Het zit erop...
+18
Jasmine
PiP
NoMercy
Pineco
SarahKey
Twellie
Snoes
Flower_L
Ella
Sun88
Jezzie
Razz
nillis
Wennes
Happydobby
Tania
Sanne
Printje
22 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Het zit erop...
Mijn verlof, aan de ene kant denk ik heerlijk, eindelijk weer werken ( sommige weken vond ik tergend langzaam voorbij gaan met die kou en sneeuw) maar aan de andere kant een afsluiting van een mooie en fijne periode die nooit meer terug gaat komen. Ik vind het erg spannend om weer te moeten beginnen en om mijn kindjes opeens veel minder t zien en zelf om half acht klaar voor vertrek te zijn.....
maar goed twee weken werken en het is twee weken meivakantie....zes weken werken en zes weken zomervakantie
maar goed twee weken werken en het is twee weken meivakantie....zes weken werken en zes weken zomervakantie
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Het zit erop...
Ik kan me voorstellen dat je wat ongedurig wordt als je lang bij huis zit, terwijl je van werken houdt. Zeker als je het weer dan ook niet mee hebt. Wel vind ik het zo fijn voor je dat je hebt ervaren dat de eerste tijd ook leuk kan zijn, misschien voor jou niet de allerleukste tijd, maar ook niet zo dat je die tijd 'uit moet zitten'.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Dank je Sanne. Ik vind nog wel steeds dat het leuker wordt hoe ouder ze wordt maar ik heb nu wel mogen ervaren dat kleine baby's ook leuk en makkelijk kunnen zijn.
Het scheelt natuurlijk ook dat er op school 27 hele blije kleuters op mij wachten, dat maakt het weer gaan werken ook wel erg fijn. Ik was vandaag op school om afscheid te nemen van mijn geweldige invalster,ook dat was een pak van mijn hart dat het zo goed ging bij haar, maar alle kindjes zijn zo blij dat ik er maandag eer ben, heb alweer heerlijke knuffels gekregen.
Het scheelt natuurlijk ook dat er op school 27 hele blije kleuters op mij wachten, dat maakt het weer gaan werken ook wel erg fijn. Ik was vandaag op school om afscheid te nemen van mijn geweldige invalster,ook dat was een pak van mijn hart dat het zo goed ging bij haar, maar alle kindjes zijn zo blij dat ik er maandag eer ben, heb alweer heerlijke knuffels gekregen.
Printje- Lady Post-a-lot
Lijkt me dankbaar werk wat je doet. Dankbaar in de zin dat de kinderen zo blij met je zijn en het zo leuk vinden dat je terugkomt, heerlijk gevoel lijkt me dat.
Ik heb juist werk waar mensen doorgaans niet zo blij zij haha, zou best eens een dagje voor de klas willen staan.
Ik heb juist werk waar mensen doorgaans niet zo blij zij haha, zou best eens een dagje voor de klas willen staan.
Sanne- Ratel
Het is heerlijk werk, ik kan er enorm veel liefde, passie em mezelf in kwijt. Ik ben stapelgek op m'n kleuters.
Je bent altijd welkom om eens mee te draaien hoor haha. Wat voor werk doe je?
Je bent altijd welkom om eens mee te draaien hoor haha. Wat voor werk doe je?
Printje- Lady Post-a-lot
Ik moest nog aan je denken van de week toen we gingen kijken op een basisschool hier in de buurt. We kregen een rondleiding langs de klassen en bij de kleuterklas snauwde een juf tegen een kleuter en toen ze zich omdraaide stonden wij daar, we kregen een vluchtige hand en zonder een woord te zeggen liep ze de klas uit. Toen dacht ik die vindt haar werk vast niet zo leuk als Printje
Veel plezier alvast maandag, het went vast wel weer snel!
Veel plezier alvast maandag, het went vast wel weer snel!
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Hahaha Tania. Zo ga ik idd helemaal niet met kinderen en nieuwe ouders om. Ik maak, waar ik ook mee bezig ben, altijd een praatje met ouders en kind en iedereen is welkom in de klas.
Kan ook niet uitleggen hoe en waarom ik mijn werk zo fijn en leuk vind, het is gewoon een gevoel.
Kan ook niet uitleggen hoe en waarom ik mijn werk zo fijn en leuk vind, het is gewoon een gevoel.
Printje- Lady Post-a-lot
Printje, dat lijkt me best leuk hoor. Ik zou best wel eens willen voelen hoe andere beroepen zijn. Ik werk als jurist bij een rechtbank, meeste mensen komen daar niet voor hun lol natuurlijk.
Tania, wat een domper. Ik zou gelijk afknappen, terwijl het verder best een leuke school kan zijn. En verder eens, ik vind Printje ook altijd overkomen als een leuke juf die gek is op haar vak.
Tania, wat een domper. Ik zou gelijk afknappen, terwijl het verder best een leuke school kan zijn. En verder eens, ik vind Printje ook altijd overkomen als een leuke juf die gek is op haar vak.
Sanne- Ratel
Dank je wel Sanne. Misschien een dagje met elkaar meelopen haha want een rechtbank lijkt mij ook erg intessant voor een dagje mee te kijken. Lijkt me ook wel een heftig en zwaar beroep.
Printje- Lady Post-a-lot
Ja Sanne was ook wel een domper inderdaad. Ik had al wat negatieve verhalen gehoord over de school maar ik wilde toch zelf kijken en het viel niet eens tegen maar ik had er toch niet echt een supergoed gevoel bij. Het gaat waarschijnlijk toch de Montessori school worden die iets verder weg is maar waar we dat gevoel wel bij hadden.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Wat ontzettend vervelend Tania. Zo'n eerste gevoel moet echt idd goed zijn en je moet je welkom voelen op school. Ik vind dat een juf oprecht interesse moet tonen in nieuwe kinderen en hun ouders, sowieso in alle kinderen en ouders maar ik wil nieuwe ouders raag laten zien hoe bijkonder onze school is en dat ze welkom zijn.
Printje- Lady Post-a-lot
Leuk printje, jammer dat het weer zo slecht was in je verlof. Laat die mooie mei vakantie maar komen.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Fijn dat je terug kunt kijken.op een mooie tijd!
Klinkt goed om te werken en al zo snel vakantie te hebben
Klinkt goed om te werken en al zo snel vakantie te hebben
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
@ Printje, ik kan door je geschreven tekst je liefde voor je werk voelen. Ik wil je heel veel succes wensen voor maandag, maar komt helemaal goed en wat fijn dat je zo'n goed verlof heb gehad. Ik hoop dat ik dat ook kan zeggen volgend jaar.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Dank je wel lieve nillis
Printje- Lady Post-a-lot
Printje ein-de-lijk haha. Succes en veel plezier maandag!
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Fijn dat je weer lekker aan het werk mag printje!
Al zal het ook even wennen zijn dat je wat minder bij je eigen kindjes bent.
Maar dat komt vast goed als je je kleuters weer ziet!
Succes en veel plezier met werken!
Al zal het ook even wennen zijn dat je wat minder bij je eigen kindjes bent.
Maar dat komt vast goed als je je kleuters weer ziet!
Succes en veel plezier met werken!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Lijkt me heerlijk maandag printje, eerst zitten er 27 blije kleuters op je te wachten, kom je thuis, zitten er 2 mooie kindjes op je te wachten! Gelukkig heb je kunnen ervaren hoe de eerste tijd ook.kan zijn, hoop dat ik dat ooit ook mee mag maken als er een 2e ooit zou komen!
Jouw post.doet me wel beseffen hoe snel de tijd gaat, ik had toen ook nog verlof en nu ben ik al ruim 2 maanden aan het werk. T vliegt..
Jouw post.doet me wel beseffen hoe snel de tijd gaat, ik had toen ook nog verlof en nu ben ik al ruim 2 maanden aan het werk. T vliegt..
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Je zal vast even wennen zijn, maar je zit er zo weer in hoor. Spreek uit ervaring haha. Veel plezier en succes!
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Succes morgen!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Dank jullie wel meiden. N heeft nu ook twee nachten al van 20 tot half negen de volgende ochtend doorgeslapen dus dat mag ze zo volhouden.
Printje- Lady Post-a-lot
Succes met je eerste werkdag morgen, Printje!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Succes en veel plezier morgen!
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Heel veel plezier vandaag Komt allemaal goed. Je bent er iig aan toe om weer te werken haha.
Werkse vandaag!
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Zindelijkheid en erop uit
» Barbeque - wat erop?
» Dogtag / naamplaatje, wat erop zetten?
» Rode broek voor jongen...wat erop aan?
» Iets met de datum erop
» Barbeque - wat erop?
» Dogtag / naamplaatje, wat erop zetten?
» Rode broek voor jongen...wat erop aan?
» Iets met de datum erop
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: