Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)?

+25
Ella
strawberry
Aimee
Aziraphale
Mermaid
Burn
Zonnetje
mzcharlotte
LDJ
Ilovethe90s
Shopaholic
Bliss
Sneeuwvlok
Blond
Lady4
Parel
Punk'd
Kowalski
Lejow
Bisq
Balloon
Exogenesis
bolus26
Elliot
Marin
29 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)? - Pagina 3 Empty Re: Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)?

Bericht  Ilovethe90s di 14 mei 2013 - 0:51

KimRosenberg85 schreef:
Caroow schreef:Die band valt tegen Neutral Ik kan niet mee stappen, niet met de hele groep mee naar de film, niet met haar over kinderen praten.

Gelukkig heb ik wel een andere vriendin die zwanger is, ik heb voor de rest ernstig weinig zwangeren&mama's in de omgeving helaas.
Kun je niet op zwangerschapsyoga, of zwemmen ofzoiets? Mijn beste vriendinnetje heeft daardoor een hele groep leuke moeders leren kennen bij haar in de omgeving, die allemaal tegelijk een kindje kregen. Zij heeft daar heel veel leuke contacten aan overgehouden, omdat je toch samen die zwangerschap doorgaat en natuurlijk genoeg hebt om over te kletsen Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)? - Pagina 3 561177
Haha, beetje laat, ze is al bevallen Wink
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)? - Pagina 3 Empty Re: Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)?

Bericht  Gast di 14 mei 2013 - 0:57

Oh, oeps Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)? - Pagina 3 Empty Re: Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)?

Bericht  Caroow di 14 mei 2013 - 1:36

Haha ja beetje laat. Ik ga wel babyzwemmen straks dus misschien dat daar nog andere leuke moeders zijn smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)? - Pagina 3 Empty Re: Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)?

Bericht  Sterre di 14 mei 2013 - 2:09

Ik heb een aantal heel goede vriendinnen maar niet echt een hartsvriendin die voelt als familie. Soms vind ik dat wel jammer, maar ik prijs me ook heel gelukkig met de mensen die ik wel om me heen heb!

Vanuit mijn studietijd en studentenleven heb ik een stuk of 8 goede vriendinnen overgehouden en twee vrienden. We zitten allemaal redelijk in dezelfde fase, kennen elkaar heel erg goed en kunnen ook veel bij elkaar kwijt. Het is een groep maar de vrienschappen onderling zijn ook best hecht. We gaan vaak samen eten, borrelen, op soms op stedentrip of skivakantie en zien elkaar op verjaardagen, vrijgezellenfeesten en bruiloften. Met een paar heb ik een hechtere band dan met anderen, en één er van zie ik ook als mijn beste vriendin. Ze is best anders dan ik, maar kan me ook weer in veel van haar herkennen. Dat is ook wel wederzijds en hoewel we elkaar niet altijd helemaal snappen zijn we heel eerlijk naar elkaar. Oh en we hebben het gewoon heel leuk, haha.

Tijdens mijn afstudeerstage heb ik ook nog een heel goede vriendin leren kennen. Haar zie ik een paar keer per jaar en dan gaan we of lekker uit eten of een stuk wandelen en hebben vaak hele diepe fijne gesprekken. Dat vind ik wel bijzonder omdat dat vrij snel is gegroeid toen en nu zo blijft terwijl we elkaar maar een paar keer per jaar kunnen zien door de drukte en de afstand.

Enn ik heb een vriendin met wie ik elke week squash. Zij is ook heel anders dan ik maar daardoor kunnen we veel van elkaar leren. Haar ken ik ook vanuit mijn studententijd, we hebben samen een jaar in een bestuur gezeten en dan ken je elkaar ook door en door.

Ik heb ook nog twee vriendinnen die ik ken vanaf te brugklas. We blijven elkaar wel een keer of drie per jaar zien, en dat vind ik altijd super, maar het voelt niet meer alsof ik ze dag en nacht op kan bellen met mijn sores.

Als ik dit zo opschrijf, dan merk ik dat ze me allemaal heel dierbaar zijn en dat ik heel tevreden mag zijn I love you

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)? - Pagina 3 Empty Re: Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)?

Bericht  Razz wo 15 mei 2013 - 19:52

Ik heb altijd wel een beste vriendin gehad maar sinds een jaar of 4 eigenlijk niet meer. Ik heb wel een paar goede vriendinnen waar ik leuke dingen mee doe zoals lekker uit eten gaan, winkelen, avondje kletsen maar het is toch anders dan een beste vriendin hebben wat ik altijd wel heb gehad. Ook heb ik met een aantal meiden van hier leuk contact. Ik ben ook de afgelopen jaren wat teleurgesteld in vriendschappen waardoor ik me nu iets meer afscherm en minder bloot geef gewoon omdat ik bang ben om weer gekwetst te worden. Jammer eigenlijk want ik ben best leuk als beste vriendin laughcry

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)? - Pagina 3 Empty Re: Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum