De negen maanden beurs.
+7
duckie
Dora
Floor
Mirror
Monte
M@niek
NowImNothing
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
De negen maanden beurs.
Is er iemand toevallig vandaag nog naar de 9 maanden beurs gegaan ? Nog leuke tips e.d voor morgen (wij gaan dan) weet iemand wat er in de dikkie dik tas zit ?
Gast- Gast
Re: De negen maanden beurs.
Ik ben net terug!
Super leuk en druk! Ben helemaal kapot..
In de dikkiedik tas zit een potje fruit, luiers voor newborns, veel bladen.. Best leuk * al vind ik de tas t leukst*
Verder als je je buik wil laten verven kan dat bij kruidvat en bij nestle volgens mij maar moet je je meteen aanmelden want ik was te laat en de lijst was vol ..
Verder hebben ze bij prenatal leuke kortingen!!
Veel te zien maar wel te doen, ook niet zo druk als de hhb!!
Maar wel vermoeiend hoor!!
Super leuk en druk! Ben helemaal kapot..
In de dikkiedik tas zit een potje fruit, luiers voor newborns, veel bladen.. Best leuk * al vind ik de tas t leukst*
Verder als je je buik wil laten verven kan dat bij kruidvat en bij nestle volgens mij maar moet je je meteen aanmelden want ik was te laat en de lijst was vol ..
Verder hebben ze bij prenatal leuke kortingen!!
Veel te zien maar wel te doen, ook niet zo druk als de hhb!!
Maar wel vermoeiend hoor!!
NowImNothing- Fluisteraar
- Aantal berichten : 31
Punten : 33
Registratiedatum : 22-11-10
Dank je ! In de dikkie dik tas zitten dus voornamelijk dingen voor kleine baby's denk ik hé ? Leuk je buik laten schilderen maar dat is bij mij nog niet nodig duurt nog wel even voordat er iets zichtbaar is Wat jammer dat je te laat was met opgeven, zulke dingen zitten inderdaad zo vol hé ?! Hebben ze veel kleding voor baby's/kinderen ?
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Dank je ! In de dikkie dik tas zitten dus voornamelijk dingen voor kleine baby's denk ik hé ? Leuk je buik laten schilderen maar dat is bij mij nog niet nodig duurt nog wel even voordat er iets zichtbaar is Wat jammer dat je te laat was met opgeven, zulke dingen zitten inderdaad zo vol hé ?! Hebben ze veel kleding voor baby's/kinderen ?
Heb ik iets gemist? Kom je weer bij het Z´huis?
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Volgens mij dacht ik ergens te lezen dat je bent gaan testen toch? Krijgen jullie nog een kindje? Zo ja heel erg gefeliciteerd
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben ook gisteren geweest. Ze hebben ook wat standjes met dekens, lakentjes en hoeslakens/moltons in de aanbieding. Ook best wel leuke kleding-standjes. Idd, prenatal heeft veel positiemode en veel aanbiedingen. Bellyfashion heeft leuke aanbiedingen, een paar stands met super schattige slofjes/schoentjes van dat soepele leer. En een standje met schilderijtjes waar je (eventueel terplekke) een naam en geboortedatum op kan laten schilderen. Een nijntje-stand met wat leuke aanbiedingen, veel boxkleden in de aanbieding. Ik vond het een leuke en afwisselende beurs. Lekker druk, maar niet megadruk. Huishoudbeurs was veel rommeliger.
Mirror- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 194
Wij gaan morgen (met een ander stel samen). Nu zijn wij er geen van allen ooit geweest.
Wat wij ons afvroegen, mag je zelf eten/drinken meenemen?
Ik snap dat er van alles te koop is maar van ons vieren, hebben er 2 een 'speciaal dieet' (mogen veel dingen niet eten), nu vinden we het niet zo leuk als er 2 mensen in de rij moeten eten halen en 2 hun eigen eten zitten op te eten, dan nemen we liever voor 4 personen broodjes mee, dat lijkt ons gezelliger.
Wat wij ons afvroegen, mag je zelf eten/drinken meenemen?
Ik snap dat er van alles te koop is maar van ons vieren, hebben er 2 een 'speciaal dieet' (mogen veel dingen niet eten), nu vinden we het niet zo leuk als er 2 mensen in de rij moeten eten halen en 2 hun eigen eten zitten op te eten, dan nemen we liever voor 4 personen broodjes mee, dat lijkt ons gezelliger.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Ja hoor, daar is totaal geen controle op!
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Bedankt!
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
weet iemand toevallig ook of ze leuke aanbiedingen hebben van Avent of medela?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Ik ga as zaterdag met een vriendin en haar schoonzus, vorig jaar ben ik ook geweest. Was erg leuk, alleen toen was ik nog niet zwanger.
Ben benieuwd of je nog echt dingen op de kop kan tikken. Iemand nog tips wat je echt daar moet halen om goedkoper uit te zijn haha, ben nu 14 weken zwanger.
Ben benieuwd of je nog echt dingen op de kop kan tikken. Iemand nog tips wat je echt daar moet halen om goedkoper uit te zijn haha, ben nu 14 weken zwanger.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Fearie schreef:Ik ga as zaterdag met een vriendin en haar schoonzus, vorig jaar ben ik ook geweest. Was erg leuk, alleen toen was ik nog niet zwanger.
Bij Wij jonge ouders zat laatst een heel leuk beurs boekje met hele leuke aanbiedingen, heb je die niet gehad?
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
M@niek schreef:Fearie schreef:Ik ga as zaterdag met een vriendin en haar schoonzus, vorig jaar ben ik ook geweest. Was erg leuk, alleen toen was ik nog niet zwanger.
Bij Wij jonge ouders zat laatst een heel leuk beurs boekje met hele leuke aanbiedingen, heb je die niet gehad?
Die heb ik wel gehad ja, en daar zag ik wel wat dingen instaan die echt handig zijn. Zal hem vanavond nog eens doorlopen
Fearie- Ratel
Nutricia gratis lepeltjes
Korting voor kinderbestek
DA kortingsbon
Nestle bonnen
Hier nog even wat bonnen die ik vond op internet
Nog een nestle kortingsbon
Korting voor kinderbestek
DA kortingsbon
Nestle bonnen
Hier nog even wat bonnen die ik vond op internet
Nog een nestle kortingsbon
Fearie- Ratel
M@niek schreef:Mama_van2 schreef:Dank je ! In de dikkie dik tas zitten dus voornamelijk dingen voor kleine baby's denk ik hé ? Leuk je buik laten schilderen maar dat is bij mij nog niet nodig duurt nog wel even voordat er iets zichtbaar is Wat jammer dat je te laat was met opgeven, zulke dingen zitten inderdaad zo vol hé ?! Hebben ze veel kleding voor baby's/kinderen ?
--
Laatst aangepast door Mama_van2 op vr 18 feb 2011 - 10:34; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wij zijn net pas terug, het was echt heeeeeeel druk onderweg. Wel een leuke dag gehad en een paar leuke dingen kunnen kopen, was een leuke beurs. Niet echt heel veel aanbiedingen maar we kwamen voornamelijk ook voor de kleertjes en we hebben schattige jurkjes kunnen kopen
Gast- Gast
Hoi,
Ik ben woensdag geweest..
Vond drukte meevallen,
hhb was verschrikkelijk!! Die trollys zouden verboden moeten worden :affraid:
Leuke aanbiedingen die wij hebben gekocht:
* Dermocare tas.. Voor de Baby en voor ons zoontje met handzeep enzo.
* Friso opvolg melk 2. beetje vroeg maar vond 2 pakken en een bus gevuld 400gr samen voor 14 euro niet duur..
* Leuke stand met lakentjes, Leren slofjes enzo.
* Dikie dik beurs tas.
* Kruidvat shopper,Gevult met allerlei spulletjes.. flesje, doekjes, koekjes, rijstewafels,
* Bambix tas voor 2,50.
Ach vond wel erg leuk!
Voor meiden die ongeveer 15 weken zijn kun je daar geslachts bepalingss echo laten doen!
Erg leuk!
Ik ben woensdag geweest..
Vond drukte meevallen,
hhb was verschrikkelijk!! Die trollys zouden verboden moeten worden :affraid:
Leuke aanbiedingen die wij hebben gekocht:
* Dermocare tas.. Voor de Baby en voor ons zoontje met handzeep enzo.
* Friso opvolg melk 2. beetje vroeg maar vond 2 pakken en een bus gevuld 400gr samen voor 14 euro niet duur..
* Leuke stand met lakentjes, Leren slofjes enzo.
* Dikie dik beurs tas.
* Kruidvat shopper,Gevult met allerlei spulletjes.. flesje, doekjes, koekjes, rijstewafels,
* Bambix tas voor 2,50.
Ach vond wel erg leuk!
Voor meiden die ongeveer 15 weken zijn kun je daar geslachts bepalingss echo laten doen!
Erg leuk!
Koeboe82- Fluisteraar
- Aantal berichten : 128
Punten : 183
Registratiedatum : 25-11-10
Mama_van2 schreef:M@niek schreef:Mama_van2 schreef:Dank je ! In de dikkie dik tas zitten dus voornamelijk dingen voor kleine baby's denk ik hé ? Leuk je buik laten schilderen maar dat is bij mij nog niet nodig duurt nog wel even voordat er iets zichtbaar is Wat jammer dat je te laat was met opgeven, zulke dingen zitten inderdaad zo vol hé ?! Hebben ze veel kleding voor baby's/kinderen ?
Misschien Gisteren 2 x 2e streep, erg licht en vandaag geen tweede streep meer ?? Snap er nu vrij weinig van
Ow dat is best wel een beetje spannend stiekem
Gast- Gast
Ja dat kan.Hazeltje schreef:Kun je daar je jas weghangen? Bewaakt?
Moet je een muntje kopen twv. 1,50 euro.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Ik ben benieuwd, ik ga zondag.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Soortgelijke onderwerpen
» Kolven na negen maanden
» 9 maanden beurs
» Gratis toegangskaartje 9 maanden beurs = WEG
» met de auto naar de 9-maanden beurs
» Vandaag om negen uur in de ochtend....
» 9 maanden beurs
» Gratis toegangskaartje 9 maanden beurs = WEG
» met de auto naar de 9-maanden beurs
» Vandaag om negen uur in de ochtend....
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: