Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat helpt jou als je je rot voelt?

+21
Sea of Trees
SarahKey
Parel
Bliss
Kowalski
Shopaholic
Arwyn
Mermaid
*Lookie*
Merai
Roza
Fortissimo
Sterre
Ibbeltje
Evalynn
Caramba
Burn
Joan
Gympie
Slakje
Aletta
25 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wat helpt jou als je je rot voelt? - Pagina 3 Empty Re: Wat helpt jou als je je rot voelt?

Bericht  Ibbeltje zo 12 mei 2013 - 3:52

mk= miskraam denk ik.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat helpt jou als je je rot voelt? - Pagina 3 Empty Re: Wat helpt jou als je je rot voelt?

Bericht  Sea of Trees zo 12 mei 2013 - 4:07

Eten Neutral en mezelf wentelen in zelfmedelijden. Totdat ik mezelf een schop onder mijn kont geef dat ik ermee op moet houden.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Joan zo 12 mei 2013 - 6:43

Parel schreef:Oh, en bij mij helpt Friends of Sex and the City, altijd.

Hahaha, dat kijkt ik ook altijd als ik me rot voel. Very Happy
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Bericht  Fortissimo zo 12 mei 2013 - 6:44

EDC schreef:Ik ga dan shoppen...

Lief van je Guat. Het gaat al weer redelijk goed hoor! Alleen soms van die dagen er nog tussen.. Wat helpt jou als je je rot voelt? - Pagina 3 1371890812

EDC, dat doe ik ook inderdaad. Voorheen had ik dat niet door, dat ik ging shoppen omdat ik me rot voelde, maar door de psych heb ik veel dingen in kunnen zien en is shoppen een soort van vlucht. Al was het maar bij de Action. Het maakte niet uit waar ik heen ging, als ik er maar uit was.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Shopaholic zo 12 mei 2013 - 6:46

Fortissimo schreef:
EDC schreef:Ik ga dan shoppen...

Lief van je Guat. Het gaat al weer redelijk goed hoor! Alleen soms van die dagen er nog tussen.. Wat helpt jou als je je rot voelt? - Pagina 3 1371890812

EDC, dat doe ik ook inderdaad. Voorheen had ik dat niet door, dat ik ging shoppen omdat ik me rot voelde, maar door de psych heb ik veel dingen in kunnen zien en is shoppen een soort van vlucht. Al was het maar bij de Action. Het maakte niet uit waar ik heen ging, als ik er maar uit was.
Klopt....mijn psych zegt ook altijd als je je rot voelt ga er gewoon even op uit. De buitenlicht doet je goed en je hebt even "afleiding".
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Bericht  Exogenesis zo 12 mei 2013 - 6:50

Muziek luisteren. Keihard meezingen. Op bed liggen onder de dekens en proberen te slapen. Een boek lezen. Paardrijden. Een stuk touren met de auto met de muziek heel hard aan. Dat soort dingen.

Eten doe ik juist niet. En mensen opzoeken al helemaal niet. Ik ben dan liever alleen.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  SarahKey zo 12 mei 2013 - 6:53

Guattari schreef:SarahKey: mag ik vragen waar mk voor staat?

Iedereen heeft dus een eigen manier om zichzelf te hernemen, wat ik ook wel wist en inspiratie uit kan halen tot het uitproberen van nieuwe dingen voor mezelf. Shoppen doe ik overigens niet meer als ik me rot voel, want dan leidt het eerder bij mij tot impulsieve aankopen doen dan dat ik me echt beter voel. Mooi om te lezen trouwens dat praten met een naaste helend werkt. Ik vind zwijgen soms juist fijner.Wat helpt jou als je je rot voelt? - Pagina 3 561177

Miskraam
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Isis zo 12 mei 2013 - 7:21

Ik doe vanalles als ik verdrietig ben. De ene keer is ook de andere niet, soms heb ik behoefte aan een gesprek en soms wil ik niemand horen. Een beproefd recept dat het bij mij goed doet: wijn, zielige liedjes, niemand in de buurt en dan komen mijn tranen bijna vanzelf. Of een heel zielige film kijken, ook goed. Ik heb niet zoveel met mezelf te willen opvrolijken, net omdat ik zo moeilijk tot mijn eigen gevoel kom en amper ween, moet ik dat verdrietige gevoel dan gewoon toelaten. De kater nadien neem ik voor lief.

En na de kater komt het opkrabbelen en het analyseren. Wat kan ik eraan doen? Hoe kan ik me beter voelen? Wat is er aan de hand?

Isis
Isis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10

Bericht  Zonnetje zo 12 mei 2013 - 8:26

Heel hard zielige muziek luisteren. Dan word ik wel vaak nog verdrietiger, maar dat heb ik dan even nodig. Daarna voel ik me vaak wel beter.
Of ik ga sporten: hardlopen, spinning, steps. Lekker intensieve sporten waarbij je niet veel na kunt denken.
Mijn gevoel van me af schrijven in een dagboek of op de laptop tegenwoordig.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 13 mei 2013 - 3:07

Soms vind ik het ook fijn m'n verdriet te verdrinken. Niet dat ik dan kruipend uit de kroeg kom, maar puur even gedachten op iets anders zetten en niet echt stomdronken worden. Als ik me al rot voel valt dat verkeerd, dus vandaar alleen even eruit en een paar glazen wijn ipv een paar flessen.Wink

SarahKey, het spijt me om te lezen dat je een miskraam hebt gehad.:-( Wat een groot, oneerlijk verlies en ook logisch dat niets jou hielp op dat moment. Tijd is dan het enige wat de scherpe kantjes er op den duur af zal halen, denk ik... Ik hoop heel erg voor jou en je vriend/man dat het grootste verdriet hierover een plekje heeft gekregen. Sterkte.

Gast
Gast

Bericht  bolus26 ma 13 mei 2013 - 3:35

Chocola!!!

Tegenwoordig knuffel ik lekker met m'n kind en ga een eind lopen maar chocolade helpt vaak wel voor even, maar goed dat ik me niet zo vaak rot voel
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: