Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

schoonouders willen perse uitje iemand tips

+8
Urban Naked
SoGood
Poubelle
Parisienne
Bacio
Pineco
ellibre
yesyes.mam
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

schoonouders willen perse uitje iemand tips Empty schoonouders willen perse uitje iemand tips

Bericht  yesyes.mam zo 19 mei 2013 - 21:09

Hoi allemaal,
Sorry voor het starten.van een nw topic maar heb echt wat advies nodig.
De relatie met mn schoonouders is best goed. Mijn schoonvader is alleen heel cynisch en maakt veel zwarte humor vakks over mishandelen en als een voorbeedl;; ik zei ik moet mn zoontjes nagels knippen (dochter van 3 zoon van 1 toen de tijd) pakt hij zn handje en zegt kom maar ik knip de vingers er wel af !!!! Hele rare humor dus en noem t maar humor omdat ik t idee dat iemand zulke dingen kan denken over een kind en vooral nog eigen kleinkind is gewoon eng.
Mn schoonmoeder is ook een hele aparte zeg maar. Erg labiel en egocentrisch. Ze is altijd t slachtoffer en ze kan zelfs naar mn kinderen toe niet anders dan uit dr eigen beleving leven.
Ze zijn nooit en zullen nooit alleen bij mn schoonouders kunnen zijn want ze zijn echt zi onwijs onverantwoord!
Hoe mijn man groot heeft kunnen groeien is me een raadsel lol

Voorbeeld: ze geeft mn zoon toen hij net 2 was een schoffel om mee te spelen! Zon ding met 3 scherpe pinnen om mee te tuinieren! Wtf?!?!? Waarop ik hem af pak en ze zegt nou ik let er wel op hoor haha ja kom op zeg! Ik geef ze toch ook geen mes en zeg maar ik let er wel op!

Maar goed ze jankt als ze dr zin niet krijgt want barst van de zelfmedelijden.
Ik mag ze opzich best maar met een beetje afstand. Ik kan ze geen vinger geven want ze banjert gewoon over ons heen.
Ze hoort serieus nooit wat ik of wie dan ook zegt. Bij alles wat ik zeg om mn kids op te voeden van nee je mag niet klimmen of niet zo hard rennen zegt ze ja ik let wr wel op! Heel irritant dus.
Ze heeft mn dochter met dr hoofd tegen muur gestoten, om je duwt, laten vallen met rennen, staat op een glijbaan gezet en weggelopen! Hele enge en stomme dingen dus!

Nu willen ze een uitje regelen eind van t jaar omdat ze tig jaar getrouwd zijn. Begrijpelijk natuurlijk maar ze willen naar efteling en overnachting of disneyland met weekend etc.. maar ik kan ze onmogelijk allebeo in de gaten houden in een attractie park!!!! T idee alleen al :s ze is heel lief hoor maar zuigt energie en je moet ze serieus continu inde gaten houden want ze duwt ze gerust alleen in een waterfietsje ofzo terwijl ze nog niet kunnen zwemmen etc.
En mn schoonvader moet ik steeds opletten wat hij zegt want hij zegt echt de raarste dingen. Mag ik nog over je buik wrijven als je 16 bent dingan waar je nekharen als vrouw en mama recht van overeind gaan staan.
Ik gun ze t uitje maar ik overleef t nooit als ik een volle dag dr op moet letten.
Mn man let ool goed op natuurlijk maar hij is een man en ziet zo en zo minder gevaarbdan de moeder. Die ziet alle mogelijke scenario's een man ziet er maar 2 ofzo haha.

Ik zou ze t liefst vertellen hoe of wat in alle eerlijkheid maar dat hebben we aleens geprobeerd en werd 1 groot drama! Ze huilde veel en op gegeven moment werd ze zo pissig dat ze me aan had kunnen vallen
En ze heeft alles wat toen gezegd is niet eens goes opgeslagen, ze hoort of niet wat je zegt of ze hoort iets aanvallends. Niet handig dus.

Het veranderd ook niets maar mss dat ze er iets van onthoud.

Iemand advies? Ervaring? Tips? Alles is van harte welkom!!!!
Thanks vast!

yesyes.mam
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 3
Punten : 5
Registratiedatum : 19-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

schoonouders willen perse uitje iemand tips Empty Re: schoonouders willen perse uitje iemand tips

Bericht  Gast zo 19 mei 2013 - 21:20

Geen tips maar het wordt vast ontzettend gezellig Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

schoonouders willen perse uitje iemand tips Empty Re: schoonouders willen perse uitje iemand tips

Bericht  ellibre zo 19 mei 2013 - 21:23

Is er ook iemand die je wel vertrouwt op deze wereld? Wat een negatieve insteek heb jij zeg, niet alleen over je schoonouders maar ook over je eigen man en mannen in het algemeen. Alsof alleen moeders goed voor hun kinderen zouden kunnen zorgen.. Ik word een beetje naar van je manier van vertellen.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

schoonouders willen perse uitje iemand tips Empty Re: schoonouders willen perse uitje iemand tips

Bericht  Pineco zo 19 mei 2013 - 21:26

Het is een vrij warrig verhaal, ik begrijp er vooral uit dat je je schoonouders niet de verantwoordelijkheid durft te geven over je kinderen (wat ik ook niet zou doen als ik je verhaal lees). Dat neemt niet weg dat ik ze dit uitje wel zou gunnen. Je doet nu net of jij dan in je eentje op zowel de kinderen als je schoonouders moet letten en als het ware met 4 kinderen op pad bent, maar je man is er ook nog en een beetje verantwoordelijkheidsbesef zullen hij en je schoonouders toch wel hebben. Ik zou het ze in ieder geval niet ontnemen, zeker niet als zij jullie uitnodigen.
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

schoonouders willen perse uitje iemand tips Empty Re: schoonouders willen perse uitje iemand tips

Bericht  Gast zo 19 mei 2013 - 21:28

Sorry, maar ik moet er on lachen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

schoonouders willen perse uitje iemand tips Empty Re: schoonouders willen perse uitje iemand tips

Bericht  Pineco zo 19 mei 2013 - 21:31

Ik vond het eerder triest Wink
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

schoonouders willen perse uitje iemand tips Empty Re: schoonouders willen perse uitje iemand tips

Bericht  Bacio zo 19 mei 2013 - 21:36

Ik vind je schoonouders helemaal niet raar overkomen. Ik vind jou eerder een beetje raar. Jij bent de enige die goed op je kinderen let, je man (tsja die is een man), je schoonvader (hartstikke gek met zn gekke grapjes), je schoonmoeder (die met je kindje wilt tuinieren). Ik zou maar eens eerst kritisch naar jezelf kijken voordat je je vinger naar een ander wijst.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

schoonouders willen perse uitje iemand tips Empty Re: schoonouders willen perse uitje iemand tips

Bericht  yesyes.mam zo 19 mei 2013 - 23:16

ellibre schreef:Is er ook iemand die je wel vertrouwt op deze wereld? Wat een negatieve insteek heb jij zeg, niet alleen over je schoonouders maar ook over je eigen man en mannen in het algemeen. Alsof alleen moeders goed voor hun kinderen zouden kunnen zorgen.. Ik word een beetje naar van je manier van vertellen.

Haha wow, en ik vind jouw reactie erg negatief.
Ik zeg in mn vraag zelfs nog meerdere keren posotieve dingen, dat ik begrijp dat ze een uitje willen, ik ze opzoch best mag en dat mannen minder gevaren zien over t algemeen is een wel gedeelde mening en niet al te serieus te nemen.

Maaruh bedankt voor de niet geven tip

yesyes.mam
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 3
Punten : 5
Registratiedatum : 19-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

schoonouders willen perse uitje iemand tips Empty Re: schoonouders willen perse uitje iemand tips

Bericht  Parisienne zo 19 mei 2013 - 23:17

Thuis moet je trouwens toch ook op je twee kinderen letten? Waarom zou die dag anders zijn?
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

schoonouders willen perse uitje iemand tips Empty Re: schoonouders willen perse uitje iemand tips

Bericht  Poubelle zo 19 mei 2013 - 23:21

Ik vind dat je overdrijft.
Tuurlijk is het niet slim om ene kind een hark (ten minste ik neem aan dat je dat ding bedoelt) geeft om mee te spelen, maar ik vind de grapjes van je schoonvader niet echt ongepast. Niet in het voorbeeld wat je noemt in ieder geval.
Misschien kun je je man wat meer credits geven. Hij is de vader van je kinderen en heeft het beste met ze voor. Als jij gaat werken dan moet je er toch ook op vertrouwen dat je kinderen in goede handen zijn?
Ik zou alles wat meer proberen los te laten, dit lijkt me ook niet fijn voor jezelf.
Ga gewoon lekker een weekendje weg en probeer plezier te hebben. Want zoals je zelf zegt, je man is ook groot geworden, dus je schoonouders zullen vast iets goed hebben gedaan.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

schoonouders willen perse uitje iemand tips Empty Re: schoonouders willen perse uitje iemand tips

Bericht  Gast zo 19 mei 2013 - 23:26

Ik neem ook aan dat je kinderen met jou in de buurt heus ook wel eens vallen of ergens tegen aan lopen. Zo gaat dat nou eenmaal met kinderen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

schoonouders willen perse uitje iemand tips Empty Re: schoonouders willen perse uitje iemand tips

Bericht  yesyes.mam zo 19 mei 2013 - 23:29

Bacio schreef:Ik vind je schoonouders helemaal niet raar overkomen. Ik vind jou eerder een beetje raar. Jij bent de enige die goed op je kinderen let, je man (tsja die is een man), je schoonvader (hartstikke gek met zn gekke grapjes), je schoonmoeder (die met je kindje wilt tuinieren). Ik zou maar eens eerst kritisch naar jezelf kijken voordat je je vinger naar een ander wijst.


Serieus?! Vind je het niet raar als een opa alleen maar dingen zegt over t pijn doen, en zelfs mishandelen (quote van hem zelf) en sexueel getinte opmerkingen maakt?

En een oma die kinderen laat vallen, ze ze staand om een glijbaan zet en wegloopt waardoor kind gat in hoofd valt? En ze ze een 2 jarige een schoffel geeft om mee te spelen terwijl hij bij 1x vallen zichzelf spiest?
Is geen vertrouwenskwestie is gezond verstand.
Ik vertrouw heel veel mensen daar heeft t niks mee te maken.
Maar dit is duidelijk de verkeerde plek om mn verhaal kwijt te kunnen.
Die die wel gewoon reageerde op mn vraag thanks voor je reactie!

yesyes.mam
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 3
Punten : 5
Registratiedatum : 19-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

schoonouders willen perse uitje iemand tips Empty Re: schoonouders willen perse uitje iemand tips

Bericht  Gast zo 19 mei 2013 - 23:35

Wauw, wat ben jij overbezorgd... Kinderen vallen, kinderen moeten kunnen spelen, risico's leren nemen, ontdekken wat het is om te vallen, juist zodat ze leren wat het ís om te vallen en hoe ze dit zélf kunnen voorkomen! Echt hoor, ik vind je verhaal wat ziekelijk overkomen. En zo'n grapje van je schoonvader, ik vind het juist wel leuk eigenlijk. De vingers afknippen Very Happy het is gewoon een grapje!

Je zegt het zelf al: jouw man is ook groot geworden met zijn ouders, dus ze hebben ervaring met het opvoeden van kinderen én hebben het nog aardig gedaan ook, hoe is jouw man anders de man geworden die hij is?

Echt hoor, laat het los, jij bent niet de enige die weet hoe je voor kinderen kan zorgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

schoonouders willen perse uitje iemand tips Empty Re: schoonouders willen perse uitje iemand tips

Bericht  Gast zo 19 mei 2013 - 23:36

Als je alleen tips had gewild over waar je naar toe kunt gaan met je schoonouders dan had je slechts die vraag moeten stellen. Nu vertel je er zo'n lang verhaal bij dat je er toch ook wel vanuit kunt gaan dat mensen ook daarop reageren? Ik vind je ook vrij negatief overkomen eerlijk gezegd. Van sommige grapjes kan ik me de context eigenlijk nog wel voorstellen van je schoonvader. Wellicht dat jij die niet ziet, dan begrijp ik wel dat je het vreemd opvat. Je schoonouders komen op mij niet over als slechte mensen. Het hele verhaal komt op mij over dat jij niet op dezelfde lijn zit en dat kan vervelend zijn ja.

Ga je met je man ook nooit op vakantie? Aangezien je hem ook niet compleet lijkt te vertrouwen? Lijkt me vrij vermoeiend als je alleen maar op jezelf kunt vertrouwen en alle verantwoordelijkheid moet dragen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

schoonouders willen perse uitje iemand tips Empty Re: schoonouders willen perse uitje iemand tips

Bericht  SoGood zo 19 mei 2013 - 23:39

Actie <-> reactie
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

schoonouders willen perse uitje iemand tips Empty Re: schoonouders willen perse uitje iemand tips

Bericht  ellibre zo 19 mei 2013 - 23:50

yesyes.mam schreef:
ellibre schreef:Is er ook iemand die je wel vertrouwt op deze wereld? Wat een negatieve insteek heb jij zeg, niet alleen over je schoonouders maar ook over je eigen man en mannen in het algemeen. Alsof alleen moeders goed voor hun kinderen zouden kunnen zorgen.. Ik word een beetje naar van je manier van vertellen.

Haha wow, en ik vind jouw reactie erg negatief.
Ik zeg in mn vraag zelfs nog meerdere keren posotieve dingen, dat ik begrijp dat ze een uitje willen, ik ze opzoch best mag en dat mannen minder gevaren zien over t algemeen is een wel gedeelde mening en niet al te serieus te nemen.

Maaruh bedankt voor de niet geven tip
Als je met de niet geven tip bedoelt "het niet geven van een tip" wil ik je ook nog best een tip geven: ga werken aan jezelf, en aan het vertrouwen in andere mensen. Je komt over als iemand met een hele negatieve, angstige kijk op het leven. Dat beperkt je eigen geluk en komt je kinderen ook niet ten goede.

En geniet van het uitje met je schoonouders. Wat dat ze zoiets willen ondernemen en daarbij ook kijken naar wat leuk is om met kinderen te doen. Tenminste, ik neem aan dat ze met z'n tweeën niet naar de Efteling of Disneyland zouden gaan.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

schoonouders willen perse uitje iemand tips Empty Re: schoonouders willen perse uitje iemand tips

Bericht  Urban Naked ma 20 mei 2013 - 0:54

Dus als je man met je kids op stap is vertrouw je het ook niet? Wat ernstig. Want ik zou er gewoon van uit gaan dat je tijdens zo'n weekend samen op de kinderen let, of er nou schoonouders bij zijn of niet. Maar jij moet alles in je eentje klaarspelen zeg je hier.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

schoonouders willen perse uitje iemand tips Empty Re: schoonouders willen perse uitje iemand tips

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 2:40

Je komt nogal hysterisch over en geen van de voorbeelden die je noemt vind ik bijzonder schokkend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

schoonouders willen perse uitje iemand tips Empty Re: schoonouders willen perse uitje iemand tips

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 4:23

Waarom zeg je eigenlijk sorry dat ik een topic open? Daar is een forum toch voor?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

schoonouders willen perse uitje iemand tips Empty Re: schoonouders willen perse uitje iemand tips

Bericht  Caroow ma 20 mei 2013 - 4:48

Hoe oud zijn je kinderen nu? Zit er niet 1 in een buggy? Dan laat je die duwen door je man en het andere kind kan jij dan op letten. Probleem opgelost.

Lief van je schoonouders dat ze jullie willen meenemen trouwens.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

schoonouders willen perse uitje iemand tips Empty Re: schoonouders willen perse uitje iemand tips

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 5:03

Carrie schreef:Waarom zeg je eigenlijk sorry dat ik een topic open? Daar is een forum toch voor?

Wil je even heel snel sorry zeggen dat je reageert? smile Is het niet een typisch vrouwen-ding om overal sorry voor te zeggen? Valt me al een paar jaar op haha Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

schoonouders willen perse uitje iemand tips Empty Re: schoonouders willen perse uitje iemand tips

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 5:08

Zus schreef:
Carrie schreef:Waarom zeg je eigenlijk sorry dat ik een topic open? Daar is een forum toch voor?

Wil je even heel snel sorry zeggen dat je reageert? smile Is het niet een typisch vrouwen-ding om overal sorry voor te zeggen? Valt me al een paar jaar op haha Very Happy.
Sorry!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

schoonouders willen perse uitje iemand tips Empty Re: schoonouders willen perse uitje iemand tips

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 5:39

Artemis schreef:Je komt nogal hysterisch over en geen van de voorbeelden die je noemt vind ik bijzonder schokkend.

Eens. Daarnaast mis ik de communicatie tussen jullie, jij bent de moeder en als je iets niet wilt dan moet je daar duidelijke afspraken over maken.

Verder zijn er in die pretparken méér dan voldoende mensen aan personeel aanwezig die zelf ook wel zien dat een kind van twee alleen het water op sturen niet verantwoordelijk is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

schoonouders willen perse uitje iemand tips Empty Re: schoonouders willen perse uitje iemand tips

Bericht  Tania ma 20 mei 2013 - 5:46

Lennox schreef:
Artemis schreef:Je komt nogal hysterisch over en geen van de voorbeelden die je noemt vind ik bijzonder schokkend.

Eens. Daarnaast mis ik de communicatie tussen jullie, jij bent de moeder en als je iets niet wilt dan moet je daar duidelijke afspraken over maken.


Nou ja ik zou het ook wel vervelend vinden als iemand mijn dochter van 1 staand op een glijbaan zou zetten en dan weg zou lopen. Maar goed ik weet niet hoe oud de dochter van to toen was.

On topic, ik zou niet meegaan als je je er zo vreselijk druk om maakt. Je schoonouders kunnen volgens mij bij voorbaat al niks goed doen dus het wordt toch geen leuke dag. Als je wel graag wil gaan laat het dan een beetje los. Je kinderen kunnen echt wel wat hebben en ik neem aan dat je man prima in staat is om voor zijn kinderen te zorgen. Dus op ze letten in een pretpark moet toch niet te moeilijk zijn. Doet hij verder nooit wat met ze alleen?

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

schoonouders willen perse uitje iemand tips Empty Re: schoonouders willen perse uitje iemand tips

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 5:47

Daarom zeg ik ook, Tania, blijven praten. Niet verwijten, maar wel praten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

schoonouders willen perse uitje iemand tips Empty Re: schoonouders willen perse uitje iemand tips

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum