Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ruben en Julian

+103
Arwyn
Razz
Suusie
Bazinga
Slakje
Anousch91
Roos'
loura
sterremaan
Carra
schuddebuikje
bolus26
La Senza
Sterrin_
Chocolate Cookie
Puggle
Mermaid
Oasis
Joan
Chocoholic
L!ND@
Jade
Atelier Madame
SoGood
Plien84
Lousanne
Feline
ekjir@M
Tsjip
Sayuri
ThinkPink
vliegeraar
Alex
Fortissimo
nijntje4
TukTuk
Lady Starstruck
Roza
Ibbeltje
Bacio
Orchidee
jena
Nana
girli
Jerry
marjoleinnn
Tiara
Linnie1985
Coco
Lejow
Middleme
Sea of Trees
Manderijn
SDL
Printje
luisa
Ella
Saga
Prosecco
VeryCherry
LDJ
Shopaholic
Funk
Blair
Wennes
Siamsa
May
Angela_1986
Carmen_
Steep
Stuiterbal
Willem
Aimee
ellibre
Tania
Sam
Flower_L
Monte
PeperMunt
Nyx
Happinaz
Sterre
June
Happy
Sarah1985
Viva
Susan
Reeza
Exogenesis
M@niek
Gympie
Bliss
Japie
Reva
Shy
Ilovethe90s
Bolleke
Parisienne
Paper Crown
Marsy28
Lady4
Pink!
Bluestar
107 plaatsers

Pagina 4 van 33 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 18 ... 33  Volgende

Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 4 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Monte zo 12 mei 2013 - 7:08

Tja misschien hebben jullie ook wel gelijk. Het komt denk ik door bepaalde berichtgeving die doet overkomen alsof moeder de slechterik is die de kinderen wilde afpakken en die man totaal wanhopig is geworden. Ik vind het oprecht ook erg dat iemand dan nog maar 1 uitweg weet. Maar inderdaad als hij die jongens iets heeft aangedaan heb ik er totaal geen respect voor.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 4 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Sam zo 12 mei 2013 - 7:19

Ik heb enkel medelijden met de moeder.
Voor de vader voel ik afkeer.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 4 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  ellibre zo 12 mei 2013 - 7:28

Sam schreef:Ik heb enkel medelijden met de moeder.
Voor de vader voel ik afkeer.
Ik voel afkeer voor de daad van de vader, maar begrijp zijn wanhoop als het klopt dat de moeder de kinderen bij hem vandaan wilde houden. Als vader zijnde heb je in Nederland vaak geen poot om op te staan. Dat praat zijn daad echter geenszins goed, niets dan afkeer daarvoor.

Ik heb medelijden met de moeder om het leed dat haar kinderen is aangedaan en de onzekerheid waar zij nu onder lijdt. Ik heb afkeer van elke moeder die haar kinderen uit rancune bij de vader weg houdt. Ik wil daarbij niet oordelen over deze situatie, ondanks de signalen die wijzen op een dergelijke situatie hier.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 4 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gast zo 12 mei 2013 - 7:34

Sarah1985 schreef:lees op twitter dat ze gevonden zijn in de visvijver bah hoop dat het niet waar is.

Getver Sarah, m'n hart zat in m'n keel! Gelukkig (of helaas, je weet niet meer wat je moet zeggen in dit geval) is het niet waar.

Ik voel overigens voor de vader ook geen enkele vorm van afkeer. Iemand die zelfmoord pleegt kan sowieso niet meer helder denken, dus ik denk ook niet dat hij zijn kinderen wat aan heeft gedaan om z'n ex-vrouw maar te etteren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 4 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Flower_L zo 12 mei 2013 - 7:40

ellibre schreef:
Sam schreef:Ik heb enkel medelijden met de moeder.
Voor de vader voel ik afkeer.
Ik voel afkeer voor de daad van de vader, maar begrijp zijn wanhoop als het klopt dat de moeder de kinderen bij hem vandaan wilde houden. Als vader zijnde heb je in Nederland vaak geen poot om op te staan. Dat praat zijn daad echter geenszins goed, niets dan afkeer daarvoor.

Ik heb medelijden met de moeder om het leed dat haar kinderen is aangedaan en de onzekerheid waar zij nu onder lijdt. Ik heb afkeer van elke moeder die haar kinderen uit rancune bij de vader weg houdt. Ik wil daarbij niet oordelen over deze situatie, ondanks de signalen die wijzen op een dergelijke situatie hier.


Dit dus.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 4 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gast zo 12 mei 2013 - 7:43

Lennox schreef:
Sarah1985 schreef:lees op twitter dat ze gevonden zijn in de visvijver bah hoop dat het niet waar is.

Getver Sarah, m'n hart zat in m'n keel! Gelukkig (of helaas, je weet niet meer wat je moet zeggen in dit geval) is het niet waar.

Ik voel overigens voor de vader ook geen enkele vorm van afkeer. Iemand die zelfmoord pleegt kan sowieso niet meer helder denken, dus ik denk ook niet dat hij zijn kinderen wat aan heeft gedaan om z'n ex-vrouw maar te etteren.

Hoe weet je dat dit niet waar is dan? Ze waren daar door nieuwe informatie wel aan het zoeken een paar uur geleden. Wel triest trouwens dat er dit soort grapjassen op social media zitten (als het niet klopt).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 4 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  SDL zo 12 mei 2013 - 7:47

Maar wat begrijpen jullie dan? "Ik niet dus jij ook niet"? Ik begrijp er hélémáál niets van. Er zit een heel groot verschil in denken en doen. Als die klootzak zijn zoontjes heeft omgebracht, heeft dit niets meer te maken met liefde voor zijn zoons maar enkel met haat voor zijn ex. Er moet toch door zijn hoofd geschoten zijn dat dit gewoon echt niet kan, je kinderen ombrengen om je ex een klotegevoel te geven. Nee, ik vind het ontzettend zuur dat iemand zo ziek kan zijn.

Wat ik me overigens wel afvraag is hoe ze hem gevonden hebben. Als hij er schoon uitzag, kan ik me voorstellen dat hij ze in het water heeft gedropt. Als er bijv. aarde onder zijn nagels zit, zal de kans groter zijn dat hij ze heeft begraven. Zelfde geldt in welke hoedanigheid zijn interieur van de auto eruit zag.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 4 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Lady4 zo 12 mei 2013 - 7:47

Ik lees iets over een persconferentie om 21.30. Als dat klopt dan moet hij bijna wel dat ze gevonden zijn.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 4 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Aimee zo 12 mei 2013 - 7:50

SDL schreef:Maar wat begrijpen jullie dan? "Ik niet dus jij ook niet"? Ik begrijp er hélémáál niets van. Er zit een heel groot verschil in denken en doen. Als die klootzak zijn zoontjes heeft omgebracht, heeft dit niets meer te maken met liefde voor zijn zoons maar enkel met haat voor zijn ex. Er moet toch door zijn hoofd geschoten zijn dat dit gewoon echt niet kan, je kinderen ombrengen om je ex een klotegevoel te geven. Nee, ik vind het ontzettend zuur dat iemand zo ziek kan zijn.

Wat ik me overigens wel afvraag is hoe ze hem gevonden hebben. Als hij er schoon uitzag, kan ik me voorstellen dat hij ze in het water heeft gedropt. Als er bijv. aarde onder zijn nagels zit, zal de kans groter zijn dat hij ze heeft begraven. Zelfde geldt in welke hoedanigheid zijn interieur van de auto eruit zag.

Wow, ik snap niet hoe je zo veroordelend kan zijn. Er zijn toch ook ouders die samen hun kinderen ombrengen (en daarna vaak zichzelf)? Dat doen zij niet uit haat voor elkaar, of haat naar hun kinderen, maar als wanhoopsdaad.
Nee, dat begrijp ik niet, dat wíl ik ook niet begrijpen, maar ik ga er ook niet over oordelen. Gelukkig weet ik niet hoe die wanhoop voelt en ik hoop dat ook nooit te hoeven voelen.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 4 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gast zo 12 mei 2013 - 7:50

Waar lezen jullie deze dingen dan? Ik vind echt niets haha. Maar ik zit niet op Twitter.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 4 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gast zo 12 mei 2013 - 7:51

Zus schreef:
Lennox schreef:
Sarah1985 schreef:lees op twitter dat ze gevonden zijn in de visvijver bah hoop dat het niet waar is.

Getver Sarah, m'n hart zat in m'n keel! Gelukkig (of helaas, je weet niet meer wat je moet zeggen in dit geval) is het niet waar.

Ik voel overigens voor de vader ook geen enkele vorm van afkeer. Iemand die zelfmoord pleegt kan sowieso niet meer helder denken, dus ik denk ook niet dat hij zijn kinderen wat aan heeft gedaan om z'n ex-vrouw maar te etteren.

Hoe weet je dat dit niet waar is dan? Ze waren daar door nieuwe informatie wel aan het zoeken een paar uur geleden. Wel triest trouwens dat er dit soort grapjassen op social media zitten (als het niet klopt).

Dat werd ontkracht op Twitter.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 4 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Happinaz zo 12 mei 2013 - 7:52

Lady4 schreef:Ik lees iets over een persconferentie om 21.30. Als dat klopt dan moet hij bijna wel dat ze gevonden zijn.

Waar heb je dat gevonden, Lady?
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 4 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Lady4 zo 12 mei 2013 - 7:53

Het is superziek. Wat SDL zegt, wanneer hij dit daadwerkelijk gedaan heeft dan is dit om zijn ex te pakken en niet uit liefde voor zijn kinderen. Zo'n daad kun je nooit, nooit goedpraten. Ik ben echter van mening dat iedere ouder die bewust probeert zijn of haar kinderen bij de andere ouder vandaan te houden, uit eigen belang en niet in het belang van de kinderen, per definitie zijn titel als ouder niet verdiend.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 4 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  SDL zo 12 mei 2013 - 7:54

Aimee schreef:
SDL schreef:Maar wat begrijpen jullie dan? "Ik niet dus jij ook niet"? Ik begrijp er hélémáál niets van. Er zit een heel groot verschil in denken en doen. Als die klootzak zijn zoontjes heeft omgebracht, heeft dit niets meer te maken met liefde voor zijn zoons maar enkel met haat voor zijn ex. Er moet toch door zijn hoofd geschoten zijn dat dit gewoon echt niet kan, je kinderen ombrengen om je ex een klotegevoel te geven. Nee, ik vind het ontzettend zuur dat iemand zo ziek kan zijn.

Wat ik me overigens wel afvraag is hoe ze hem gevonden hebben. Als hij er schoon uitzag, kan ik me voorstellen dat hij ze in het water heeft gedropt. Als er bijv. aarde onder zijn nagels zit, zal de kans groter zijn dat hij ze heeft begraven. Zelfde geldt in welke hoedanigheid zijn interieur van de auto eruit zag.

Wow, ik snap niet hoe je zo veroordelend kan zijn. Er zijn toch ook ouders die samen hun kinderen ombrengen (en daarna vaak zichzelf)? Dat doen zij niet uit haat voor elkaar, of haat naar hun kinderen, maar als wanhoopsdaad.
Nee, dat begrijp ik niet, dat wíl ik ook niet begrijpen, maar ik ga er ook niet over oordelen. Gelukkig weet ik niet hoe die wanhoop voelt en ik hoop dat ook nooit te hoeven voelen.

Dat zijn mensen die denken dat de aan dit leven niets goeds meer is. Ik heb foto's op haar FB gezien en daar zie je ook het huis waar ze in woonden en daar zie je dat ze een goed leven hadden. Deze man moet zich bewust zijn geweest dat zijn kinderen het goed hadden. Dat vind ik het grote verschil.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 4 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Lady4 zo 12 mei 2013 - 7:56

Happinaz schreef:
Lady4 schreef:Ik lees iets over een persconferentie om 21.30. Als dat klopt dan moet hij bijna wel dat ze gevonden zijn.

Waar heb je dat gevonden, Lady?
Stond ook op Twitter. Maar het zou weleens alleen voor de provincie Limburg kunnen zijn, dus wellicht is het dan meer een update voor de mensen die daar in de omgeving wonen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 4 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Flower_L zo 12 mei 2013 - 8:00

Dus als iemand in een groot huis woont, heeft diegene het per definitie goed? confused of lees ik het nu verkeerd.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 4 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Willem zo 12 mei 2013 - 8:03

Lady4 schreef:
Happinaz schreef:
Lady4 schreef:Ik lees iets over een persconferentie om 21.30. Als dat klopt dan moet hij bijna wel dat ze gevonden zijn.

Waar heb je dat gevonden, Lady?
Stond ook op Twitter. Maar het zou weleens alleen voor de provincie Limburg kunnen zijn, dus wellicht is het dan meer een update voor de mensen die daar in de omgeving wonen.

Het gaat om een extra nieuwsuitzending op de regionale zender L1TV.
Willem
Willem
Prater
Prater

Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 4 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  SDL zo 12 mei 2013 - 8:05

Nee, het is een huis wat liefde uitstraalt. De foto's van de kindjes op FB, zijn ook erg mooie. Ik zie een en al liefde en dat is mijn inziens wat anders dan als je helemaal in de shit zit en je geen uitweg meer ziet en je denkt dat je kinderen nooit een normaal even kunnen krijgen en je een daardoor een wanhoopsdaad begaat. Bij beide ben je in mijn ogen niet goed bezig maar ik vind het een niet te vergelijken met de ander.

Meiden, het lijkt bijna wel alsof jullie die vent begrijpen scratch? Waarom dan?
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 4 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Aimee zo 12 mei 2013 - 8:06

SDL schreef:
Aimee schreef:
SDL schreef:Maar wat begrijpen jullie dan? "Ik niet dus jij ook niet"? Ik begrijp er hélémáál niets van. Er zit een heel groot verschil in denken en doen. Als die klootzak zijn zoontjes heeft omgebracht, heeft dit niets meer te maken met liefde voor zijn zoons maar enkel met haat voor zijn ex. Er moet toch door zijn hoofd geschoten zijn dat dit gewoon echt niet kan, je kinderen ombrengen om je ex een klotegevoel te geven. Nee, ik vind het ontzettend zuur dat iemand zo ziek kan zijn.

Wat ik me overigens wel afvraag is hoe ze hem gevonden hebben. Als hij er schoon uitzag, kan ik me voorstellen dat hij ze in het water heeft gedropt. Als er bijv. aarde onder zijn nagels zit, zal de kans groter zijn dat hij ze heeft begraven. Zelfde geldt in welke hoedanigheid zijn interieur van de auto eruit zag.

Wow, ik snap niet hoe je zo veroordelend kan zijn. Er zijn toch ook ouders die samen hun kinderen ombrengen (en daarna vaak zichzelf)? Dat doen zij niet uit haat voor elkaar, of haat naar hun kinderen, maar als wanhoopsdaad.
Nee, dat begrijp ik niet, dat wíl ik ook niet begrijpen, maar ik ga er ook niet over oordelen. Gelukkig weet ik niet hoe die wanhoop voelt en ik hoop dat ook nooit te hoeven voelen.

Dat zijn mensen die denken dat de aan dit leven niets goeds meer is. Ik heb foto's op haar FB gezien en daar zie je ook het huis waar ze in woonden en daar zie je dat ze een goed leven hadden. Deze man moet zich bewust zijn geweest dat zijn kinderen het goed hadden. Dat vind ik het grote verschil.

Nee, jij gaat er vanuit dat die kinderen het goed hadden. Dat weet je helemaal niet. En daarnaast weet je ook niet hoe die vader psychisch in de knoop zat waardoor hij tot deze daad gekomen is (misschien hadden ze het wel goed, maar was die vader zo verknipt dat hij dat anders zag).
Ik wil het niet voor die vader opnemen, want het is alleen al walgelijk dat hij die kinderen mee genomen heeft en ze nu spoorloos zijn, maar ik vind het nogal een risico om hem een 'klootzak' te noemen en ervan uit te gaan dat die kinderen het goed hadden. Dat weet je gewoon niet. MIsschien heeft die moeder er zelfs ook nog wel meer mee te maken dan dat we nu weten...
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 4 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Willem zo 12 mei 2013 - 8:07

Op de liveblog van RTV Utrecht is net het volgende bijgeschreven:

20:58 uur: L1 meldt dat een vriendin van de vader van de vermiste broertjes om de hoek woont bij het tankstation in Beek, waar hij maandagavond pinde.
Willem
Willem
Prater
Prater

Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 4 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Reva zo 12 mei 2013 - 8:08

SDL schreef:Nee, het is een huis wat liefde uitstraalt. De foto's van de kindjes op FB, zijn ook erg mooie. Ik zie een en al liefde en dat is mijn inziens wat anders dan als je helemaal in de shit zit en je geen uitweg meer ziet en je denkt dat je kinderen nooit een normaal even kunnen krijgen en je een daardoor een wanhoopsdaad begaat. Bij beide ben je in mijn ogen niet goed bezig maar ik vind het een niet te vergelijken met de ander.

Meiden, het lijkt bijna wel alsof jullie die vent begrijpen scratch? Waarom dan?

Ik vind jou manier van beredeneren moeilijk te begrijpen.

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 4 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Stuiterbal zo 12 mei 2013 - 8:08

Een goede vriend van mij is nu naar Geulle toe en alles is afgezet en er staan 2 lijkenwagens. Ik hoop van harte dat het niet is wat ik denk dat het is.

21:30 is op l1 een pers conferentie
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 4 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Happy zo 12 mei 2013 - 8:09

Stuiterbal schreef:Een goede vriend van mij is nu naar Geulle toe en alles is afgezet en er staan 2 lijkenwagens. Ik hoop van harte dat het niet is wat ik denk dat het is.

21:30 is op l1 een pers conferentie
:O Cry

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 4 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Ilovethe90s zo 12 mei 2013 - 8:11

Politie Utrecht@PolitieUtrecht 9m
Op de socialmedia doen geruchten de ronde dat de kinderen gevonden zijn. Dit is niet het geval!!!

Las ik net op Twitter.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 4 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Bluestar zo 12 mei 2013 - 8:11

L1 is dat een limburgse zender? Krijg er buikpijn van bah
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 4 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 33 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 18 ... 33  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum