Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bah! (gedoe met vriendin)

+8
Paper Crown
Ella
Jeanette
Isis
Minx
CCC
Susan
Koeboe82
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Bah! (gedoe met vriendin) Empty Bah! (gedoe met vriendin)

Bericht  Koeboe82 ma 5 dec 2011 - 10:15

Hoi.
Ik wil niet te warrig over komen zal beginnen bij het begin.

Ik had een hele leuke vriendin Zal haar het even A noemen. nooit wat gebeurd.
Ze vertelde me in aug dat ze zwanger is. Ik super blij!

Op dat moment was ik bij mijn broer en schoonzusje.
Vroeg aan A of ik het hun mocht vertellen, Nee liever niet,
Zodra ik ophing vroeg mijn schoonzusje : wie is er zwanger..
Ik zei: als je echt je mond dicht houd.. A..
ze hadden beloofd hun mond dicht te houden nadat er een rastistische opmerking kwam..
S'avonds tijdens een feest kwamen ze elkaar tegen. Schoonzusje feliciteerde A.
A boos natuurlijk!
Schoonzusje had haar getroost die avond
Ik snapte echt wel dat ze boos was.
was er ook dagen kapot van, wist meteen dit komt niet meer goed..

Mijn man had haar gesmst dat niet slim van me was en of ze met hem wou praten, Liever niet, Ze wou volopig geen contact met mij, Uit frustratie heb ik haar gesmst wat mijn broer en schoonzusje hadden gezegd.
Xolgens haar was het zo fijn dat ze haar getroost hadden. Ik dacht je moest eens weten wat ze zeggen over je!
Ik kreeg terug dat het haar niks deed en dat soort dingen niet hoefde te weten..

Na een poosje geen contact had ik gesmst, ze smste terug. steeds vaker smsje
berichtje op hyves.. Ineens uit niets kreeg ik een smsje dat niet normaal was dat ik hun had gezegt wat broer had gezegt dat haar man contact wil verbreken, dat ze er stress van heeft..
Ik dacht.. huh gaat net de goeie kant op..

Weer poosje met rust gelaten. Op gegeven moment weer smsjes. afgesproken dat we naar haar vakantie naar de film zouden gaan, Dag voor haar vakantie heb ik haar gebelt om fijne vakantie te wensen, leuk gekletst, dacht ga er nu niet over hebben doe ik wel in real life..

Week naar haar vakantie smsje gestuurd..
kreeg me toch een sms terug. waar ik lef vandaan haalde om te doen of er niks gebeurd was, ze had veel stress van mij, ze verweet me als ik zo veel spijt had waarom ik niet langs ben gekomen, ze wilde rust..

Ondertussen las ik wel van alles op haar FB, ik dacht dat doet me pijn, ik verwijder haar wel wil dat niet lezen..

Vanmiddag was ik op internet aan het neuzen, kwam leuke goedkope baby spullen tegen, dacht sms haar even.

ze reageerde terug, dat ze niet snapte wat ik wil, omdat ik haar verwijdert had van FB dat ze niet snapt waarom ik weer begon te smsen, dat je niet zomaar iemand verwijderd, dat ze niet weet of ze wel wil dat goedkomt, me niet aan lijntje wil houden.. en dat het niet normaal is over die opmerking wat Broer zei.. ze verwijt mij dat ik het haar heb gezegt. ik had niet verwacht dat het haar zo pijn zou doen . Ik zou denken Die mensen zijn niet wijzer..

Ik baal hier zo van!
Ik wou de niet kwijt, maar dit is al 6maanden aan de gang..

Benieuwd wat de meiden hier van vinden?
Ben ik nu heel stom dat ik wil dat goed komt?
Aan ene kant denk ik: Bah wat ben ij negatief, Ben afgeknapt op jou.
Ik ben zelfs heel vergevingsgezind, Maar weet dat ik niet kan verwachten dat anderen dat ook zijn..

Mijn man is helemaal klaar met hun, Ik weet niet, Baal er van.
Ben benieuwd wat andere meiden er van vinden..
Koeboe82
Koeboe82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 128
Punten : 183
Registratiedatum : 25-11-10
Woonplaats : almelo

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah! (gedoe met vriendin) Empty Re: Bah! (gedoe met vriendin)

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 10:18

Jij bent toch degene die haar zwangerschap meteen doorverteld heeft (iets wat mij bij de eerste ook is overkomen en wat ik echt niet kon waarderen!) en die haar van facebook verwijderd heeft? Van de rest van je verhaal snap ik geloof ik niet alles maar om deze dingen zou ik ook flink pissig zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah! (gedoe met vriendin) Empty Re: Bah! (gedoe met vriendin)

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 10:19

Ik vind, dat als je iemand beloofd hebt om een zwangerschap geheim te houden, je niet bij de eerste de beste vraag 'wie s er zwanger?' meteen die belofte moet breken. Ik geloof zeker wel dat dat haar vertrouwen geschaadt heeft. En dat er dan vervolgens een racistische opmerking gevallen is, is al kut, maar ik snap niet waarom je het vervolgens nodig vond dat haar te smsen. Dus ik snap wel dat zij boos is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah! (gedoe met vriendin) Empty Re: Bah! (gedoe met vriendin)

Bericht  Susan ma 5 dec 2011 - 10:24

Het is niet zo netjes dat je het tegen de afspraak in toch tegen je schoonzusje hebt gezegd, maar jeetje zeg, ik vind dat ze er wel een héél groot drama van maakt. Ik bedoel, ze was er blijkbaar zo van ondersteboven dat ze getroost moest worden, daarna heeft ze de hele vriendschap overboord gezet, zelfs daarna kon ze het nog niet loslaten. Waar gaat het nou helemaal om?

Eerlijk gezegd zou ik het hierbij laten. Als ik het zo lees dan denk ik dat ze je dit tot in de eeuwigheid gaat nadragen en dat is echt niet in proportie.

Overigens vind ik de rol van je schoonzusje hierin ook wel een beetje vreemd.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah! (gedoe met vriendin) Empty Re: Bah! (gedoe met vriendin)

Bericht  Koeboe82 ma 5 dec 2011 - 10:25

Verwijderen van FB was niet omdat ik boos ofzo op de ben, ik was jaloers zeg maar Embarassed
Koeboe82
Koeboe82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 128
Punten : 183
Registratiedatum : 25-11-10
Woonplaats : almelo

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah! (gedoe met vriendin) Empty Re: Bah! (gedoe met vriendin)

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 10:26

Wat Susa zegt is erges ook wel een beetje waar, maar dan nog snap ik niet waarom jij het nodig vond om die racistische opmerking die gevallen was, te smsen. Dat komt op mij een beetje stokerig en jaloers over.

Edit: oh, ik zie net dat ik qua jaloezie dus gelijk had.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah! (gedoe met vriendin) Empty Re: Bah! (gedoe met vriendin)

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 10:27

Koeboe82 schreef:Verwijderen van FB was niet omdat ik boos ofzo op de ben, ik was jaloers zeg maar Embarassed

Nee maar dat weet zij niet. Als een vriendin of voormalig vriendin mij zou verwijderen van facebook vind ik dat nogal een statement.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah! (gedoe met vriendin) Empty Re: Bah! (gedoe met vriendin)

Bericht  Koeboe82 ma 5 dec 2011 - 10:28

Susan schreef:Het is niet zo netjes dat je het tegen de afspraak in toch tegen je schoonzusje hebt gezegd, maar jeetje zeg, ik vind dat ze er wel een héél groot drama van maakt. Ik bedoel, ze was er blijkbaar zo van ondersteboven dat ze getroost moest worden, daarna heeft ze de hele vriendschap overboord gezet, zelfs daarna kon ze het nog niet loslaten. Waar gaat het nou helemaal om?

Eerlijk gezegd zou ik het hierbij laten. Als ik het zo lees dan denk ik dat ze je dit tot in de eeuwigheid gaat nadragen en dat is echt niet in proportie.

Overigens vind ik de rol van je schoonzusje hierin ook wel een beetje vreemd.

Hoe bedoel je?
Hun kende elkaar vrij goed.
Koeboe82
Koeboe82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 128
Punten : 183
Registratiedatum : 25-11-10
Woonplaats : almelo

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah! (gedoe met vriendin) Empty Re: Bah! (gedoe met vriendin)

Bericht  Koeboe82 ma 5 dec 2011 - 10:30

Maple schreef:Wat Susa zegt is erges ook wel een beetje waar, maar dan nog snap ik niet waarom jij het nodig vond om die racistische opmerking die gevallen was, te smsen. Dat komt op mij een beetje stokerig en jaloers over.

Edit: oh, ik zie net dat ik qua jaloezie dus gelijk had.
Ik hou van eerlijkheid,dus kon helemaal niet tegen dat schoonzus haar getroost had maar wel rasistische opmerking maakt. Ik zou graag willen weten als anderen raar over me praten, ben de dan klaar mee.
Koeboe82
Koeboe82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 128
Punten : 183
Registratiedatum : 25-11-10
Woonplaats : almelo

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah! (gedoe met vriendin) Empty Re: Bah! (gedoe met vriendin)

Bericht  Susan ma 5 dec 2011 - 10:30

Koeboe82 schreef:

Hoe bedoel je?
Hun kende elkaar vrij goed.

Zij had per ongeluk opgevangen dat er iemand zwanger was en jij hebt toen verteld wie en haar laten beloven dat ze het voor zich zou houden. Vervolgens feliciteert ze die vriendin terwijl ze eigenlijk helemaal niet 'hoort' te weten dat die vriendin zwanger is en ze dus haar mond zou houden, en als die vriendin daardoor overstuur is gaat ze haar lopen troosten. Dat komt op mij een beetje schijnheilig en stokerig over, ze doet eerst zelf iets om te zorgen dat die vriendin erachter komt dat jij je mond voorbij hebt gepraat en dan gaat zij de troostende schouder uithangen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah! (gedoe met vriendin) Empty Re: Bah! (gedoe met vriendin)

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 10:30

Tsja, niet zo netjes om door te vertellen dat iemand zwanger is, vervolgens rotopmerkingen door te brieven en haar van Facebook te verwijderen. Maar ik vind het hele verloop vreemd: van elke keer weer sms-jes die niet over het hete hangijzer gaan tot weer verwijten en dan weer sms-jes over dingen die er niet toe doen. Is het niet handig gewoon een keer als volwassen mensen bij elkaar te gaan zitten en te kijken of dit nog uit te praten valt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah! (gedoe met vriendin) Empty Re: Bah! (gedoe met vriendin)

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 10:32

Koeboe82 schreef:
Maple schreef:Wat Susa zegt is erges ook wel een beetje waar, maar dan nog snap ik niet waarom jij het nodig vond om die racistische opmerking die gevallen was, te smsen. Dat komt op mij een beetje stokerig en jaloers over.

Edit: oh, ik zie net dat ik qua jaloezie dus gelijk had.
Ik hou van eerlijkheid,dus kon helemaal niet tegen dat schoonzus haar getroost had maar wel rasistische opmerking maakt. Ik zou graag willen weten als anderen raar over me praten, ben de dan klaar mee.

Ik zou het echt niet kunnen waarderen als mensen besluiten eigen rechtertje te spelen, eigenlijk. Dan weet ik liever niet watvoor opmerking jouw schoonzusje over mij had gemaakt, als ik jouw vriendin was. Wat niet weet, wat niet deert. Blijkbaar was er op dat moment van troosten niets aan de hand tussen die twee, dus eigenlijk vind ik dat een beetje kinderachtig stookgedrag van jou.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah! (gedoe met vriendin) Empty Re: Bah! (gedoe met vriendin)

Bericht  CCC ma 5 dec 2011 - 10:33

Koeboe82 schreef:
ze hadden beloofd hun mond dicht te houden nadat er een rastistische opmerking kwam..S'avonds tijdens een feest kwamen ze elkaar tegen. Schoonzusje feliciteerde A.
A boos natuurlijk!
Schoonzusje had haar getroost die avond

Ik snap dit stukje niet zo goed, een rasistische opmerking nadat je het had verteld aan je schoonzusje? En waarom had je schoonzusje haar getroost? Alleen maar omdat zij het wisten, was zij helemaal overstuur?

Je verhaal komt erg warrig op me over, dus snap er weinig van. Ik denk dat je je schoonzusje het nieuws nooit had mogen vertellen. Je had niet hoeven antwoorden op d evraag die je gesteld werd. Maar aan de andere kant, zou ik ook niet zo lang boos over zoiets kunnen zijn. Je praat er met elkaar over en dan is het klaar lijkt mij?

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah! (gedoe met vriendin) Empty Re: Bah! (gedoe met vriendin)

Bericht  Koeboe82 ma 5 dec 2011 - 10:34

Susan schreef:
Koeboe82 schreef:

Hoe bedoel je?
Hun kende elkaar vrij goed.

Zij had per ongeluk opgevangen dat er iemand zwanger was en jij hebt toen verteld wie en haar laten beloven dat ze het voor zich zou houden. Vervolgens feliciteert ze die vriendin terwijl ze eigenlijk helemaal niet 'hoort' te weten dat die vriendin zwanger is en ze dus haar mond zou houden, en als die vriendin daardoor overstuur is gaat ze haar lopen troosten. Dat komt op mij een beetje schijnheilig en stokerig over, ze doet eerst zelf iets om te zorgen dat die vriendin erachter komt dat jij je mond voorbij hebt gepraat en dan gaat zij de troostende schouder uithangen.

Ja Zo zit dat! dank je voor het verwoorden..
Koeboe82
Koeboe82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 128
Punten : 183
Registratiedatum : 25-11-10
Woonplaats : almelo

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah! (gedoe met vriendin) Empty Re: Bah! (gedoe met vriendin)

Bericht  Susan ma 5 dec 2011 - 10:35

Het is dan misschien niet netjes, maar ik kan het ergens wel begrijpen, ik zou er ook slecht tegen kunnen als ik de boeman was en mijn schoonzusje (of wie dan ook) de heilige, terwijl ik wéét dat zij achter de rug van die ander om heel nare dingen zegt. Dat voelt natuurlijk wel heel oneerlijk. Of doorbrieven dan een goed plan is, is een tweede, maar onbegrijpelijk vind ik het niet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah! (gedoe met vriendin) Empty Re: Bah! (gedoe met vriendin)

Bericht  Susan ma 5 dec 2011 - 10:40

Schoonzusje had op dat feest ook kunnen zeggen: 'Ik snap dat je het niet leuk vindt, maar Koeboe was op het moment van het telefoongesprek bij mij en ik had zelf al de helft opgevangen en toen heb ik een beetje zitten vissen. Vervelend dat je nu teleurgesteld bent, het was vast niet haar bedoeling om je overstuur te maken.' Troosten vind ik heel anders overkomen. Dat vind ik meer overkomen alsof ze die vriendin bevestigt in het idee dat jij iets vreselijks hebt gedaan. Terwijl ik dat ten eerste nogal overdreven vind (maar dat is misschien persoonlijk) en die schoonzus ten tweede zelf ook een rol heeft gespeeld in dit hele probleem, door haar toch ijskoud te feliciteren terwijl ze wist dat ze haar mond moest houden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah! (gedoe met vriendin) Empty Re: Bah! (gedoe met vriendin)

Bericht  Koeboe82 ma 5 dec 2011 - 10:42

chococupcake schreef:
Koeboe82 schreef:
ze hadden beloofd hun mond dicht te houden nadat er een rastistische opmerking kwam..S'avonds tijdens een feest kwamen ze elkaar tegen. Schoonzusje feliciteerde A.
A boos natuurlijk!
Schoonzusje had haar getroost die avond

Ik snap dit stukje niet zo goed, een rasistische opmerking nadat je het had verteld aan je schoonzusje? En waarom had je schoonzusje haar getroost? Alleen maar omdat zij het wisten, was zij helemaal overstuur? Ja

Je verhaal komt erg warrig op me over, dus snap er weinig van. Ik denk dat je je schoonzusje het nieuws nooit had mogen vertellen. Je had niet hoeven antwoorden op d evraag die je gesteld werd. Maar aan de andere kant, zou ik ook niet zo lang boos over zoiets kunnen zijn. Je praat er met elkaar over en dan is het klaar lijkt mij?
[b]

Ja sorry dat zo warrig is, ben druk in mijn hoord(add) en als er emoties bij komen kan ik het niet goed verwoorden..

Ja je hebt ook gelijk daarom wou ik ook met haar naar de film
Maar ze weet niet of ze er nog over wil hebben..
Koeboe82
Koeboe82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 128
Punten : 183
Registratiedatum : 25-11-10
Woonplaats : almelo

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah! (gedoe met vriendin) Empty Re: Bah! (gedoe met vriendin)

Bericht  Koeboe82 ma 5 dec 2011 - 10:43

Susan schreef:Schoonzusje had op dat feest ook kunnen zeggen: 'Ik snap dat je het niet leuk vindt, maar Koeboe was op het moment van het telefoongesprek bij mij en ik had zelf al de helft opgevangen en toen heb ik een beetje zitten vissen. Vervelend dat je nu teleurgesteld bent, het was vast niet haar bedoeling om je overstuur te maken.' Troosten vind ik heel anders overkomen. Dat vind ik meer overkomen alsof ze die vriendin bevestigt in het idee dat jij iets vreselijks hebt gedaan. Terwijl ik dat ten eerste nogal overdreven vind (maar dat is misschien persoonlijk) en die schoonzus ten tweede zelf ook een rol heeft gespeeld in dit hele probleem, door haar toch ijskoud te feliciteren terwijl ze wist dat ze haar mond moest houden.

Nou Dat vinden min man en ik nu ook!
Koeboe82
Koeboe82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 128
Punten : 183
Registratiedatum : 25-11-10
Woonplaats : almelo

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah! (gedoe met vriendin) Empty Re: Bah! (gedoe met vriendin)

Bericht  Minx ma 5 dec 2011 - 11:16

Ik denk dat ik vriendin wel snap.

Eerst ga je de fout in, vervolgens doen of er niets is gebeurt. Waarop zij dan misschien wel niet al te tactisch aangeeft dat een excuus wel op zijn plaats is. Vervolgens gebeurt dat niet. Bel je haar op weer geen excuus. Ook geen voorzet. Vervolgens wil je doodleuk af spreken. Dan zou ik ook denken stik er maar in. En als ik dan ook nog eens van facebook word verwijderd. Ja dan zou je het helemaal kunnen bekijken.

Zo lees en interpreteer ik het een beetje. Kan fout zitten hoor.

Edit: en vooral schoonzus er nu buiten laten. de eerste fout die gemaakt is is door jou.

En nog 1 tip let een beetje op je schrijfstijl. Die van mij is niet vlekkeloos maar bij jou moet ik soms dingen drie keer lezen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah! (gedoe met vriendin) Empty Re: Bah! (gedoe met vriendin)

Bericht  Koeboe82 ma 5 dec 2011 - 11:25

Fairytale schreef:Ik denk dat ik vriendin wel snap.

Eerst ga je de fout in, vervolgens doen of er niets is gebeurt. Waarop zij dan misschien wel niet al te tactisch aangeeft dat een excuus wel op zijn plaats is. Vervolgens gebeurt dat niet. Bel je haar op weer geen excuus. Ook geen voorzet. Vervolgens wil je doodleuk af spreken. Dan zou ik ook denken stik er maar in. En als ik dan ook nog eens van facebook word verwijderd. Ja dan zou je het helemaal kunnen bekijken.

Zo lees en interpreteer ik het een beetje. Kan fout zitten hoor.

Edit: en vooral schoonzus er nu buiten laten. de eerste fout die gemaakt is is door jou.

En nog 1 tip let een beetje op je schrijfstijl. Die van mij is niet vlekkeloos maar bij jou moet ik soms dingen drie keer lezen.

Excussen Excusses genoeg gemaakt(smsjes, bloemen,kaartje)
Schoonzus laten we er nu wel buiten. alleen die opmerking komt A elke keer op terug
Koeboe82
Koeboe82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 128
Punten : 183
Registratiedatum : 25-11-10
Woonplaats : almelo

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah! (gedoe met vriendin) Empty Re: Bah! (gedoe met vriendin)

Bericht  Minx ma 5 dec 2011 - 11:27

Maar face to face, want ik zou zelf ook denken ja leuk een kaartje of een bosje bloemen maar durf je het niet hard op te zeggen??
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah! (gedoe met vriendin) Empty Re: Bah! (gedoe met vriendin)

Bericht  Koeboe82 ma 5 dec 2011 - 11:31

Fairytale schreef:Maar face to face, want ik zou zelf ook denken ja leuk een kaartje of een bosje bloemen maar durf je het niet hard op te zeggen??
Nou was zeker geen bosje haha!
Face to face wil ze niet, en in die 6mnd maar 1keer gesproken, ze ging dag later op vakantie, er was al afgesproken naar de film te gaan, dus dacht hebben we er dan wel over, vond al fijn dt het normaal gesprek was, dus dacht tijdens eten en de film er maar over hebben..
Koeboe82
Koeboe82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 128
Punten : 183
Registratiedatum : 25-11-10
Woonplaats : almelo

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah! (gedoe met vriendin) Empty Re: Bah! (gedoe met vriendin)

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 11:38

Susan schreef:Het is niet zo netjes dat je het tegen de afspraak in toch tegen je schoonzusje hebt gezegd, maar jeetje zeg, ik vind dat ze er wel een héél groot drama van maakt. Ik bedoel, ze was er blijkbaar zo van ondersteboven dat ze getroost moest worden, daarna heeft ze de hele vriendschap overboord gezet, zelfs daarna kon ze het nog niet loslaten. Waar gaat het nou helemaal om?

Eerlijk gezegd zou ik het hierbij laten. Als ik het zo lees dan denk ik dat ze je dit tot in de eeuwigheid gaat nadragen en dat is echt niet in proportie.

Overigens vind ik de rol van je schoonzusje hierin ook wel een beetje vreemd.

Helemaal met Susan eens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah! (gedoe met vriendin) Empty Re: Bah! (gedoe met vriendin)

Bericht  Isis ma 5 dec 2011 - 11:49

Ook eens met Susan. Jeetje zeg, wat een drama! De wereld vergaat niet als iemand weet dat je zwanger bent, hoor. Ok, niet leuk en ik zou zeker even niet goed gezind zijn op mijn vriendin als zij haar mond zou voorbij praten maar komaan, get over it.
Isis
Isis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah! (gedoe met vriendin) Empty Re: Bah! (gedoe met vriendin)

Bericht  Jeanette ma 5 dec 2011 - 11:57

Mama_van2 schreef:
Susan schreef:Het is niet zo netjes dat je het tegen de afspraak in toch tegen je schoonzusje hebt gezegd, maar jeetje zeg, ik vind dat ze er wel een héél groot drama van maakt. Ik bedoel, ze was er blijkbaar zo van ondersteboven dat ze getroost moest worden, daarna heeft ze de hele vriendschap overboord gezet, zelfs daarna kon ze het nog niet loslaten. Waar gaat het nou helemaal om?

Eerlijk gezegd zou ik het hierbij laten. Als ik het zo lees dan denk ik dat ze je dit tot in de eeuwigheid gaat nadragen en dat is echt niet in proportie.

Overigens vind ik de rol van je schoonzusje hierin ook wel een beetje vreemd.

Helemaal met Susan eens.

+1

Daarnaast vind ik het maar raar dat de comminucatie tussen jullie over en weer via de sms en telefoon gaat. Zoek elkaar op en praat er over. De een kan het via sms/telefoon veel anders interpreteren dan diegene het bedoelt. Wilt ze dit niet, dan houdt het op en zou ik er verder geen energie in steken. Heeft je schoonzusje nog wel contact met haar?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah! (gedoe met vriendin) Empty Re: Bah! (gedoe met vriendin)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum