Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel kolven?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Hoeveel kolven? Empty Hoeveel kolven?

Bericht  teletascha ma 1 aug 2011 - 20:06

Ik start over 2 weken weer met werken Sad en ga dan dus kolven. Ik maak me alleen een beetje zorgen of ik wel genoeg kolf. 's Ochtends krijg ik ongeveer 150 cc gekolfd, maar 's middags en 's avonds slechts 100-110 cc. Mijn dochter krijgt nu nog 7 voedingen per dag. Zou ik het dan wel redden met 4 x kolven per dag (ze zou dan 3 of 4 voedingen met gekolfde melk uit fles krijgen)?
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kolven? Empty Re: Hoeveel kolven?

Bericht  snoezel ma 1 aug 2011 - 20:28

Ik heb even niet het overzicht als ik het zo lees, maar simpel rekensommetje toch? Alles bij elkaar wat je kolft op een dag optellen, dan delen door het aantal flessen dat je wil geven en dan kijken of je genoeg cc hebt... Of weet je niet hoeveel je kindje drinkt uit een fles?
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kolven? Empty Re: Hoeveel kolven?

Bericht  teletascha ma 1 aug 2011 - 20:41

Precies, dat laatste! Ik heb echt geen idee hoeveel ze nodig heeft. We hebben wel eens een flesje met 70 cc gegeven, en dan is ze tevreden. En ook wel eens een fles met 120 cc, en dan is het ook goed. Ze lijkt telkens wel tevreden te zijn met de hoeveelheid die wij aanbieden, dus ik heb eigenlijk geen richtlijn wat ze normaal zelf zou drinken.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kolven? Empty Re: Hoeveel kolven?

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 21:06

70cc lijkt me weinig, onze jongens drinken iedere 3 uur al 80 en 90cc.
Misschien even voor en na de borstvoeding wegen? Dan heb je een idee hoeveel ze drinkt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kolven? Empty Re: Hoeveel kolven?

Bericht  snoezel ma 1 aug 2011 - 22:35

Euhm, ik weet niet hoe ik dat toen gedaan heb. Ik was sowieso al een tijd aan het stoeien met een fles, want bij mij wilde ze gewoon totaal niet uit een fles drinken. Maar hoe oud is je dochtertje? Misschien anders een grote fles aanbieden en kijken wat ze opdrinkt? Als ze bij jou zelf drinkt mag ze toch ook drinken tot ze genoeg heeft? Ik weet niet hoor, tis maar een idee... Lastig he? Je hebt geen idee wat ze normaal drinken...
L.iz heeft heel lang 120 gedronken, toen 150 en daarna maaaannden 180.
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kolven? Empty Re: Hoeveel kolven?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum