Wat verdien jij (HBO'er zonder ervaring)
+27
Exogenesis
Sun88
Marcellah89
Eliza
Enelya
Elliot
nijntje4
*Bloempje*
Marin
Carra
Minx
Roos'
Printje
Lady4
luisa
Liz
Monte
Linda
Urban Naked
Lejow
Rovine
Lenthe
Bay
Kaat
Middleme
Toet
Fortissimo
31 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wat verdien jij (HBO'er zonder ervaring)
Het is vooral erg afhankelijk van de branche waarin je werkt. Ik verdien nu ongeveer 2300 bruto per maand, maar een vriendin van mij in een totaal andere branche verdient 'maar' 1700 bruto.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Toen ik na mijn afstuderen aan het werk ging bij hetzelfde bedrijf kreeg ik 1750 bruto en geen reiskostenvergoeding. Nu 5 jaar later zit ik op 2500 bruto en wel reiskostenvergoeding. Ik woon in het oosten en werk in de online reisbranche.
Enelya- Fluisteraar
- Aantal berichten : 147
Punten : 152
Registratiedatum : 21-12-10
In de huidige markt heb je helaas niet zoveel te willen...
Ben begonnen met 2000 (wo commercieele hoek), in een 3 jaar opgewerkt naar 3000. Ontslag vanwege economische omstandigheden en na een paar maanden werkloos weer wat gevonden voor 2350, tsja je hebt dan niet zoveel te willen :S
Ben begonnen met 2000 (wo commercieele hoek), in een 3 jaar opgewerkt naar 3000. Ontslag vanwege economische omstandigheden en na een paar maanden werkloos weer wat gevonden voor 2350, tsja je hebt dan niet zoveel te willen :S
Eliza- Fluisteraar
- Aantal berichten : 13
Punten : 11
Registratiedatum : 28-11-10
Ik ben begonnen als verpleegkundige met een salaris van 2455 euro.
Zit inmiddels na bijna 2 jaar 2577 voor een fulltime baan. Is 36 uur ik werk er 32.
Zit inmiddels na bijna 2 jaar 2577 voor een fulltime baan. Is 36 uur ik werk er 32.
Marcellah89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 297
Punten : 377
Registratiedatum : 27-11-10
Ik vind dat er best goed verdiend wordt. Ik heb nu 2 jaar werkervaring en 1 jaar bij dezelfde organisatie stage ervaring. Verdien geloof ik 1900 bruto l basis van 36u. Werk er 24. Cao ggz. Opleiding mwd
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Lejow schreef:Urban Naked schreef:Ik startte in het onderwijs met 2450 bruto op basis van 1fte, dus een fulltime baan. Maar ik heb nooit fulltime gewerkt.
Maar niet basisonderwijs toch?
Dat bedrag van UN gaat richting LC1 ofzo...
Ik zit nog in LA1, ga volgend jaar iig naar a2
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Middleme schreef:Lejow schreef:Urban Naked schreef:Ik startte in het onderwijs met 2450 bruto op basis van 1fte, dus een fulltime baan. Maar ik heb nooit fulltime gewerkt.
Maar niet basisonderwijs toch?
Dat bedrag van UN gaat richting LC1 ofzo...
Ik zit nog in LA1, ga volgend jaar iig naar a2
Ja idd
Dan ga je waarschijnlijk in augustus al, de 'salarisjaren' lopen van 1 aug t/m 31 juli.
Ik zit nu volgens mij in 5 ofzo..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
In het onderwijs start je met 40 uren op ongeveer 1500 euro netto.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Ik kom echt onder een steen vandaan als ik sommige bedragen zie! Ik heb nu een baan waarbij je helemaal geen opleiding nodig hebt en ik verdien 2100 euro bruto. Ik denk dat ik mijn verwachtingen echt wat moet gaan bijstellen als ik straks een 'echte' baan ga zoeken na mijn studie.
Gast- Gast
Harrison schreef:Ik kom echt onder een steen vandaan als ik sommige bedragen zie! Ik heb nu een baan waarbij je helemaal geen opleiding nodig hebt en ik verdien 2100 euro bruto. Ik denk dat ik mijn verwachtingen echt wat moet gaan bijstellen als ik straks een 'echte' baan ga zoeken na mijn studie.
Dat is niet verkeerd! Wat doe je dan voor werk?
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Peachy schreef:Ik verdiende als startsalaris met mbo opleiding in de €1900,- bruto. Gaat per salarisschaal (cao geregeld). Ik volg nu een hbo opleiding in dezelfde sector (gezondheidszorg) en hoopte toch wel meer dan die €1900,- te gaan verdienen als startsalaris. Zijn er hier mensen die in de gezondheidszorg werken? Ik weet dat ik meer doorgroeikansen heb met een hbo baan, maar zou jammer zijn als mijn startsalaris straks minder is.
gewoon even in de cao's neuzen Ik zit in cao ggz en start was aanloopschaal 1971,- bruto
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik werk als receptioniste bij een advocatenkantoor .Linda schreef:Harrison schreef:Ik kom echt onder een steen vandaan als ik sommige bedragen zie! Ik heb nu een baan waarbij je helemaal geen opleiding nodig hebt en ik verdien 2100 euro bruto. Ik denk dat ik mijn verwachtingen echt wat moet gaan bijstellen als ik straks een 'echte' baan ga zoeken na mijn studie.
Gast- Gast
Harrison schreef:Ik werk als receptioniste bij een advocatenkantoor .Linda schreef:Harrison schreef:Ik kom echt onder een steen vandaan als ik sommige bedragen zie! Ik heb nu een baan waarbij je helemaal geen opleiding nodig hebt en ik verdien 2100 euro bruto. Ik denk dat ik mijn verwachtingen echt wat moet gaan bijstellen als ik straks een 'echte' baan ga zoeken na mijn studie.
o.b.v. 24 uur of als je fulltime zou werken?
Ik verdien geen echt niet veel. Maar werk ook niet op een hbo functie. (Customer service/binnedienst medewerker)
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Hahahaha als dit op basis van 24 uur was dan zou ik een gat in de lucht springen.
Gast- Gast
hahaha ik dacht al Dan zou ik echt nooit meer weggaan
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Haha nee precies!Punk'd schreef:hahaha ik dacht al Dan zou ik echt nooit meer weggaan
Gast- Gast
Ik werk in de journalistiek en verdien 2000 euro bruto o.b.v. 40 uur. Heb verder geen ervaring, alleen afgeronde HBO-journalistiekopleiding.
Gast- Gast
Momenteel werk via het uitzendbureau op een MBO functie en zou ik op basis van 40 uur op €1900 bruto zitten. Ik merk de laatste tijd dat ik wel andere taken krijg dan mijn collega's, ga een cursus doen en krijg als het goed is een contract bij het bedrijf. Dan hoop ik wel te stijgen in salaris.
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Ik weet nog net mijn bruto uurloon, maar heb geen idee wat ik per maand bruto verdien..
Krijg per week uitbetaald, dus vind dat nogal lastig uitrekenen, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Arwyn schreef:Ik weet nog net mijn bruto uurloon, maar heb geen idee wat ik per maand bruto verdien..
Uurloon x 40 x 4,33 (=gemiddeld aantal weken in een maand ), ik krijg ook per week betaald en werk geen 40 uur.
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Ik was al even aan het googelen, haha. Heb nu uurloon*aantal uren per week*52/12 gedaan.
Is overigens voor een functie waar ze HBO voor vroegen, maar die eigenlijk gewoon MBO is, haha.
Voor full-time (bij ons 36uur) kom ik trouwens uit op 1763,-/1890,-
Is overigens voor een functie waar ze HBO voor vroegen, maar die eigenlijk gewoon MBO is, haha.
Voor full-time (bij ons 36uur) kom ik trouwens uit op 1763,-/1890,-
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wat verdien jij?
» Hoeveel verdien je?
» nav wat verdien jij wat is jouw verschil in netto bruto?
» Verdien jij volgens jezelf....
» N.a.v Tot wanneer verdien je als mens een 2e kans?
» Hoeveel verdien je?
» nav wat verdien jij wat is jouw verschil in netto bruto?
» Verdien jij volgens jezelf....
» N.a.v Tot wanneer verdien je als mens een 2e kans?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: