuit dat mijn schoonmoeder dat niet doet.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

schoonouders willen perse uitje iemand tips - Pagina 2 Empty Re: schoonouders willen perse uitje iemand tips

Bericht  Jeanette ma 20 mei 2013 - 21:56

Ik zou zeggen; thuis blijven Laughing

Pfff, iets minder bezorgd kan ook wel..
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sterrin_ di 21 mei 2013 - 0:32

Tjonge, dan zouden wij met 4 kleine kinderen nooit op stap kunnen? Zonde toch? Lekker van genieten, en vooral je kinderen ook lekker wat losser laten, dat komt echt wel goed.

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: