Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuke (beetje originele) kak namen

+44
Kreeftje
Cato
MADDIE
Sam
Sterre
Bolleke
Roodkapje
Sea of Trees
SDL
Filoria
Muus
Bliss
*Lookie*
_Lana_
Flower_L
vlinder-19
Parel
Eris
Manderijn
Charles
Urban Naked
Ilargi
VeryCherry
Punk'd
Parisienne
Siamsa
M@niek
Arwyn
Tania
Elliot
Shisha
Novalee
Dikkie Dik
Jade
Prosecco
Sushi
minoessepoes
Caroow
Paper Crown
munk
Liadan
Teddyaapje
Rush
Marin
48 plaatsers

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 5 Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  *Lookie* do 16 mei 2013 - 8:12

Op www.voornamelijk.nl staat een lijstje met 'hockeynamen', ook beetje kak dus. Naam van onze zoon staat er ook tussen (al vind ik het een stoere Friese naam). Naam die wij voor een meisje hadden wordt ook genoemd in dit topic, wij houden blijkbaar ook wel van dit soort namen.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 5 Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Bliss do 16 mei 2013 - 8:22

Ik vind namen ook altijd leuk om over na te denken, al weet ik nog niet eens of ik kinderen wil. Kak- en hockeynamen vind ik doorgaans vreselijk, het allerergst vind ik Roderi(c)k, Frederik en Diederik pale

Alle namen die gedurende het lezen van dit topic in me op kwamen, zijn inmiddels genoemd geloof ik smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 5 Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 9:25

Hugo, Diederik, Olivier, Jonathan, Benjamin, Sebastiaan, Samuel, Boris, Julius, Laurens, Maurits, Simon, Balthasar, Lucas, Thijmen, Jurriaan, Pepijn, Maarten, Floris

Frederique, Nicoline, Josephine, Odette, Juliette, Madeleine, Madelief, Leonore, Annemijn, Eva-Lotte, Elise, Florine, Noortje, Danique, Amelie, Aimée, Feline, Rozemarijn, Hannah, Hannelore, Cathelijne, Cecilia,

Even bij elkaar gezocht wat namen die ik leuk vind, er staat ook dé jongensnaam tussen I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 5 Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 20:58

Jonathan is niet kak, dat is juist een jeugdgevangenisaso naam. (Lol, maar mijn zoon heeft hem toch als tweede naam, want ik vind het prachtig)

Diederik (Diede) vind ik ook leuk, Hugo ook.
Eloise vind ik prachtig.

Josephine trouwens ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 5 Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  _Lana_ do 16 mei 2013 - 21:07

Pippa schreef:Hugo, Diederik, Olivier, Jonathan, Benjamin, Sebastiaan, Samuel, Boris, Julius, Laurens, Maurits, Simon, Balthasar, Lucas, Thijmen, Jurriaan, Pepijn, Maarten, Floris

Frederique, Nicoline, Josephine, Odette, Juliette, Madeleine, Madelief, Leonore, Annemijn, Eva-Lotte, Elise, Florine, Noortje, Danique, Amelie, Aimée, Feline, Rozemarijn, Hannah, Hannelore, Cathelijne, Cecilia,

Even bij elkaar gezocht wat namen die ik leuk vind, er staat ook dé jongensnaam tussen I love you

Heel leuk dat de namen van mijn kinderen er allebei tussen zitten Very Happy.
Je hebt helemaal dezelfde smaak als ik.

Al vind ik Hannelore, Leonore, Annemijn en Odette en Balthasar ( bijvoorbeeld ) echt wel een té hoog kakgehalte hebben Wink.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 5 Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 21:20

_Lana_ schreef:
Oja nog een leuke kaknaam: Bodile.
Ja mooi, Bodile! Die ga ik onthouden al vindt mijn vriend het vast niks. Hij vindt Emma ook stom Neutral Ik vind Sabeau ook mooi.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 5 Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Muus do 16 mei 2013 - 21:23

Puck, (Isa-)Beau, Felix, Frederique, Valerie, Geneviève, Kathelijne, Mathilde, Ophelia, Philomène, Ellenoor, Antoinette, Blanche.
Mijn zoon heet Q.uintus.

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 5 Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 21:25

Dan vind ik Bodil leuker smile

Olivier vind ik erg mooi. En voor een meisje Rosalie, maar dat vind ik een beetje raar in combinatie met m'n eigen naam.

Overigens vind ik het wel grappig om te zien dat sommige in hun ogen 'kak'namen noemen die ik zelf eerder in andere kringen vind passen Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 5 Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  _Lana_ do 16 mei 2013 - 22:14

Lennox schreef:Dan vind ik Bodil leuker Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 5 561177

Olivier vind ik erg mooi. En voor een meisje Rosalie, maar dat vind ik een beetje raar in combinatie met m'n eigen naam.

Overigens vind ik het wel grappig om te zien dat sommige in hun ogen 'kak'namen noemen die ik zelf eerder in andere kringen vind passen Laughing

Noem eens een voorbeeld? Very Happy


Ik denk dat het ook is, wat je in je omgeving ziet.
Ik zie bijvoorbeeld Jonathan niet als naam die in bepaalde bevolkingsgroepen voorkomt, maar Artemis ziet het wel veel in haar werk, dus die heeft die associatie er wel mee.

En ik 'ken' bijvoorbeeld een Felicia die een beetje ordinair is. Maar als je Felicia Dieudonné van Duivenbode van Rennese heet ( bijvoorbeeld ), klinkt het wel weer behoorlijk kak. Ja en die achternaam bestaat echt, haha.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 5 Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 22:18

Ik vind Fabian en Felicia bijvoorbeeld echt geen kaknamen. Vooral Fabian niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 5 Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Marin do 16 mei 2013 - 22:21

Carrie schreef:Ik vind Fabian en Felicia bijvoorbeeld echt geen kaknamen. Vooral Fabian niet.

Nee ik ook niet echt. Chique Franse namen staat ook niet persé gelijk aan kak. Het is niet hoe meer q's en c's er in een naam voor komen hoe meer kak het is persé. Maar dat is vrij lastig te benoemen natuurlijk.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 5 Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Filoria do 16 mei 2013 - 23:06

Ik heb tijdens mijn middelbare schooltijd tussen échte kakkers gezeten, maar de meeste hadden vrij saaie namen hoor. Wat me zo te binnen schiet: Emma, Caroline, Fréderique, Emelie, Aimee, Elsemieke, Hester, Anne-Fleur, Veerle, Tessel en Lidewij.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 5 Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 23:21

Eline

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 5 Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Tania do 16 mei 2013 - 23:24

Filoria schreef:Ik heb tijdens mijn middelbare schooltijd tussen échte kakkers gezeten, maar de meeste hadden vrij saaie namen hoor. Wat me zo te binnen schiet: Emma, Caroline, Fréderique, Emelie, Aimee, Elsemieke, Hester, Anne-Fleur, Veerle, Tessel en Lidewij.

Zat jij in H. op school?
Dit soort namen kwamen op mijn school ook voor inderdaad en dat waren ook echte kakkers.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 5 Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Filoria do 16 mei 2013 - 23:44

*


Laatst aangepast door Filoria op za 18 mei 2013 - 4:03; in totaal 1 keer bewerkt
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 5 Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Elliot do 16 mei 2013 - 23:46

Caroline een kaknaam? Haha dat heb ik nog nooit gehoord! Very Happy
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 5 Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Tania do 16 mei 2013 - 23:46

Oh ja die is nog wel veel erger dan mijn school qua kaknamen (***). Ik weet nog dat ik "moest" kiezen tussen die school en de school waar ik op gezeten heb. Mijn ouders wilden dat ik naar jouw school ging maar ik heb het toch voor mekaar gekregen dat ik naar mijn school mocht.


Laatst aangepast door Tania op vr 17 mei 2013 - 0:18; in totaal 1 keer bewerkt

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 5 Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Marin do 16 mei 2013 - 23:48

Ja dat zijn idd wel kak namen Filoria. Ik vind Emma nog steeds heel erg leuk, maar zo onorigineel. Namen zoals Elsemieke doen me echt aan de hockey denken van vroeger, grappig smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 5 Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Marin do 16 mei 2013 - 23:49

Elliot schreef:Caroline een kaknaam? Haha dat heb ik nog nooit gehoord! Very Happy

Echt niet? Ik vind dat een ontzettende kak naam. Niet dat je dan persé kakker moet zijn ofzo.
Sophie was ook wel echt een nette naam, echt een hockeynaam zeg maar. En tegenwoordig heet iedereen zo laughcry Vind ik wel jammer (niet omdat het dan kak-status verliest zeg maar, maar meer dat er zoooo veel kleine kindjes zo heten, zo onorigineel. Maar dat was in mijn kindertijd gelukkig nog niet, ik was de enige Sophie op school).
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 5 Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 23:58

Elliot schreef:Caroline een kaknaam? Haha dat heb ik nog nooit gehoord! Very Happy

Ik heb bij een Caroline in de klas gezeten, em dat was toch echt een boerendochter Laughing

Verder wat Carrie zegt. Ik vinde de hedendaagse kaknamen ook erg leuk, maar Felicia valt daar niet onder in mijn ogen, daar heb ik andere associaties bij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 5 Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Marin vr 17 mei 2013 - 0:12

Lennox schreef:
Elliot schreef:Caroline een kaknaam? Haha dat heb ik nog nooit gehoord! Very Happy

Ik heb bij een Caroline in de klas gezeten, em dat was toch echt een boerendochter Laughing

Ach ja dat zegt toch ook niks.

Ik vond mezelf trouwens ook nooit kak, ik zat wel op hockey, maar niet op dé kakschool, in ons dorp vielen wij niet onder de 'echte kakkers'. Terwijl voor een buitenstaander dat waarschijnlijk wel was. Ik vond mezelf gewoon alto :P
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 5 Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  _Lana_ vr 17 mei 2013 - 0:48

Maar is er iemand die er waarde aan hecht of het echt een kaknaam is of niet dan? Of is het gewoon jouw smaak?

Wij hebben gewoon namen gekozen die we mooi vonden en als die toevallig in een rijtje met hockey of kaknamen genoemd worden, okee, maar dit is gewoon mijn smaak.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 5 Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Marin vr 17 mei 2013 - 0:51

M'n vriend hecht daar wel waarde aan geloof ik, ik niet echt, ik wil gewoon een mooie naam en over 't algemeen zijn dat wel de zogenaamde kak- of hockeynamen, hoe je 't wit noemen. Namen zoals Elsemieke vind ik niet persé mooi al is dat kak (en dan vindt m'n vriend het al snel mooi), ik kijk meer naar de klanken die ik mooi vind (zoals Emmanuelle of Eleonore vind ik heel erg prachtig omdat het zulke mooie klanken zijn). Snap je, klank is voor mij veel belangrijker :P
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 5 Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  SDL vr 17 mei 2013 - 0:52

Wanneer is iets een kaknaam?
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 5 Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Gast vr 17 mei 2013 - 0:56

Marin schreef:M'n vriend hecht daar wel waarde aan geloof ik, ik niet echt, ik wil gewoon een mooie naam en over 't algemeen zijn dat wel de zogenaamde kak- of hockeynamen, hoe je 't wit noemen. Namen zoals Elsemieke vind ik niet persé mooi al is dat kak (en dan vindt m'n vriend het al snel mooi), ik kijk meer naar de klanken die ik mooi vind (zoals Emmanuelle of Eleonore vind ik heel erg prachtig omdat het zulke mooie klanken zijn). Snap je, klank is voor mij veel belangrijker Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 5 253468018
Waarom hecht jouw vriend daar waarde aan? Wat bijzonder, ik snap het niet zo, maar misschien kun je het uitleggen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  - Pagina 5 Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum