Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zijn de voor- en nadelen van flesvoeding?

+23
Miccie
Knillis
Novalee
Jezzie
Printje
Pineco
Aimee
Sun88
Linda
Sea of Trees
SarahKey
Susan
Supertalentje
Tania
Razz
Slakje
Luce
Parel
Annemie
Bluestar
Happydobby
Pussycat
Pompoen
27 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat zijn de voor- en nadelen van flesvoeding? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn de voor- en nadelen van flesvoeding?

Bericht  Pompoen zo 12 mei 2013 - 2:16

De nadelen die ik tot nu toe hier eruit vis die mij ook een nadeel lijken zijn:
- De kosten
- Dat je naar de winkel moet om het te kopen (en hopen dat het er is en het niet vergeten te kopen)
- Dat je er altijd aan moet denken het mee te nemen
- Dat er een maximum aan zit, ik heb een hongerlapje
- Dat de borstvoeding betere stoffen bevat/beter is
- Dat ik het 'intieme' moment aan de borst mis, ik vind flesjes geven echt een heel ander gevoel

De voordelen die ik voor mezelf tot nu toe zie zijn:
- Geen pijn meer in mijn borsten
- Geen urenlang gedoe meer met aangapen, voeden, slapen, voeden etc.
- Niet meer hoeven kolven
- Misschien wat langer doorslapen, maar dat is voor mij absoluut niet doorslaggevend

Uit handen kunnen geven vind ik niet echt een groot voordeel, mijn man zal waarschijnlijk alleen overdag eens een flesje kunnen doen voorlopig, hij is gewoon niet fit genoeg voor nachtvoedingen.
De voordelen van flesvoeding zijn allemaal gebaseerd op hoe het nu gaat, maar als ik geen pijn meer heb en niet meer hoef te kolven en het aanhappen wél goed zou gaan dan zou er eigenlijk niets overblijven.

Eigenlijk sterkt dit mij in het gevoel dat ik nog even door moet zetten, maar ik ben wel meer er van overtuigd dat flesvoeding de oplossing is als bovenstaande problemen níet oplosbaar zijn.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn de voor- en nadelen van flesvoeding? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn de voor- en nadelen van flesvoeding?

Bericht  Pompoen zo 12 mei 2013 - 2:18

Supertalentje schreef:Nee, maar als je alleen je shirt omhoog hoeft te doen ipv die 2 min snachts je bed uit (koud! En wakker) dan snap ik het wel.

Wat ik niet snap is dat gedoe over magnetrons en water. Echt overal in NL wordt water verkocht en ieder tankstation heeft een magnetron, mensen thuis hebben een magnetron, in de 3 bossen hier in de buurt zit een horeca met magnetron, V&D/Hema/AH hebben een magnetron en anders kan ik geen plek bedenken waar ze geen warm water hebben. Daarnaast, als ik nu naar het bos ga neem ik een liga en limo mee voor hem, wat is dan het verschil tussen een fles en torentje kv?

Sterker nog, ik heb al even gegoogled, er bestaan zelfs flessenwarmers die niet werken op electriciteit en niet op batterijen maar op basis van een chemische reactie (waardoor ze warm worden). En op batterijen bestaan ze vast ook. Dus dat is voor mij geen reden om niet over te gaan op flesvoeding. Wél een nadeel vind ik alle zooi die je mee moet slepen. Al is het maar alleen het flesje en de melkpoeder want ik ben een chaoot en ik ben wel een beetje bang dat ik dan iets essentieels vergeet.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn de voor- en nadelen van flesvoeding? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn de voor- en nadelen van flesvoeding?

Bericht  Tania zo 12 mei 2013 - 2:23

Pompoen, dan maak je een lijstje met wat je allemaal in de luiertas moet doen als je weggaat. Dat had ik ook voor mijn man want die vergat ook vaak wel wat mee te nemen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn de voor- en nadelen van flesvoeding? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn de voor- en nadelen van flesvoeding?

Bericht  Pompoen zo 12 mei 2013 - 2:29

Tania schreef:Pompoen, dan maak je een lijstje met wat je allemaal in de luiertas moet doen als je weggaat. Dat had ik ook voor mijn man want die vergat ook vaak wel wat mee te nemen.

Oh ja dat is wel slim. Haha, ik loop nu al elke keer uren rond die luiertas te drentelen met alles wat ik denk dat mee moet. En dan ben ik nog bang dat ik iets vergeet want oh wee als mijn ventje iets te kort komt Laughing .
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn de voor- en nadelen van flesvoeding? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn de voor- en nadelen van flesvoeding?

Bericht  Luce zo 12 mei 2013 - 2:34

Pompoen, je bent er duidelijk nog niet klaar mee. Dus dan zou ik ook nog doorzetten. Heb je al een goede lactatiekundige gehad? Want het lijkt me toch ook niet normaal dat je nu nog zoveel pijn hebt?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn de voor- en nadelen van flesvoeding? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn de voor- en nadelen van flesvoeding?

Bericht  Luce zo 12 mei 2013 - 2:35

Susan schreef:
Luce schreef:Ja, daarom snap ik ook niet dat bv-moeders het zo'n gedoe vinden. Het is letterlijk maar 2 minuten werk en in ruil voor die 2 minuten hoef ik geen borstklachten te hebben om het zo maar even te zeggen. Dus wat mij betreft is dat echt 100 keer relaxter lijkt mij dan.

Ja, maar ik had geen borstklachten, alleen de allereerste weken een beetje pijn bij het aanhappen, dus voor mij was het toch twee minuten meer werk geweest dan borstvoeding.

Ja, dan snap ik het wel. Als het zo bij mij was gegaan, had ik ook wel borstvoeding gegeven. Maar wat ik lees hebben de meeste vrouwen het toch wel zwaar de eerste weken en gaat het bij de meeste vrouwen niet zo makkelijk.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn de voor- en nadelen van flesvoeding? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn de voor- en nadelen van flesvoeding?

Bericht  Supertalentje zo 12 mei 2013 - 2:37

Kan een lc je niet helpen bij het verminderen van de pijn en het aanhappen? Ik weet er te weinig van hoor en je zult alles ongetwijfeld geprobeerd hebben, maar is de verwachting dat het overgaat? Dat andere bv moeders het ook gehad hebben ofzo?
Dat kolven, vind je dat vervelend of doet het gewoon echt zeer? Ik zag gister een opmerking van Rejoy, dat kolven er gewoon bijhoort, net als een diareeluier waar je nooit op zit te wachten smile (vond ik een goede mantra, want dat kolven stond me ook gewoon tegen).

Een voeding uit handen geven is niet alleen snachts aan je man. Mijn zusje zeurde altijd of ze de fles mocht geven, had ik even mn handen vrij. Ook logeren na ellenlange gebroken nachten was geen probleem, iedereen een pak kv en hij kon overal heen. Bij familie op bezoek hoefde ik er ook niet aan te denken, iedereen had een pak luiers, doekjes en een pak kv staan Wink En je kunt via internet bestellen, gewoon maandelijks een herinnering in je telefoon, dan grijp je niet zo snel mis is mijn ervaring.

Ik heb 1 keer in het winkelcentrum gestaan zonder kv en zonder fles. Dus ter plekke een pak en fles gekocht, fles laten omspoelen met gekookt water bij een koffietentje en daarna spa blauw laten opwarmen. Ja, je moet wat, maar echt zonder heb ik nooit gezeten.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn de voor- en nadelen van flesvoeding? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn de voor- en nadelen van flesvoeding?

Bericht  Luce zo 12 mei 2013 - 2:40

Dat vond ik inderdaad ook een voordeel. Dat je kind op gegeven moment ook een nachtje uit logeren kon. Ik moet zeggen dat ik dat echt heel fijn vond om even bij te kunnen tanken. Je slaapt elke nacht al zo beroerd, soms is het even fijn als je het echt niet meer trekt dat je het even uit handen kan geven. Van een nacht slaap knapte ik zo ongelofelijk op. Hoeft niet eens een nacht te zijn, kan ook gewoon een dagje. Er komt zoveel op je af de eerste maanden, ik had dat echt even nodig om het vol te houden.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn de voor- en nadelen van flesvoeding? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn de voor- en nadelen van flesvoeding?

Bericht  SarahKey zo 12 mei 2013 - 2:43

Voordeel:
-Dat mijn man of iemand anders ook eens de fles kon geven.
-Mijn kind werd er niet ziek van zoals hij wel werd van bv
- geen gedoe met afkolven op je werk en/of een kind wat niet wil drinken uit een fles bij de oppas

Nadeel:
- de kosten (10,50 per week eerste halve jaar wouden persé merkvoeding geven ipv huismerk)
- er zit een max aan fv wat ze per dag mogen hebben.
- de flessenverwarmer duurde 's nachts te lang LaughingWink
- S spuugde heel veel en dat kwam omdat heel veel spenen te snel voor hem gingen. We hebben heel wat merken flesjes en spenen geprobeerd en dat heeft ook heel wat geld gekost.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn de voor- en nadelen van flesvoeding? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn de voor- en nadelen van flesvoeding?

Bericht  Luce zo 12 mei 2013 - 3:04

Merkvoeding is qua kwaliteit niet beter dan huismerk, dus waarom zou je dat doen?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn de voor- en nadelen van flesvoeding? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn de voor- en nadelen van flesvoeding?

Bericht  Pompoen zo 12 mei 2013 - 3:39

Supertalentje schreef:Kan een lc je niet helpen bij het verminderen van de pijn en het aanhappen? Ik weet er te weinig van hoor en je zult alles ongetwijfeld geprobeerd hebben, maar is de verwachting dat het overgaat? Dat andere bv moeders het ook gehad hebben ofzo?
Dat kolven, vind je dat vervelend of doet het gewoon echt zeer? Ik zag gister een opmerking van Rejoy, dat kolven er gewoon bijhoort, net als een diareeluier waar je nooit op zit te wachten smile (vond ik een goede mantra, want dat kolven stond me ook gewoon tegen).

Een voeding uit handen geven is niet alleen snachts aan je man. Mijn zusje zeurde altijd of ze de fles mocht geven, had ik even mn handen vrij. Ook logeren na ellenlange gebroken nachten was geen probleem, iedereen een pak kv en hij kon overal heen. Bij familie op bezoek hoefde ik er ook niet aan te denken, iedereen had een pak luiers, doekjes en een pak kv staan Wink En je kunt via internet bestellen, gewoon maandelijks een herinnering in je telefoon, dan grijp je niet zo snel mis is mijn ervaring.

Ik heb 1 keer in het winkelcentrum gestaan zonder kv en zonder fles. Dus ter plekke een pak en fles gekocht, fles laten omspoelen met gekookt water bij een koffietentje en daarna spa blauw laten opwarmen. Ja, je moet wat, maar echt zonder heb ik nooit gezeten.

De lactatiekundige heeft me al tips gegeven en we zijn er nog mee bezig. Het is niet de bedoeling dat dit blijft, maar mijn lieve kleine ventje doet rare dingen aan de borst en de vraag is of ze makkelijk af te leren zijn.
Ik vind kolven an sich gewoon geen ruk aan, maar ze veroorzaken ook de vasospasmen en die zijn vrij pijnlijk. En fles geven en dan kolven kost gewoon behoorlijk wat tijd, vooral als je kind na de voeding krampjes krijgt en eerst getroost moet worden.
Gewoon een keer kolven vind ik absoluut niet erg, fulltime kolven een ander verhaal (heb het in het begin ook gedaan).
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn de voor- en nadelen van flesvoeding? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn de voor- en nadelen van flesvoeding?

Bericht  Gast zo 12 mei 2013 - 5:47

logeren kan ook met bv hoor;) Onze jongste gaat volgende maand ook een nachtje logeren ivm een bruiloft. Zij krijgt dan gewoon gekolfde melk mee. Mijn productie is inmiddels zo stabiel dat ik haar goed laat drinken voor we weg gaan, op de bruiloft zelf kolf ik niet, maar als we thuis zijn voor we naar bed gaan (10 minuutjes) en dan drinkt zij weer als we ze 's ochtends op gaan halen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn de voor- en nadelen van flesvoeding? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn de voor- en nadelen van flesvoeding?

Bericht  Gast zo 12 mei 2013 - 6:00

Pompoen, is donormelk misschien een optie voor je wanneer je echt zover bent dat je met de bv wil stoppen? Ik heb het idee dat je wel de voordelen ziet van bv als voeding, maar dat het gewoon heel erg zwaar voor je is momenteel. Mocht het echt niet meer lukken, dan is donormelk misschien een goede tussenweg. Niet meer de bv problemen die je nu hebt, maar wel nog de voordelen van moedwrmelk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn de voor- en nadelen van flesvoeding? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn de voor- en nadelen van flesvoeding?

Bericht  Sea of Trees zo 12 mei 2013 - 6:16

Luce schreef:Merkvoeding is qua kwaliteit niet beter dan huismerk, dus waarom zou je dat doen?
Gewoon gevoel smile

Overigens wil ik bij een volgend kindje waarschijnlijk wel meteen flesvoeding geven. Ik heb borstvoeding geprobeerd en ik vind het nog steeds het beste voor een kindje, maar ik vond het echt niet prettig om het zachtjes uit te drukken.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn de voor- en nadelen van flesvoeding? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn de voor- en nadelen van flesvoeding?

Bericht  Luce zo 12 mei 2013 - 6:16

Rejoy. schreef:logeren kan ook met bv hoor;) Onze jongste gaat volgende maand ook een nachtje logeren ivm een bruiloft. Zij krijgt dan gewoon gekolfde melk mee. Mijn productie is inmiddels zo stabiel dat ik haar goed laat drinken voor we weg gaan, op de bruiloft zelf kolf ik niet, maar als we thuis zijn voor we naar bed gaan (10 minuutjes) en dan drinkt zij weer als we ze 's ochtends op gaan halen.

Nu inderdaad, maar niet de eerste 3 maanden toch?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn de voor- en nadelen van flesvoeding? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn de voor- en nadelen van flesvoeding?

Bericht  Luce zo 12 mei 2013 - 6:17

Tiramisu schreef:Pompoen, is donormelk misschien een optie voor je wanneer je echt zover bent dat je met de bv wil stoppen? Ik heb het idee dat je wel de voordelen ziet van bv als voeding, maar dat het gewoon heel erg zwaar voor je is momenteel. Mocht het echt niet meer lukken, dan is donormelk misschien een goede tussenweg. Niet meer de bv problemen die je nu hebt, maar wel nog de voordelen van moedwrmelk.

Maar dat kan toch niet voor een hele lange periode? En hoe kom je daaraan?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn de voor- en nadelen van flesvoeding? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn de voor- en nadelen van flesvoeding?

Bericht  Gast zo 12 mei 2013 - 6:18

Alles kan natuurlijk, maar dan zul je misschien wat vaker moeten kolven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn de voor- en nadelen van flesvoeding? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn de voor- en nadelen van flesvoeding?

Bericht  Gast zo 12 mei 2013 - 6:36

Luce schreef:
Tiramisu schreef:Pompoen, is donormelk misschien een optie voor je wanneer je echt zover bent dat je met de bv wil stoppen? Ik heb het idee dat je wel de voordelen ziet van bv als voeding, maar dat het gewoon heel erg zwaar voor je is momenteel. Mocht het echt niet meer lukken, dan is donormelk misschien een goede tussenweg. Niet meer de bv problemen die je nu hebt, maar wel nog de voordelen van moedwrmelk.

Maar dat kan toch niet voor een hele lange periode? En hoe kom je daaraan?

ik weet niet voor wat voor periode het kan, zal ook afhankelijk zijn van het aanbod denk ik. Het kan via het moedermelknetwerk!
http://www.moedermelknetwerk.nl/donormelk.php

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn de voor- en nadelen van flesvoeding? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn de voor- en nadelen van flesvoeding?

Bericht  Gast zo 12 mei 2013 - 6:52

Wij hadden altijd een extra pak staan. Dus 1 aangebroken en een nieuw. Zodra de nieuwe open ging, gingen we een nieuwe halen. Wij hadden voeding van etos en dat zit in zakjes. (of zat, in elk geval). Wij hebben een klein noodpakketje in de kelder en daar hadden we ook zo'n zakje in gedaan. Wij zouden dus nooit zonder zitten. nou ja, tenzij er oorlog uit zou breken ofzo.

Maar als je er nog niet klaar mee of voor bent moet je niet stoppen. Denk dat je dan achteraf misschien spijt krijgt en dat zou wel heel vervelend zijn natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn de voor- en nadelen van flesvoeding? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn de voor- en nadelen van flesvoeding?

Bericht  Luce zo 12 mei 2013 - 6:54

Ik vind het idee op zich mooi, maar ik geloof niet dat ik dat snel zou doen eigenlijk..
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn de voor- en nadelen van flesvoeding? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn de voor- en nadelen van flesvoeding?

Bericht  Gast zo 12 mei 2013 - 7:00

Luce schreef:Ik vind het idee op zich mooi, maar ik geloof niet dat ik dat snel zou doen eigenlijk..

Dat snap ik ook wel, een jaar geleden stond ik hier ook nog anders tegenover en had ik als de bv hier niet was gelukt waarschijnlijk ook voor kv gekozen, gewoon een gevoelskwestie. Inmiddels zou ik donormelk wel als serieuze optie zien mocht het bij een tweede kindje om wat voor reden dan ook niet lukken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn de voor- en nadelen van flesvoeding? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn de voor- en nadelen van flesvoeding?

Bericht  Gast zo 12 mei 2013 - 7:02

Tiramisu schreef:
Luce schreef:
Tiramisu schreef:Pompoen, is donormelk misschien een optie voor je wanneer je echt zover bent dat je met de bv wil stoppen? Ik heb het idee dat je wel de voordelen ziet van bv als voeding, maar dat het gewoon heel erg zwaar voor je is momenteel. Mocht het echt niet meer lukken, dan is donormelk misschien een goede tussenweg. Niet meer de bv problemen die je nu hebt, maar wel nog de voordelen van moedwrmelk.

Maar dat kan toch niet voor een hele lange periode? En hoe kom je daaraan?

ik weet niet voor wat voor periode het kan, zal ook afhankelijk zijn van het aanbod denk ik. Het kan via het moedermelknetwerk!
http://www.moedermelknetwerk.nl/donormelk.php

het kan inderdaad ook voor een langere periode (> 1 jaar)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn de voor- en nadelen van flesvoeding? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn de voor- en nadelen van flesvoeding?

Bericht  Pompoen zo 12 mei 2013 - 7:20

Luce schreef:Ik vind het idee op zich mooi, maar ik geloof niet dat ik dat snel zou doen eigenlijk..

Ik vind het ook mooi, maar ik ga dat niet doen. Ik vind dat die donormelk beter naar kindjes kan gaan die het veel harder nodig hebben.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn de voor- en nadelen van flesvoeding? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn de voor- en nadelen van flesvoeding?

Bericht  SarahKey zo 12 mei 2013 - 7:24

Sea of Trees schreef:
Luce schreef:Merkvoeding is qua kwaliteit niet beter dan huismerk, dus waarom zou je dat doen?
Gewoon gevoel Wat zijn de voor- en nadelen van flesvoeding? - Pagina 2 561177

Overigens wil ik bij een volgend kindje waarschijnlijk wel meteen flesvoeding geven. Ik heb borstvoeding geprobeerd en ik vind het nog steeds het beste voor een kindje, maar ik vond het echt niet prettig om het zachtjes uit te drukken.

Hier ook het gevoel. Zelf eet ik ook niet alleen huismerk. Met een half jaar zijn we wel over gegaan op het kruidvat merk. Toen kreeg hij ook bijvoeding. Maar bij een tweede gaan we weer het eerste half jaar nutrilon geven. En ook meteen flesvoeding, ik ga ook niet meer martelen met borstvoeding.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn de voor- en nadelen van flesvoeding? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn de voor- en nadelen van flesvoeding?

Bericht  Linda zo 12 mei 2013 - 7:37

Pompoen schreef:
Luce schreef:Ik vind het idee op zich mooi, maar ik geloof niet dat ik dat snel zou doen eigenlijk..

Ik vind het ook mooi, maar ik ga dat niet doen. Ik vind dat die donormelk beter naar kindjes kan gaan die het veel harder nodig hebben.

Er is meer aanbod dan vraag naar donormelk. Dus in dat opzicht zou het geen belemmering hoeven zijn.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn de voor- en nadelen van flesvoeding? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn de voor- en nadelen van flesvoeding?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum