Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuke (beetje originele) kak namen

+44
Kreeftje
Cato
MADDIE
Sam
Sterre
Bolleke
Roodkapje
Sea of Trees
SDL
Filoria
Muus
Bliss
*Lookie*
_Lana_
Flower_L
vlinder-19
Parel
Eris
Manderijn
Charles
Urban Naked
Ilargi
VeryCherry
Punk'd
Parisienne
Siamsa
M@niek
Arwyn
Tania
Elliot
Shisha
Novalee
Dikkie Dik
Jade
Prosecco
Sushi
minoessepoes
Caroow
Paper Crown
munk
Liadan
Teddyaapje
Rush
Marin
48 plaatsers

Pagina 1 van 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  Empty Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Marin do 16 mei 2013 - 1:10

Niet dat we een kindje krijgen hoor, maar we hebben altijd zo veel discussie over kindernamen. M'n vriend wil wel écht een kak naam zoals Roderick en Anne-Fleur enzo en ik walg daar best wel nogal van. Een beetje kak vind ik wel leuk maar het moet niet te overdreven zijn hoor, dat vind ik stom.

Ik ben dus zelf altijd op zoek naar leuke namen die ook echt wel beetje kakkerig zijn want dat past wel bij ons maar niet zo'n kots gehalte hebben. Lastig voor een ander om te oordelen misschien wat wel en niet té kakkerig is, dat begrijp ik. Dubbele namen vind ik niet leuk, maar sommige lange namen waar je lief koosnaampje aan kunt geven wel, zoals Madeleine (Leine), Eleonore (Noor), Olivier (Ollie).

Nou ben ik wel benieuwd of jullie nog net even iets originelere namen weten die goed in dat rijtje passen. Liefst meisjesnamen. Er is 1 naam die we allebei heel mooi vinden maar ik wil m liever als eerste naam en met een -e eindigend en hij liever als vernoeming met een -a eindigend dus voor mij liever namen die op -e eindigen haha.

Maar wie weet hebben jullie nog iets origineels wat je niet ál te vaak hoort. Geen Emma ofzo, die staat allang en breed op m'n lijstje maar zo jammer dat die zo populair is.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 1:12

First of: moet je het hier niet pas over hebben als er daadwerkelijk kindjes op de nu-planning staan?

Secondly: ik ga NU zoeken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Rush do 16 mei 2013 - 1:13

Ik vind Leonore, zonder de E ervoor ook heel mooi. Leuke (beetje originele) kak namen  3079029344
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Teddyaapje do 16 mei 2013 - 1:13

Ik vind Felicia wel een leuke minikak naam. Verder hou ik absoluut niet van kaknamen dus denk dat ik je niet veel verder kan helpen dan deze. Ohja, je kunt er ook Felice van maken, dan eindigt ie op een e Very Happy
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Liadan do 16 mei 2013 - 1:14

- Rosalie
- Feline
- Florine
- Jorine

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Marin do 16 mei 2013 - 1:14

Rood schreef:First of: moet je het hier niet pas over hebben als er daadwerkelijk kindjes op de nu-planning staan?

Secondly: ik ga NU zoeken.

Haha nee hoor we hebben t er gewoon nu al vaak over. Nemen we van die NRC lijstjes door. Super leuk :-)

En ik verveel me dus vandaar dit topic. Wie weet heeft iemand anders er nog wat aan Laughing


Edit: jij hebt zo'n mooie klassieke smaak! Love it. Ben benieuwd waar je mee komt!


Laatst aangepast door Marin op do 16 mei 2013 - 1:15; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 1:15

Ja, de namen die jij nu al hebt staan, vind ik ook al prachtig.

Ik heb een vriendin en die houdt er ook van. Zij en haar man hebben nu op hun lijstje: V.ictoria, C.hristoph, M.arie-C.laire, M.arie-B.elle.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  munk do 16 mei 2013 - 1:17

t.hijmen p.epijn o.livier V.alerie
munk
munk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 1:19

claire, amarins, valérie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Paper Crown do 16 mei 2013 - 1:21

Julius!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Paper Crown do 16 mei 2013 - 1:22

Rejoy. schreef:claire, amarins, valérie.

Valerie vind ik een tokkienaam.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Caroow do 16 mei 2013 - 1:25

Paper Crown schreef:
Rejoy. schreef:claire, amarins, valérie.

Valerie vind ik een tokkienaam.

Ja, en Amarins ook.

Maar iets beters kan ik niet verzinnen smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  minoessepoes do 16 mei 2013 - 1:27

Mijn man heet T.ijmen en zijn broertje S.ebastiaan. Vind ik ook wel passen in het redelijk kak, maar toch weer niet te erg lijstje.

Mijn collega heet Josefiene, roepnaam Fiene. Die past ook wel in je rijtje!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Marin do 16 mei 2013 - 1:27

Paper Crown schreef:Julius!

Niet Julian? Laughing

Maar alles met Juli er voor kan niet ivm nichtje, lijkt te veel op haar naam.

Rood, ik vind Christoph ook heel mooi, beetje naar m'n moeder (Christine) en die Ph vind ik zo mooi (zit ook in m'n eigen naam natuurlijk) Alphons vind ik ook wel mooi maar niet voor een baby, maar Raphael ook heel mooi staan en klinken. Kan je nog Raaf van maken als je hip wilt zijn als roepnaam.

Marius vind ik ook mooi, naar m'n opa I love you

Rejoy, Claire is één van de favo namen van m'n vriend! Ik vind m ook wel leuk maar net niet zeg maar..

Wat vinden jullie van Lucie? Denk je dan aan een lucifer? Ik vind Luce ook nog steeds zo mooi, maar dat vindt m'n vriend te apart. Hij is nog even een tikje klassieker dan ik.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 1:28

O, ja, nou, omdat je zegt dat jullie er veel discussie over hebben. Ik zou het dan lekker uitstellen tot het daadwerkelijk zover is. Maar goed, zelf weten. Wink

Misschien kan ik je nog helpen aan wat royaltynamen?
Catharina
Amalia
Alexia
Ariane
Claus
Casimir
Eloise
Leonor(e)
Luana
Zaria
Sofia
Elena
Irene
Felipe
Juliana
Nicolas
Bernhard(o)
Madeleine
Philip
Birgitta
Ingrid
Alexandra
Fabiola
Elisabeth
Emmanuel
Leopold
Guillaume
Theresa
Maria
Sverre
Magnus
Josephine/Josefien
Henry
Frederik
Isabella
Vincent
Mathilde

Zo, nu stop ik. Yes




Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Marin do 16 mei 2013 - 1:28

Caroow schreef:
Paper Crown schreef:
Rejoy. schreef:claire, amarins, valérie.

Valerie vind ik een tokkienaam.

Ja, en Amarins ook.

Maar iets beters kan ik niet verzinnen smile

Oh ik vind dat wel kak namen hoor :-) niet persé mijn smaak maar wel mooi.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Sushi do 16 mei 2013 - 1:28

Ik ken een Valérie en zij is chique, niet tokkie.

Verder ben ik niet goed in kak-namen. Uh... misschien Louise? Of is dat niet kak?
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 1:30

Caroow schreef:
Paper Crown schreef:
Rejoy. schreef:claire, amarins, valérie.

Valerie vind ik een tokkienaam.

Ja, en Amarins ook.

Maar iets beters kan ik niet verzinnen Leuke (beetje originele) kak namen  561177

écht :shock: nee joh, dat zijn echt kaknamen hoor Leuke (beetje originele) kak namen  3079029344

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 1:31

Marin schreef:Wat vinden jullie van Lucie? Denk je dan aan een lucifer? Ik vind Luce ook nog steeds zo mooi, maar dat vindt m'n vriend te apart. Hij is nog even een tikje klassieker dan ik.
Nee, Lucie... nee. Ik denk dan aan een tekenfilmmeisje, geen idee waarom. En lucifer ja. Ik vind 'm niet klassiek in ieder geval, eerder gewoontjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Marin do 16 mei 2013 - 1:31

Rood schreef:O, ja, nou, omdat je zegt dat jullie er veel discussie over hebben. Ik zou het dan lekker uitstellen tot het daadwerkelijk zover is. Maar goed, zelf weten. Wink

Oh nee joh niet rotte vervelende discussie, gewoon leuk over nadenken! Doen zoveel stellen volgens mij. Zodra we de NRC op zaterdag hebben, pak ik altijd direct de geboorte advertenties en dan lees ik ze op en beoordelen we ze. Leuk juist :-) guilty pleasure :-)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Rush do 16 mei 2013 - 1:32

Wij hebben het ook best vaak over baby-namen, leuk juist! Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 1:32

Oké, als je 't leuk vindt: DOEN! Ik vind 't ook leuk, maar ik dacht in Marins bericht te lezen dat het veel gedoe opleverde. Verkeerd geinterpreteerd, that's all.

Ik heb inmiddels ontdekt dat mijn vriend houdt van namen als Joris en Karlijn.

pale


Laatst aangepast door Rood op do 16 mei 2013 - 1:33; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Marin do 16 mei 2013 - 1:33

Love je royalty lijst trouwens. Kan zo op de telefoon niet heel goed selecteren welke mooi zijn, maar zitten zeker mooie tussen die ik zelf nog niet heb bedacht! Ik schrijf ze thuis even op.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 1:33

Ja hè? Er zijn er nog meer hoor, ik kan nog wel even doorgaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 1:35

Rood schreef:Oké, als je 't leuk vindt: DOEN! Ik vind 't ook leuk, maar ik dacht in Marins bericht te lezen dat het veel gedoe opleverde. Verkeerd geinterpreteerd, that's all.

Ik heb inmiddels ontdekt dat mijn vriend houdt van namen als Joris en Karlijn.

pale

in die categorie dacht mijn man ook.. Uiteindelijk vind ik dat mijn kindjes best leuke namen hebben gekregen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (beetje originele) kak namen  Empty Re: Leuke (beetje originele) kak namen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum