Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tips gezocht - Uitje met vriendinnen?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Tips gezocht - Uitje met vriendinnen? Empty Tips gezocht - Uitje met vriendinnen?

Bericht  JD zo 12 jun 2011 - 10:50

Binnenkort wordt de eerste van onze vriendinnengroep 30, en dat willen we vieren door er met z'n 7en een dagje op uit te gaan.
We willen niet gewoon winkelen, maar echt een activiteit doen samen, en dan afsluiten met een lunch of high tea.

Omdat 2 van ons in de horeca werken en om 17.00 weer aan t werk moeten, zoeken we iets voor overdag.
Lastig is dat de meeste leuke dingen zijn ingesteld op personeelsuitjes, en dus vanaf 10 of 20 personen is...

Het liefst iets in de buurt van alkmaar/haarlem...in ieder geva Noord-Holland,

iemand leuke ideeen??

Alvast bedankt!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips gezocht - Uitje met vriendinnen? Empty Re: Tips gezocht - Uitje met vriendinnen?

Bericht  Caramba zo 12 jun 2011 - 20:32

Verkeerde pijler? Uitgaan - Vrijetijd?
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips gezocht - Uitje met vriendinnen? Empty Re: Tips gezocht - Uitje met vriendinnen?

Bericht  Saxy zo 12 jun 2011 - 20:59

Taarten workshop!
Saxy
Saxy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips gezocht - Uitje met vriendinnen? Empty Re: Tips gezocht - Uitje met vriendinnen?

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 21:13

High tea. Het leukste is één waar je zelf de hapjes kan maken, soort workshop. Ik weet dat het hier in de buurt kan, aar on N-Holland zou je even moeten zoeken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips gezocht - Uitje met vriendinnen? Empty Re: Tips gezocht - Uitje met vriendinnen?

Bericht  Sneeuwvlok zo 12 jun 2011 - 22:21

Ik ben laatst met vriendinnen gaan kanoën door de grachten, dat kan bij jullie in de buurt vast ook wel ergens. Vond het zelf heel leuk smile
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips gezocht - Uitje met vriendinnen? Empty Re: Tips gezocht - Uitje met vriendinnen?

Bericht  JD zo 12 jun 2011 - 23:30

Ops,ik zie inderdaad nu pas dat ik m helemaal in de verkeerde pijler heb gezet!

Bedankt voor jullie reacties,zitten wel leuke ideeen tussen!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips gezocht - Uitje met vriendinnen? Empty Re: Tips gezocht - Uitje met vriendinnen?

Bericht  Zonnetje zo 12 jun 2011 - 23:33

Ik heb met vriendinnen een keer een bonbonworkshop gedaan. Dat was erg leuk (en lekker!).
Verder vind ik een high tea ook altijd heel leuk.
Wat we ook een keer gedaan hebben, is in Den Bosch een tocht met een step. Dat was ook grappig. Je kreeg een route mee die langs leuke plekjes in Den Bosch ging. Dit is voor jullie wat ver weg, maar misschien heb je zoiets ook ergens in Noord-Holland.
Binnenkort gaan we tandems huren en daarmee langs terrassen fietsen.
Voor mijn verjaardag heb ik een keer een sieradenworkshop gekregen. Daarbij kon je echt mooie dingen maken, maar het is wel iets waar je van moet houden.
Een fotosessie met je vriendinnengroep kan ook leuk zijn. Het is net waar je van houdt, of dat jullie sportiever zijn of creatiever of liever iets met eten/drinken doen.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips gezocht - Uitje met vriendinnen? Empty Re: Tips gezocht - Uitje met vriendinnen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum