Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ruben en Julian

+103
Arwyn
Razz
Suusie
Bazinga
Slakje
Anousch91
Roos'
loura
sterremaan
Carra
schuddebuikje
bolus26
La Senza
Sterrin_
Chocolate Cookie
Puggle
Mermaid
Oasis
Joan
Chocoholic
L!ND@
Jade
Atelier Madame
SoGood
Plien84
Lousanne
Feline
ekjir@M
Tsjip
Sayuri
ThinkPink
vliegeraar
Alex
Fortissimo
nijntje4
TukTuk
Lady Starstruck
Roza
Ibbeltje
Bacio
Orchidee
jena
Nana
girli
Jerry
marjoleinnn
Tiara
Linnie1985
Coco
Lejow
Middleme
Sea of Trees
Manderijn
SDL
Printje
luisa
Ella
Saga
Prosecco
VeryCherry
LDJ
Shopaholic
Funk
Blair
Wennes
Siamsa
May
Angela_1986
Carmen_
Steep
Stuiterbal
Willem
Aimee
ellibre
Tania
Sam
Flower_L
Monte
PeperMunt
Nyx
Happinaz
Sterre
June
Happy
Sarah1985
Viva
Susan
Reeza
Exogenesis
M@niek
Gympie
Bliss
Japie
Reva
Shy
Ilovethe90s
Bolleke
Parisienne
Paper Crown
Marsy28
Lady4
Pink!
Bluestar
107 plaatsers

Pagina 5 van 33 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19 ... 33  Volgende

Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 5 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gast zo 12 mei 2013 - 8:12

Nou ja, als ze gevonden zouden zijn dan maken ze dat toch wel op een grotere zender bekend lijkt mij? Het gaat om een live verslag vanaf de zoekplaats. Aan de andere kant; er zijn tot nu toe geen persconferenties geweest over de andere zoektochten dus er is wel iets...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 5 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gast zo 12 mei 2013 - 8:13

http://www.l1.nl/nieuws/214739-onderzoek-geulle-nog-volle-gang#.UY_pbbU70b1

Hier staat dat er een persconferentie komt.

Extra nieuwsuitzending over zoektocht
Naar aanleiding van de zoektocht naar de twee vermiste jongens is zondagavond om 21.30 een extra uitzending van L1NWS.

Verslaggever Lody Trepels is ter plaatse met het laatste nieuws over de zoektocht naar de vermiste broertjes Ruben en Julian.


Laatst aangepast door Zus op zo 12 mei 2013 - 8:13; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 5 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  SDL zo 12 mei 2013 - 8:13

Bah, ik blijf het een klootzak vinden. (Als de kinderen dood worden gevonden.) Iemand die zijn kinderen doodt, is een kindermoordenaar. Er is nooit een reden om kinderen te doden. Dat is voor mij nooit goed te praten. Hij heeft het wel allemaal uitgevoerd. Het idee alleen al. Wanhoopsdaad of niet.

(Ik snap dat men dit kortzichtig vindt btw)
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 5 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Steep zo 12 mei 2013 - 8:14

Ilovethe90s schreef:Politie Utrecht@PolitieUtrecht 9m
Op de socialmedia doen geruchten de ronde dat de kinderen gevonden zijn. Dit is niet het geval!!!

Las ik net op Twitter.

Nou dit vind ik ook niet super betrouwbaar. Dat kan ook gezegd worden om de boel nog te sussen en de nabestaanden in te lichten. Maar goed.. Twitter will be twitter! Onbetrouwbaar haha
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 5 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  SDL zo 12 mei 2013 - 8:14

Reva schreef:
SDL schreef:Nee, het is een huis wat liefde uitstraalt. De foto's van de kindjes op FB, zijn ook erg mooie. Ik zie een en al liefde en dat is mijn inziens wat anders dan als je helemaal in de shit zit en je geen uitweg meer ziet en je denkt dat je kinderen nooit een normaal even kunnen krijgen en je een daardoor een wanhoopsdaad begaat. Bij beide ben je in mijn ogen niet goed bezig maar ik vind het een niet te vergelijken met de ander.

Meiden, het lijkt bijna wel alsof jullie die vent begrijpen scratch? Waarom dan?

Ik vind jou manier van beredeneren moeilijk te begrijpen.

Dat kan. Ik kan het ook niet goed omschrijven/onderbouwen merk ik Ruben en Julian - Pagina 5 394967.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 5 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Ilovethe90s zo 12 mei 2013 - 8:15

Het gebied wordt vannacht beveiligd dus ze zijn wel iets op het spoor denk ik.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 5 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Carmen_ zo 12 mei 2013 - 8:16

SDL schreef:Bah, ik blijf het een klootzak vinden. (Als de kinderen dood worden gevonden.) Iemand die zijn kinderen doodt, is een kindermoordenaar. Er is nooit een reden om kinderen te doden. Dat is voor mij nooit goed te praten. Hij heeft het wel allemaal uitgevoerd. Het idee alleen al. Wanhoopsdaad of niet.

(Ik snap dat men dit kortzichtig vindt btw)
Eens.

Carmen_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 5 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Stuiterbal zo 12 mei 2013 - 8:16

L1 is idd een limburgse zender. Ik heb het opstaan momenteel ben erg benieuwd.
Volg al een week de berichten en ik hoop echt van harte dat de mannetjes gevonden worden en het liefste levend natuurlijk.
Het feit dat er 2 lijkenwagens staan lijkt me geen goed teken maar wil niet zeggen dat het om die 2 jongens gaat.
Ik vermoed, gezien alle berichten, dat ze wel "iets" hebben gevonden.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 5 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Reva zo 12 mei 2013 - 8:16

SDL schreef:
Reva schreef:
SDL schreef:Nee, het is een huis wat liefde uitstraalt. De foto's van de kindjes op FB, zijn ook erg mooie. Ik zie een en al liefde en dat is mijn inziens wat anders dan als je helemaal in de shit zit en je geen uitweg meer ziet en je denkt dat je kinderen nooit een normaal even kunnen krijgen en je een daardoor een wanhoopsdaad begaat. Bij beide ben je in mijn ogen niet goed bezig maar ik vind het een niet te vergelijken met de ander.

Meiden, het lijkt bijna wel alsof jullie die vent begrijpen scratch? Waarom dan?

Ik vind jou manier van beredeneren moeilijk te begrijpen.

Dat kan. Ik kan het ook niet goed omschrijven/onderbouwen merk ik Ruben en Julian - Pagina 5 394967.

Ik bedoel niet je manier van formuleren hoor, maar je denkwijze. Ik vind liefdevolle foto's niet zoveel zeggen.

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 5 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Ilovethe90s zo 12 mei 2013 - 8:18

SDL schreef:Bah, ik blijf het een klootzak vinden. (Als de kinderen dood worden gevonden.) Iemand die zijn kinderen doodt, is een kindermoordenaar. Er is nooit een reden om kinderen te doden. Dat is voor mij nooit goed te praten. Hij heeft het wel allemaal uitgevoerd. Het idee alleen al. Wanhoopsdaad of niet.

(Ik snap dat men dit kortzichtig vindt btw)
Het is misschien maar goed dat je het niet kunt begrijpen, personen die het niet begrijpen zijn in ieder geval gezond van geest denk ik altijd maar. Als ze gevonden worden komt er vast een hoop shit naar buiten, nu is het vooral speculeren over wat er gebeurd is.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 5 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  ellibre zo 12 mei 2013 - 8:18

Ilovethe90s schreef:Het gebied wordt vannacht beveiligd dus ze zijn wel iets op het spoor denk ik.
Al die speculatie.. Kan ook gewoon zijn dat ze meer tijd nodig hebben om te zoeken naar aanwijzingen, dat gaat beter bij daglicht. Met beveiliging voorkom je dat burgers zelf gaan zoeken en per ongeluk potentieel belangrijke informatie zouden kunnen vernietigen, bijvoorbeeld.

Ik vind Twitter echt een vreselijk medium, zeker als er zo gespeculeerd wordt en dat overgenomen wordt.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 5 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gast zo 12 mei 2013 - 8:18

Ik begrijp niet dat je zo kunt redeneren. Je moet je voorstellen dat je hetgeen waar je het meest van houdt, vermoord. Wat gaat er op dat moment door je heen? Hoe voel je je dan? Dat je geen andere uitweg ziet dan dit te doen en jezelf van het leven te beroven. Hoe uitzichtloos moet het dan zijn? In welke hel moet je dan al leven?

Ik kan niet geloven dat iemand denkt; " Ik ga even mijn kinderen vermoorden, dan stap ik er zelf uit. Dat zal dr leren" Zo simpel kan het gewoon niet zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 5 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Willem zo 12 mei 2013 - 8:18

Ilovethe90s schreef:Het gebied wordt vannacht beveiligd dus ze zijn wel iets op het spoor denk ik.

Dat werd bij de andere gebieden ook gedaan zolang ze nog niet het gehele gebied hadden doorzocht. De schemering begint te vallen, dus dan valt er ook niet meer verder te zoeken. Ook dat is dus nog een mogelijkheid. Het blijft afwachten.
Willem
Willem
Prater
Prater

Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 5 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  SDL zo 12 mei 2013 - 8:19

Reva schreef:
SDL schreef:
Reva schreef:
SDL schreef:Nee, het is een huis wat liefde uitstraalt. De foto's van de kindjes op FB, zijn ook erg mooie. Ik zie een en al liefde en dat is mijn inziens wat anders dan als je helemaal in de shit zit en je geen uitweg meer ziet en je denkt dat je kinderen nooit een normaal even kunnen krijgen en je een daardoor een wanhoopsdaad begaat. Bij beide ben je in mijn ogen niet goed bezig maar ik vind het een niet te vergelijken met de ander.

Meiden, het lijkt bijna wel alsof jullie die vent begrijpen scratch? Waarom dan?

Ik vind jou manier van beredeneren moeilijk te begrijpen.

Dat kan. Ik kan het ook niet goed omschrijven/onderbouwen merk ik Ruben en Julian - Pagina 5 394967.

Ik bedoel niet je manier van formuleren hoor, maar je denkwijze. Ik vind liefdevolle foto's niet zoveel zeggen.

Je hebt gelijk, dat zegt ook niet veel. Het is meer een onderbuikgevoel dat voor mij persoonlijk wordt bekrachtigd als ik dit soort foto's zie. Slaat als een lul op een drumstel.


Laatst aangepast door SDL op zo 12 mei 2013 - 8:20; in totaal 1 keer bewerkt
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 5 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Printje zo 12 mei 2013 - 8:20

SDL schreef:Nee, het is een huis wat liefde uitstraalt. De foto's van de kindjes op FB, zijn ook erg mooie.
Meiden, het lijkt bijna wel alsof jullie die vent begrijpen scratch? Waarom dan?

Dat gevoel over dat begrijpen krijg ik hier ook, ik snap dat echt totaal niet. Iemand die kinderen vermoord en in dit geval zijn kinderen nee die zal ik nooit begrijpen. En het zal allemaal best dat hij het zwaar had, geen uitweg meer zag maar is dat een ticket om dan je kinderen maar iets aan te mogen doen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 5 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gast zo 12 mei 2013 - 8:20

Stuiterbal schreef:L1 is idd een limburgse zender. Ik heb het opstaan momenteel ben erg benieuwd.
Volg al een week de berichten en ik hoop echt van harte dat de mannetjes gevonden worden en het liefste levend natuurlijk.
Het feit dat er 2 lijkenwagens staan lijkt me geen goed teken maar wil niet zeggen dat het om die 2 jongens gaat.
Ik vermoed, gezien alle berichten, dat ze wel "iets" hebben gevonden.

Ik ben ook wel benieuwd. "Jammer" dat het alleen op lokaal niveau wordt uitgezonden. Het hele land leeft zo mee. Maar goed, sociale media zal wel uit elkaar ploffen over 10 minuten dus je weet zo hoe of wat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 5 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Bluestar zo 12 mei 2013 - 8:21

Ooo ik baal dat ik die zender niet heb zeg. Geven jullie zo even een update?
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 5 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Reva zo 12 mei 2013 - 8:22

Printje schreef:
SDL schreef:Nee, het is een huis wat liefde uitstraalt. De foto's van de kindjes op FB, zijn ook erg mooie.
Meiden, het lijkt bijna wel alsof jullie die vent begrijpen scratch? Waarom dan?

Dat gevoel over dat begrijpen krijg ik hier ook, ik snap dat echt totaal niet. Iemand die kinderen vermoord en in dit geval zijn kinderen nee die zal ik nooit begrijpen. En het zal allemaal best dat hij het zwaar had, geen uitweg meer zag maar is dat een ticket om dan je kinderen maar iets aan te mogen doen.

Ja, zijn echt veel mensen idd die posten dat dat dan een vrijbriefje is. Oh nee, toch niet.

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 5 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Funk zo 12 mei 2013 - 8:22

Ik woon niet in limburg en heb het wel gevonden (zitten bij telford)
Misschien hebben jullie het ook wel?
En anders misschien online? l1.nl
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 5 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  SDL zo 12 mei 2013 - 8:23

Sunprincess schreef:Ik begrijp niet dat je zo kunt redeneren. Je moet je voorstellen dat je hetgeen waar je het meest van houdt, vermoord. Wat gaat er op dat moment door je heen? Hoe voel je je dan? Dat je geen andere uitweg ziet dan dit te doen en jezelf van het leven te beroven. Hoe uitzichtloos moet het dan zijn? In welke hel moet je dan al leven?

Ik kan niet geloven dat iemand denkt; " Ik ga even mijn kinderen vermoorden, dan stap ik er zelf uit. Dat zal dr leren" Zo simpel kan het gewoon niet zijn.

Maar uiteindelijk doet ie het toch?
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 5 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  ellibre zo 12 mei 2013 - 8:24

Via www.l1.nl kun je kijken. Bovenaan staat in een witte balk L1 TV. Als je daar op klikt opent een speler in een nieuw scherm.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 5 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Angela_1986 zo 12 mei 2013 - 8:24

Bluestar schreef:Ooo ik baal dat ik die zender niet heb zeg. Geven jullie zo even een update?

Er schijnt ook info te staan op de site van L1.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 5 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Printje zo 12 mei 2013 - 8:24

Reva schreef:
Printje schreef:
SDL schreef:Nee, het is een huis wat liefde uitstraalt. De foto's van de kindjes op FB, zijn ook erg mooie.
Meiden, het lijkt bijna wel alsof jullie die vent begrijpen scratch? Waarom dan?

Dat gevoel over dat begrijpen krijg ik hier ook, ik snap dat echt totaal niet. Iemand die kinderen vermoord en in dit geval zijn kinderen nee die zal ik nooit begrijpen. En het zal allemaal best dat hij het zwaar had, geen uitweg meer zag maar is dat een ticket om dan je kinderen maar iets aan te mogen doen.

Ja, zijn echt veel mensen idd die posten dat dat dan een vrijbriefje is. Oh nee, toch niet.

Er zijn wel mensen die het, in mijn ogen helemaal gaan verklaren ( oke prima) maar welke reden dan ook is nog geen reden om zoiets te doen. Maar goed deze discussie was er ook in december toen die andere kindjes in Amerika vermoord waren. Die man zal idd flinke problemen gehad hebben maar ik zal zoiets nooit begrijpen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 5 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  ellibre zo 12 mei 2013 - 8:25

Angela_1986 schreef:
Bluestar schreef:Ooo ik baal dat ik die zender niet heb zeg. Geven jullie zo even een update?

Er schijnt ook info te staan op de site van L1.
Je kunt ook de tv-zender van L1 daar live bekijken.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 5 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gast zo 12 mei 2013 - 8:25

Volgens mij kun je het hier online kijken: http://www.l1.nl/epg_nowon/popup/tv

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 5 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 33 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19 ... 33  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum