Denk jij dat je iets met moederdag krijgt?
+76
mauwmauw
sanne-84
Puggle
Razz
Barbabella
Pien
Amber-
Vancity_girl
Julia
NoName88
Lilypie
joyce0606
Linda
Highway
Jezzie
Fiwen
Shopaholic
Pussycat
Lejow
Paper Crown
NoMercy
kwak
Urban Naked
Funk
Manderijn
Sophiee
Kruidkoek
Reva
Kreeftje
MADDIE
Pinkel
PapillonRose
Wennes
Aimee
_Lana_
Roodkapje
Parel
sabje
Parisienne
CCC
Sea of Trees
Mida4you
June
Twellie
Caroow
Dora
Printje
PiP
koNijntje
Mamsie
miss22
Smaragdje
Balloon
Clapperdie
Tania
Ella
M@niek
Happydobby
Sanne
Limburg85
Jelin
Coco
Pineco
Floor
Laurientje
SarahKey
Pommes
Silke
pindaatje
Slakje
Zonneschijn
Charles
Jade
Steep
Liadan
studiebol
80 plaatsers
Pagina 3 van 7
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Denk jij dat je iets met moederdag krijgt?
Ik krijg morgen de knutselwerkjes van de kindjes want zondag met moederdag ben ik keihard aan het werk.
Van mijn man krijg ik dit jaar niets ( vorig jaar zo'n karcher raamwisser ). We kopen deze week een massief houten vloer en een nieuwe keuken over 2-3wk dat vind ik al kado's genoeg voor vader en moederdag samen
Van mijn man krijg ik dit jaar niets ( vorig jaar zo'n karcher raamwisser ). We kopen deze week een massief houten vloer en een nieuwe keuken over 2-3wk dat vind ik al kado's genoeg voor vader en moederdag samen
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Ik denk eerlijk gezegd niet dat mijn man gaat knutselen met de kinderen. En dat hoeft ook niet, ze knutselen toch nog niet zoveel zelf.
Verder heb ik voor de geboorte van de kinderen een mama armband gekregen en daar wil ik 2 bedeltjes aan, met de namen van de kinderen erin. Alleen is die dus helaas niet op voorraad, dus dat komt nog.
Dit wilde ik al heeeel graag hebben. Maar verder hoeven cadeautjes voor mij niet zo.
Ik vind het veel leuker om bijvoorbeeld een ontbijtje op bed te krijgen .
Verder heb ik voor de geboorte van de kinderen een mama armband gekregen en daar wil ik 2 bedeltjes aan, met de namen van de kinderen erin. Alleen is die dus helaas niet op voorraad, dus dat komt nog.
Dit wilde ik al heeeel graag hebben. Maar verder hoeven cadeautjes voor mij niet zo.
Ik vind het veel leuker om bijvoorbeeld een ontbijtje op bed te krijgen .
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Niets
Luuk heeft niets geknutseld bij de gastouder en mijn vriend heeft er niet aan gedacht. Ontbijt op bed zit er ook niet in, want hij moet al vroeg werken. Helaas pindakaas!
Luuk heeft niets geknutseld bij de gastouder en mijn vriend heeft er niet aan gedacht. Ontbijt op bed zit er ook niet in, want hij moet al vroeg werken. Helaas pindakaas!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Mijn man vergeet dit soort dingen altijd dus ik heb hem verteld welke pandora bedel ik wil hebben
Vanmiddag moest ik weg en zei tegen man en B dat ze samen konden knutselen voor moederdag. Toen ik terug kwam zei B dat ze iets hadden geverfd met rood, groen en geel en ik het op kan hangen. En ik mocht niet in zijn kledingkast kijken, want daar ligt de verrassing
Vanmiddag moest ik weg en zei tegen man en B dat ze samen konden knutselen voor moederdag. Toen ik terug kwam zei B dat ze iets hadden geverfd met rood, groen en geel en ik het op kan hangen. En ik mocht niet in zijn kledingkast kijken, want daar ligt de verrassing
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb geen idee! Vorig jaar een doos bonbons van mijn ex gehad en Amy had op het kdv geknutseld. Nu zit ze op de psz en daar doen ze niet aan moedersagknutsels en geen idee of mijn ex nog wat doet later deze week, of dat mijn vriend zondag nog iets van plan is. Ik zie het wel, zou het erg leuk vinden, maar mocht er niks gebeuren is dat ook prima. Heel cliché, maar ik bedacht me vanmiddag nog dat het echt al een cadeau voor mij is dat ik mama ben! En wat er verder mocht komen is dan alleen maar mooi meegenomen.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Het wordt mijn eerste moederdag! Vandaag na de boodschappen ging mijn man nog even naar de drogist toe, en ik hoorde hem met mijn dochter "overleggen" wat ze mij zou geven komende zondag!! En ondanks dat ik weet wat ol krijg vind ik het superlief dat mijn man aan zulke dingen denkt!
Pinkel- Prater
- Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10
Ik heb geen idee of mijn vriend wat gaat doen eerlijk gezegd. Heb van mijn schoonmoeder al iets gehad voor moederdag. Een therme moederdagset, met beker en douchegel. Ze zijn zondag namelijk nog op vakantie. Ik vond dat wel erg lief!
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb van de week samen met mijn neefje van 2,5 geknutseld voor Moederdag. We hebben een zwarte bloempot gekocht. En lavendel plantjes. En samen de pot beschilderd. Hij is heel leuk geworden. Denk echt dat mijn schoonzusje geen idee heeft, dus ben benieuwd naar haar reactie. Mijn neefje heeft het goed geheim gehouden (tot nu toe dan...). Wel gezegd dat ie een kadootje heeft maar dat het nog een verassing is. Helemaal geweldig om dat koppie van 'm te zien als we het over 'ons' geheimpje hebben.
Kreeftje- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
SarahKey schreef:June schreef:Caroow schreef:Mijn vriend heeft al een keer of 10 gezegd dat hij niet weet hoe hij stiekem aan een cadeautje moet komen terwijl ik altijd weet waar hij is. Hij kan ook niet een vergadering ofzo verzinnen Maar ik denk wel dat ik wat krijg. Alleen ik gok zo dat mijn zoon het niet geknutseld heeft
Ik vind het best wel jammer om te lezen dat jij er al meteen van uitgaat dat je kind niet attent en/of creatief is.
Ik denk dat je het verkeerd opvat. Haar zoon is nog maar een paar weken oud. Het spreekt voor zich dat een paar weken oude baby nog geen creativiteit heeft laten zien uit zichzelf.
Muahaha.
Reva- Prater
- Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13
Onze zoon is dinsdag voor het eerst bij de gastouderopvang geweest en heeft daar iets geknutseld voor Moederdag. Alhoewel, net als Coroow haar zoon is K daar nog wat te klein voor om het zelf te doen.
Ik kwam K ophalen en de gastouder zei, hij heeft iets geknutseld maar dat moet papa in bewaring nemen tot zondag.
Daarop zei een ander kindje, ja en we hebben nog een geheimpje want stiekem heb ik met het cadeautje van K geholpen want hij is daar zelf nog een beetje te klein voor! Dat klonk echt zo lief
Mijn vriend heeft een mooie ketting met hanger met daarin de naam van K ontworpen maar voordat hij deze officieel liet maken de hanger wel aan mij laten zien omdat het best duur is en hij zeker wilde weten of ik de hanger zo mooi vond of er nog iets aan wilde veranderen.
Helaas ligt K sinds woensdag weer in het ziekenhuis en toen we vanmiddag op bezoek kwamen was hij in de speelkamer samen met de pedagogisch medewerkers "iets" aan het doen. Mijn vriend mocht wel binnen komen en ik moest maar alvast naar zijn kamertje gaan. Denk dus dat daar ook iets "geknutseld" is
Helaas is mijn 1e Moederdag in het ziekenhuis maar is er wel aan gedacht
Ik kwam K ophalen en de gastouder zei, hij heeft iets geknutseld maar dat moet papa in bewaring nemen tot zondag.
Daarop zei een ander kindje, ja en we hebben nog een geheimpje want stiekem heb ik met het cadeautje van K geholpen want hij is daar zelf nog een beetje te klein voor! Dat klonk echt zo lief
Mijn vriend heeft een mooie ketting met hanger met daarin de naam van K ontworpen maar voordat hij deze officieel liet maken de hanger wel aan mij laten zien omdat het best duur is en hij zeker wilde weten of ik de hanger zo mooi vond of er nog iets aan wilde veranderen.
Helaas ligt K sinds woensdag weer in het ziekenhuis en toen we vanmiddag op bezoek kwamen was hij in de speelkamer samen met de pedagogisch medewerkers "iets" aan het doen. Mijn vriend mocht wel binnen komen en ik moest maar alvast naar zijn kamertje gaan. Denk dus dat daar ook iets "geknutseld" is
Helaas is mijn 1e Moederdag in het ziekenhuis maar is er wel aan gedacht
Kruidkoek- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11
kruidkoek, wat sneu dat hij (weer?) in het ziekenhuis ligt. Wel schattig dat er aan wordt gedacht dat het moederdag is.
misschien gaat mijn man toch nog wat verzinnen want hij heeft net besloten dat hij vandaag boodschappen doet (dat doet hij dus nooit)
misschien gaat mijn man toch nog wat verzinnen want hij heeft net besloten dat hij vandaag boodschappen doet (dat doet hij dus nooit)
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn vriend had allerlei wilde plannen, maar ligt sinds gister ziek op bed. Net riep hij me en vertelde dat hij er zo van baalt omdat ik het enorm verdiend heb. Ik heb wel een waslijst aan lekkere dingen meegekregen die ik vandaag mee moet nemen bij de boodschappen. Haha!
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Onze jongste heeft de moederdag kleurwedstrijd gewonnen!! Een mand boodschappen voor zijn moeder, en een kado voor zichzelf. Vanmiddag kunnen we het op halen!
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Manderijn: dat is leuk zeg!
Mijn vriend gaat zo boodschappen doen met zoontje samen voor onbijtje. Dat vind ik al zo lief
Denk verder geen cadeautje maar vind ik ook niet nodig. L heeft wel wat gemaakt op het kdv.
Vriend had me 2 jaar terug trouwens zwangerschapsmassage cadeau gedaan. Dat vond ik zo lief en onvrrwachts!
Mijn vriend gaat zo boodschappen doen met zoontje samen voor onbijtje. Dat vind ik al zo lief
Denk verder geen cadeautje maar vind ik ook niet nodig. L heeft wel wat gemaakt op het kdv.
Vriend had me 2 jaar terug trouwens zwangerschapsmassage cadeau gedaan. Dat vond ik zo lief en onvrrwachts!
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Als er al iets voor mij geknutseld is dan ligt dat nog op het kdv. Heb niets meegekregen, zal wel maandag worden.
En toen ik sleutels zocht vond ik een kaart in m'n vriends jaszak.
En toen ik sleutels zocht vond ik een kaart in m'n vriends jaszak.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Ik ben morgen jarig dus krijg ik heel veel
Voor Moederdag heb ik al een extra steentje in mijn trouwring gekregen, deze steen staat voor J. Van D. En mijn man zaten er al steentjes in.
Voor Moederdag heb ik al een extra steentje in mijn trouwring gekregen, deze steen staat voor J. Van D. En mijn man zaten er al steentjes in.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Wij hebben zojuist aan Moederdag gedaan, bos bloemen gekregen met een prikker me figuurtjes en hartje uitgezocht door de Kids en een mooi schilderij geknutseld door de Kids.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Ik heb een dagje efteling gekregen voor Moederdag
NoMercy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 229
Punten : 224
Registratiedatum : 01-02-13
Man is met Julian op pad. Ben benieuwd.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik heb een fotoshoot bij Anousch gekregen voor moederdag, die heb ik al gekregen.
Verder heeft ze nog wat geknutseld bij de gastouder en ik ben benieuwd of mijn vriend verder nog wat gekocht heeft.
Verder heeft ze nog wat geknutseld bij de gastouder en ik ben benieuwd of mijn vriend verder nog wat gekocht heeft.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ze heeft niks geknutseld op het kdv :-(
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Ik heb op mijn werk met mijn kleuters trouwens een wandtegeltje gemaakt voor de moeders.
'Rozen rood, violen blauw, lieve mama, ik hou van jou!
'Rozen rood, violen blauw, lieve mama, ik hou van jou!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
hmm jammer ik krijg toch niks vertelde hij net. (ik heb zijn vaderdagcadeau al wel maar dat weet hij nog niet)
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Ik hoop op een baby
Maar van mijn dochter krijg ik sowieso iets dat ze zelf heeft gemaakt op de psz.
En mijn vriend had het wel steeds over nog een extra cadeautje en dat hij twijfelde, maar hij is niet meer weggeweest, dus denk dat dat niet is door gegaan
Maar van mijn dochter krijg ik sowieso iets dat ze zelf heeft gemaakt op de psz.
En mijn vriend had het wel steeds over nog een extra cadeautje en dat hij twijfelde, maar hij is niet meer weggeweest, dus denk dat dat niet is door gegaan
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ooh ik ben stom! Mijn man zegt tegen me "zo we gaan even naar de beijenkorf om koffie te halen en wat leuks kopen voor de speciale dag morgen".
Ik ken mijn man en als hij iets koopt is het vaak mooi, duur etc. Dus ik zei met het oog op de vakantie dat we nog genoeg moesten betalen en het dus niet overdreven hoeft.
Kortom, bij de beijenkorf geweest voor koffie en meteen weer terug maar de auto. Hij dacht dat ik dus niks hoefde. Sukkel ben ik.
Ik ken mijn man en als hij iets koopt is het vaak mooi, duur etc. Dus ik zei met het oog op de vakantie dat we nog genoeg moesten betalen en het dus niet overdreven hoeft.
Kortom, bij de beijenkorf geweest voor koffie en meteen weer terug maar de auto. Hij dacht dat ik dus niks hoefde. Sukkel ben ik.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 3 van 7
Permissies van dit forum: