Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuke (beetje originele) kak namen

+44
Kreeftje
Cato
MADDIE
Sam
Sterre
Bolleke
Roodkapje
Sea of Trees
SDL
Filoria
Muus
Bliss
*Lookie*
_Lana_
Flower_L
vlinder-19
Parel
Eris
Manderijn
Charles
Urban Naked
Ilargi
VeryCherry
Punk'd
Parisienne
Siamsa
M@niek
Arwyn
Tania
Elliot
Shisha
Novalee
Dikkie Dik
Jade
Prosecco
Sushi
minoessepoes
Caroow
Paper Crown
munk
Liadan
Teddyaapje
Rush
Marin
48 plaatsers

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 6 Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Marin vr 17 mei 2013 - 0:57

Carrie schreef:

Waarom hecht jouw vriend daar waarde aan? Wat bijzonder, ik snap het niet zo, maar misschien kun je het uitleggen?

Ik wilde dat ik het snapte :P

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 6 Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  SDL vr 17 mei 2013 - 1:31

Ik denk dat als je iets al een bepaalde naam geeft; "kaknaam", dat je je kind in dat hokje wil plaatsen en dat snap ik eigenlijk niet zo.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 6 Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Marin vr 17 mei 2013 - 1:39

SDL schreef:Ik denk dat als je iets al een bepaalde naam geeft; "kaknaam", dat je je kind in dat hokje wil plaatsen en dat snap ik eigenlijk niet zo.

Ach zo veel namen hebben stigma's (denk aan een Priscilla of Deborah, dat heeft ook een stigma, of je nou wilt of niet), dat is hier niet zo uniek aan denk ik. Of dat ook daadwerkelijk klopt is een tweede.

Ik gebruikte het hier meer als categorie om een bepaald soort naam aan te duiden, hoe je 't ook wilt noemen, en dat zijn namen die ik veelal mooi vind. Maar de standaard namen daarvan ken ik wel (Emma, Sophie, etc), dus was benieuwd of iemand nog iets origineels wist wat ik op m'n lijstje kan zetten smile En heb een paar hele leuke toevoegingen gevonden dankzij dit topic smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 6 Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  SDL vr 17 mei 2013 - 1:48

Marin schreef:
SDL schreef:Ik denk dat als je iets al een bepaalde naam geeft; "kaknaam", dat je je kind in dat hokje wil plaatsen en dat snap ik eigenlijk niet zo.

Ach zo veel namen hebben stigma's (denk aan een Priscilla of Deborah, dat heeft ook een stigma, of je nou wilt of niet), dat is hier niet zo uniek aan denk ik. Of dat ook daadwerkelijk klopt is een tweede.

Ik gebruikte het hier meer als categorie om een bepaald soort naam aan te duiden, hoe je 't ook wilt noemen, en dat zijn namen die ik veelal mooi vind. Maar de standaard namen daarvan ken ik wel (Emma, Sophie, etc), dus was benieuwd of iemand nog iets origineels wist wat ik op m'n lijstje kan zetten Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 6 561177 En heb een paar hele leuke toevoegingen gevonden dankzij dit topic Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 6 561177
Ik denk dat de mensen die kiezen voor bijv. Jason, Deborah of Anita dit niet doen om in een bepaald hokje te passen maar dat ze hier voor kiezen omdat ze het een mooie naam vinden.
Ik vind overigens Maxime, Julia en Mara voor een meisje leuk. Laurent, Lars en Xavier vind ik leuk voor een jongen.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 6 Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Marin vr 17 mei 2013 - 1:54

SDL schreef:
Ik denk dat de mensen die kiezen voor bijv. Jason, Deborah of Anita dit niet doen om in een bepaald hokje te passen maar dat ze hier voor kiezen omdat ze het een mooie naam vinden.

Nee maar dat zegt toch niks over een eventueel stigma wat er is? Het feit dat je zo voorbeelden kunt noemen, zegt daar al genoeg over. Niks mis mee, maar ga ook niet ontkennen dat dat niet bestaat (niet dat jij dat nu doet, maar goed). Overigens wil ik hier helemaal niet een discussie over openen, iedereen moet z'n kind gewoon noemen wat ie zelf de mooiste naam vindt, dat lijkt me duidelijk. Maar ik geloof dat ik mijn favoriet 'soort' namen wel onder een bepaalde categorie kan scharen. Zo noem je dat nou eenmaal en dat stigma zal er ook wel niet voor niets zijn.

Maxime vind ik ook leuk inderdaad. Xavier vind ik heeel mooi van klank maar ik kan 't zelf nooit goed uitspreken met die Ks aan 't begin haha.


Laatst aangepast door Marin op vr 17 mei 2013 - 1:56; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 6 Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Elliot vr 17 mei 2013 - 1:55

Nu ik erover nadenk, op mijn vorige werk werkten heel veel mensen die van adel waren, of in ieder geval van 'goede kom-af' om het maar even zo te zeggen. En daar werken wel een heleboel Carolines.

Leuk, ik heb een kaknaam! Cool
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 6 Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  SDL vr 17 mei 2013 - 1:57

Marin schreef:
SDL schreef:
Ik denk dat de mensen die kiezen voor bijv. Jason, Deborah of Anita dit niet doen om in een bepaald hokje te passen maar dat ze hier voor kiezen omdat ze het een mooie naam vinden.

Nee maar dat zegt toch niks over een eventueel stigma wat er is? Overigens wil ik hier helemaal niet een discussie over openen, iedereen moet z'n kind gewoon noemen wat ie zelf de mooiste naam vindt, dat lijkt me duidelijk. Maar ik geloof dat ik mijn favoriet 'soort' namen wel onder een bepaalde categorie kan scharen. Zo noem je dat nou eenmaal en dat stigma zal er ook wel niet voor niets zijn.

Maxime vind ik ook leuk inderdaad. Xavier vind ik heeel mooi van klank maar ik kan 't zelf nooit goed uitspreken met die Ks aan 't begin haha.
Daar heb je gelijk in Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 6 561177. Ik denk dat namencategorisering in deze zin afwijkt van in hokjes plaatsen. En het was niet mijn bedoeling om een discussie aan te gaan.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 6 Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Marin vr 17 mei 2013 - 1:58

Geeft niets, ik denk ook dat die lijn erg dus is dat zo gek is dat niet. Je suggesties zijn wel erg leuk smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 6 Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Sea of Trees vr 17 mei 2013 - 2:09

Ik hou van kaknamen Very Happy

Annefleur en Annemijn vind ik erg leuk. Olivier ook I love you
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 6 Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Marin vr 17 mei 2013 - 2:14

Jaa smile Olivier is de enige naam die we allebei echt leuk vinden haha. Ik vind dat zoo lief, Ollie I love you

Namen met Anne... vind ik niet leuk, zeker omdat mijn zus gewoon zo heet (zonder toevoeging) en dat vind ik al zo snel overdreven op de één of andere manier.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 6 Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Elliot vr 17 mei 2013 - 2:16

Ik vind Olivier ook heel leuk, maar Ollie doet me dan weer net teveel denken aan Ollie B. Bommel Wink
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 6 Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Roodkapje vr 17 mei 2013 - 2:19

Marin, je naamgoeroe meldt zich!

Nog even zonder echte lijstjes aangezien hier een kleine dame zit te huilen Wink maar ik zal er even voor gaan zitten...

Mijn kinderen hebben de volgende namen als (1e tm 4e) naam

M.yrthe
S.ophie
C.elisa
Il.yèn
O.livia
M.andy
Ch.arlotte
L.ucas
O.livier
J.ulia
J.osephine
A.mélie

Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 6 Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Marin vr 17 mei 2013 - 2:19

Elliot schreef:Ik vind Olivier ook heel leuk, maar Ollie doet me dan weer net teveel denken aan Ollie B. Bommel Wink

Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 6 2491-4

Hahhaa mijn vriend noemt me wel eens Zwelgje Very Happy
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 6 Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Marin vr 17 mei 2013 - 2:23

Ja roodkapje daar ben je! :cheering:
Jouw kinderen hebben prachtige namen!

Ik vind Ilyen ook nog steeds zo mooi! Maar dan zelf geschreven als Ilène zodat het iets klassieker oogt. die klank van die naam is zooo mooi. Maar m'n vriend vindt het te apart.

Maar nu moet ik eerst naar de tandarts doei
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 6 Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Bolleke vr 17 mei 2013 - 2:24

Christian smile
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 6 Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Eris vr 17 mei 2013 - 2:30

Merle vind ik mooi, heeft ook een mooie klank.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 6 Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Sterre vr 17 mei 2013 - 2:38

Veerle
Elianne
Maartje
Louise
Felicia
Felice/Felize
Jeanine

Bastiaan
Chris(tophe)
Boris
Floris
Florian
Frederik
Olaf

Niet allemaal mijn smaak, maar dit is wat in me opkomt als ik aan de kindjes in de kakwijk denk waarin ik vroeger woonde ;-)

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 6 Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Sam vr 17 mei 2013 - 3:10

Phileine, Lieve, Charlot, Claire, Daniel, Dirk, Mathijs.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 6 Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  MADDIE vr 17 mei 2013 - 9:00

Laughing Mijn naam staat tussen de semi-kak namen.. Heb het nooit op die manier bekeken hihi!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 6 Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  MADDIE vr 17 mei 2013 - 9:01

Olivier vind ik dus ook wel leuk, maar mijn vriend vond dat niets.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 6 Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Gast vr 17 mei 2013 - 9:04

_Lana_ schreef:
Pippa schreef:Hugo, Diederik, Olivier, Jonathan, Benjamin, Sebastiaan, Samuel, Boris, Julius, Laurens, Maurits, Simon, Balthasar, Lucas, Thijmen, Jurriaan, Pepijn, Maarten, Floris

Frederique, Nicoline, Josephine, Odette, Juliette, Madeleine, Madelief, Leonore, Annemijn, Eva-Lotte, Elise, Florine, Noortje, Danique, Amelie, Aimée, Feline, Rozemarijn, Hannah, Hannelore, Cathelijne, Cecilia,

Even bij elkaar gezocht wat namen die ik leuk vind, er staat ook dé jongensnaam tussen I love you

Heel leuk dat de namen van mijn kinderen er allebei tussen zitten Very Happy.
Je hebt helemaal dezelfde smaak als ik.

Al vind ik Hannelore, Leonore, Annemijn en Odette en Balthasar ( bijvoorbeeld ) echt wel een té hoog kakgehalte hebben Wink.

Ik ben erg benieuwd naar de namen van jouw kinderen. Ik vind ze ook wel vrij kak; maar vooral Annemijn zo leuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 6 Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Cato vr 17 mei 2013 - 9:57

Eris schreef:Merle vind ik mooi, heeft ook een mooie klank.

Zo heet mijn zusje, vind ik echt geen kaknaam.
Cato
Cato
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 329
Punten : 365
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 6 Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Marin vr 17 mei 2013 - 9:58

Cato schreef:
Eris schreef:Merle vind ik mooi, heeft ook een mooie klank.

Zo heet mijn zusje, vind ik echt geen kaknaam.

Wel als je 't met een kak-r zegt :P Merrrrrle.

Jouw forumnaam vind ik ook redelijk kak trouwens.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 6 Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Cato vr 17 mei 2013 - 10:07

Marin schreef:
Cato schreef:
Eris schreef:Merle vind ik mooi, heeft ook een mooie klank.

Zo heet mijn zusje, vind ik echt geen kaknaam.

Wel als je 't met een kak-r zegt :P Merrrrrle.

Jouw forumnaam vind ik ook redelijk kak trouwens.

Ja dat klopt maar in het zuiden des lands hebben niet echt een kak-r.
Mijn forumnaam is mijn bijnaam en wordt hier(omgeving) niet echt als kak beschouwd.
Cato
Cato
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 329
Punten : 365
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 6 Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Parel vr 17 mei 2013 - 10:24

Balthasar doet me denken aan iemand die zo mee kan doen in Spartacus haha

Een bekende van ons heet M.er.the, vind ik dan weer wel leuk!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 6 Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum