Leuke forum namen
+10
Lady Starstruck
xxDila
Muis
Ooh La La!
Toet
Minx
Gympie
Marin
Bubbelicious
Burn
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Re: Leuke forum namen
Geen idee, ik vind het soms wel tijd voor een nieuwe, maar kan niets bedenken!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Lastig, ik was allang blij dat ik er ééntje voor mijzelf had gevonden haha!
Ik vind over het algemeen forumnamen leuk die de persoonlijkheid van de forummer een beetje weergeven. Of tenminste, waarvan je weet dat ze goed bij de forummer in kwestie passen en waarvan je weet dat er wel over na is gedacht.
Ik vind over het algemeen forumnamen leuk die de persoonlijkheid van de forummer een beetje weergeven. Of tenminste, waarvan je weet dat ze goed bij de forummer in kwestie passen en waarvan je weet dat er wel over na is gedacht.
Gast- Gast
Ik vind mijn naam nog steeds leuk, en ik had hem zelfs al op het oude forum. Ik weet ook niet zo snel wat ik ook leuk zou vinden, maar op dit forum zitten ook leuke namen bij. Zoals stofzuiger, en dan het plaatje erbij En vooral als iemand dan een topic opent over stofzuigen en laminaat en haar reactie erop. Ik vind dat echt humor....
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind Zusje grappig, ook omdat het eerst Zusje van Bert was.
Namen zoals Powerrrrrrrbabe en Supertalentje vind ik stiekem ook heel grappig
Flippin' Bitch is grappig
Muurvlindertje vind ik ook leuk gevonden
RioolSpook ook. Hoe verzin je het
TBIB moest ik ook wel om lachen, toen ik daarachter kwam wat dat betekende
En volgens mij waren er een paar die nieuw waren die ik erg leuk vond. Tiramisuus bijvoorbeeld. Erg leuk bedacht. En Forumster vind ik ook wel humor, gewoon, lekker droog en simpel. Rood ook lekker kort maar krachtig. Onthoud je direct.
Alles met Choco of Cupcake en Cookie vind ik echt enorm verwarrend, die haal ik allemaal door elkaar! Sorry
Namen zoals Powerrrrrrrbabe en Supertalentje vind ik stiekem ook heel grappig
Flippin' Bitch is grappig
Muurvlindertje vind ik ook leuk gevonden
RioolSpook ook. Hoe verzin je het
TBIB moest ik ook wel om lachen, toen ik daarachter kwam wat dat betekende
En volgens mij waren er een paar die nieuw waren die ik erg leuk vond. Tiramisuus bijvoorbeeld. Erg leuk bedacht. En Forumster vind ik ook wel humor, gewoon, lekker droog en simpel. Rood ook lekker kort maar krachtig. Onthoud je direct.
Alles met Choco of Cupcake en Cookie vind ik echt enorm verwarrend, die haal ik allemaal door elkaar! Sorry
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik ben wel benieuwd waar TBIB voor staat.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Ik weet eigenlijk niet of ze dat er op wil hebben, al heeft het er wel eerder gestaan want anders wist ik het ook niet.
Dus even: The Bitch is Back
Vind het wel grappig Dat had ik er nooit achter gezocht namelijk.
Dus even: The Bitch is Back
Vind het wel grappig Dat had ik er nooit achter gezocht namelijk.
Marin- Lady Post-a-lot
Jaya schreef:Wat betekent TBIB dan?
THE bitch is back gok ik.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Fairytale schreef:Jaya schreef:Wat betekent TBIB dan?
THE bitch is back gok ik.
Ah, wel toepasselijk inderdaad
Gast- Gast
Ik vind Aziraphale nog steeds een van de leukste forumnamen. Verder Supergrover en inderdaad Supertalentje en Rioolspook. Reva vind ik ook leuk en Gebruikersnaam
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Haha, thanks. Ik bedacht me dat ik wou reageren en wou ook meteen reageren zonder na te denken over een naam.Marin schreef: En Forumster vind ik ook wel humor, gewoon, lekker droog en simpel.
Gast- Gast
Ja ik vind dat wel echt humor. Ik dacht dat ie er al was, maar dat was inderdaad Gebruikersnaam. Ook zo grappig.
Marin- Lady Post-a-lot
Misschien een domme vraag, maar hoe kun je je naam veranderen?
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Mailtje naar de Admin sturen! (of PM)
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Mailtje naar de Admin sturen! (of PM)
Dank je!
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Ik vond Georgie altijd heel leuk!
Verder vind ik Punk'd leuk gevonden, Forumster geinig, Leaf vind ik ook leuk en Rood inderdaad sterk. Ik vind eigenlijk heel veel forumnamen leuk. Alle namen met anita1976 en alles met choco vind ik verwarrend.
Verder vind ik Punk'd leuk gevonden, Forumster geinig, Leaf vind ik ook leuk en Rood inderdaad sterk. Ik vind eigenlijk heel veel forumnamen leuk. Alle namen met anita1976 en alles met choco vind ik verwarrend.
Gast- Gast
Ik vind de simpele krachtige namen altijd erg leuk, zoals zusje, rood, pien.
Ik vind de namen met jaartallen ook altijd verwarrend. En namen waar al veel verschillen verbasteringen van zijn. Ik weet nog dat op het vorige forum leonie-xx85, leonie-85, leonie85 en lejow zaten. Ik kreeg soms PM's voor andere forumsters binnen. Toen ik een paar jaar geleden trouwde en een nieuw mail adres aannam, heb ik meteen mijn forumnaam veranderd.
Ik vind de namen met jaartallen ook altijd verwarrend. En namen waar al veel verschillen verbasteringen van zijn. Ik weet nog dat op het vorige forum leonie-xx85, leonie-85, leonie85 en lejow zaten. Ik kreeg soms PM's voor andere forumsters binnen. Toen ik een paar jaar geleden trouwde en een nieuw mail adres aannam, heb ik meteen mijn forumnaam veranderd.
Gast- Gast
Ik vind de makkelijke naam het leukst. Ik moet altijd lachen als ik de naam Zininzon lees. Ik dacht altijd dat je alle letters achter elkaar moest uitspreken maar het is gewoon zin in zon . Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je een naam totaal verkeerd leest?
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Jep..Muis schreef:Ik vind de makkelijke naam het leukst. Ik moet altijd lachen als ik de naam Zininzon lees. Ik dacht altijd dat je alle letters achter elkaar moest uitspreken maar het is gewoon zin in zon . Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je een naam totaal verkeerd leest?
Youandi is echt zo'n geval!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn schreef:Jep..Muis schreef:Ik vind de makkelijke naam het leukst. Ik moet altijd lachen als ik de naam Zininzon lees. Ik dacht altijd dat je alle letters achter elkaar moest uitspreken maar het is gewoon zin in zon . Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je een naam totaal verkeerd leest?
Hahaha inderdaad! Daar was toch laatst een topic over, over de forumnamen die je in je hoofd anders uitspreekt dan dat ze bedoelt zijn? Lejow is ook zo'n mooie daarvoor - Liedjow!
Gast- Gast
Zoey schreef:Burn schreef:Jep..Muis schreef:Ik vind de makkelijke naam het leukst. Ik moet altijd lachen als ik de naam Zininzon lees. Ik dacht altijd dat je alle letters achter elkaar moest uitspreken maar het is gewoon zin in zon . Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je een naam totaal verkeerd leest?
Hahaha inderdaad! Daar was toch laatst een topic over, over de forumnamen die je in je hoofd anders uitspreekt dan dat ze bedoelt zijn? Lejow is ook zo'n mooie daarvoor - Liedjow!
Ik zeg bij Youandi nog steeds in mijn hoof joeandie ipv You and I
En lejow is inderdaad Liedjow
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Guilty
Maar ik vind m'n naam nog steeds lekker bekken, dus hij blijft.
Ik vind namen als Burn, Reva, Cimic, Lily, Rush, Zora, Zero, Leaf, Zusje en Merai leuk.
Maar wat langere namen als Break Of Day, Very Cherry, Vanilla Queen, GreenGrass, Lorna Mercedez spreken me ook wel aan.
De 'gewone' (Hollandse) namen onthoud ik minder goed en namen met getallen en tekens ook.
Maar ik vind m'n naam nog steeds lekker bekken, dus hij blijft.
Ik vind namen als Burn, Reva, Cimic, Lily, Rush, Zora, Zero, Leaf, Zusje en Merai leuk.
Maar wat langere namen als Break Of Day, Very Cherry, Vanilla Queen, GreenGrass, Lorna Mercedez spreken me ook wel aan.
De 'gewone' (Hollandse) namen onthoud ik minder goed en namen met getallen en tekens ook.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Leuke honden namen
» Alle leuke namen op een rijtje...
» Leuke (beetje originele) kak namen
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» vervolg, leuke jongen zoekt leuke meid
» Alle leuke namen op een rijtje...
» Leuke (beetje originele) kak namen
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» vervolg, leuke jongen zoekt leuke meid
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: