Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was?

+30
Exogenesis
mzcharlotte
chipa
Silver
PiP
Caresses
M-G
Twellie
Sun88
Earane
Flower_L
Snoes
Razz
Manderijn
Supertalentje
bolus26
Annemie
Sylvana
Tummy
Luce
Charles
Coco
Slakje
Parel
sanne-84
Star007
Muppetje
Clapperdie
studiebol
Printje
34 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was? Empty Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was?

Bericht  Gast vr 17 mei 2013 - 5:27

Ben ik wel benieuwd naar want ik heb er erg veel moeite mee.
Ik heb constant zin in grote milkshakes, friet en frikandel speciaal en chocola.

Heb als straf vanavond een hele grote fruitsalade op omdat ik niet heel dik wil worden.

Mijn broeken zitten nu al strak en mijn buik groeit al heb ik het idee.

Dik worden door de baby vind ik niet erg maar wel door het slechte eten.

Hoe ging dit bij jullie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was? Empty Re: Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was?

Bericht  Printje vr 17 mei 2013 - 5:33

Nee eigenlijk niet. Ik vrat mee ook ziek aan big Macs, frikandellen speciaal etc. Verder at ik gewoon normaal zoals altijd maar alleen maar extra gezond niet.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was? Empty Re: Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was?

Bericht  studiebol vr 17 mei 2013 - 5:56

Ik at niet anders dan anders eigenlijk. Had ook niet overdreven zin in iets. Maar ik heb de eerst 16 weken heel veel overgeven dus alles wat ik at, kwam er al gauw weer uit Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was? 561177 Ben dus ook erg afgevallen in het begin.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was? Empty Re: Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was?

Bericht  Clapperdie vr 17 mei 2013 - 5:57

Wel meer zuivel dan normaal maar snacks gingen er zo goed in! Als we friet aten dan nam ik altijd twee snacks ipv een Embarassed en alles ging op, tot aan het laatste frietje.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was? Empty Re: Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was?

Bericht  Muppetje vr 17 mei 2013 - 5:58

Ik was verslaafd aan aardbeien, hahaha.maar dat hadden net zo goed frikadellen kunnen zijn

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was? Empty Re: Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was?

Bericht  Star007 vr 17 mei 2013 - 5:59

Niet echt, maar probeer er wel aan te denken minimaal 3x per week fruit te eten ( iedere dag lukt me gewoon niet ). Ook probeer ik iedere dag aan mijn vitaminepil voor zwangeren te denken.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was? Empty Re: Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was?

Bericht  sanne-84 vr 17 mei 2013 - 6:00

Edht ongezonde dingen at ik niet extreem (gewoon zoals anders) wel had ik minder zin in rauwkost/fruit, pakte dan net zo lief een droge cracker
Wel zorgde ik ervoor dat ik meer zuivel binnekreeg
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was? Empty Re: Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was?

Bericht  Parel vr 17 mei 2013 - 6:08

Absoluut niet.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was? Empty Re: Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was?

Bericht  Slakje vr 17 mei 2013 - 6:09

Hoe vettiger, hoe prettiger.

Maar ik eet ook meer groenten en fruit.

Eigenlijk eet ik gewoon over het algemeen meer.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was? Empty Re: Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was?

Bericht  Coco vr 17 mei 2013 - 6:19

Ja, dat heb ik godzijdank wel gedaan. Wil niet weten hoe het er nu anders uitzag. silent
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was? Empty Re: Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was?

Bericht  Charles vr 17 mei 2013 - 6:30

Ja, ik wel. Ik had bij een kop koffie of glas cola het gevoel alsof ik dat een baby in een flesje aan het voeden was. Zelfde met chocola of andere zoetigheden. Ik at dus echt wel heel gezond. Natuurlijk wel eens frietjes of Mac. Maar over het algemeen vond ik dat belangrijk en lukte dat ook. Ik dronk wel veel chocomel trouwens.

En desondanks werd ik nog moddervet.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was? Empty Re: Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was?

Bericht  Luce vr 17 mei 2013 - 6:31

Nee, alleen maar slechter omdat de rest er niet in gaat.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was? Empty Re: Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was?

Bericht  Tummy vr 17 mei 2013 - 6:39

Probeer er wel op te letten, maar sommige dagen al blij dat er iets binnen blijft. En dat kan de ene keer een kroket zijn en de andere keer salade.
Wel het geluk dat ik nu mango's en groene appels erg lekker vind. En spa rood is zo ongeveer het enige drinken dat goed valt (en milkshakes haha)
Tummy
Tummy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was? Empty Re: Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was?

Bericht  Sylvana vr 17 mei 2013 - 6:39

Ik at eigenlijk gewoon normaal. Heb wel ontiegelijk veel ijs gegeten toen en ik was ineens gek op frisdrank, had ook veel dorst. Terwijl ik voorheen niet meer dronk dan (groene) thee en water. Ik vond thee ook ineens echt heel smerig, ik drink het nog steeds lang niet meer zo veel als voor de zwangerschap.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was? Empty Re: Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was?

Bericht  Annemie vr 17 mei 2013 - 6:46

Ik zorg er wel voor dat ik elke dag 2 stuks fruit eet en ik neem zwangerschapsvitamines. Voor de rest snoep ik heeel veel, vooral chocolade koekjes en ijsjes en drink vaak cola, wat ik voor de zwangerschap nooit dronk. Ik ben volgens mij ook wel wat kilo's aangekomen, vooral in mijn gezicht :-(
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was? Empty Re: Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was?

Bericht  bolus26 vr 17 mei 2013 - 6:51

Ik at heel gezond maar begon teveel af te vallen. Moest toen meer vetten eten. Eerst t ik gezonde vetten. De laatste 6 weken at ik wel meer chocolade en had ik meer zin in chips/ friet ed.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was? Empty Re: Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was?

Bericht  Supertalentje vr 17 mei 2013 - 6:53

Ik eet gewoon netjes met zoon mee, ontbijt, fruit, brood en avondeten. Tussendoor schreeuwt baby om kinderbueno's, calippo sinas en aanmaaklimo, dus daar geef ik maar aan toe Yes Gelukkig zet hier niks aan, verbaast me nog steeds, want baby lust echt veel kinderbueno's Wink

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was? Empty Re: Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was?

Bericht  studiebol vr 17 mei 2013 - 7:01

Supertalentje schreef:Ik eet gewoon netjes met zoon mee, ontbijt, fruit, brood en avondeten. Tussendoor schreeuwt baby om kinderbueno's, calippo sinas en aanmaaklimo, dus daar geef ik maar aan toe Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was? 3079029344 Gelukkig zet hier niks aan, verbaast me nog steeds, want baby lust echt veel kinderbueno's Wink

lol!lol!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was? Empty Re: Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was?

Bericht  Star007 vr 17 mei 2013 - 7:02

Supertalentje schreef:Ik eet gewoon netjes met zoon mee, ontbijt, fruit, brood en avondeten. Tussendoor schreeuwt baby om kinderbueno's, calippo sinas en aanmaaklimo, dus daar geef ik maar aan toe Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was? 3079029344 Gelukkig zet hier niks aan, verbaast me nog steeds, want baby lust echt veel kinderbueno's Wink

Hahaha Laughing
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was? Empty Re: Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was?

Bericht  Supertalentje vr 17 mei 2013 - 7:12

Het helpt wel, als ik zeg dat ik zin heb in een kb dan zegt mijn man dat ik pech heb. Als ik zeg dat zijn baby schreeuwt om een calippo sinas dan rijdt ie om 00.30 nog 3 benzinepompen af smile (Dan zeg ik dat baby hem wat wil vertellen, als ie dan zn hoofd op mijn buik legt fluister ik wat baby wil hebben. En dan doe ik heel verbaast 'zei baby iets dan?'. En daarna 'nou, dat lust ik eigenlijk niet hoor'. Ondertussen trekt hij zn jas en schoenen aan, wat een geweldige man heb ik toch, haha)


Laatst aangepast door Supertalentje op vr 17 mei 2013 - 7:22; in totaal 1 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was? Empty Re: Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was?

Bericht  Gast vr 17 mei 2013 - 7:15

Wordt de tweede een meisje? smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was? Empty Re: Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was?

Bericht  Manderijn vr 17 mei 2013 - 7:16

Nee, als je alles gewoon met mate blijft doen is er geen probleem. Zolang je niet alle dagen vette happen eet, is er niks aan de hand.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was? Empty Re: Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was?

Bericht  Razz vr 17 mei 2013 - 7:22

Ik ben wel beter gaan opletten en meer fruit/groente gaan eten en gevarieerd te eten. Maar ik heb ook een hele periode zin gehad in vet eten van de frietzaak en ik heb toen heel wat af geschranst die tijd haha.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was? Empty Re: Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was?

Bericht  Snoes vr 17 mei 2013 - 7:23

Ja, ik at extreem gezond.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was? Empty Re: Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was?

Bericht  Supertalentje vr 17 mei 2013 - 7:24

Pippa schreef:Wordt de tweede een baby? smile
Ja!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was? Empty Re: Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum