Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Denk jij dat je iets met moederdag krijgt?

+76
mauwmauw
sanne-84
Puggle
Razz
Barbabella
Pien
Amber-
Vancity_girl
Julia
NoName88
Lilypie
joyce0606
Linda
Highway
Jezzie
Fiwen
Shopaholic
Pussycat
Lejow
Paper Crown
NoMercy
kwak
Urban Naked
Funk
Manderijn
Sophiee
Kruidkoek
Reva
Kreeftje
MADDIE
Pinkel
PapillonRose
Wennes
Aimee
_Lana_
Roodkapje
Parel
sabje
Parisienne
CCC
Sea of Trees
Mida4you
June
Twellie
Caroow
Dora
Printje
PiP
koNijntje
Mamsie
miss22
Smaragdje
Balloon
Clapperdie
Tania
Ella
M@niek
Happydobby
Sanne
Limburg85
Jelin
Coco
Pineco
Floor
Laurientje
SarahKey
Pommes
Silke
pindaatje
Slakje
Zonneschijn
Charles
Jade
Steep
Liadan
studiebol
80 plaatsers

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Denk jij dat je iets met moederdag krijgt? - Pagina 4 Empty Re: Denk jij dat je iets met moederdag krijgt?

Bericht  Shopaholic za 11 mei 2013 - 4:55

Ik denk niks...maar kan het ook mis hebben. Moest wel naar mijn ouders toe komen dus wie weet staat het daar wel. Maar het mooiste heb ik al gekregen vandaag..
We waren vandaag op pad en vonden van haar lievelingsknuffel eindelijk een 2e! En toen zei ze dank je papa...en mama...mama is heeeeeeeeeeeeeeeeel lief! Lufffffff joeew mama... en toen brak ik...ik heb keihard zitten brullen haha Embarassed
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Denk jij dat je iets met moederdag krijgt? - Pagina 4 Empty Re: Denk jij dat je iets met moederdag krijgt?

Bericht  Fiwen za 11 mei 2013 - 5:00

Ik heb net een nieuwe zonnebril mogen uitzoeken Cool en er is deze week een pakketje binnen gekomen met van een webshop waar ik heel graag een ketting van wilde hebben dus ben benieuwd morgen.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jezzie za 11 mei 2013 - 7:30

@Pussycat, dat zou wel een heel mooi moederdagcadeau zijn! Ik zal voor je duimen!Denk jij dat je iets met moederdag krijgt? - Pagina 4 3079029344

Ik heb een paar weken terug een filmcamera gekregen van mijn vriend, 'alvast voor Moederdag zei hij toen'.
Dus ik verwacht niet dat ik wat krijg morgen.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Highway za 11 mei 2013 - 8:15

Ikdacht dat ik niks kreeg maarmkijn man laat doorschemeren dat hij wel iets heeft gekocht, ben benieuwd! Ik heb van mijn schoonmoeder al een bos bloemen namens S.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast za 11 mei 2013 - 8:23

Ik heb al afbakbroodjes zien liggen en ik moest een doosje eieren mee nemen uit mijn werk, dus ik denk dat ik morgen een ontbijtje op bed krijg. Verder weet ik dat ik mijn trouwring in 'moet' leveren, omdat er een extra diamantje in komt dat symbool staat voor de jongste (grootste diamantje staat symbool voor mijn man, een kleintje voor de oudste dochter en ik krijg er nu dus nog een kleintje voor de jongste dochter bij). Ik denk niet dat ze bij de gastouder geknutseld hebben, dat had ze vorig jaar ook niet namelijk.

Gast
Gast

Bericht  kwak za 11 mei 2013 - 8:25

Ik verwacht wel dat mijn man iets met de kids heeft gemaakt, dat had hij vorig jaar ook gedaan zonder dat ik het wist. Ben heel benieuwd of ik morgen nog wat krijg want voor mijn verjaardag en Moederdag heb ik beide al gehad.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Linda za 11 mei 2013 - 8:26

Mijn man had voor zijn en mijn moeder een leuke mand met plant gekocht. Hij heeft niets voor mij. Ik had het eigenlijk wel leuk gevonden als hij met dochter samen iets voor me geknutseld had. Jammer!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  joyce0606 za 11 mei 2013 - 8:28

Mijn man is vandaag op stap gegaan met K. Dus ik ben benieuwd!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Lilypie za 11 mei 2013 - 8:29

Op de pzs heeft ze wat gemaakt een ook al verklapt Laughing .
Haha ze zei: ik mag niet vertellen dat er knoopjes in dat doosje zitten mama hahha.

En met mijn vriend heeft ze ook wat gemaakt en de bloemetjes heb ik vandaag al gekregen.
Lilypie
Lilypie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  NoName88 za 11 mei 2013 - 8:37

Geen gekocht kadootje, wel een knutsel van het kdv. Ik heb voor mezelf maar een bosje tulpen gekocht vanmiddag smile
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Printje za 11 mei 2013 - 8:37

Rejoy, wat een mooi idee met die steentjes zeg.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gast za 11 mei 2013 - 8:43

alle eer gaat naar kwak hoor, printje;) Ik heb het idee van haar gepikt Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Aimee za 11 mei 2013 - 8:44

Heeft mijn vriend speciaal zijn dienst geruild naar een late, zodat hij ontbijt op bed kon maken met Luuk, zit hij hier net nog rustig achter de playstation zonder een boodschap gedaan te hebben. Nu is hij vliegensvlug naar de albert heijn, omdat ik flauwe opmerkingen ging maken over dat ik me zo verheug op het droge oude brood wat ik morgen ga krijgen. Ben benieuwd wat hij haalt!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Printje za 11 mei 2013 - 8:46

Rejoy. schreef:alle eer gaat naar kwak hoor, printje;) Ik heb het idee van haar gepikt Very Happy

Mag ik het dan weer van jou pikken, en heb jij eventueel een foto?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Parisienne za 11 mei 2013 - 8:48

Ik vind het zo leuk als ik hoor dat sommige mannen met de kinderen op stap zijn geweest, of samen met de kinderen iets maken of bedenken uit eigen initiatief. Mijn vriend denkt nooit aan dit soort dingen. Vind ik echt weleens jammer.

Linda: ook jammer dat je vriend wel aan moederdag denkt en een cadeau voor zijn moeder koopt, maar waarschijnlijk niks voor jou.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast za 11 mei 2013 - 8:51

Printje schreef:
Rejoy. schreef:alle eer gaat naar kwak hoor, printje;) Ik heb het idee van haar gepikt Very Happy

Mag ik het dan weer van jou pikken, en heb jij eventueel een foto?

Denk jij dat je iets met moederdag krijgt? - Pagina 4 8wei9w

ik weet alleen nog niet of het tweede kleine steentje aan de linker of rechterkant moet komen. Wat zouden jullie doen?

Gast
Gast

Bericht  Sanne za 11 mei 2013 - 8:54

Rejoy, ik zou het steentje aan de linkerkant doen, dus naast de grote steen.
Dat vind ik mooier bij de ring passen.

Wat betreft het idee achter de ring is het misschien juist leuk om het steentje rechts te doen. Vader/man, dochter, dochter.
Op volgorde dus. Hoewel je ook dochter, vader/man, dochter kunt doen. Vader/man staat dan midden in het gezin.

Samenvatting: ik vind 'links' haha.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Printje za 11 mei 2013 - 8:54

Daar zat ik dus net aan te denken. Of ik ze dan naast elkaar zou willen of mijn diamantje in het midden zeg maar.

Ik denk het tweede, dus aan beiden kanten een diamantje
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 11 mei 2013 - 8:58

Ik heb net ook even een paar minuten naar mijn ring zitten staren en ik denk dat het voor de ring zelf mooier is om hem links te doen, dus: dochter, man, dochter. Anders 'klopt' het volgens mij niet zo, ik denk dat man, dochter, dochter er raar uit gaat zien.

Gast
Gast

Bericht  Funk za 11 mei 2013 - 9:00

En wat als er bij een van jullie ooit nog een baby bij komt? Dan is het ook 'scheef' toch?
Verder vind ik het een heel mooi idee smile
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Printje za 11 mei 2013 - 9:02

pippi schreef:En wat als er bij een van jullie ooit nog een baby bij komt? Dan is het ook 'scheef' toch?

Dan moet er ook gewoon een vierde komen hahaha
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sanne za 11 mei 2013 - 9:02

pippi schreef:En wat als er bij een van jullie ooit nog een baby bij komt? Dan is het ook 'scheef' toch?

Dan moet Rejoy voor 4 gaan, alles voor het evenwicht van de ring Laughing

Sanne
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 11 mei 2013 - 9:03

De kinderen hebben iets op school gemaakt. Vanmiddag heb ik een bos bloemen gekregen, vanavond ook en ik heb een zilveren ketting, munt gekregen waarop staat ' The love between mother and daughters is forever'. Super lief.

Gast
Gast

Bericht  Sanne za 11 mei 2013 - 9:03

Printje schreef:

Dan moet er ook gewoon een vierde komen hahaha

Waarom druk jij nou nét eerder op enter dan ik...

Sanne
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 11 mei 2013 - 9:04

Rejoy, ook ik zeg links.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: