Kolven na negen maanden
+2
Sanne
Muppetje
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kolven na negen maanden
Hoe hebben jullie dat gedaan? Ik wil in mijn pauze gaan kolven, een keer dus, zou dat genoeg zijn?
En vanaf wanneer kolfden jullie helemaal niet meer op werk (en dan niet vanwege stoppen bv, maar gewoon omdat je geen 'zin' meer had om te kolven)?
En vanaf wanneer kolfden jullie helemaal niet meer op werk (en dan niet vanwege stoppen bv, maar gewoon omdat je geen 'zin' meer had om te kolven)?
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Kolven na negen maanden
Ik heb mijn werkgever gewoon gezegd dat het kolfrecht was afgelopen, maar dat ik bleef voeden en dus kolven op het werk. En dat ik dat in de pauze, dan wel eigen tijd zou doen door bijvoorbeeld een kwartiertje eerder te beginnen of later naar huis te gaan. Kolven kostte mij weinig tijd. Ik ben rond 11 maanden overgegaan op 1 keer kolven, omdat mijn dochter moeizaam ander drinken dronk. Toen dat beter ging, ben ik naar 1 keer kolven gegaan, en sinds 2 weken ben ik gestopt met kolven overdag. Mijn dochter is nu bijna 14 maanden.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb ook al gezegd dat ik gewoon blijf kolven, hoop alleen wel dat ik het red in een keer... Kan natuurlijk altijd op vrije dagen wat extra kolven in de ochtend....
Muppetje- Ratel
Misschien kun je sowieso even kolven voor je naar je werk gaat?
Dat deed ik wel altijd. Op die manier had ik bijna altijd wel genoeg. Heel af en toe kolfde ik op mijn vrije dag even bij.
Hoeveel drinkt L. op de opvang?
Dat deed ik wel altijd. Op die manier had ik bijna altijd wel genoeg. Heel af en toe kolfde ik op mijn vrije dag even bij.
Sanne- Ratel
Ik heb gevraagd of het mogelijk was om langer te blijven kolven. Ik mocht toen tot een jaar buiten mijn eigen tijd om kolven.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Sanne schreef:Misschien kun je sowieso even kolven voor je naar je werk gaat?
L drinkt bij pappa of oma nu rond de 350-400
Als ik nu kolf doe ik 11 en 15 uur. Rond 11 kolf ik rond de 300cc, rond 15 120-150cc
Muppetje- Ratel
En als je 's ochtend voor het werk kolft en dan op het werk 1 keer rond 13:00 uur? Lijkt mij dat je dan haast dezelfde opbrengst wel moet kunnen krijgen.
Sanne- Ratel
Sanne schreef:En als je 's ochtend voor het werk kolft en dan op het werk 1 keer rond 13:00 uur? Lijkt mij dat je dan haast dezelfde opbrengst wel moet kunnen krijgen.
Ja misschien moet ik dat maar doen dan. Leek me irritant om dan de kolf voor werk nog af te moeten wassen enzo. Maar kan m natuurlijk ook afspoelen met heet water en s avonds weer afwassen
Muppetje- Ratel
Ik blijf rond 10 uur en 14 uur kolven, heb niet zoveel tijd nodig.
Ik zou gewoon een paar dagen proberen om 1 keer te kolven, misschien dat L dan water of yoghurt kan krijgen.
Ik zou gewoon een paar dagen proberen om 1 keer te kolven, misschien dat L dan water of yoghurt kan krijgen.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
De melk krijg ik wel bij elkaar, dit is t niet, maar zou het niet heel slecht zijn voor de productie?
Muppetje- Ratel
Ik heb al die tijd maar 1 keer gekolfd, vanaf dat hij 4 maanden was. Ik merkte het niet aan mijn productie.
Aoi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 259
Punten : 231
Registratiedatum : 24-12-12
vaak is rond negen maanden je productie wel vrij stabiel. Ik kolf al een tijdje maar één keer per dag en met mijn productie doet het niks.
Gast- Gast
Ohw, dan komt het vast goed
Hoeveel kolven jullie dan in die ene keer?
Hoeveel kolven jullie dan in die ene keer?
Muppetje- Ratel
Elise krijgt nu 2 flesjes mee van elks 120 cc. Als ik kolf, dan kolf ik ook 120 cc.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Het maakt voor de productie misschien niet veel meer uit, maar je moet wel de juiste hoeveelheid voeding bij elkaar kunnen krijgen. Jouw dochter drinkt ook niet veel bij de gastouder, toch Rejoy?
Ik had twee keer kolven wel nodig. Ik kolfde twee keer en gaf dan twee flessen mee van ongeveer 180 cc. Dat dronk mijn dochter soms wel en soms niet helemaal op maar ik gaf liever teveel dan te weinig mee.
Ik had twee keer kolven wel nodig. Ik kolfde twee keer en gaf dan twee flessen mee van ongeveer 180 cc. Dat dronk mijn dochter soms wel en soms niet helemaal op maar ik gaf liever teveel dan te weinig mee.
Sanne- Ratel
Ik kolfde bij allebei tot ze 11 maanden waren nog 2 keer (heb ik overlegd met mijn werkgever en was geen probleem). Daarna ben ik 1 keer op een dag gaan kolven in mijn pauze. Bij mijn dochter heb ik gekolfd tot ze 1,5 jaar was, bij mijn zoon tot hij ongeveer 15 maanden was.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Soortgelijke onderwerpen
» De negen maanden beurs.
» kolven op het werk na 9 maanden
» Kolven op het werk
» Hoe ga ik dit doen? (bv&kolven)
» Kolven
» kolven op het werk na 9 maanden
» Kolven op het werk