Wat helpt jou als je je rot voelt?
+21
Sea of Trees
SarahKey
Parel
Bliss
Kowalski
Shopaholic
Arwyn
Mermaid
*Lookie*
Merai
Roza
Fortissimo
Sterre
Ibbeltje
Evalynn
Caramba
Burn
Joan
Gympie
Slakje
Aletta
25 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wat helpt jou als je je rot voelt?
mk= miskraam denk ik.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Eten en mezelf wentelen in zelfmedelijden. Totdat ik mezelf een schop onder mijn kont geef dat ik ermee op moet houden.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Parel schreef:Oh, en bij mij helpt Friends of Sex and the City, altijd.
Hahaha, dat kijkt ik ook altijd als ik me rot voel.
Joan- Prater
- Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13
EDC schreef:Ik ga dan shoppen...
Lief van je Guat. Het gaat al weer redelijk goed hoor! Alleen soms van die dagen er nog tussen..
EDC, dat doe ik ook inderdaad. Voorheen had ik dat niet door, dat ik ging shoppen omdat ik me rot voelde, maar door de psych heb ik veel dingen in kunnen zien en is shoppen een soort van vlucht. Al was het maar bij de Action. Het maakte niet uit waar ik heen ging, als ik er maar uit was.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Klopt....mijn psych zegt ook altijd als je je rot voelt ga er gewoon even op uit. De buitenlicht doet je goed en je hebt even "afleiding".Fortissimo schreef:EDC schreef:Ik ga dan shoppen...
Lief van je Guat. Het gaat al weer redelijk goed hoor! Alleen soms van die dagen er nog tussen..
EDC, dat doe ik ook inderdaad. Voorheen had ik dat niet door, dat ik ging shoppen omdat ik me rot voelde, maar door de psych heb ik veel dingen in kunnen zien en is shoppen een soort van vlucht. Al was het maar bij de Action. Het maakte niet uit waar ik heen ging, als ik er maar uit was.
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Muziek luisteren. Keihard meezingen. Op bed liggen onder de dekens en proberen te slapen. Een boek lezen. Paardrijden. Een stuk touren met de auto met de muziek heel hard aan. Dat soort dingen.
Eten doe ik juist niet. En mensen opzoeken al helemaal niet. Ik ben dan liever alleen.
Eten doe ik juist niet. En mensen opzoeken al helemaal niet. Ik ben dan liever alleen.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Guattari schreef:SarahKey: mag ik vragen waar mk voor staat?
Iedereen heeft dus een eigen manier om zichzelf te hernemen, wat ik ook wel wist en inspiratie uit kan halen tot het uitproberen van nieuwe dingen voor mezelf. Shoppen doe ik overigens niet meer als ik me rot voel, want dan leidt het eerder bij mij tot impulsieve aankopen doen dan dat ik me echt beter voel. Mooi om te lezen trouwens dat praten met een naaste helend werkt. Ik vind zwijgen soms juist fijner.
Miskraam
Ik doe vanalles als ik verdrietig ben. De ene keer is ook de andere niet, soms heb ik behoefte aan een gesprek en soms wil ik niemand horen. Een beproefd recept dat het bij mij goed doet: wijn, zielige liedjes, niemand in de buurt en dan komen mijn tranen bijna vanzelf. Of een heel zielige film kijken, ook goed. Ik heb niet zoveel met mezelf te willen opvrolijken, net omdat ik zo moeilijk tot mijn eigen gevoel kom en amper ween, moet ik dat verdrietige gevoel dan gewoon toelaten. De kater nadien neem ik voor lief.
En na de kater komt het opkrabbelen en het analyseren. Wat kan ik eraan doen? Hoe kan ik me beter voelen? Wat is er aan de hand?
En na de kater komt het opkrabbelen en het analyseren. Wat kan ik eraan doen? Hoe kan ik me beter voelen? Wat is er aan de hand?
Isis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10
Heel hard zielige muziek luisteren. Dan word ik wel vaak nog verdrietiger, maar dat heb ik dan even nodig. Daarna voel ik me vaak wel beter.
Of ik ga sporten: hardlopen, spinning, steps. Lekker intensieve sporten waarbij je niet veel na kunt denken.
Mijn gevoel van me af schrijven in een dagboek of op de laptop tegenwoordig.
Of ik ga sporten: hardlopen, spinning, steps. Lekker intensieve sporten waarbij je niet veel na kunt denken.
Mijn gevoel van me af schrijven in een dagboek of op de laptop tegenwoordig.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Soms vind ik het ook fijn m'n verdriet te verdrinken. Niet dat ik dan kruipend uit de kroeg kom, maar puur even gedachten op iets anders zetten en niet echt stomdronken worden. Als ik me al rot voel valt dat verkeerd, dus vandaar alleen even eruit en een paar glazen wijn ipv een paar flessen.
SarahKey, het spijt me om te lezen dat je een miskraam hebt gehad.:-( Wat een groot, oneerlijk verlies en ook logisch dat niets jou hielp op dat moment. Tijd is dan het enige wat de scherpe kantjes er op den duur af zal halen, denk ik... Ik hoop heel erg voor jou en je vriend/man dat het grootste verdriet hierover een plekje heeft gekregen. Sterkte.
SarahKey, het spijt me om te lezen dat je een miskraam hebt gehad.:-( Wat een groot, oneerlijk verlies en ook logisch dat niets jou hielp op dat moment. Tijd is dan het enige wat de scherpe kantjes er op den duur af zal halen, denk ik... Ik hoop heel erg voor jou en je vriend/man dat het grootste verdriet hierover een plekje heeft gekregen. Sterkte.
Gast- Gast
Chocola!!!
Tegenwoordig knuffel ik lekker met m'n kind en ga een eind lopen maar chocolade helpt vaak wel voor even, maar goed dat ik me niet zo vaak rot voel
Tegenwoordig knuffel ik lekker met m'n kind en ga een eind lopen maar chocolade helpt vaak wel voor even, maar goed dat ik me niet zo vaak rot voel
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Bandenpijn, hoe voelt dat?
» Hoe voelt bandenpijn?
» bekkenpijn, hoe voelt dit?
» Voelt het als gezin?
» Overspannen, hoe voelt dat?
» Hoe voelt bandenpijn?