Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zindelijkheid en erop uit

5 plaatsers

Ga naar beneden

Zindelijkheid en erop uit Empty Zindelijkheid en erop uit

Bericht  Flower_L za 18 mei 2013 - 8:44

L is overdag zo goed als zindelijk. Laatste ongelukje is twee weken geleden gok ik, dus het gaat goed.

Maar nu de stap naar geen luier tijdens uitstapjes....
Vandaag gingen l en ik treinen en ja hoor....."moet poepen moet poepen mama!!". De wc in de trein was echt te ranzig voor woorden, dus heb hem een luier omgedaan, maar daar wilde hij (eigenlijk gelukkig) niet in poepen. Maar was bang dat hij het niet op kon houden, hij raakte zo in paniek.

Hoe deden jullie dat? In de ochtend poept hij vaak tussen 7 en 9, maar s middags verschilt het nogal, dus dat vind ik lastig inschatten. Ik vraag hem altijd eerst te plassen en te poepen voor we gaan, maargoed...dat kan ik ook niet op commando.

Vonden jullie dit niet lastig?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zindelijkheid en erop uit Empty Re: Zindelijkheid en erop uit

Bericht  Printje za 18 mei 2013 - 8:47

Ik vond dat in het begin ook lastig, nu nog soms omdat meneer in iedere winkel naar de wc wil, dat feest gaat uiteraard niet door maar hij wil overal naar de wc om te kijken....
Ik zorg dat ik altijd extra kleren voor hem bij hem. En bij de Kruidvat heb je van die dingen om over de wc bril te leggen, ideaal voor hele vieze wc's en een peuter die dringend moet.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Flower_L za 18 mei 2013 - 8:50

L zit ook elke keer aan de bril. En hij laat zijn piemeltje altijd uitdruppelen op de bril confused zelf leg ik altijd papier op de bril, maar dat wil l niet.

Heb sowieso altijd desinfectiegel mee, maar die weggooidingen zijn idd goede tip!

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Printje za 18 mei 2013 - 8:53

Die gel heb ik idd ook! Zit standaard in mijn tas.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Filoria za 18 mei 2013 - 9:58

Ik ben niet zo snel vies van dingen, wij gaan altijd gewoon naar de wc in de trein. Ik maak de bril dan even schoom met een papiertje. Tomas houdt de bril ook altijd vast met zijn handjes (en dan daarna met diezelfde handen een boterham eten) en hij is nooit ziek.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Flower_L za 18 mei 2013 - 10:00

Filoria schreef:Ik ben niet zo snel vies van dingen, wij gaan altijd gewoon naar de wc in de trein. Ik maak de bril dan even schoom met een papiertje.

Nou, de vloer stond blank en ding spoelde niet door.... Al een paar bezoekjes niet volgens mij. Dit was nog smeriger dan sommige 'toiletten' die ik in Azië heb meegemaakt smile

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Coco za 18 mei 2013 - 21:50

Ik neem extra kleren mee als we weg langer weg gaan. En voor wc's heb ik altijd dettoldoekjes in mijn tas. Maar bij zo'n smerig toilet als jij omschrijft weet ik niet wat ik zou doen. Misschien wel gewoon in zijn broek laten doen voor een keertje en daarna direct schoon spul aan.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Gast za 18 mei 2013 - 21:52

ik zou haar wel op de vieze wcbril laten zitten. Even goed schoonmaken met een (nat) toiletpapiertje, goed de handen wassen en dan zal 't wel meevallen. Laten plassen in de broek zou ik nooit doen, dat zal ongetwijfeld zorgen voor heel veel verdriet en paniek. Poepen en plassen in een luier wil ze trouwens ook niet meer.

Gast
Gast

Bericht  Sanne za 18 mei 2013 - 21:59

Ik zou er ook voor kiezen om mijn kind dan maar op een vies toilet te laten zitten. Bril van tevoren schoonmaken en handen goed wassen na die tijd. Het lijkt me voor een kind veel vervelender om in zijn broek te moeten poepen omdat hij niet naar het toilet mag.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Coco za 18 mei 2013 - 22:15

Sanne schreef:Ik zou er ook voor kiezen om mijn kind dan maar op een vies toilet te laten zitten. Bril van tevoren schoonmaken en handen goed wassen na die tijd. Het lijkt me voor een kind veel vervelender om in zijn broek te moeten poepen omdat hij niet naar het toilet mag.
Er is natuurlijk ook wel een verschil tussen moeten, niet mogen of niet willen. Mijn kinderen willen absoluut niet naar een vies toilet en dan ga ik ze daar ook niet toe dwingen.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Filoria za 18 mei 2013 - 22:22

Flower_L schreef:
Filoria schreef:Ik ben niet zo snel vies van dingen, wij gaan altijd gewoon naar de wc in de trein. Ik maak de bril dan even schoom met een papiertje.

Nou, de vloer stond blank en ding spoelde niet door.... Al een paar bezoekjes niet volgens mij. Dit was nog smeriger dan sommige 'toiletten' die ik in Azië heb meegemaakt smile
Dat klinkt wel heel erg ja.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud