Bandenpijn, hoe voelt dat?
+5
moepie
Puggle
Susan
SarahKey
Muppetje
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Bandenpijn, hoe voelt dat?
Ik heb de laatste tijd geregeld behoorlijke steken in mijn buik, meestal onderin, soms hoger.
Het gevoel is het best te omschrijven als de steken die je kan hebben als je te hard gerend hebt. Is dit bandenpijn of iets anders waar ik me al dan niet zorgen om moet maken?
Het gevoel is het best te omschrijven als de steken die je kan hebben als je te hard gerend hebt. Is dit bandenpijn of iets anders waar ik me al dan niet zorgen om moet maken?
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Bandenpijn, hoe voelt dat?
Ik denk toch wel banden pijn. Ik heb rugklachten, en mijn VK zei het kan nu al je bekken zijn (ben klein) maar zij gooide het voornamelijk ook op bandenpijn. Ook omdat het wel naar voren trok als een soort buikpijn.
Gast- Gast
Dat kunnen idd best je banden zijn.
Ik had het rond 15 weken heel erg, soort spierpijn. En vooral als ik me omdraaide in bed, au au.
Daarna wekenlang geen last van gehad tot de laatste weken weer.
Ik had het rond 15 weken heel erg, soort spierpijn. En vooral als ik me omdraaide in bed, au au.
Daarna wekenlang geen last van gehad tot de laatste weken weer.
Ik denk ook dat het bandenpijn is. Ik had het vooral als ik nieste of hoestte of een onverwachte beweging maakte, zo'n heel felle spierpijn.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik had af en toe precies wat je omschrijft. En dan vooral na wat winkelen bijv. Volgens mijn gyn waren dit idd mijn banden. Wat rustig doen is het enige dat helpt helaas.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
ik heb er ook behoorlijk last van gehad, het voelde voor mij echt als steken en gewoon de hele dag door last van m`n buik. VK zei dat het groeipijn/bandenpijn is.
Gast- Gast
Susan schreef:Ik denk ook dat het bandenpijn is. Ik had het vooral als ik nieste of hoestte of een onverwachte beweging maakte, zo'n heel felle spierpijn.
Oh ja dat deed dan echt even pijn! En stond soms helemaal krom als ik al een nies aanvoelde komen.
Susan schreef:Ik denk ook dat het bandenpijn is. Ik had het vooral als ik nieste of hoestte of een onverwachte beweging maakte, zo'n heel felle spierpijn.
+1
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Dat is bandenpijn toch? Zit nu te eten en heb er nu ook last van dan beweeg ik een stukje naar voren, wordt vanzelf gedwongen om recht op te zitten door die pijn. Lastig is het in ieder geval!
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Bedankt meiden, dan zal dat het wel zijn...
Muppetje- Ratel
Jups! Kan flink steken, als een mes! Ik had het vaak als ik te snel van m'n fiets afstapte.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Urban Naked schreef:Jups! Kan flink steken, als een mes! Ik had het vaak als ik te snel van m'n fiets afstapte.
Dat is ook wel n goede omschrijving ja. Best irritant, maar ach...
Muppetje- Ratel
Ik weet nog dat ik het had als ik me fysiek te druk maakte: te hard doorlopen of rennen of vreemde bewegingen maken. Als ik dan even stopte en rust nam was het meteen over. Is dat bij jou ook Muppetje?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Volgens mij bandenpijn ja... ik heb het ook regelmatig, ook na teveel lopen ed. Daarna even rust nemen en trekt het weg... Ik had het een paar weken geleden heel erg, VK vroeg of ik last had van mijn blaas eventueel.. Dit was niet het geval, maar ik kon het even na laten checken voor de zekerheid. Had het toen trouwens heel erg onderin mijn buik... Daar had ik het nog nooit zo erg gehad...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: