Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ruben en Julian

+103
Arwyn
Razz
Suusie
Bazinga
Slakje
Anousch91
Roos'
loura
sterremaan
Carra
schuddebuikje
bolus26
La Senza
Sterrin_
Chocolate Cookie
Puggle
Mermaid
Oasis
Joan
Chocoholic
L!ND@
Jade
Atelier Madame
SoGood
Plien84
Lousanne
Feline
ekjir@M
Tsjip
Sayuri
ThinkPink
vliegeraar
Alex
Fortissimo
nijntje4
TukTuk
Lady Starstruck
Roza
Ibbeltje
Bacio
Orchidee
jena
Nana
girli
Jerry
marjoleinnn
Tiara
Linnie1985
Coco
Lejow
Middleme
Sea of Trees
Manderijn
SDL
Printje
luisa
Ella
Saga
Prosecco
VeryCherry
LDJ
Shopaholic
Funk
Blair
Wennes
Siamsa
May
Angela_1986
Carmen_
Steep
Stuiterbal
Willem
Aimee
ellibre
Tania
Sam
Flower_L
Monte
PeperMunt
Nyx
Happinaz
Sterre
June
Happy
Sarah1985
Viva
Susan
Reeza
Exogenesis
M@niek
Gympie
Bliss
Japie
Reva
Shy
Ilovethe90s
Bolleke
Parisienne
Paper Crown
Marsy28
Lady4
Pink!
Bluestar
107 plaatsers

Pagina 8 van 33 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 20 ... 33  Volgende

Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 8 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gast zo 12 mei 2013 - 9:03

Sunprincess schreef:Veel mensen hebben niet eens zelf door dat ze psychisch niet meer in orde zijn. Daarbij zijn hulp vragen en krijgen twee verschillende dingen.
Voordat je werkelijk goed in zorg zit, gaat er vaak nog wel een tijd overheen.
helemaal mee eens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 8 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gast zo 12 mei 2013 - 9:04

Tania schreef:
Lennox schreef:Maar waar baseer je op dat het beter is dat hij ze helemaal niet meer had gezien? Inheb in het nieuws geen enkel bericht gezien wat dat zou rechtvaardigen.

Dat zegt ze toch letterlijk in het stukje dat je zelf hebt geqoute. Als hij ze niet gezien had dan was dit nu allemaal niet gebeurd.
Ik bedoel meer dat ik het niet terecht vind om te zeggen dat hij ze maar niet meer had moeten zien, want dan was dit niet gebeurd, want wie weet was er tot voor afgelopen week geen enkele reden om te twijfelen aan zijn kwaliteiten als vader. En dán vind ik het wel heel ver gaan om te roepen dat hij ze maar niet meer had mogen zien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 8 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  SDL zo 12 mei 2013 - 9:04

Zus schreef:Tja 'ALS'. Als hij ze wel had mogen blijven zien zonder al dat gezeik van de vechtscheiding erom heen was er misschien nooit iets geknapt. Zo kun je natuurlijk blijven invullen.

Daar ben ik het helemaal mee eens. Máár HIJ heeft het uiteindelijk gedaan.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 8 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gast zo 12 mei 2013 - 9:10

SDL schreef:
Zus schreef:Tja 'ALS'. Als hij ze wel had mogen blijven zien zonder al dat gezeik van de vechtscheiding erom heen was er misschien nooit iets geknapt. Zo kun je natuurlijk blijven invullen.

Daar ben ik het helemaal mee eens. Máár HIJ heeft het uiteindelijk gedaan.

Eh ja, en? Waarom vul jij zo veel in over een situatie waar je helemaal de ins en outs niet kent? Ken jij die man? Weet jij hoe het er aan toe was in zijn hoofd? Wat hem heeft doen besluiten dat dit een oplossing was? Of hij dit misschien ook over een tijdje had gedaan? Of hij dit misschien op een andere manier ook had kunnen doen? Er zijn toch ook wel mannen geweest die een school binnenlopen en daar een kind doodschieten... Als hij de kinderen die dag niet had meegekregen is geen enkele garantie dat er dan niets gebeurd zou zijn natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 8 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  SDL zo 12 mei 2013 - 9:20

Zus schreef:
SDL schreef:
Zus schreef:Tja 'ALS'. Als hij ze wel had mogen blijven zien zonder al dat gezeik van de vechtscheiding erom heen was er misschien nooit iets geknapt. Zo kun je natuurlijk blijven invullen.

Daar ben ik het helemaal mee eens. Máár HIJ heeft het uiteindelijk gedaan.

Eh ja, en? Waarom vul jij zo veel in over een situatie waar je helemaal de ins en outs niet kent? Ken jij die man? Weet jij hoe het er aan toe was in zijn hoofd? Wat hem heeft doen besluiten dat dit een oplossing was? Of hij dit misschien ook over een tijdje had gedaan? Of hij dit misschien op een andere manier ook had kunnen doen? Er zijn toch ook wel mannen geweest die een school binnenlopen en daar een kind doodschieten... Als hij de kinderen die dag niet had meegekregen is geen enkele garantie dat er dan niets gebeurd zou zijn natuurlijk.

Tja, waarom zijn bananen krom. Ik vul veel in omdat het me bezig houdt. Dat wat ik schrijf is geen waarheid, niet eens mijn eigen waarheid maar enkel speculaties en onderbuikgevoel. Het feit dat ik er anders over denk, hoeft toch niet te betekenen dat ik dan maar niet meer hoef te reageren?
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 8 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gast zo 12 mei 2013 - 9:22

Het houdt heel veel mensen bezig. Ik snap gewoon dat invullen niet goed. Als als als, je hebt er geen kont aan. Die kinderen zijn weg en niemand weet of ze nog leven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 8 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Susan zo 12 mei 2013 - 9:23

Andersom wordt er net zo goed ingevuld, we weten ook niet of zij de kinderen bij hem weghield. Hou daar dan ook mee op.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 8 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gast zo 12 mei 2013 - 9:25

Susan schreef:Andersom wordt er net zo goed ingevuld, we weten ook niet of zij de kinderen bij hem weghield. Hou daar dan ook mee op.

Dat doe ik ook, ik verder niet de hele discussie gevolgd dus weet niet of je dit nu in het algemeen bedoelt of naar mij. Ik weet als geen ander hoe gek een vrouw haar ex kan maken dmv zijn kind...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 8 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Susan zo 12 mei 2013 - 9:26

Nee, ik bedoel niet alleen jou.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 8 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gast zo 12 mei 2013 - 9:26

Ok

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 8 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Sterre zo 12 mei 2013 - 9:34

Eens met Susan, ik vind de discussie een beetje misplaatst omdat we allemaal buitenstaanders zijn en we niet weten wat er precies is gebeurd en wat er aan vooraf is gegaan. Ik vind dat je best een discussie kunt voeren over of zo'n daad ergens te begrijpen zou zijn of niet, maar ik vind het in deze situatie vrij ver gaan om al die aannames te doen op basis van geruchten en eigen invulling.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 8 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Ilovethe90s zo 12 mei 2013 - 9:54

Politie zoekt schoenen, kabel en spanband
In de zoektocht naar de twee vermiste broertjes Ruben en Julian is de politie op zoek naar een paar bergschoenen, een sleepkabel en een spanband. Dat liet de politie zondag weten.




Ruben en Julian - Pagina 8 Schoen Foto: Politie Ruben en Julian - Pagina 8 Sleepkabel Foto: Politie

Ruben en Julian - Pagina 8 Spanband Foto: Politie


De vader van de kinderen is in het bezit van een bepaald soort bergschoenen, maar deze schoenen zijn niet meer bij hem thuis, in zijn auto of op de plek waar hij dood werd aangetroffen gevonden. Mogelijk heeft de man ze ergens weggegooid.
Verder is op de plek in Doorn, waar de man zelfmoord heeft gepleegd, een stuk sleepkabel gevonden. De rest ontbreekt; daar is de politie naar op zoek.

Ook is in de omgeving van de plek waar de man is gevonden een spanband gevonden. Of de spanband iets met de zaak te maken heeft en waar de spanband vandaan komt, is niet bekend. Volgens de politie zou het kunnen zijn dat de vader deze spanband recent, al dan niet in combinatie met de sleepkabel of andere goederen, heeft aangeschaft.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 8 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Printje zo 12 mei 2013 - 10:08

En idd allemaal goed en wel het zouden je kindjes maar zijn......


Die aannames denk ik dat aan de ene kant heel menselijk is, iedereen roept toch meteen ow dan zal de gezinssituatie wel niet goed zijn etc etc. Triest eigenlijk maar het gebeurd wel.

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 8 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Bolleke zo 12 mei 2013 - 18:39

Als hij zijn kinderen niet had meegekregen had hij ze misschien ontvoerd. Ik denk dat hij dit waarschijnlijk zo goed gepland heeft dat het een keer was gebeurd, al dan niet of hij ze mee kreeg of niet. Ik hoop alleen dat die kinderen gevonden worden.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 8 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gast zo 12 mei 2013 - 20:09

Printje schreef:En idd allemaal goed en wel het zouden je kindjes maar zijn......


Die aannames denk ik dat aan de ene kant heel menselijk is, iedereen roept toch meteen ow dan zal de gezinssituatie wel niet goed zijn etc etc. Triest eigenlijk maar het gebeurd wel.


Van die gedachte word ik gewoon misselijk.
Op mijn werk zei een collega dat vader alles gepland heeft. Want hoe kan je in een opwelling 2 kindjes laten verdwijnen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 8 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Lady4 zo 12 mei 2013 - 21:20

Ik snap het probleem niet zo over die aannames. Het houdt mensen meer dan bezig, dan is toch een logisch gevolg dat je scenario's gaat bedenken wat er gebeurd zou kunnen zijn. Dat is niet zozeer sensatielust maar puur menselijk brein. We kennen dit gezin niet, maar dat neemt niet weg dat mensen meeleven en zich zorgen maken. En door er veel aan te denken ga je vanalles verzinnen. En dat je dat hier deelt, so what? We berokkenen daar toch niemand schade mee?


Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 8 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Susan zo 12 mei 2013 - 21:41

Ik vind dat invullen ook normaal, ik vind het alleen niet terecht om niks in te mogen vullen over de vader, maar wel over de moeder.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 8 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Happinaz zo 12 mei 2013 - 21:53

Susan schreef:Ik vind dat invullen ook normaal, ik vind het alleen niet terecht om niks in te mogen vullen over de vader, maar wel over de moeder.

Dit inderdaad. En ook wat Lady zegt. Dat gebeurt nou eenmaal. En dat wordt ook ingevuld door de media en twitter en alles. Ik hoorde vanochtend ook al dat er ruzies nu gaande waren online tussen vrienden van moeder en vrienden van vader. Dát gaat natuurlijk nergens over.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 8 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Blair zo 12 mei 2013 - 21:58

Happinaz schreef:
Susan schreef:Ik vind dat invullen ook normaal, ik vind het alleen niet terecht om niks in te mogen vullen over de vader, maar wel over de moeder.

Dit inderdaad. En ook wat Lady zegt. Dat gebeurt nou eenmaal. En dat wordt ook ingevuld door de media en twitter en alles. Ik hoorde vanochtend ook al dat er ruzies nu gaande waren online tussen vrienden van moeder en vrienden van vader. Dát gaat natuurlijk nergens over.

Dat gaat inderdaad nergens over, ze kunnen hun tijd en energie beter in de kids stoppen, ipv zich op internet verlagen naar elkaar toe. Zucht, hoop echt dat de jongens snel gevonden worden.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 8 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Paper Crown zo 12 mei 2013 - 22:03

Babydoll schreef:
Happinaz schreef:
Susan schreef:Ik vind dat invullen ook normaal, ik vind het alleen niet terecht om niks in te mogen vullen over de vader, maar wel over de moeder.

Dit inderdaad. En ook wat Lady zegt. Dat gebeurt nou eenmaal. En dat wordt ook ingevuld door de media en twitter en alles. Ik hoorde vanochtend ook al dat er ruzies nu gaande waren online tussen vrienden van moeder en vrienden van vader. Dát gaat natuurlijk nergens over.

Dat gaat inderdaad nergens over, ze kunnen hun tijd en energie beter in de kids stoppen, ipv zich op internet verlagen naar elkaar toe. Zucht, hoop echt dat de jongens snel gevonden worden.

Je moet goed begrijpen dat in barre tijden mensen het op andere mensen afreageren. Deze kinderen zijn verdwenen, stel je voor dit is jouw vriend/vriendin die het overkomt. Iedereen voelt zich machteloos en bang. Ik vind die ruzies niet gek. Ik vind t een natuurlijke reactie van mensen. Je wijst graag naar een ander in zulke tijden. Is het goed? Nee. Maar wel begrijpelijk.

Dit verhaal grijpt me bij mijn ziel. Weet niet waarom, wellicht dat Julian aan mijn Julian doet denken.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 8 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Blair zo 12 mei 2013 - 22:07

Juist omdat iedereen zich machteloos en bang voelt zou je elkaar moeten steunen. Nu begrijp ik dat het heel moeilijk is voor partij moeder en partij fam van vader, maar laat elkaar dan op zijn minst met rust, vooral online met modder smijten doet geen goed. (Ik begrijp jouw punt ook, daar niet van).

Ik denk dat dit verhaal iedereen wel bij zijn ziel grijpt, dit is iedere ouder zijn/haar grootste nachtmerrie, je kind(eren) verliezen/kwijtraken.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 8 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Susan zo 12 mei 2013 - 22:12

Nou ja, op zich snap ik dat wel. Niet dat ze die ruzie online uitvechten waar iedereen inclusief de moeder het kan lezen, maar wel dat er meningsverschillen tussen de betrokkenen kunnen ontstaan, en dit is natuurlijk zo'n gevoelig en erg onderwerp dat dat dan ook nog best hoog op kan lopen. Er ontstaan al verhitte discussies tussen mensen op fora die die mensen niet eens kennen, kan je nagaan hoe dat is als je wel heel betrokken bent.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 8 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Susan zo 12 mei 2013 - 22:12

Wat Paper Crown zegt dus.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 8 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Happinaz zo 12 mei 2013 - 22:23

Susan schreef:Nou ja, op zich snap ik dat wel. Niet dat ze die ruzie online uitvechten waar iedereen inclusief de moeder het kan lezen, maar wel dat er meningsverschillen tussen de betrokkenen kunnen ontstaan, en dit is natuurlijk zo'n gevoelig en erg onderwerp dat dat dan ook nog best hoog op kan lopen. Er ontstaan al verhitte discussies tussen mensen op fora die die mensen niet eens kennen, kan je nagaan hoe dat is als je wel heel betrokken bent.

Zo had ik het nog niet eens bekeken.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 8 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Shopaholic ma 13 mei 2013 - 0:50

Ik hoop echt dat er op korte termijn iets uit komt! Dit is echt heel zenuwsslopend...weet er alles van.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 8 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 33 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 20 ... 33  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum