Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zouden je ouders anders moeten hebben gedaan?

+12
Kabouter
Oasis
Pien
minoessepoes
loura
Blond
Chocolate Cookie
Zora
Arwyn
studiebol
Ambivalence
RYW
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat zouden je ouders anders moeten hebben gedaan? - Pagina 2 Empty Re: Wat zouden je ouders anders moeten hebben gedaan?

Bericht  Lotus do 24 feb 2011 - 1:30

Mijn ouders hadden niet zoveel moeten ruziën waar mijn broertjes en ik bij waren, hadden minder moeten schreeuwen, mijn vader had niet zoveel moeten drinken, hij had niet zo verbaal en fysiek agressief moeten zijn, hij had niet regelmatig tegen mij moeten zeggen dat hij voor de trein ging springen, mijn moeder had minder op mij moeten steunen, ze had minder moeten laten merken dat ze moeite had met haar uiterlijk/eten ze had mijn broertjes en mij niet een jaar ofzo laten liegen tegen mijn vader over de nieuwe relatie die ze had na de scheiding, ze had niet regelmatig overstuur weg moeten gaan en mij in angst moeten achterlaten, ze had mij niet een paar keer tussen haar en mijn vader moeten laten kiezen. Dat zijn wel de belangrijkste dingen, denk ik.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden je ouders anders moeten hebben gedaan? - Pagina 2 Empty Re: Wat zouden je ouders anders moeten hebben gedaan?

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 2:00

Eigenlijk niks. Ik ben liefdevol en vrij opgevoed. Natuurlijk waren er wel grenzen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden je ouders anders moeten hebben gedaan? - Pagina 2 Empty Re: Wat zouden je ouders anders moeten hebben gedaan?

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 2:04

Ik vond het wel prima zo bij mijn vader, zijn opvoeding was ook goed. Wel had ik liever dat vader en moeder mij beiden opgevoed hadden. Maar ik denk dat ik beter af ben geweest zo bij mijn vader dan bij mijn moeder..

Verder laat ik er niets over los.. Iedere keer komen er meer herinneringen boven die ik liever niet voorbij zie komen.. Dit zijn herinneringen van mijn moeder..

Die hele scheiding van mijn ouders heeft zo'n deuk in mijn leven gemaakt, daar heb ik het aan de ene kant wel over, maar aan de andere kant, liever niet..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden je ouders anders moeten hebben gedaan? - Pagina 2 Empty Re: Wat zouden je ouders anders moeten hebben gedaan?

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 2:13

Mijn moeder had gewoon van m`n vader moeten scheiden, dan was alles anders geweest.. Al was m`n vader er dan ook niet meer geweest, denk ik..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden je ouders anders moeten hebben gedaan? - Pagina 2 Empty Re: Wat zouden je ouders anders moeten hebben gedaan?

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 4:00

Eigenlijk niets.

Het enige wat ik vervelend vond is dat ik geen piercing mocht voor mijn 18e nerd .. Dat zouden mijn kinderen wel mogen vanaf 16 angel haha als dat alles is..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden je ouders anders moeten hebben gedaan? - Pagina 2 Empty Re: Wat zouden je ouders anders moeten hebben gedaan?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum