Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was?

+30
Exogenesis
mzcharlotte
chipa
Silver
PiP
Caresses
M-G
Twellie
Sun88
Earane
Flower_L
Snoes
Razz
Manderijn
Supertalentje
bolus26
Annemie
Sylvana
Tummy
Luce
Charles
Coco
Slakje
Parel
sanne-84
Star007
Muppetje
Clapperdie
studiebol
Printje
34 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was? - Pagina 2 Empty Re: Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was?

Bericht  Flower_L vr 17 mei 2013 - 7:24

Nee...helaas....ik had echt zo'n foute trek. Maar ben niet echt losgegaan.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was? - Pagina 2 Empty Re: Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was?

Bericht  Earane vr 17 mei 2013 - 8:32

Ik at voordat ik zwanger werd al gezond en ben dit tijdens de zwangerschap ook aardig blijven doen. Hoewel ik op het laatst een Twix-verslaving had...
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was? - Pagina 2 Empty Re: Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was?

Bericht  Printje vr 17 mei 2013 - 8:39

hahahaha Supertalentje, zo deed ik dat ook idd maar man trapte er niet altijd in. Die was enorm gemeen hahaha die wilde nooit sávonds mac gaan halen voor mij Cry Ook al kwam het eigenlijk van baby, net zoals bij jou. :cheering:

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was? - Pagina 2 Empty Re: Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was?

Bericht  Sun88 vr 17 mei 2013 - 9:49

Had ik dat maar gedaan..
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was? - Pagina 2 Empty Re: Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was?

Bericht  Twellie vr 17 mei 2013 - 10:15

Ik eet gewoon gezonde maaltijden maar daarnaast snoep ik nogal veel.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was? - Pagina 2 Empty Re: Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was?

Bericht  M-G vr 17 mei 2013 - 13:31

Nee, ik heb belachelijk veel chocolade gegeten (ik kon er niet vanaf blijven) en vette hap van de mac of gewoon uit de frituur. De eerste weken heb ik mij lens gedronken in vers geperste jus d'orange maar dat was eigenlijk ook wel de enige goede "afwijking" van mijn normale eetpatroon die ik heb ervaren.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was? - Pagina 2 Empty Re: Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was?

Bericht  Caresses vr 17 mei 2013 - 19:12

Ik doe mijn best. Elke dag neem ik multi vitaminen voor zwangeren en eet ik 2 stuks fruit.
Melk neem ik nu ook wat vaker.
Verder is mijn streven elke dag groenten binnen te krijgen. Dit lukt meestal wel en ik baal als het niet lukt. Ik eet het veelal wel met tegenzin aangezien sinds ik zwanger ben veel groente mij niet echt meer aanstaat.
Daarnaast eet ik de laatste week wel weer echt gezond. Daarvoor heb ik ook vaak behoefte gehad aan frietjes van de Mac en ander ongezond, hartig voedsel. Daar gaf ik dan ook aan toe.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was? - Pagina 2 Empty Re: Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was?

Bericht  PiP vr 17 mei 2013 - 19:35

Ik at niet perse gezonder, maar lette er wel meer op dat ik iig 4 van de 5 dagen door de week genoeg groente at en probeerde er aan te denken dat ik elke dag fruit at.
Thuis vond ik dat nog wel moeilijk..
Verder nam ik trouw de vitaminepillen.
Ik snoep eigenlijk altijd al wel te veel, heb echt een zwak voor chocolade en dat is niet veel meer of minder geworden.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was? - Pagina 2 Empty Re: Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was?

Bericht  Silver vr 17 mei 2013 - 20:01

Op de dagen dat ik werkte at ik sowieso wel gezond. Voor de rest denk ik er wel om om wat vaker een stuk fruit te nemen dan een koekje, en ik probeer genoeg te drinken. Ook wel handig voor de PDS.
Dankzij mijn maagzuur kan ik niet over pittig, gekruid eten en chocola, dat scheelt enorm. Maar ik ben wel bang dat ik nu ik thuis zit, dat de kilo's er ook aan gaan vliegen.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was? - Pagina 2 Empty Re: Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was?

Bericht  chipa vr 17 mei 2013 - 23:08

Nee, ik heb lopen vreten als een wil zwijn. Koekjes, chocolade, alles wat er maar op mijn pas kwam. Tja en dat was goed te zien Embarassed
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was? - Pagina 2 Empty Re: Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was?

Bericht  mzcharlotte za 18 mei 2013 - 5:13

Even een vraagje tussendoor. Kun je gewoon sennapeulen (voor thee) gebruiken tijdens een prille zwangerschap. Ik zit helemaal vast en dit hielp mij wel altijd.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was? - Pagina 2 Empty Re: Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was?

Bericht  Exogenesis za 18 mei 2013 - 5:22

Ik at de eerste weken wel heel gezond, maar dat verslonst nu behoorlijk. De chocola is niet aan te slepen en mijn avondeten is ook niet altijd even vitamine-rijk.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was? - Pagina 2 Empty Re: Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was?

Bericht  Dolphinne za 18 mei 2013 - 6:26

Het is wel mijn bedoeling om gezonder te eten, maar ik heb veel meer trek in ongezonde dingen.
Ik probeer in elk geval wel elke dag fruit te eten. In elk geval 1 en het liefste 2 stuks.

's avonds eet ik alleen te vaak chips of nootjes en 1 keer in de week wel patat als avondeten.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was? - Pagina 2 Empty Re: Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was?

Bericht  Sanne za 18 mei 2013 - 6:31

Ik at net als altijd en snoepte minder, omdat ik ergens had gelezen dat veel suiker de kans op een open ruggetje 4 keer vergrootte. Of het waar is, weet ik niet. Maar ik snoep doorgaans zo veel dat ik het tijdens de zwangerschap verstandiger vond om dat niet te doen.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was? - Pagina 2 Empty Re: Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was?

Bericht  Aimee za 18 mei 2013 - 6:33

I wish, dan was ik niet nu nog bezig geweest om de zwangerschapskilo's eraf te krijgen
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was? - Pagina 2 Empty Re: Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was?

Bericht  Gast za 18 mei 2013 - 7:49

Ik at wel gezond, maar snoepte ook veel. Ik was er wel heel bewust mee bezig dat ik minimaal 2 stuks fruit op een dag at en ook 6 dagen in de week voldoende groente. Op het moment leef ik gezonder dan tijdens mijn zwangerschap. Heb me nooit meer gewogen na de zwangerschap (durf ik niet Laughing), maar volgens mij ben ik alle kilo's wel kwijt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was? - Pagina 2 Empty Re: Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was?

Bericht  snoezel za 18 mei 2013 - 7:52

Vooral de eerste 12 weken at ik belachelijk gezond. Niet omdat ik daar zo bewust mee bezig was, maar omdat ik alleen maar trek had in salades. Zodra er iemand met vieze vette zooi aan kwam ging ik bijna over mijn nek... :S
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was? - Pagina 2 Empty Re: Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum