Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer had jij een fijn ritme werken-thuis met 2 kinderen?

+5
Shopaholic
Limburg85
Twellie
Tania
Printje
9 plaatsers

Ga naar beneden

Wanneer had jij een fijn ritme werken-thuis met 2 kinderen? Empty Wanneer had jij een fijn ritme werken-thuis met 2 kinderen?

Bericht  Printje za 18 mei 2013 - 9:00

Oke het is niet helemaal eerlijk omdat de laatste 6!! schoolweken echt enorm knetterdruk zijn en dat vind ik normaal al zo maar nu ik dus net terug kom uit mijn verlof heb ik het gevoel alsof al die dingen echt op me af gestormd komen. Ik heb mijn kleuters natuurlijk maanden niet gezien dus moet weer even kijken waar ze zijn in hun ontwikkeling voordat ik goede gesprekjes kan voeren met de ouders.
Daarnaast ben ik doodmoe van al die gebroken nachten, ja daar ben ik weer ermee maar ik kan er echt niet meer tegen, het is niet iedere nacht maar wel genoeg om te zorgen dat ik serieus helemaal kapot ben. Ergens anders slapen gaat eigenlijk niet omdat R dat dus echt totaal niet wil en helemaal overstuur raakt.

Dus eigenlijk niet echt een eerlijk werkritme nu door al die extra dingen maar ik krijg soms echt het gevoel alsof ik knettergek word. Ik wil teveel thuis, teveel op school ( heb in december net voor verlof een lb functie gekregen en wil natuurlijk wel laten zien dat dat terecht is)

Wanneer hadden jullie een fijn ritme tussen werken en thuis?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij een fijn ritme werken-thuis met 2 kinderen? Empty Re: Wanneer had jij een fijn ritme werken-thuis met 2 kinderen?

Bericht  Tania za 18 mei 2013 - 9:03

Vanaf dat ze allebei doorslapen. Dus nu een maand of twee, ik ben er echt zo van opgeknapt. Alles loopt nu wat soepeler, geen nachtvoedingen meer, nog maar 1 slaapje 'smiddags enz. Het is gewoon allemaal veel makkelijker geworden.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij een fijn ritme werken-thuis met 2 kinderen? Empty Re: Wanneer had jij een fijn ritme werken-thuis met 2 kinderen?

Bericht  Printje za 18 mei 2013 - 9:05

Het ligt ook helemaal aan mijn eigen hoor maar nu ze alweer nachten allebei wakker worden zie ik het misschien ook wat zwaarder. Kan daar zeer slecht tegen nu het ook zo druk is op mijn werk, ik heb het gevoel alsof ik daar soms nog achter de feiten aan loop doordat ik gewoon een periode gemist heb en wil het thuis ook allemaal hebben lopen. En dan heb ik nog het enorme grote geluk met twee enorm makkelijke kinderen die alles wel goed vinden.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij een fijn ritme werken-thuis met 2 kinderen? Empty Re: Wanneer had jij een fijn ritme werken-thuis met 2 kinderen?

Bericht  Tania za 18 mei 2013 - 9:10

Maar het is ook gewoon zwaar, dat mag je ook vinden daar is niks mis mee. En als je dan ook nog gebroken nachten hebt dan is het extra zwaar. Ik was er vanuit gegaan dat ik het eerste jaar amper zou slapen, de eerste vier maanden sliep ze geweldig maar daarna werd het drama. En ondanks dat ik er rekening mee gehouden had viel het vreselijk tegen. Overdag is het zwaarder met twee kinderen en dan slaap je ook nog minder. Dan nog de drukte op je werk erbij en dan is het helemaal niet gek dat je je zo voelt.

Maar... echt het wordt beter. hug

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij een fijn ritme werken-thuis met 2 kinderen? Empty Re: Wanneer had jij een fijn ritme werken-thuis met 2 kinderen?

Bericht  Printje za 18 mei 2013 - 9:13

Lief van je dank je!

Ik mag op zich echt niet klagen over ze, maar dat slapen echt.... ze doen het expres lijkt wel. Ze slapen weken door, en dan hup opeens beiden IEDERE nacht weer wakker. De ene bijv. om 1 uur en dan begint om 3 uur half 4 ons N met haar kletsuurtje, op zich heel schattig maar niet snachts.

Het is gewoon ff allemaal teveel, ik wil vanalles maar het lukt me ff niet zoals ik het wil.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij een fijn ritme werken-thuis met 2 kinderen? Empty Re: Wanneer had jij een fijn ritme werken-thuis met 2 kinderen?

Bericht  Twellie za 18 mei 2013 - 9:33

Hier precies hetzelfde als bij Tania: vanaf het moment dat ze beiden goed sliepen 's nachts.

Sterkte Printje, het is zwaar die gebroken nachten.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij een fijn ritme werken-thuis met 2 kinderen? Empty Re: Wanneer had jij een fijn ritme werken-thuis met 2 kinderen?

Bericht  Limburg85 za 18 mei 2013 - 9:44

Eigenlijk al heel snel voordat ik begon met werken maar merk wel dat ik het nu zwaarder vind doorde gebroken/korte nachten + op mijn 'vrije' dagen ben ik nog zo vroeg op + heel de dag rennen etc dus echt wel stuk drukker en vermoeiender.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij een fijn ritme werken-thuis met 2 kinderen? Empty Re: Wanneer had jij een fijn ritme werken-thuis met 2 kinderen?

Bericht  Printje za 18 mei 2013 - 9:47

Wanneer ik thuis ben, had ik ook al snel, een heel fijn ritme. Het is nu ff die combi, enorm druk op werk, ,kinderen die snachts beiden wakker worden, teveel willen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij een fijn ritme werken-thuis met 2 kinderen? Empty Re: Wanneer had jij een fijn ritme werken-thuis met 2 kinderen?

Bericht  Shopaholic za 18 mei 2013 - 9:49

Al heel snel gelukkig.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij een fijn ritme werken-thuis met 2 kinderen? Empty Re: Wanneer had jij een fijn ritme werken-thuis met 2 kinderen?

Bericht  Flower_L za 18 mei 2013 - 9:51

Limburg85 schreef:Eigenlijk al heel snel voordat ik begon met werken maar merk wel dat ik het nu zwaarder vind doorde gebroken/korte nachten + op mijn 'vrije' dagen ben ik nog zo vroeg op + heel de dag rennen etc dus echt wel stuk drukker en vermoeiender.

Komt kleine r nog steeds voor een voeding s nachts?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij een fijn ritme werken-thuis met 2 kinderen? Empty Re: Wanneer had jij een fijn ritme werken-thuis met 2 kinderen?

Bericht  Silke za 18 mei 2013 - 9:51

Het ritme vinden ging op zich redelijk snel, maar ik functioneer nog niet helemaal top door het slaaptekort. Ik denk dat als we wat meer uurtjes slaap zouden hebben, het een stuk beter zal gaan.
Silke
Silke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij een fijn ritme werken-thuis met 2 kinderen? Empty Re: Wanneer had jij een fijn ritme werken-thuis met 2 kinderen?

Bericht  Nana za 18 mei 2013 - 9:54

Kun je niet afspreken met je man om om en om de nacht voor de kinderen te zorgen?
En ook lekker vroeg naar bed zodat je in ieder geval al wat uurtjes hebt geslapen als de kinderen wakker worden.
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij een fijn ritme werken-thuis met 2 kinderen? Empty Re: Wanneer had jij een fijn ritme werken-thuis met 2 kinderen?

Bericht  bolus26 za 18 mei 2013 - 10:04

Ik herken zeker de laatste 6 weken schoolstress. Misschien een idee dat ze overdag een keertje extra weg gaan. Kan je even lekker doorwerken. Verder kan of je man er een keer uit?

Zelf ben ik de afgelopen week een aantal keer echt vroeg er in gegaan aangezien A een paar nachten aan t spoken was.( leuk die tanden)
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij een fijn ritme werken-thuis met 2 kinderen? Empty Re: Wanneer had jij een fijn ritme werken-thuis met 2 kinderen?

Bericht  Limburg85 za 18 mei 2013 - 10:08

Flower_L schreef:
Limburg85 schreef:Eigenlijk al heel snel voordat ik begon met werken maar merk wel dat ik het nu zwaarder vind doorde gebroken/korte nachten + op mijn 'vrije' dagen ben ik nog zo vroeg op + heel de dag rennen etc dus echt wel stuk drukker en vermoeiender.

Komt kleine r nog steeds voor een voeding s nachts?

Ik geef hem s avonds om 21.30 weer een klein flesje omdat hij structureel weer kwam en sindsdien gaat het goed, steeds beter, eerst werd hij nog op 5 uur wakker maar nu valt hij weer even in slaap tot 6 uur. Maar z'n broer is ook aan het spoken. Maar hopelijk is die laatste fles er snel vanaf, vond het zo fijn om om 19 uur klaar te zijn ;-).
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij een fijn ritme werken-thuis met 2 kinderen? Empty Re: Wanneer had jij een fijn ritme werken-thuis met 2 kinderen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum