Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ruben en Julian

+103
Arwyn
Razz
Suusie
Bazinga
Slakje
Anousch91
Roos'
loura
sterremaan
Carra
schuddebuikje
bolus26
La Senza
Sterrin_
Chocolate Cookie
Puggle
Mermaid
Oasis
Joan
Chocoholic
L!ND@
Jade
Atelier Madame
SoGood
Plien84
Lousanne
Feline
ekjir@M
Tsjip
Sayuri
ThinkPink
vliegeraar
Alex
Fortissimo
nijntje4
TukTuk
Lady Starstruck
Roza
Ibbeltje
Bacio
Orchidee
jena
Nana
girli
Jerry
marjoleinnn
Tiara
Linnie1985
Coco
Lejow
Middleme
Sea of Trees
Manderijn
SDL
Printje
luisa
Ella
Saga
Prosecco
VeryCherry
LDJ
Shopaholic
Funk
Blair
Wennes
Siamsa
May
Angela_1986
Carmen_
Steep
Stuiterbal
Willem
Aimee
ellibre
Tania
Sam
Flower_L
Monte
PeperMunt
Nyx
Happinaz
Sterre
June
Happy
Sarah1985
Viva
Susan
Reeza
Exogenesis
M@niek
Gympie
Bliss
Japie
Reva
Shy
Ilovethe90s
Bolleke
Parisienne
Paper Crown
Marsy28
Lady4
Pink!
Bluestar
107 plaatsers

Pagina 30 van 33 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31, 32, 33  Volgende

Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 30 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Tania di 21 mei 2013 - 1:47

Ik kan me zo'n opmerking best voorstellen. Wie weet is hij al jaren bezig om haar te kwetsen, pijn te doen en haar het leven onmogelijk te maken. Meer pijn dan hij haar nu heeft gedaan kan niet. En ik denk dat ze op dat moment niet bezig was om haar woorden op een weegschaal te leggen om rekening te houden met wat de rest van Nederland er van vindt.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 30 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  SDL di 21 mei 2013 - 1:47

Ik denk in de zin dat hij ze nu bij zich heeft en zij nu alleen, zonder haar kinderen, achter blijft.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 30 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Parisienne di 21 mei 2013 - 1:52

Ik snap haar bedoeling ook wel, maar om dit op Facebook te zetten vind ik persoonlijk dan weer apart. Überhaupt dat ze de avond van de dag dat ze gevonden waren op Facebook zat. Naar zoiets zou mijn hoofd geloof ik niet staan, laat staan dat ik iets plaats. Nee, ik zou het in dit geval niet met heel Nederland delen. Ik begrijp best dat ze kwaad is, verdrietig is, machteloos en radeloos is, maar ik zou het niet op die manier aan heel Nederland kenbaar maken, zeker niet op de desbetreffende avond zelf.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 30 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Teddyaapje di 21 mei 2013 - 1:59

Dat van die opa en oma met kleinkind was hier vlakbij. Ik rij geregeld over die weg, verschrikkelijk! Als ze 10 sec. eerder of later waren vertrokken, of net iets sneller of langzamer hadden gefietst was er niks met hun aan de hand geweest waarschijnlijk. Dat vind ik altijd zo bizar met ongelukken.
Dat er bij staat dat t een Poolse bestuurder is vind ik wel fijn, iedereen hier vraagt zich anders af wie de bestuurder zou zijn geweest, zou hij ook uit de buurt komen? Klopt t dat t Jantje van Pietje van Klaasje was? Er stond ook bij vermeld dat het echtpaar uit Meijel kwam en het kindje uit Heesch. Vind t dan raar dat iemand erover valt dat erbij staat dat t een Poolse man was. Want doe je dit niet, dán wordt er juist onderscheid gemaakt.

En wat de reactie van de moeder van Ruben en Julian betreft, ik kan er wel inkomen. Ze denkt vast 1000e dingen. Ik denk dat dit nog een van de meest nette gedachte is. Echt verschrikkelijk wat er gebeurd is en waar alle nabestaanden mee moeten leven.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 30 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gast di 21 mei 2013 - 2:04

Toch blijf ik mezelf afvragen hoe de kinderen om het leven zijn gebracht. Ik probeer erover na te denken maar zou hij de kinderen verdronken hebben, of gedrogeerd? Ook vraag ik mezelf af of het wel zijn bedoeling was dat de kinderen ooit gevonden zouden worden. Zou het mogelijk kunnen zijn dat hij de kinderen in het kanaal heeft gegooid met de bedoeling dat ze weg zouden drijven richting zee, of zeg ik dan iets heel geks?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 30 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Jerry di 21 mei 2013 - 3:06

Mama_van2 schreef:Toch blijf ik mezelf afvragen hoe de kinderen om het leven zijn gebracht. Ik probeer erover na te denken maar zou hij de kinderen verdronken hebben, of gedrogeerd? Ook vraag ik mezelf af of het wel zijn bedoeling was dat de kinderen ooit gevonden zouden worden. Zou het mogelijk kunnen zijn dat hij de kinderen in het kanaal heeft gegooid met de bedoeling dat ze weg zouden drijven richting zee, of zeg ik dan iets heel geks?

Dat "hoe" vraag ik me ook af, al weet ik bij voorbaat dat ik verdrietig word van het antwoord.
En als t de bedoeling zou zijn dat ze naar zee zouden drijven, had ie ze (denk ik) waarschijnlijk meer naar de kust toe 'verstopt'...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 30 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gast di 21 mei 2013 - 3:49

Ik heb juist helemaal niet het idee dat hij ze goed heeft geprobeerd te verstoppen. Ik denk eerder dat hij ze in slaap heeft gereden met slaapmiddelen ofzo. Er zijn namelijk genoeg plekken geweest waar hij ze onvindbaar had kunnen verstoppen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 30 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Ilovethe90s di 21 mei 2013 - 4:54

Het is nu 100% zeker, ze zijn het http://www.nu.nl/binnenland/3479805/lichamen-broertjes-vrijgegeven-familie.html
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 30 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Razz di 21 mei 2013 - 5:24

Ilovethe90s schreef:Het is nu 100% zeker, ze zijn het http://www.nu.nl/binnenland/3479805/lichamen-broertjes-vrijgegeven-familie.html

Dat was zondag avond toch al duidelijk?

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 30 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gympie di 21 mei 2013 - 5:26

Razz_ schreef:
Ilovethe90s schreef:Het is nu 100% zeker, ze zijn het http://www.nu.nl/binnenland/3479805/lichamen-broertjes-vrijgegeven-familie.html

Dat was zondag avond toch al duidelijk?
Niet officieel. Toen spraken ze over een 'sterk vermoeden', maar de identificatie was nog niet afgerond.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 30 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Sterrin_ di 21 mei 2013 - 5:37

En dus ook echt verstopt in de duiker.

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 30 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gast di 21 mei 2013 - 5:51

Dat is Nog steeds wat de media schrijft. Volgens mij heeft de politie daar nog geen uitspraken over gedaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 30 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Printje di 21 mei 2013 - 8:58

Las dat ze lichamen vrijgegeven zijn aan de familie, zou dat betekenen dat ze ze ook mogen zien/ begraven enzo? want verderop in de tekst staat weer dat er nog onderzoeken moeten komen over de doodsoorzaak.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 30 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Manderijn di 21 mei 2013 - 9:01

Begraven mag uiteindelijk sowieso neem ik aan. Maar als ze echt vrijgegeven zijn, zou de denken dat het onderzoek nu wel afgerond is.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 30 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gast di 21 mei 2013 - 9:01

Pffff het is zo onwerkelijk dat je als ouder zijnde dit kan doen. Echt met voorbedachte rade spullen kopen, plek uitzoeken, bewust een dwaalspoor uitzetten, je kinderen dan daadwerkelijk om het leven brengen en ze vervolgens verstoppen in een duiker met de wetenschap dat ze heel lang in het water kunnen liggen met alle gevolgen van dien. Ik vraag mezelf echt af hoe hij ze in die duiker heeft gekregen zodat ze daarin bleven liggen. Hij had kunnen weten dat hun lichaampjes naar boven kwamen drijven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 30 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Printje di 21 mei 2013 - 9:05

Dat is gebleken uit DNA-onderzoek. De forensisch onderzoekers hebben de uitslag meegedeeld aan de familie van de kinderen en de lichamen vrijgegeven.
Het onderzoek naar de doodsoorzaak van de kinderen zal nog meer tijd in beslag nemen, aldus de politie.


Dit staat er oa....


Mama_van_2 ik probeer er niet over na te denken, ik kan er zo slecht tegen, word er echt ziek van als ik allemaal van die scenario's bedenk. Ik blijf hopen dat hij wat dat betreft nog genoeg bij was om ze eerst iets te geven waardoor ze sliepen en dat ze niets bewust meegemaakt hebben. Ik snap met geen enkele cel in mijn lichaam hoe iemand zijn eigen vlees en bloed zo in het water kan dumpen als vuil...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 30 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Manderijn di 21 mei 2013 - 9:05

Ik denk dat hij dat allemaal gedaan heeft met in zijn achterhoofd dat dit het ergste is wat hij de moeder van deze jongens aan kon doen.
Voor ons onbegrijpelijk, en gelukkig maar.
Ik denk dat er een enorme beerput open zou gaan als je het hele verhaal wist, en dan niet alleen van de vader. Ik denk dat de moeder in kwestie ook zeker een aardige bijdrage heeft gehad in de vechtscheiding. Maar dit verdiend geen enkele ouder mee te maken.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 30 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Printje di 21 mei 2013 - 9:22

Manderijn, ow maar dat denk ik ook. Waar er twee vechten... Maar daar heeft ze nu allemaal geen fluit meer aan. Maar ik vind het wel onvoorstelbaar dat wederom jeugdzorg dik in beeld was en weer fouten maakt. Ik heb helaas kinderen in de klas gehad die ook daarmee in aanraking geweest zijn en weet hoe ze soms van het kastje naar de muur naar het kastje naar de muur etc etc gestuurd zijn.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 30 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Manderijn di 21 mei 2013 - 9:27

Ik denk dat door zo'n gebeurtenis veel mensen het vertrouwen in zoiets groots als jeugdzorg wel verliezen.

Ik heb de hele week door mijn hoofd spoken; stel wij gaan uit elkaar, bewaar de vrede, bewaar de vrede! Gek, want we hebben helemaal die intentie niet. Maar het is zo'n raar gevoel dat daar waar ooit de liefde bestond, nu 2 kinderen die amper op deze wereld waren, vermoord zijn door hun eigen vader, wellicht alleen om de moeder een hak te zetten. (makkelijk gezegd)
Ik heb niet vaak zo'n situatie in het nieuws mee gemaakt die zo'n indruk achter heeft gelaten.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 30 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Nyx di 21 mei 2013 - 9:29

Ik vind het echt verschrikkelijk!

Hoe kun je nu kinderen op de wereld zetten om ze vervolgens weer van de wereld af te helpen? En ze dan ook nog uren meenemen op reis, om ze vervolgens in een duiker te verstoppen. Misschien wel met het span band dat hij eerder heeft gekocht. Ik hoop zo dat de kindjes er weinig van meegekregen hebben. Ik hoop dat de vader ze in slaap heeft gebracht voor hij zoiets verschrikkelijks deed. Ik krijg er hele rare beelden bij en als ik daar aan denk dan kan ik al janken.

En de opmerking van de moeder op Facebook kan ik me nog voorstellen, want volgens het artikel in de AD (?) heeft ze al jaren kenbaar gemaakt dat het niet goed ging. Alleen was er weer een instantie die het niet voldoende bewezen achtte en sporen heeft laten vallen. Als het goed is worden de instanties, vooral jeugdzorg, weer onder de loep genomen.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 30 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Manderijn di 21 mei 2013 - 9:33

Juist die opmerking op Facebook bezorgt mij de kriebels. Ze bevestigt (voor mijn gevoel) er mee dat ze inderdaad in een flinke strijd waren, wetende dat het de kinderen absoluut niet ten goede kwam. Ik kan het me dus niet voorstellen dat een moeder dat zegt. Ook niet dat ze de kinderen aan hem mee gegeven heeft voor een vakantie terwijl de vader schijnbaar kenbaar heeft gemaakt dat dot ooit zou gebeuren. Er zijn gewoon nog te veel dingen die niet kloppen.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 30 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Nyx di 21 mei 2013 - 9:38

Dat snap ik wel, Manderijn.

In het artikel staat dat de oudste heeft aangegeven dat zijn vader hem had geslagen en met kleren aan onder de koude douche had gezet. Moeder heeft direct hulp ingeschakeld, maar toen de vader werd verhoord, zei hij dat de oudste een woedeaanval kreeg en dat hij hem daarom onder een warme douche had gestuurd om hem te laten kalmeren. Ze waren in strijd en als ik een moeder was zou ik de kinderen nooit meer meegeven. Maar wat als je door een instantie wordt verplicht?

Het is niet zo'n nette zin, maar het kan wel voelen alsof zij de strijd heeft verloren en hij heeft gewonnen.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 30 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Printje di 21 mei 2013 - 9:40

Pfff wat moeten die kindjes hiervoor allemaal al wel niet hebben doorstaan? Ik kan zo slecht tegen kinderleed..

Het blijft dan ook door mijn hoofd spoken wat we laatst op een studiedagen hoorde over kindermishandeling. Echt in iedere klas zit een kind dat op eoa manier mishandeld wordt....
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 30 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Manderijn di 21 mei 2013 - 9:41

Maar als jij op een vooraf bepaalde datum ergens moet zijn vanwege een omgangsregeling, en je neemt een dag daarvoor je kinderen mee op vakantie, dan moeten er toch ergens belletjes gaan rinkelen?
Of een instantie je nu iets verplicht of niet, het klopt gewoon niet. En, ik zou nooit een openbaar Facebook gebruiken om me zo te uiten!!

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 30 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Nyx di 21 mei 2013 - 9:43

Dat laatste zou ik ook nooit doen.

We zullen er vast het laatste nog niet van hebben gehoord...
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 30 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 30 van 33 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31, 32, 33  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum